مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تقدیم به خورشید رخ برکشیده در پس ابرها ...

سلام بر همگی یاران عاشق ... 


در واپسین روزهای یک سال پرحادثه دیگه قرار داریم . سالی که یک بار دیگه بدون حضور فیزیکی او آغاز گردید و بدون حضور فیزیکی او بار دیگر به آستانه نوروزی دیگر رسید .


در آستانه بهاری جدید و در این روزهایی که مثل آخرین لحظات هر سال دیگه ، ترکیب غریبی از شادی و دلتنگی مهمون خونه دل تک تک عاشقهای مایکل جکسون کبیره ، جا داره یک بار دیگه یاد و نام جاودان ارباب افسانه ها با فروتنی و تواضع محض گرامی داشته بشه و با همه قوا فریاد بزنیم که :


مایکل جکسون از یاد رفتنی نخواهد بود !


به همین منظور ، ویدئوی بسیار زیبا و عمیق و تاثیرگذاری رو براتون آماده کردم که دلم میخواد اون رو تقدیم به همه شما عزیزان گرامی کنم . ویدئویی از ایمپرسونیتور معروف و بزرگ مایکل جکسون و دوست بزرگوار و بسیار عزیزم ، آقای Kenny Wizz که قبلاً در همین وبلاگ به صورت خلاصه راجع بهش صحبت کرده بودم .



این ویدئو مربوط به حضور کنی در یکی از مراکز خرید بزرگ مانیل فیلیپین هستش . تاریخ این رخداد بر میگرده به 28 اکتبر سال 2009 میلادی یعنی دقیقاً همون روزی که فیلم This Is It مایکل جکسون داشت برای نخستین بار در جهان اکران میگردید . اینجا مراسم پریمیر اکران این شاهکار تاریخ موسیقی در فیلیپین هستش و کنی به صورت مهمان افتخاری ، با امضا کردن تصاویر مایکل جکسون و همچنین انداختن عکسهای یادگاری با طرفداران هیجان زده مرد یک دستکشه ، شور و حال و هیجان ویژه ای در این برنامه ایجاد کرده است . تصاویر بسیار خاص و موسیقی ناب و بی همتای مایکل جکسون کبیر ، عظمت و شکوه موجود در این ویدئو رو صد چندان کرده است . در یک کلمه میشه گفت ، واژه مقدس عشق در ثانیه ثانیه های این ویدئوی منقلب کننده و اثر گذار با همه وجود خودنمایی میکند .... 


توضیح بیشتری نمیدم و ازتون درخواست میکنم این ویدئوی خاص رو دانلود کرده و در مقابل احساس عمیقی که پس از دیدنش در انتهای قلبهاتون به وجود میاد ، سر تعظیم خم نمایید ...


لینک دانلود :


پارت 1


پارت 2



اگه علاقه دارید با کنی ویز و بزرگی حرکت والای عاشقانه ای که سالهای ساله داره با عشق و بی ادعا در جهان اجرا میکنه بیشتر آشنا بشید ، لطفاً تیزر جدیدترین کنسرتهای ایشون رو که موسوم به History II بوده رو هم دانلود نمایید :


Kenny Wizz History II




درسته که سالهاست از زمان خاموشی ظاهریش گذشته است اما همچنان روزهای عمرم را با صدای او آغاز نموده و نور و انرژی بی انتهای خورشید تابناک وجودش را از بند بند کرانه های گیتی با عمق وجودم احساس میکنم . پس لبخند زده و با آرامش زمزمه میکنم :


او زنده است و تا همیشه اینجا خواهد بود ....


This is it, here I stand


I'm the light of the world I feel grand



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

گوگوش ؛ زنی سراسر عقده و حقارت و پستی ...

سلام به همه یاران و عاشقان گرامی ...


خوب ، فکر میکنم دیگه تا حالا همه ماجرای رسوایی اخیر آکادمی موسیقی گوگوش که جمعه شب حدود ساعت 11 و 20 دقیقه شب در شبکه انگلیسی من و تو رخ داد رو شنیده باشند :


داستان روایت جناب شهرام شب پره از 2 دونگ صدای مایکل جکسون رو !!! 


ماجرا از این قرار بود که جمعه شب پس از اتمام اپیزود دیگری از سریال تلویزیونی آکادمی موسیقی گوگوش ، شهرام شب پره که مهمان ویژه (!!!!) این قسمت از این شوی دروغین سراسر حقه و نیرنگ و فریب و دغلبازی بود کنار یکی از مجریان خودفروخته و مزدور این شبکه به نام سالومه موسوم به سالی نشست و ضمن لیچارگویی در هر بابی از جمله اهانت مطلق به هنر موسیقی پاپ داخل ایران ، مایکل جکسون را فردی عنوان نمود که علی رغم اینکه حتی 2 دونگ ( دانگ ! ) صدا هم نداشت ولی با این حال تونست عالم رو فرا بگیره و جهان رو تکون بده و از این جور یاوه ها ... 



و بلافاصله و خوشبختانه بعد از این سخنان سخیف و هجو ، موج حملات کوبنده ای علیه شهرام شب پره و آکادمی گوگوش از طرف عاشقان مایکل جکسون در فضای مجازی به راه افتاد که هنوز پس از گذشت 30 ساعت از وقوع این حادثه ، این موج سهمیگن فروکش ننموده است . موضوع به حدی حاد و شدید شد که حتی سایت همواره محافظه کار و میانه روی eMJey هم نتوانست در مورد این واقعه سکوت اختیار نماید :


http://emjey.com/persian/news/archives/2013/03/006275.php



نمیدونم تا چه حد از پشت پرده های این واقعه زننده اطلاع داشته باشید . نمیدونم چه مدت میشه نوشته ها و حرفهای منو تو دنیای مجازی دنبال میکنید اما برای اونهایی که شاید به تازگی به جمع ما پیوسته باشند مجبورم یه مرور خیلی کوتاهی از باورها و اعتقاداتم در مورد سر منشاء همه این داستانها داشته باشم : عجوزه ای سراسر عقده و حقارت و نفرت به نام گوگوش !!!



عجوزه ای که در طول فعالیت هنری (؟؟؟!!!) خویش تا کنون بارها و بارها و بارها دست به تقلیدهای زننده و چندش آور از هنر مایکل جکسون کبیر زده و نه تنها هیچگاه اعترافی دال بر این دزدیهای پلید ننموده ، بلکه همواره با این کلمات که این آثار همه و همه از نبوغ و هنر ذاتی سرشار خودم سرچشمه گرفته ایرانی های خام و بی اطلاع سراسر کره زمین را به طرز احمقانه ای فریب داده است ! درجه وقاحت و پستی گوگوش به جایی رسید که برای تیزر تبلیغاتی کنسرتهای خویش ، رسماً امضا و دستخط مایکل جکسون را جعل نمود و با این حرکت ، ته مانده شرف و انسانیت نداشته خویش را هم به زیر سوال برد !!




و بلافاصله پس از این واقعه بود که حملات بسیار تندی از طرف من علیه شخص گوگوش خصوصاً در شبکه انگلیسی من و تو آغاز گردید که این حملات پس از آغاز شوی تلویزیونی آکادمی ، به شدت قدرت و جهت بیشتری یافت ! گوگوش که یقیناً طاقت و تحمل این افشاگری وسیع و عظیم از طرف من رو نداشت در حد مرگ بهش فشار وارد اومد و سرانجام کار براش به اونجایی رسید که مجبور شد علناً از تریبون من و تو و شوی تلویزیونی چیپ و سطح پایینش ، بارها و بارها برای متلک گویی به مایکل جکسون استفاده کنه که میشه آغازی بر این ماجرا رو حکایت جوانک خام و ساده لوحی دونست که با حماقت محض اومد و نام پیرمرد فسیل و از کار افتاده ای به نام اسفندیار منفرد زاده رو کنار نام مایکل جکسون قرار داد و شهرتش رو با شهرت او مقایسه نمود !!!



اما این داستان همینجا متوقف نشد . کمی بعد ، هومن کچلبری ( خلعتبری !!!) شبی جهت دفاع از برنامه آکادمی در صفحه تلویزیون من و تو ظاهر گردید و جهت دفاع از سطح آکادمیک بسیار بالای این برنامه (!!!!!!) ، مثال زیر را عنوان نمود :


آقاجان ، اینجا آکادمی موسیقی ایرانیه ! یعنی اگه مایکل جکسون هم با اون صدا بیاد توی این برنامه قطعاً رد میشه !!!!



اما گوگوش عقده ای و سراسر نفرت که با این چیزها آروم نمیگرفت مجبور بود باز هم دست به حرکت جدیدی بزنه و نوچه دیگه ای از خودش رو جهت زدن ضربه ای دیگه به مایکل جکسون به جلوی دوربین بیاره . و این بار ، قرعه به نام شهرام شب پره در اومد !!!!


خوب ، اولاً با اینکه شاید هیچکس از این بابا خوشش نیاد و شاید خیلی هم متنفر و دشمن در نسل امروز داشته باشه ، من لازمه یه نکته ای رو تاکید کنم که این موجود ( شب پره ) طی سالیان زیاد بارها و بارها طی مصاحبه های مختلف ثابت کرده که مایکل جکسون رو حقیقتاً دوست داره و در مقابلش ادای ارادت و حقارت کرده . این مرد چند سال گذشته در مصاحبه ای در جلوی چشم میلیونها ایرانی در سراسر دنیا دقیقاً اعتراف نمود که اگه 60 سال دیگه هم در خوانندگی دوندگی کنه ، باز هم به گرد پای مایکل جکسون نمیرسه !

فکر میکنم حالا بعد از مطالعه این مطالب بهتر بشه حرف مفتی که جمعه شب از دهان شهرام شب پره خارج شد رو تجزیه و تحلیل کرد . این حرکت بدون شک یک توطئه کثیف دیگه از طرف شخص گوگوش عجوزه بوده که در راستای انتقام گرفتن از طرفدارهایی مثل من انجام شده که آبرو و حیثیتش رو در جهان به باد داده ام !!! در این مطلب ذره ای شک و تردید نداشته باشید .

و متاسفانه همانگونه که دیدیم ، این پیرمرد خنگ هم آلت دست پیرزن عفریته شده و اومده عین یک بچه ، جمله دیکته شده بهش رو تو تلویزیون خونده و تموم ! مضحکی داستان اینجاست که شهرام بعد از 70 ، 80 سال عمر و ادعای بیش از 50 سال خوانندگی ، هنوز میاد از واژه شکمی و کیلویی " دونگ " برای ارزیابی صدای خواننده ها استفاده میکنه که این واژه در فرهنگ موسیقی ما بیشتر معادل صدای عرعری و خرکی و کلفت (!!!!!) به حساب میاد که خوب ، با این تعریف خدا رو شکر خواننده های دونگ بالا (!!!!!!!!!) زیاد توی موسیقی ما وجود داره و بر اساس همین تعریف هستش که مایکل جکسون واقعاً همون 2 دونگ صدا رو هم نداره !!!!


بنده خدا هنوز بعد یک قرن یاد نگرفته که استاندارد ارزیابی صدای خواننده ها در جهان امروز ، اکتاوها و سطوح فرکانسی و این حرفهاست . خوب البته از کسی که 70 ساله فقط داره موهاشو میجنبونه و روی صحنه قر میریزه و واویلا واویلا میخونه ، توقعی هم نیست که چندان معنی اکتاو و این چیزها رو درک کنه !!!


نکته مضحک تر این حکایت اینه که هفته پیش وقتی کچلبری اومد توی TV گفت که اگه مایکل جکسون با " اون صدا " هم بیاد تو آکادمی شرکت کنه ، قطعاً رد میشه و حالا این شب پره اومده میگه 2 دونگ صدا هم نداشت !!! بدبخت این گوگوش نمیدونه با فشاری که مایکل جکسون بهش وارد میکنه ، سر به کدوم بیابون بذاره !!! با خودش درگیر شده پیرزن ! یه بار یه نوچش رو میفرسته اون جمله رو بگه ، درست هفته بعدش یه نوچه دیگش میاد دقیقاً یه چیزی میگه 180 درجه برعکس اون یکی نوچش و باعث میشه همه دنیا به ریش نداشتش و آکادمی جوکش بخندند !!! عجوزه ، تکلیفت رو با خودت روشن کن : بالاخره مایکل جکسون با " اون صدا " بود یا 2 دونگ صدا هم نداشت ؟؟؟؟؟!!!!!!


و در انتها ، یادتون میاد گفته بودم گوگوش حداقل توی این سری آکادمی لیچار گویی به مایکل جکسون رو کنار نخواهد گذاشت ؟؟!! من هم بودم گند دزدی به اون بزرگی رو ازم در آورده بودند اینجوری لیچارگویی میکردم !!! حال کردید که تا چه حد این بدبخت رو میشناسم ؟؟ حالا بگید آفرین !!


و با اینکه شک دارم این بار آخرش باشه ، حقیقتاً امیدوارم این رسوایی شهرام شب پره و جریان تندی که علیه گوگوش و آکادمیش به راه انداخت ، دیگه نقطه آخری بر داستان مبارزات عبث و بی نتیجه این سارق حرفه ای با ارباب کبیر افسانه ها و عاشقان راستین او باشه ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

تلخنامه عشق ...

سلام آقای جکسون . وقت بخیر . حالت چطوره ؟


هه ! چه سوال احمقانه ای ! آخه تو که سالهاست مردی و دیگه حالی برات نمونده که بخواد خوب یا بد باشه !


راستی یادته امروز چه روزیه ؟ امروز 5 مارسه . همون روزیه که 4 سال پیش توش توی اون عصر پنجشنبه تو لندن بعد از ساعتها سر کار گذاشتن مردم بالاخره از پشت اون پرده قرمز در اومدی و مثل همیشه با 4 تا جمله نصفه و نیمه و 4 تا دوستتون دارم ، همه چیز رو مالوندی به هم و با 4 تا ژست و ادای آبکی صحنه رو ترک کردی !!! گفتی توی جولای میبینمتون اما 4 تا جولای اومد و رفت و تو نیومدی ! گفتی کنسرتهام 8 جولای شروع میشه اما اولش افتاد 13 جولای و بعد هم که افتادی مردی و خلاص !



یه عمر میگفتی پادشاهم و کسی نمیتونه روی حرفم حرف بزنه اما وقتی 10 تا کنسرت پرده آخرت رو مثل آب خوردن یک شبه بر خلاف میل و توان و همه برنامه ریزی های اجباریت کردند 50 تا و بعدش هم وعده شهرها و کشورهای دیگه دادند ، زبونت رو موش خورد و جرات نکردی 4 تا از اون سان آو د بیچ های اساسیت رو که به خواهر و مادر دشمنهات نثار میکردی رو حواله ننه باباشون کنی تا حساب کار دستشون بیاد !


امروز سالروز همون روزیه که از ترس اینکه نکنه مردم تو سالن کنفرانس O2 تو رو هو کنند و بهت بخندند ، چند ساعت خودت رو توی هتل مخفی کرده بودی و شهامت نمیکردی طبق وعده ای که خودت داده بودی روی صحنه سخنرانیت حاضر بشی و آخرش هم با زور و تهدید از اون 4 دیواری خارجت کردند ! چه صحنه شرم آوری برای انسانی که زمانی یگانه ابرقدرت گیتی بود ...


چند روز پیش داشتم یه دور دیگه مستند اسپایک لی و چند تا مستند یادبود دیگه رو تماشا میکردم . دیدم همه اونهایی که روزگاری در کنارت بودند ، از پیر و جوون ، از زن و مرد ، از اونهایی که سن بچت رو داشتند تا اونهایی که سن ننه بزرگتو (!!!) دارند همشون سر و مر و گنده نشستند دارند میگن و میخندن و خوش میگذرونن و این وسط فقط توی بدبختی که تو سینه قبرستون کپیدی ! اونقدر دور شدی و مُردی که دیگه نمیشه حتی باور کرد روزگاری مایکل جکسونی هم توی این جهان نفس میکشید !



راستی چرا مُردی جناب جکسون ؟ چرا روزگارت از اون درجه از قدرت و شکوه و اقتدار به اون حد از خواری و حقارت و رسوایی تنزل کرد ؟ تقصیر کی بود ؟ پپسی ؟ خاندان چندلر ؟ تام اسندن ؟ دایان دیموند ؟ باب جونز ؟ لیزا ماری ؟ مارک شافل ؟ مارتین بشیر ؟ یوری گلر ؟ ریمون بین ؟ جان لندیس ؟ رندی فیلیپس ؟ جان برانکا ؟ جرمین ؟ خانواده کاسیو ؟ آرنولد کلین ؟ مدونا ؟ جی رندی تارابورلی ؟ امینم ؟ استیون اسپیلبرگ ؟ پل مکارتی ؟ کنراد موری ؟ همشون با هم ؟؟؟!!! هیچکدومشون ؟؟!! نه ، اینطوری نمیشه که !!! آخه طبق قوانین زندگی تو بالاخره باید همیشه یه کسی مقصر باشه دیگه !!! هرکسی به جز خود تو !!!!

 

آره دوست من ؛ این افراد هر کدوم ذره ای از بار این گناه روی دوششونه اما هیچکدوم اینها مقصر اصلی و 100% نیستند ! مقصر اصلی میدونی کیه جناب جکسون ؟ اونیه که سراسر زندگیش مملو از خطا و انحراف و اشتباه بود ! اونیه که روحش سراسر کمبود و عقده و آشفتگی بود ! اونیه که اونقدر علیهش سند و مدرک و دلیل اثبات جرم دارم که توی این محکمه بر خلاف محاکمه سانتا ماریا از بار هیچ گناهی تبرئه نمیشه ! اونیه که طرفداراهای متعصب و کوته فکر و عاشق پیشه و کم خردش حتی حاضر به ثانیه ای گوش دادن به ادله من برای اثبات مجرم بودنش نیستند و برای همین فقط سکوت میکنم !


از متهم کردن این و اون خسته شدم جناب جکسون ! مقصر هر بلایی که به سرت اومد در قدم اول فقط و فقط خودتی و اون زندگی بی در و پیکر و داغون خودت ! برات متاسفم و دلم برات میسوزه که عمرت اینجور در توهمات و اوهام ذهنی و همه ناملایمات و رویاهای دست نیافته سپری شد . متاسفم که قدر نبوغ و استعداد بی نهایتی رو که خداوند در وجودت قرار داد رو اونطور که شایسته و برازنده شکرگزاری و سپاس حضرت حق بود به جا نیاوردی و در انتها ، شبیه به یک بازنده و در تنهایی محض رخت از این جهان بربستی . دلم برات میسوزه اما بدون هر بلایی که به سرت اومد در حقیقت تاوان اعمال و رفتار نا به جا و خطای خودت بود و بس ! دیدن موجوداتی که سعی میکنند از تو تصویر یک قربانی مظلوم دردکشیده که همه دنیا بهش ظلم و بدی میکردند رو به جهان ارائه کنند ، حال تهوع بهم میده ! دیدن موجوداتی توهم زده که اصرار دارند به همه بباورونند که تو خوب ترین و درک نشده ترین بودی ! اونهایی که هنوز با رویای لمس وجود تو ، چشمان کورشان رو به روی همه واقعیتهای محض جهان بسته و در 4 دیواری های جن زده بیمارشان ، عروسک خیال را نوازش میکنند ! اونهایی که جز تنها یک قطعه از پازل آشفته زندگی تو ، بخش دیگری از پرسپکتیو ترسناک دنیای مایکل جکسون رو ندیده و سالهاست اون یک قطعه بزک کرده رو قاب کرده و به دیوار مقابلشان کوبیده و با عناوینی همچون آقا و بابا و منجی و پیامبر و ارباب در جهان ستایشت میکنند !!



خودت خوب میدونی که چیا ازت میدونم آقای جکسون ! و میدونی که نمیتونم و نمیخوام و این حق رو ندارم که ناگهان پرده دری کرده و لب به بیان حقایقی باز کنم که تصویر مقدست رو در ذهن عاشقهای کم اطلاع نازک دلت برای همیشه منهدم کنه . این حق رو ندارم چون میدونم که اغلب طرفدارهات گنجایش و ظرفیت درک حرفهای منو نداشته و به شدت گمراه و منحرف خواهند شد و اینکه این حق رو ندارم چون هنوز و تا ابد همه دنیا و زندگیم تویی و با همه سلولهای وجودم ممنون و مدیونتم ...


ازت گلایه دارم آقای جکسون ! خیلی خیلی زیاد . از اینکه میتونستی مرد دیگه ای باشی . میتونستی با نبوغ و عشق و احساسی که خدای بزرگ بهت هدیه کرد ، به گونه ای عادی تر ، صحیح تر و به یاد موندنی تر تو دنیا زندگی کنی . اینکه میتونستی حتی پس از میلیونها میلیون دلار کمک به دردمندهای عالم ، باز هم خودت یک میلیونر قدرتمند شکست ناپذیر باشی نه یک ورشکسته تا خرخره زیر قرض رفته و تحقیر شده در هنگام مرگ !!


راستی پولهات چی شد خالق تریلر و صاحب کاتالوگهای ATV ؟؟!!


ماشینی که روزگاری تنها با اشاره انگشتانش میلیون میلیون پول و سرمایه میساخت در انتهای عمر چه بلایی به سرش اومد که باید از طرف مادر به خطاهایی نظیر رندی فیلیپس به خاطر حاضر نشدن در سر تمریناتش مورد فحش و توهین و ناسزا قرار میگرفت ؟؟؟ پادشاهی که وقتی تنها اسمش در مراسم موسیقی میومد ناگهان 5000 آدم با ترس و لرز و احترام یک دفعه از جاشون به خاطرش بلند میشدند کارش به چه خفت و ذلتی کشید ؟؟!!


چی ؟؟!! تقصیر کی بود که بی پول شدی ؟؟!! وکیلها ؟؟!! مشاورهای بدجنس ؟؟!! دادگاههایی که میلیون میلیون خرج روی دستت گذاشت ؟؟!! اون وقت اون مشاورها و وکیلهای بدجنس (!!!) رو احیاناً عمه من استخدام میکرد مردک ؟؟!! راستی برای چی کارت به اون دادگاههای زشت کشید که بخوای پول هم بدی ؟؟!! برات پاپوش درست کردند نه ؟؟!! اخاذی و این قصه ها ... !! آره ، میدونم درست میگی اما کی بود که با رفتارهای احمقانش یک عمر به دست حروم لقمه ترین سگهای دنیا این بهانه ها رو داد که باهات عین یه سگ برخورد کنند ؟؟!! کی بود که یک عمر مثل یک هیولای دیوانه و یک دلقک روانی با سبک زندگی بیمار گونش به خوکهای دنیا اجازه اهانت و تحقیر و توهین داد ؟؟!! تو بودی آقای جکسون !! فقط و فقط خود تو بودی !!



میدونی ، من که میگم نتیجه ماهی 2 میلیون دلار پول مفت خرج کردن و به هزاران هزار کرم انگل صفت حق حساب دادن آخرش همین میشه جناب جکسون !! نتیجه سالهای سال اعتیاد به هزار کوفت و زهر مار و داروی آشغال همین میشه جناب جکسون !! نتیجه سالیان سال دوری از اعضای خانواده و ترک کردن اونها و در نتیجه طرد شدن از طرف اعضای خانواده همین میشه جناب جکسون !! من میگم خانواده هرچی آشغال و بی ارزش هم که باشه باز هم خانوادست !!! من که میگم همه بدیهی هایی که اون جکسونها در طول سالیان سال بهت کردند همش در قدم اول از بدی هایی که خودت در حقشون کردی سرچشمه میگیره و میدونی که برای اثباتش هزاران هزار دلیل هم دارم پس بی دلیل حاشا نکن ! نتیجه همه اون دروغهای شاخداری که یک عمر با دوز و کلک تحویل ساده لوحان جهان دادی همین میشه جناب جکسون !! اینکه در اوج جوونی بمیری و جسدت خوراک کرمها و حشرات زمین بشه !!


حالا اون قلب بزرگی که خدا به عنوان یگانه منجی زمین فرستاده بودش کجاست ؟؟ اون نبوغ و جادوی هزاره ها رو کی نابود کرد ؟؟ تبلویدها ؟؟ پاپاراتزی ها ؟؟ همه آدم بدهای دنیا به جز مایکل جکسون ؟؟


چی ؟؟ صدات نمیاد ... نمیشنوم چی داری میگی . بلندتر حرف بزن من بشنوم . آهان ...


اوه بوی ... این یک پاپوشه ! اوه بوی ، این یه دروغه ! اوه بوی ، اونها به من تهمت میزنند ! اوه بوی هیچکسی توی این دنیا منو درک نمیکنه ! اوه بوی ، من تنهاترین آدم زمینم ! اوه بوی ، من فقط 2 بار عمل جراحی کردم ! اوه بوی ، این بچه ها فرزند ژنتیکی خودم هستند ! اوه بوی ، من نمیدونم اسکین بلیچینگ اصلاً یعنی چی ! اوه بوی ، من پام شکسته و امشب نمیتونم برقصم ! اوه بوی کی گفته الیزابت تیلور از من باج سیبیل میگیره که قربون صدقه چشم و ابروی من بره ؟؟!! اوه بوی من کی میخواستم استخونهای مرد فیل نما و مریلین مونرو رو بخرم و توی کلکسیونم قرار بدم که برام از این شایعه های زشت درست میکنند ؟؟!! اوه بوی ، حالا مگه اشکالی داره آدمی که 400 میلیون قرض پرداخت نشده داره و در آمدهاش به کمترین مقدار ممکن رسیده ، بیاد یه 20 میلیون دلاری رو تو مغازه های لاس وگاس صرف خرید یه سری میز شطرنج و تابلو و عتیقه کنه ؟؟!!  اوه بوی ، من تو زندگیم دوبار با عشق ازدواج کردم و یک مرد کاملاً عادی بودم !!!!!! ( ) اوه بوی ، من نمیدونم چرا خواهر و برادرهای من همیشه علیه من حرف زدند و بهم حسادت کردند و منو دوست نداشتند !!!! اوه بوی ، من فقط 2 هفته تموم با جردی چندلر توی یک اتاق موندم و در رو از پشت قفل کردم و بعدش هم اومدم بیرون (!!!!) ، نمیدونم این همه جنجال و دروغ و سر و صدا برای چی بوده !!! اوه بوی ، کی گفته من بارها و بارها وعده های سرخرمن دادم و چون توش مثل خر توی گل میموندم (!!!) مجبور میشدم هزار تا بامبول و شامورتی سر هم کنم که از زیر قول و قرارهام فرار کنم !! اوه بوی ... اوه بوی ... اوه بوی .... !!!!


در کمال احترام بهت میگم : دهن گندت رو ببند و ساکت شو مایکل جکسون !!!



حالا 5 مارسه آقای جکسون و من دارم با دنیایی از خشم و دلتنگی به خاطرات عمرت و داستانهای زندگیم در کنارت نگاه میکنم . از دستت عصبانیم . خیلی زیاد ! به من و زندگیم بدی های هولناکی کردی . عشقت به تنم زخمهایی زد که جاشون هنوز و احتمالاً تا همیشه خونین و عفونیه اما من دارم سعی میکنم از دست اون زخمها خلاص بشم . به من بد کردی اما نه به اون اندازه که در حق خودت ظلم و ستم روا داشتی . پس وقتی خودت بزرگترین قربانی زندگی بد خودتی ، من دیگه چی دارم که بهت بگم ؟؟؟


و امروز ، من دلتنگم آقای جکسون . دلتنگ خاطر زیبای عمرت و خاطرات فراموش نشدنی دنیام در کنار نام تو . دلتنگ همه عشقی که به من و دنیای سردم بخشیدی . دلتنگ اون قلب بیکران عاشقت . دلتنگ نفسهای خسته بی قرارت !! دلتنگ چشمان خیس مهربونت !! دلتنگ جادوی حضور سبزت و دلتنگ معجزه دستای بزرگ همواره بخشندت .  امروز هزاران هزار حکایتی که داستان عاشقی من و تو رو ساخت از ابتدا توی ذهنم مرور کرده و از همیشه بیشتر و بیشتر دوستت خواهم داشت ... 


همیشه و یک عمر بزرگترین دغدغه و نگرانیت این بود که نکنه بعد از مرگت فراموش بشی ! بزرگترین وحشت و هراست توی این دنیا این بود که نکنه دنیا بعد از رفتنت از یاد ببردت !

و حالا من با همه وجود فریاد میزنم و بهت میگم درسته که از دستت گله دارم و عصبانیم مایکل جکسون ، اما عاشقتم و فراموشت نخواهم کرد  . از دستم عصبانی نباش ! فقط تویی که میدونی چی میگم و چه احساسی دارم . پس منو ببخش و بذار یه دور دیگه با افتخار بهت بگم :


تا همیشه عاشقترین  و کوچکترینم ... 


تا همیشه در یاد و خاطرم میرقصی ارباب ! ، سوگند یاد میکنم ...


WWW.MICHAELJACKSONLIVE.COM    


    


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance    

Master Of Illusion ...

سلام بر همگی دوستان عزیز . وقت بخیر ...


برای سالیان سال ، شایعه یا داستان واقعی استفاده ی مایکل جکسون از ایمپرسونیتورها و بدلها در صحنه های مختلف زندگی خصوصی یا هنریش بر سر زبان مردم کره زمین بوده است . داستانی که مایکل جکسون در مورد آن همانند هزاران هزار داستان عجیب دیگر در طول عمرش سکوت نمود و هیچگونه اظهار نظری نکرد . شاید دوستانی که تازه در چند سال اخیر با مایکل جکسون آشنا شده اند تا به حال چندان این داستان رو نشنیده بودند اما قطعاً طرفداران قدیمی و پیشگام خیلی خوب به یاد دارند که تئوری استفاده مایکل جکسون از افراد مبدل همواره یکی از ارکان جدا نشدنی زندگی مایکل جکسون بوده است . خصوصاً این تئوری در واپسین سالهای عمر مایکل جکسون و از دوران دادگاههای سال 2005 به بعد ، از اهمیت و توجه خاص تری برخوردار گردید . ماجرا در مورد مایکل جکسون تا به جایی پیش رفته بود که تبلویدها در هر سکانس از نمایش ترومن زندگی مایکل جکسون انگشت اتهام بدل بودن یا واقعی بودن را به سمت قهرمان این شوی بی پایان تلویزیونی دراز مینمودند :


این مایکل جکسون قلابی بود ، این واقعی نبود ، اون خود مایکل جکسون بود ، اینجا بدل بود ، تو این مراسم مایکل جکسون راستکی نبود ، اون یارو که ماسک زده بود مایکل جکسون به نظر نمیومد ، این یکی که قوز کرده و دولا دولا راه میره مایکل جکسونه ، اون یکی که صداش کلفت بود مایکل جکسون نبود ، اونی که تو کنفرانس O2 شرکت کرد مایکل جکسون نبود ، اونی که آهنگ Human Nature رو توی دیس ایز ایت اجرا میکرد خود مایکل جکسون بود اما اونی که آهنگ The Way You Make Me Feel رو با تراویس و مایکل بردن تمرین میکرد مایکل جکسون نبود و Blah Blah Blah Blah  ...




این مساله تا به اونجایی پیش رفت که حتی داستان مرگ جعلی و قلابی مایکل جکسون به میون اومد و تئوری عجیبی که ادعا میکرد در 25 ژوئن 2009 نه مایکل جکسون بلکه یکی از بدلهای او از دنیا رفته و مایکل جکسون از این فرصت به بهترین شکل ممکن جهت گریز از هویت و کاراکترش و تبدیل شدن به یک چهره گمنام و زندگی ابدی در آرامش و خلوت استفاده نموده است ! هرچند که در تئوری بسیار احمقانه دیگری ، موجودات بیگانه فضایی پس از مرگ مشکوک مایکل جکسون واقعی بعد از دوران Thriller ، موجودی فضایی را جانشین او در زمین نموده بودند !!!!!





اما شاید بد نباشه که بدونید در پشت تمام این حکایتهای به ظاهر درد آور و آزار دهنده ، رگه هایی از حقیقت محض وجود داره که ایده و تز خلق همه اونها از ذهن خلاق و نبوغ بی انتهای شخص مایکل جکسون کبیر سرچشمه گرفته است !!!! 


حالا خوب و با دقت به این تصویر نگاه کنید :



همونطور که مشاهده میکنید در این عکس مایکل جکسون در پشت صحنه ای از ویدئوی Black Or White مشغول صحبت کردن با جان لندیس کارگردان این موزیک ویدئوی مشهور تاریخه اما از طرفی در همون حال ، مایکل جکسون خیلی آروم و ساکت در سمت راست تصویر پشت به دوربین ایستاده است !!!!


شاید در نظر اول ، این عکس به نظرتون ساختگی یا جعلی باشه . شاید فکر کنید که حقه ای توی ساخت اون به کار رفته و اینکه قطعاً واقعی نیست . حتماً از اینکه در حال تماشای دو مایکل جکسون در یک عکس کنار همدیگه هستید حسابی متعجب و شوکه اید !!! 


حالا شاید خیلی خیلی متعجب تر بشید وقتی بفهمید که این عکس به هیچ عنوان فیک نیست و 100% هم واقعیه !!!


حالا به تصویر زیر نگاه کنید . مردی با موهایی بلند و با استایل و لباس و کفشی مایکلی در سمت چپ مایکل جکسون ایستاده و زیر نظارت مستقیم شخص وی ، مشغول انجام تمرین سکانسهای ویژه رقص در پشت صحنه دیگری از ویدئوی Black Or White می باشد ! این مرد ، در حقیقت همون شخصیست که در تصویر نخست پشت به دوربین و در سمت راست تصویر ایستاده است . یک ایمپرسونیتور ! یک بدل ! یک فریب آشکار از طرف مایکل جکسون کبیر !!!




نام این مرد هست Darrick Morgan . او یکی از طرفداران قدیمی مایکل جکسون و یکی از دوستان صمیمی و نزدیک هنرمند هزاره هاست که برای سالیان سال به عنوان یک ایمپرسونیتور مایکل جکسون ، در اجراها و کنسرتها و نمایشهای مختلف یادبود ، عاشقان مرد یک دستکشه تاریخ را شادمان و سرگرم نموده است . اما این مطالب ، تنها نکات ممتاز و مشخص در مورد داریک مورگان نیست . وی همانگونه که در این تصاویر ملاحظه میکنید در بسیاری از کنسرتها و ویدئو کلیپهای مایکل جکسون ، در نقش بدل او ظاهر شده و زیر نظارت مطلق ارباب افسانه ها ، به فریب میلیونها میلیون انسان در سراسر کره زمین پرداخته است !!!


اما دوست دارم این رو بدونید که ویدئوی Black Or White ، تنها پروژه ای نبوده که توی اون داریک مورگان با مایکل جکسون و تیم او همکاری داشته است . حالا براتون راز دیگه ای رو بر ملاء میکنم که یقین دارم از شنیدن اون بی نهایت شگفت زده و خوشحال خواهید شد :


این هم نمایی دیگه از هنرنمایی داریک مورگان در نقش مایکل جکسون کبیر ؛ مرد مرموز و اعجاب انگیز ابتدای ویدئوی Remember The Time !!



خوبه که بدونید حضور بدلها و ایمپرسونیتورها در ویدئو کلیپها و اجراهای زنده مایکل جکسون محدود به همین چند مثال محدودی که از آلبوم Dangerous ارائه کردم نمیشه . حتی بنابر شواهد و نشونه های زیادی که در اختیار دارم میشه اثبات کرد داریک مورگان تنها ایمپرسونیتوری که در طول سالهای حیات مایکل جکسون با او همکاری داشته ، نبوده است . با استناد به دو مصاحبه ویدئویی از دو ایمپرسونیتور مشهور مایکل جکسون یعنی Navi و Ecasanova ، میشه نتیجه گرفت که پادشاه پاپ در فوتیج های مختلفی از عمرش ، بدلهایش را به دلایل مختلف در نقش خود به کار گرفته است . هرچند که به روشنی مشخص نیست آیا منظور Navi و E در حقیقت حضور خودشان در این موارد بوده یا اینکه به سایر همکاران مشابهشان اشاره داشته اند .

در انتهای این بحث میتوان به موزیک ویدئوی آهنگ Who Is It و اجراهای زنده Thriller در تور History به عنوان نمونه های دیگری از کاربرد ایمپرسونیتورها به جای مایکل جکسون حقیقی اشاره نمود . 



مایکل جکسون در کنار Navi



Ecasanova در نقش مایکل جکسون 


و اما در انتها ، هرگز و هیچ وقت به روشنی برام آشکار نشد که چرا مایکل جوزف جکسون در طول عمرش دست به استفاده از بدلها به جای خودش میزد . درست شبیه به هزاران هزار معمای دیگه ای از زندگیش که برام بی جواب و حل نشده باقی موند ؛ آیا صرفاً جهت لحظه ای خلاصی از چشمان حریص الکتریکی و لذت بردن از اندکی خلوت و آرامش این کار رو میکرد ؟ آیا هدفش تنها اندکی آسایش و التیام درد و رنجهای بی پایان جسم رنجور و بیمارش بود ؟ آیا این کار رو میکرد چون علاقه بی انتهایی به ایمپرسونیتورها و مبدلهای خودش داشت ؟ و یا شاید علتش تنها اعتیادی افسار گسیخته به فریب دادن مردم جهان جهت شادی و تفریح و خنده بود ؟! آنچه که در انتها وی را تا به آنجا رسانید که حتی واژه سیاه مرگ نیز در موردش قابل پذیرش و باور نباشد !


صدای مرموز ، آرام بخش و در عین حال هولناک و موذیانه Scarecrow تا ابد توی گوشم زنگ خواهد زد  : 


Success ... Fame  and Fortune ; They're all illusions ...



دلم میخواد امروز و پس از پشت سر نهادن هزاران هزار داستان و ماجرا و خاطره در کنار نام مایکل جکسون ، اعتراف ترسناکی رو انجام بدم : اعترافی در مورد پازل پیچیده زندگی ارباب افسانه ها .

پازلی که بر خلاف همه پازلهای دیگه عالم ، با افزایش تعداد قطعات تکمیل شدش نه تنها تصویر اصلی رو آشکار تر نمیکنه ، بلکه هر لحظه اونو گنگ تر ، نامعلوم تر و محو تر نیز خواهد نمود به گونه ای که بیننده اعتراف کنه هر یک از قطعات کوچک پازل به مراتب از آن تصویر کلی واضح تر بوده است ! این نتیجه هر لحظه عالم تر شدن ، بزرگتر شدن و هر ثانیه رشد کردن در راه مایکل جکسونه : رسیدن به درجه جهل و نادانی مطلق !


و من امروز با همه افتخار فریاد میزنم :


من هیچی از مایکل جکسون نمیدونم !


و تنها در سکوت با تواضع محض بهت سلام میدم ارباب ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance