مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

با خاطرات مایکل جکسون ( داستان Ali_MJfollower ... )

سلام  و درود بی کران به تمامی عاشقان مایکل جکسون کبیر از سراسر هستی !!

حدس میزنم خوندن عنوان این پست ، یه مقداری ذهنتون رو درگیر خودش کرده باشه . حتماً توقع داشتید این بار هم مثل همیشه ، بعد از دیدن عنوان " با خاطرات مایکل جکسون " ، اسم دیویدی ، پیتری ، مارگارتی ... چیزی رو ببینید ، اینطور نیست ؟؟!!

راستش نمیدونم دقیق حضور ذهن داشته باشید یا نه اما قصه اینه که این خونه و این وبلاگ تا یکی دو هفته دیگه 10 ساله میشه!!! 28 مرداد سال 1388 ، سالگرد تاسیس وبلاگ پادشاه جاودانه ؛ خونه ای که طی این سالها ، خاطرات تلخ و شیرین ماندگار و فراموش ناشدنی بی شماری رو در اعماق قلب و روح من ثبت کرده است ...

به همین منظور  از مدتها پیش تصمیم داشتم برای استقبال از این مناسبت بزرگ و خاص ،برنامه بسیار ویژه و مخصوصی رو تدارک دیده و اجرا کنم که متاسفانه ،  درگیری های بی انتهای زندگی ، مجال و فرصت اجرای این برنامه رو به من نداد ... برای همین تصمیم گرفتم به جای اندیشه به همه اون ایده های زمانبر و طولانی  ، برنامه  ای رو اجرا و پیاده سازی کنم که سالهای ساله ، دلم میخواست اون رو عملی کنم :

روایت داستان کامل زندگیم با مایکل جکسون از نخستین لحظه تا زمان درگذشت ارباب افسانه ها در سال 2009 !!

شایدحالا فکر کنید که چرا فقط تا زمان درگذشت مایکل جکسون در سال 2009 ؟؟؟

جوابش خیلی سادست :  علتش اینه که من سالها پیش از این ، مجموعه خاطرات زندگی مایکلیم رو از بعد از زمان درگذشت مایکل جکسون تا به زمان نگارش ، در قالب کتابی با عنوان " مسیر رستگاری " مکتوب کرده ام و این مجموعه داستانها ، سالهاست که در آرشیو خاطرات شخصی من موجوده . برای همین ، تصمیم گرفتم  این بار ، به خلق و روایت داستانی در زندگیم اقدام کنم که تا به این  لحظه ، هرگز فرصت و امکان انجام اون رو در عمرم نداشته ام .  فکر می کنم قسمت کردن این مجموعه از داستانها که دنیا  برای نخستین بار اونها رو خواهد شنید ، به نوعی بهترین هدیه تولد 10 سالگی این وبلاگ و به بیانی ، آخرین پرده نمایش من در دنیای مایکل جکسون خواهد بود ...  

با این مقدمه کوتاه ، از همه  شما  عزیزان درخواست می کنم که مقدمه این داستان رو دانلود کرده و بعد از گوش دادن به اون ، نظرات ارزشمندتون رو مبنی بر تمایل یا عدم تمایلتون به شنیدن ادامه این داستان طولانی و سرشار از ماجراها و عبرتهای باور نکردنی و عاشقانه رو با من در میون  بذارید . اینو بدونید که اگه تعداد متقاضیان شنیدن این داستان به حدی برسه که من رو مجاب کنه عزیزترین و مقدس ترین داستانهای قلبم رو با شما دوستان عاشق و گرامی به اشتراک بذارم ، حتماً اون رو با عمق وجود و با کمال اشتیاق و عشق و شادی با شما خوبان قسمت خواهم کرد . 

خوب ، بدون توضیح اضافات و مقدمه چینی های بیشتر ، این شما و این مقدمه داستان زندگی مایل جکسون و من ... MJ & Me :

قسمت اول:

PicoFile Link

Soundcloud Link

قسمت دوم:

PicoFile Link

Soundcloud Link

قسمت سوم:

PicoFile Link

Soundcloud Link

قسمت چهارم:

PicoFile Link

Soundcloud Link

قسمت پنجم:

PicoFile Link

Soundcloud Link

بی صبرانه منتظر خوندن نظرات همه شما یاران قدیمی و جدید هستم !!!



تا بعد  ...


Stay Tuned

! Let's Dance