مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( داستان Gabriela Bejan ... )

... من خاطرات زیادی از مایکل جکسون دارم ! یادم میاد تا قبل از 14 سالگیم کاملاً از طرفدارهاش به شمار میومدم ، به همه آهنگهاش گوش کرده بودم ، همه اشعارش رو یاد گرفته بودم و زمانی که نخستین ویدئو ازش رو دیدم ، دیگه مثل همه طرفدارهای دیگه به کلی عقل و هوش از سرم پرید ! 

وقتی که او نخستین بار در سال 1992 به رومانی اومد ، من نمیتونستم این رویداد بزرگ و عظیم رو باور کنم . یادمه مطالب همه روزنامه های محلی رو در خصوص این رخداد خونده و همه مقاله های مایکلی اون رو بریده و جدا کرده بودم و برای همینه که حتی امروز ، آرشیو حقیقتاً بزرگی از مقاله های روزنامه در اختیار دارم ! من حتی سعی کردم کل آلبومهای مایکل رو یکجا خریداری کنم ولی خوب این موضوع در اوایل دهه 90 در جایی مثل رومانی حقیقتاً دشوار و مشکل بود . 

وقتی که مایکل چند سال بعد برای اجرای کنسرتی از تور هیستوری در سال 1996 به رومانی بازگشت ، من همه تلاشم رو به کار بستم تا بتونم برای شرکت در کنسرتش بلیطی تهیه کنم . او در آن زمان زندگی من بود و من با همه وجود دلم میخواست بلیطی برای کنسرت او به دست بیارم ؛ تا بتونم به صورت زنده و بر روی صحنه ببینمش ، تا بتونم صداشو بشنوم ... صدای شگفت انگیزشو ، تا بتونم حرکاتش رو ببینم و از همه مهتر ... به تماشای رقص جادوییش بنشینم . من حقیقتاً عاشق مایکل جکسون بودم . سرانجام من 38 دلار برای تهیه یک بلیط پرداختم که مبلغ قابل توجهی در اون مقطع زمانی بود ولی خوب ، حقیقتاً ارزشش رو داشت ! او حقیقتاً خارق العاده بود و من احساس میکردم خوشبخت ترین دختر عالمم که موفق شده ام بت و قهرمان زندگیم و هنرمند مورد علاقه ام رو به صورت زنده و از نزدیک مشاهده کنم !



و حالا که او رفته است ، من همه تلاشم را به کار خواهم بست تا میراث موسیقایی او در تاریخ حفظ شده و جاودان باقی بماند . 


من تا همیشه و برای ابد تو را ستایش نموده و عاشقانه دوستت خواهم داشت مایکل ! برکت خداوند بر روح تو باد ... 



* و به این ترتیب 9 سال از حضور من و خاطراتم در این سرا گذشت !

 امروز " پادشاه جاودان " 9 ساله می شود ؛ خانه ای که به نام " ارباب افسانه ها " ، خاطرات تلخ و شیرین فراوانی طی سالیان گذشته برای من خلق نموده و عامل آشنایی و دوستی من با انسانهای فراموش ناشدنی زیادی در طول این دوران بوده است . این خانه و من طی این سالها با هم و در کنار هم از شلوغ ترین و پر هیاهو ترین دورانها عبور کرده و به این خلوت ترین و متروک ترین عصر حیاتمان در این دلکده تنهایی رسیده ایم . درسته که دیدن این سکوت و تنهایی بعد از مرور همه آن تب تند و داغ عاشقی در دوران آغاز حیات این سرا برای من آسان نیست اما چه باک که من و این خانه کوچک همچنان با هم و در کنار هم ، باز هم با آغوش باز به امید ملاقات و دیدن عاشق ترینها در این مسیر بی انتهای عاشقی به انتظار نشسته ایم ...


 

جاودانه باد یاد و نام مایکل جکسون کبیر و مبارک و فرخنده باد نهمین سالگرد میلاد این بزم بی پایان عاشقی ! 


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام و درود بی پایان به رفیق دیرین ارباب افسانه ها و مبارک باد سالروز ظهور این بزم عاشقانه و جادویی و این سرای شیدایی به یاد هنرمند هزاره ها و تک ستاره جاودان رقص و موسیقی و پیام آور صلح و شور و عشق برای بشریت: مایکل جکسون

سالروز ظهور این بزم عاشقانه ...

سحر یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:18 ق.ظ

درود به شکل کاملا تصادفی وبلاگ شما رو دیدم و مشتاق شدم بخونم و بببینم که چه ها گفته و نوشته شده و میشه در مورد یک هنرمند و یک انسان خارق العاده همانند مایکل جکسون فکر کردم چه خوب می شد ابتدا باید بگم خوبه جای شما نیستم ! حقیقتا شیفته ی مایکل هستید ....با توجه به گستردگی اطلاعاتی که راجع به زندگی مایکل دارید چه جنبه هنری چه زندگی شخصی اش که البته مطلق نیست و نسبی ست طبیعتا امابسیار قابل توجه چه خوب می شد از فضای جدیدتر و به روزتری برای انتقال . و انتشار دانستهاتون استفاده می کردید مثل تلگرام یا امثالهم با تشکر پیروز باشید

( فکر کردم چه خوب می شد ابتدا باید بگم خوبه جای شما نیستم ! حقیقتا شیفته ی مایکل هستید .... )

لطفاً اول تفسیر جملات ادبی غنی و سنگینتون (!!!!) ر و برای بنده عنوان فرمایید ، بعد از راه نرسیده در مورد انواع فضاهای ارتباطی و پلتفرم های اطلاع رسانی برای بنده نطق فرموده و پیشنهاد ارائه کنید !!

با تشکر پیروز باشید !!!

سحر پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:55 ق.ظ

پاسخ تون رو دیدم خوشحالم که هستید آخرین مطلبی که اینجا ازتون دیدم مربوط به مرداد ماه می شد تصور کردم شاید اتفاقی افتاده باشه که دیگه نمیاد چون ظاهرا سالروز تولد مایکل هم مطلبی رو کار نکردید یا من ندیدم و بسیار تعجب کردم ! اگر غیر از این هست لطفا اشتباه منو اصلاح بفرمائید . و اما در مورد مطلبی که پیشتر برای شما نوشتم کافیه که عبارت ابتدا باید بگم رو داخل پرانتز بگذارید تا ساختار نوشتاری متن اصلاح بشه به این صورت : فکر کردم چه خوب می شد (ابتدا باید بگم چه خوب جای شما نیستم چون حقیقتا شما شیفته ی مایکل هستید ) ....ادامه ی مطلب .در پناه عشق او شاد باشید

(ظاهرا سالروز تولد مایکل هم مطلبی رو کار نکردید یا من ندیدم و بسیار تعجب کردم !)

بهت توصیه میکنم که همینجا بمونی و به تعجب کردن ادامه بدی !! اینجوری خیلی برات بهتره ... !!

لیلا سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام بر دوست قدیمی مایکی
درودی تا همیشه در دل پاییز رنگ رنگ بر تو و وبلاگ همیشه خواندنی و کهنگی ناپذیرت
امیدوارم هر جا که هستی سلامت باشی

در کنار همه ناملایمات و تلخیها و تند گذر روزهای عاری از شور، شیرینی دیدن و خواندن صفحه به صفحه این یادبود مایکلی ماندگار دلخوشی همیشگیه

یه پناهگاه مجازی که همیشه پذیرای دلتنگیهای تموم نشدنی ماست

تا ابد دنیا دنیا سپاسگزارتم

علی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1397 ساعت 11:37 ق.ظ

لطف کن ایدی اینستاتو بده

که باهاش دقیقاً چه کاری انجام بدی ؟؟!!

لیلا شنبه 29 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام و درود بر پادشاه بی بدیل پاپ :مایکل جوزف جکسون
و
سلام بر دوست دیرین او بنیانگذار این سرای پرخاطره و فراموش نشدنی
مایکل عزیز این چند صدمین باره که سر به کلبه خاطراتت می زنم و با دیدن چهره تو در جای جای ماجراهای درج شده آماج حسهای خوب و افسوس و حسرت و قدرشناسی و آمیزه ای از احساساتی میشم که به دوران پرشور حضور تو و حس خوبی که به مخاطبان دادی و آنچه در دلم مونده برمی گرده و
این روزها عجیب فکرم پر از توئه و ماجرای تهوع آور برچسب ناروا زدن به تو فرشته ماه نورد و دستان کثیف سودجویانی که می خوان فقط از نام و شهرتت به نفع خودشون بهره برداری کنند و تو رو آن طور جلوه بدهند که در مخیله هیچ انسان عاقل و نه فقط عاشقانی که تو رو ستایش می کنند، نمی گنجه.
کاش می تونستیم همه دوستدارانت یکجا جمع بشیم و برای همیشه جلوی این یاوه گویی ها رو بگیریم ولی واقعیت اینه که وقتی برده پول باشی بدترین صفات رو هم ممکنه به بهترین ها نسبت بدی...
نام و یادت ماندگار مایکل محبوب که همیشه چهره تو زینت بخش عرصه هنر رقص و موسیقی بوده و هست و خواهد بود

حمیدرضا باب الحوائجی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 09:45 ق.ظ http://khodrofanni.blogsky.com/

مانند مایکل جکسون هیچگاه پیدا نمی شود. او هیچگاه تکرار نمی شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد