مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

با خاطرات مایکل جکسون ( داستان Loren Ridinger )

سلام به همگی عزیزان . وقتتون بخیر ... 


موضوع نوشته امروز ، خاطره ای دیگه از ارباب جاودان افسانه هاست . خاطره ای به روایت یک رهگذر دیگه که این سعادت رو داشته برای لحظات و دقایقی مهمان قلب بزرگ و عاشق مایکل جکسون باشه و از همون همنشینی کوتاه و مختصر ، خاطره ای فراموش نشدنی و زیبا داره که دلش میخواد اون رو با عشق با همه دنیا قسمت کنه . خوب ، من هم به رسم وظیفه و رسالت شغلی خودم مثل همیشه این خاطره زیبا و فراموش نشدنی مایکل جکسون رو با عشق با عاشقان مهربونش در سراسر دنیا قسمت میکنم . امیدوارم از شنیدنش لبخندی عاشقانه به روی صورتهای مهربونتون بیاد دوستان عزیزم ...


پس این شما و این داستان آقای Loren Ridinger : 


لورن که یکی از مدیران مالی و وکلای امور بازرگانی امریکاست تعریف میکنه و میگه :


خوب به یاد دارم که اولین بار مایکل جکسون رو شبی در منزل Al Malnik در یک مهمانی صرف شام ملاقات کردم . Al از دوستان خانوادگی نزدیک من و خانوادمه . اونطور که مطلع شده بودم روابط مالی و بازرگانی ، مایکل جکسون رو در اون سالها به Al نزدیک کرده و پیوند عاطفی و دوستی عمیقی رو بین اون دو مرد ایجاد نموده بود . 


 



مایکل جکسون در کنار Al Malnik در یک مهمانی خانوادگی سال 2002 میلادی ...


Al و همسرش اون شب من و همسرم JR و دخترم Amber رو جهت آشنا ساختن ما با مایکل جکسون و فرزندانش به خونشون دعوت کرده بودند . امکان نداره تا زمانیکه زنده هستم خاطرات اون شب رو برای خودم مرور کنم و به خاطر نیارم که او ( مایکل جکسون ) تا چه اندازه عاشق فرزندانش بود . مایکل جکسون حقیقتاً با همه وجودش به اون 3 کودک افتخار میکرد . خوب یادمه وقتی بچه ها برای ما اون شب اجرای Three little monkeys sitting on a bed رو به نمایش در آوردند ، مایکل جکسون چطور نیشش تا بنا گوش باز شده و با چه لذت و افتخاری به پرینس و پاریس نگاه میکرد ! مایکل اون شب دائماً با دیدن فرزندانش لبخند و قهقهه میزد و خوب میدونست که چطور عشق و افتخارش به کودکانش رو علنی کنه و به نمایش در بیاره .



لورن در کنار خانواده و مایکل جکسون ... 


اون شب و در زمان صرف شام مایکل جکسون برای ما از هر دری صحبت کرد : از کودکی گمشده و از دست رفتش تا روابطش با خواهرش جنت جکسون . مایکل تعریف میکرد که جنت ، حقیقتاً همواره تا چه اندازه شگفت انگیز بوده و تا چه اندازه نسبت به موضوعات مرتبط با شخص مایکل جکسون با دقت و حساسیت برخورد مینموده است . وقتی مایکل جکسون حرف میزد ، احساس میکردی که او حقیقتاً داره از عمق قلبش باهات صحبت میکنه تا اون حد که میتونستی از توی کلامش ، اوج درد و رنجی رو که او طی عمر کوتاهش در این عالم لمس و تجربه کرده بود رو به خوبی احساس کنی . من اون شب و از نزدیکترین فاصله تونستم احساس کنم که کودک درون مایکل جکسون در تمام طول عمرش چطور به سختی کوشید و تلاش کرد که بتونه خودش رو از قید و بند و هنجارهای دنیای بزرگسالان خلاص کنه و به آرامش و رهایی دست پیدا کنه . دیدن صحنه هایی که او با همه عشق و شادی همراه با دخترم Amber و سایر بچه ها قایم موشک بازی میکرد و از ته دلش در بازی با اونها خنده سر میداد و درست به اندازه بچه ها از اون تفریح ساده و پیش پا افتاده لذت میبرد ، من رو به شدت تحت تاثیر قرار میداد .

گوش دادن به صدای کلمات مایکل جکسون در هنگام صحبت کردن حقیقتاً به اندازه گوش کردن به موسیقی او لذت بخش و شادی آفرین بود چرا که او همواره با همه عشق و از اعماق قلبش برای خانوادش ، دوستانش و طرفدارهاش صحبت میکرد . او در آن شب داستانهایی رو برای ما تعریف کرد که گویی ما یک عمر وی را میشناختیم . او مهربان ، با شکوه و در هر چیزی ، به یاد ماندنی و فراموش نشدنی بود ... ( )



لورن در کنار همسرش JR


اما در کنار همه این داستانها ، چیزی که اون شب رو بیش از هر چیز دیگه خاص و فراموش نشدنی و تا حدودی مضحک و خنده دار میکنه ، داستان شلوار منه !!! داستان از این قراره که شلواری که من اون شب به پام بود به طرز عجیبی مایکل جکسون رو به یاد شلوار مشهورش در ویدئوی BAD می انداخت و این اول دردسر و داستان برای من بود !!! مایکل جکسون اونقدر از شلوار من خوشش اومد که توی جمع از من درخواست کرد که اگه ممکنه چند دقیقه ای شلوارم رو بهش قرض بدم تا اون یه امتحانی بکنه !! از شنیدن این درخواست مایکل جکسون به شدت دستپاچه و شرمنده شده و هیچ حرفی برای گفتن در اختیار نداشتم . از طرف دیگه خانواده خودم و Al هم به شدت منو به انجام این عمل تشویق میکردند ! اونها دائماً بهم میگفتند :


هی ، یالا ! زود باش شلوارت رو در بیار بده مایکل جکسون بپوشه !!! ( )


وقتی با این حد از اصرار و تقاضای جمع مواجه شدم در نهایت علی رغم میل باطنیم قبول کرده و به مایکل جکسون گفتم : باشه . من میرم داخل حمام ، شلوار رو در میارم میدم بهت بپوشی و بعدش اون رو بهم برگردون . باشه ؟! مایکل هم چشمانش برقی زد و با خوشحالی تمام پیشنهاد من رو پذیرفت و تشکر کرد . بلافاصله رفتم داخل حمام ، شلوارم رو در آوردم و از لای در اون رو یواشکی به دست مایکل داده و خودم اونجا منتظر بازگشت مایکل جکسون باقی موندم ! وقتی که یک 10 دقیقه ای سپری شد و خبری از مایکل جکسون و شلوار من به دست نیومد ، کم کم نگرانی و اضطراب منو فرا گرفت . خیلی دلم میخواست برم اون بیرون و ببینم اوضاع از چه قراره اما اونطوری و با اون شرایط چطوری میخواستم از حمام خارج بشم ؟؟!! (  )


به شدت مشغول تفکر و چاره اندیشی بودم که ناگهان صدای تقه آهسته ای بر درب حمام رو شنیده و بعدش با شنیدن صدای نازک مایکل جکسون از پشت درب فهمیدم که به دردسر وحشتناکی افتاده ام !!


مایکل جکسون : اوه لورن ! من عاشق این شلوار شدم ! خواهش میکنم ، خواهش میکنم ، خواهش میکنم اون رو بده به من !! من به جاش شلوار خودم رو بهت میدم تا پات کنی و بتونی تا خونه بری !!! ( )


خوب ، به نظرتون من چی میتونستم بگم ؟! مایکل جکسون افسانه ای میخواست شلوار منو داشته باشه و از اون مهمتر ، او چنان قلبم رو تصاحب کرده بود که حتی تجسم نه گفتن بهش رو هم نمیتونستم توی ذهنم داشته باشم . چاره ای نبود . معامله انجام شد !! من در مقابل شلوار مایکل جکسون رو پوشیدم و به سرعت از حمام زدم بیرون !! وقتی از حمام در اومدم با چشم خودم دیدم که او چطوری درست عین یک بچه شلوار منو توی پاش به تک تک افراد خونه نشون میده و ازشون تایید میگیره که اون شلوار جدید تا چه اندازه بهش میاد و اونو خوش تیپ کرده !! من هم چاره ای نداشتم جز اینکه متقابلاً با شلوار مایکل جکسون توی خونه چرخ زده و نمایش خودم رو با شلوار او در جلوی چشم افراد خانواده به اجرا در بیارم !!! ما اون شب یه دنیا خندیدیم و لحظات فراموش نشدنی و زیبایی رو پشت سر گذاشتیم ... ( )


من در زندگیم بی نهایت خوشبخت بودم که موفق شدم بعد از اون شب بارها و بارها مایکل جکسون رو ببینم . ما هر دفعه درست عین همون نخستین باری که همدیگرو در منزل Al  ملاقات کرده بودیم کلی خندیدیم و اوقات خوشی رو سپری کردیم . او همیشه بی نهایت دوست داشتنی و شگفت انگیز بود . او همواره نگران جهان و مردمان کره زمین بود . من یقین دارم که تا انتهای تاریخ ، مایکل جکسون دیگری در گیتی ظهور نخواهد نمود . او دنیای موسیقی رو برای همیشه متحول نمود و کلیه موانع رو از سر راه حذف کرد و به دنیا نشون داد که هیچ چیزی در این عالم نمیتونه مانع از این بشه که او به هدفی که تمام تمرکز و فکرش رو برای رسیدن به اون اختصاص داده ، دسترسی پیدا کنه . مایکل جکسون مسیر پیشرفت و ترقی رو برای بسیاری از هنرمندان بعد از خودش صاف و هموار نمود و به همه ما انسانها این باور و طرز فکر رو آموخت که اگه مردم به اندازه کافی یکدیگر را دوست داشته و به قدر لازم به فکر حال و روز همدیگه باشند ، ما در کنار یکدیگر قادر به نجات و شفای دنیا خواهیم بود . تا ابد نخواهم فهمید چطور برخی از موجودات دنیا تونستند تا اون حد مایکل جکسون رو نا امید کرده و همه درسها و کلماتش رو از یاد ببرند . کلماتی که اونها رو با عشق در موسیقیش برای جهان به یادگار گذاشت . کلماتی که قلبها و روحهای ما را تا ابد تسخیر خودش کرد . مایکل جکسون دنیا را تبدیل به مکانی بهتر برای زیستن نمود . مایکل جکسون دریچه های قلب بزرگش رو از طریق موسیقی به روی همه جهان گشود و تنها به سبب حضور و بودن او در این عالم ، زندگی ما انسانها دیگر هرگز همانند دوران پیش از او نخواهد بود ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نخستین سالگرد خاموشی Donna ... :-(

سلام به همه دوستان و یاران گرامی و عاشق ... 


2 روز دیگه یعنی 17 ام ماه می سال 2013 میلادی ، نخستین سالگرد درگذشت و خاموشی ابدی بانوی بزرگ و هنرمند بی نظیریه که دنیای موسیقی تا ابد مدیون نام او و هنر مثال زدنی و بی مانندش باقی خواهد موند :


ملکه بی رقیب و جاودان Disco ؛ خانم Donna Summer ...



به مناسبت فرا رسیدن سالروز این فاجعه دردناک و غم انگیز و به منظور پاسداشت یاد و نام و خاطره این بانوی ارزشمند و نازنین ، ویدئوی کوتاهی از مراحل ضبط یکی از شاهکارهای ملکه دیسکو با عنوان State Of Independence رو تقدیم حضور شما خوبان و نازنینان میکنم .


امیدوارم دیدن چهره افراد آشنا و دوست داشتنی داخل این ویدئو خصوصاً ارباب افسانه ها ، مایکل جکسون کبیر ، لبخند شادی و رضایت رو به لبهای شما دوستان عزیزم هدیه کنه !


تقدیم به همه طرفداران ویدئوهای مایکل جکسون داخل Recording Studio و تقدیم به بزرگترین طرفدار موسیقی دیسکو در کل کره زمین ، Ali_MJfollower !!!


لینک دانلود


Long Live The Queen Of Disco & The Disco Kid ...!!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

میان پرده ( در استودیو با میک جگر ! )

سلام به همگی دوستان خوبم . حالتون چطوره ؟


داستان امروز ما از کتاب خاطرات شخصی یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین کارشناسان دنیای موسیقی برداشت شده ؛ یکی از صمیمی ترین یاران مایکل جکسون در کل طول عمرش :


مهندس صدا و از عوامل تهیه کننده آلبومهای تاریخ ساز BAD , Thriller ، Off The Wall مایکل جکسون ... جناب آقای : بروس سوئدین ...



بروس سوئدین روایت میکنه و میگه :


در سال 1983 ، یعنی درست یک سال پس از انتشار آلبوم Thriller ، مایکل جکسون تصمیم گرفت به همراه برادرانش تهیه و تولید آلبوم جدیدی به نام Victory رو آغاز کنه . او در ابتدا ، قطعه ای از این آلبوم به نام State Of Shock رو به همراه فردی مرکوری افسانه ای به اجرا در آورد که بنا بر دلایلی در ادامه کار ، از انتشار این ورژن در نسخه نهایی آلبوم منصرف گردید و تصمیم گرفت این آهنگ رو به صورت دوئت با خواننده دیگه ای اجرا کنه . مایکل جکسون تصمیم گرفته بود به هر قیمتی که شده نسخه جدیدی از این آهنگ رو با رهبر کاریزماتیک گروه راک رولینگ استونز یعنی میک جگر ضبط و تولید کنه !!



میک جگر وقتی از تصمیم مایکل جکسون در این رابطه مطلع شد و با دعوت رسمی وی برای همکاری در ضبط این ترانه دو صدایی مواجه گردید ، از این پیشنهاد با سردی تمام استقبال نمود و از اینکه فکر میکرد مجبور باشه در استودیوی ضبط کنار جوان خامی (!!!) همچون مایکل جکسون بایسته و آهنگ ضبط کنه ، حس تمسخر بهش دست داده بود ! میک جگر همواره نوع خاصی از حس تکبر و خود برتر بینی داخل وجودش داشت که باعث میشد خودش رو همیشه یک سر و گردن بالاتر از همه هنرمندهای دیگه ببینه و در نتیجه ، کمتر کسی رو در حد و اندازه همکاری با خودش پیدا کنه !!! یادم میاد وقتی میک اولین بار به استودیوی ما اومد در حالیکه گیتار بزرگی همراه خودش داشت رو به من کرد و با حالتی تمسخر آمیز بهم گفت : فکر میکنی قبل از ضبط آهنگ چقدر زمان لازم باشه تا بتونم به این بچه ( منظور مایکل جکسون !!! ) یاد بدم که این گیتار رو چطوری توی دستش بگیره ؟؟!! ( )



در مقابل این شوخی نه چندان با مزه سکوت نموده و میک جگر هم بر روی یکی از صندلی های خالی استودیو ولو شد و دو پاش رو به صورت ضربدری روی هم قرار داد و کفشهاش رو بر روی میز مقابلش گذاشت و در حالیکه پوزخند مضحکی روی صورتش نقش بسته بود ، منتظر زمان رسیدن مایکل جکسون باقی موند ! 


انتظار ، خیلی به درازا نینجامید ؛ دقایقی بعد ، مایکل جکسون با ظاهری مصمم و چهره ای جدی و احترام برانگیز در مقابل من و میک جگر ایستاده بود ! او بعد از سلام و احوالپرسی به سبک همیشگی ، به سمت صندلی وکالیست اصلی رولینگ استونز رفت و با حالتی بسیار خشک و جدی به میک گفت :


لطفاً صداتون رو گرم کنید و آماده ضبط بشید آقای جگر !!! ( )


میک جگر با دیدن این منظره ، بلافاصله پاهاش رو از روی میز جمع کرد و به زمین انداخت ! پوزخند کمرنگش در آنی بر لبهاش محو گردید و در حالیکه گیتارش رو در کنار دسته صندلی بر روی زمین قرار میداد فوری سر پا ایستاد و گفت :


بله آقای جکسون ! همین الآن شروع میکنم !!! ( )



چقدر برام سخت بود که توی اون ثانیه ها با دیدن این اتفاق از شدت خنده پخش زمین نشم !! یقین دارم میک جگر توقع مواجه شدن با هر تصویری از مایکل جکسون رو داشت ، الآ موجودی که در مقابلش مشاهده میکرد !! این ، ماهیت و کاراکتر ناشناخته مایکل جکسون بود که همیشه اونو بر روی صحنه و داخل استودیو تبدیل به یک انسان دیگه میکرد ؛ تو اون لحظات ، دیگه هرگز از اون پسرک کم روی خجالتی خبری نبود و یه فرمانروای مقتدر ترسناک ، جای اون پسرک رو میگرفت و این چیزی بود که یقیناً تا قبل از اون روز و اون لحظه ، میک جگر ازش هیچ اطلاعی در دست نداشت !! ( )



فکر میکنم صحنه نخستین ملاقات با مایکل جکسون ، درسی رو برای تمام عمر به میک جگر بزرگ آموخت :


اینکه وقتی مایکل جکسون میگه صداتو گرم کن باید صداتو گرم کنی حتی اگه میک جگر باشی !!!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

مایکل جکسون ، بزرگترین بشردوست تاریخ ...

سلام به همگی دوستان و همراهان گرامی ...


پس از ماهها و سالها کشمکش و ماجرا ، سرانجام روز گذشته دادگاه رسیدگی به شکایت کاترین جکسون علیه کمپانی AEG آغاز گردید ! دادگاهی که انتظار میرود ماهها به درازا کشیده و زوایای مبهم و پیچیده جدیدی از پرونده قتل مرموز مایکل جکسون کبیر را آشکار نماید !!


این روزها همه دوباره بعد از سالها سکوت دوباره به یاد مایکل جکسون افتاده و نام او حتی بر سر زبان بی سر و پا ترین موجودات گیتی نیز افتاده است تا به آنجا که حتی شبکه انگلیسی گوگوش پرست (!!!!) من و تو هم در حرکتی سوال برانگیز اقدام به پخش بیوگرافی مفصل و جامع و بی همتایی (!!!!!!!!) از مایکل جکسون در عرض تنها 10 دقیقه میکند !!!!


روزهای خسته کننده و دلتنگ و تکراری همچنان در غیاب مایکل جکسون سپری میشوند . فشار مشغله های زندگی بی رحمانه فرصتهای طلایی خلوت و عاشقی را از من می رباید و دوباره و دوباره و دوباره ، کابوسهای وحشتناک درگیری های بی انتهای من با همکارهای انگل صفت و موجودات رذل بی سر و پا بر سر موضوع مایکل جکسون در آستانه چهارمین سالگرد درگذشت آن ارباب بی تکرار شدت گرفته است ...


در این هنگامه دلتنگی و درد ، هدیه ای کوچک و ناقابل را ابتدا به محضر ارباب افسانه ها و سپس به شما نازنینان گرامی تقدیم میکنم ؛ پکیجی بی نظیر و عاشقانه متشکل از خاص ترین و نایاب ترین ویدئوها و تصاویر مایکل جکسون به همراه قطعاتی فراموش نشدنی از صدا و موسیقی جاودان او که تصاویر موجود در این فایل ویدئویی را به زیبایی هرچه تمامتر همراهی میکند .

نام این فایل ویدئویی هست :

مایکل جکسون ، کبیرترین بشر دوست !


امیدوارم تماشای این ویدئوی 10 دقیقه ای ، دریچه ای کوچک به قلب غافلان و کوردلان جهان باز کنه تا شاید اونها بتونند تنها برای یکبار هم که شده در ورای بیوگرافی های جامع و مفصل 10 دقیقه ای (!!!!) ، مایکل جکسون رو تجسم و برای دنیا معرفی کنند !!!


پیشاپیش از بابت اشکهای زلالی که از چشمان عاشقان مایکل جکسون با دیدن این تصاویر ناب جاری خواهد شد صمیمانه پوزش میطلبم ...


لینک دانلود :


پارت 1


پارت 2



دلتنگ و خراب و داغونم ! حالم خوب نیست ارباب ... خودت دستم رو بگیر ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance



اسرار Blame It On The Boogie ...

سلام به همگی دوستان عزیزم . وقت بخیر ...


فکر میکنم همه اون عزیزانی که حداقل یه دور زندگی نامه مایکل جکسون رو خونده باشند دیگه به خوبی از ماجراهایی که در طول دوران همکاری جکسونها با کمپانی موتاون پیش اومد و در نهایت منجر به جدایی اونها از کمپانی شد مطلع باشند ؛ اینکه مسئولین کمپانی آزادی عمل مورد نظر جکسونها رو بهشون نداده و در عمل ، تنها عوامل کمپانی رو مجاز به ترانه نویسی و تهیه کنندگی آهنگها و آلبومهای جکسونها میدونستند . این عامل مهم در نهایت منجر به نارضایتی و اعتراض و سرانجام جدایی مایکل جکسون و برادرانش از بری گوردی و کمپانی موسیقی او گردید .

بعد از خروج جکسونها از Motown در سال 1976 میلادی ، اونها راه کمپانی CBS رو در پیش رو گرفته و در مدت زمانی نه چندان طولانی ، 2 آلبوم جدید رو با لیبلی جدید در این کمپانی تازه ضبط نمودند . نام این دو آلبوم به ترتیب : The Jacksons و Going Places بود .

درسته که اوضاع در کمپانی تازه برای جکسونها تا حدودی نسبت به موتاون متفاوت گردیده بود اما در عمل هنوز جکسونها ابداً نقش چندانی در ترانه نویسی و تهیه کنندگی آلبومهای جدیدشون بر عهده نداشته و اوضاع فروش آلبومها در سالهای نخست مهاجرت به CBS ، دست کمی از وضعیت خراب و کساد سالهای پایانی همکاری با موتاون میوزیک نداشت !! 


سرانجام با فرا رسیدن سال 1978 میلادی ، جکسونها حق مسلمی رو که سالهای سال برای تصاحب اون جنگیده بودند رو به دست آورده و با کسب حق ترانه نویسی و تهیه کنندگی آلبوم جدیدشون ، رویاهای خودشون رو برآورده شده دیدند . مایکل جکسون و برادرانش موفق شدند در آلبوم مشهور و تاریخ سازشون یعنی Destiny که در سال 1978 میلادی منتشر گردید ، کنترل کامل همه امور مربوط به ضبط و تهیه یک آلبوم موسیقی کامل رو به دست بگیرند و فروش خارق العاده این آلبوم در مقابل مجموعه آلبومهای سالهای قبلشون به خوبی اثبات کرد که اونها در این زمینه تا چه اندازه قدرتمند و موفق بوده اند .



دوست دارم محض اطلاع و آگاهیتون اعلام کنم که کلیه ترانه های موجود در این آلبوم جز یکی از اونها همگی متنش توسط گروه برادران نوشته شده . بله ، همشون جز یکی از اونها ! تنها ترانه ی این آلبوم زیبا که توسط مایکل جکسون و برادرانش نوشته نشده و دست بر قضا یکی از دوست داشتنی ترین ، شنیدنی ترین و مشهورترین ترانه های این آلبومه اسمش هست :


Blame It On The Boogie 


حالا فکر میکنید نویسنده و ترانه سرای این آهنگ اسمش چیه ؟!


بهتون میگم : مایکل جکسون !!!!


چی شد ؟؟!! از تعجب خشکتون زد ؟؟!!


نه ، این اونی که میشناسید نیست ! داداششم نیست !! پسر عمو و فامیلش هم نیست !!!


او فقط و فقط یک ترانه سرای کم حاشیه و نسبتاً گمنامه که توی انگلیسی زندگی میکرد .


از اونجاییکه این شباهت اسمی کاملاً تصادفی باعث شده بود اسم ترانه سرای یکی از آهنگهای آلبوم Destiny با نام خواننده اصلی گروه اشتباه بشه ، به همین علت نام ترانه سرای این آهنگ رو از مایکل جکسون به میک جکسون تغییر داده و به همین شکل بر روی کاور نهایی آلبوم منتشر شده ثبت نمودند !!


اما موضوع برای مایکل جکسون انگلیسی به همینجا محدود باقی نموند . وی که بلافاصله بعد از انتشار آلبوم Destiny و تک آهنگ Blame It On The Boogie به چشمش میدید که ترانه نوشته شده توسط خودش چطور با سرعت هرچه تمامتر داره به شهرت و محبوبیت جهانی و بین المللی میرسه اینه که تصمیم گرفت حرکتی رو انجام بده تا به اصطلاح از این غافله عقب نمونه !

او که علاوه بر ترانه سرایی ، کار خوانندگی رو هم تا قبل از انتشار آلبوم Destiny در سطح محدود انجام میداد بلافاصله تصمیم گرفت تا شعر خودش رو با صدای خودش هم بخونه تا به مایکل جکسون امریکایی نشون بده خالق یک ترانه اگه بخواد ، خودش بهتر از هر خواننده دیگه ای توی این دنیا میتونه شعر خودش رو با زیباترین احساس ممکن بازخونی کنه !!!

اینطوری شد که مایکل جکسون انگلیسی به استودیوی ضبط رفت و در همون سال 1978 و بلافاصله بعد از جکسونها ، ورژن جدیدی رو از آهنگ Blame It On The Boogie بازخونی و ضبط نمود ! مردم جهان که در کمال تعجب و ناباوری با 2 نسخه متفاوت از یک آهنگ خارق العاده و زیبا مواجه شده بودند ، اونقدر به هر دو نسخه عشق و علاقه و اشتیاق نشون دادند که ناگهان در جداول موسیقی اون سال ، هر دوی این اجراها در فهرست 10 آهنگ برتر قرار گرفتند !


فکرش رو بکنید :


2 مایکل جکسون با 2 نسخه از آهنگ Blame It On The Boogie !!!


این نبرد و رقابت بین مایکل جکسونها و Boogie ها (!!!) اونقدر داغ شد و بالا گرفت که منتقدین موسیقی به شوخی از وضعیت به وجود اومده تو چارتهای موسیقی در سال 1978 ، اصطلاحاً با عنوان Battle of the Boogie نام میبردند !!!!


حالا و پس از این توضیحات فکر میکنم بدتون نیاد این دو نسخه مختلف رو همزمان گوش داده و اونها رو در خلوت خودتون با همدیگه مقایسه کنید !


پس این شما و این Blame It On The Boogie : 


لینک دانلود نسخه مایکل جکسون امریکایی



لینک دانلود نسحه مایکل جکسون انگلیسی




خوب ، گوش دادید ؟! نظرتون چی بود ؟! کدومشون رو بیشتر دوست داشتید ؟!


و آیا به نظرتون شاعر و ترانه سرای این اثر ، Boogie رو زیباتر و با احساس تر خونده یا پسرک رقصان دیسکو ؟!!


داوری با شما ... !!!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance