مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

هر گام از مسیر ...

از آن کوه روز به روز بالا می رفتم
و جهان را در امتداد مسیر ملاقات می کردم
خورشید در پشت سرم بود
امیدها فراوان
تا دستیابی به چیزی در آنسوی رویاهایم
به یاد دارم زمانهایی در این سفر بود که همه چیز را از دست داده بودم
عقبگرد به پشت تمام پلهایی که از آنها عبور کرده بودم
چقدر روزهایی که تنها بودم زیاد بود
اون زمان که دلم میخواست همه چیز رو رها کرده و تسلیم شده و
به خانه بازگردم !
و درست در همان هنگام بود که دوباره صدای توی را میشنیدم که مرا صدا میزدی
و در همان هنگام بود که دستهای تو را به نرمی و ملایمت احساس میکردم
من فکر میکردم که تنها در میان باد و طوفان و باران رها شده ام
اما سخت در اشتباه بودم چرا که تو در هر گام از این مسیر در کنارم بودی
به یاد دارم که موسیقی در طول تمام این سالها عامل حرکت من به جلو در زندگی بوده است
در طول این سفر موسیقی برای من خنده ها و اشکها به همراه آورده است
اما مهمتر از همه چیز
دوستانی را که در طول این مسیر پیدا نموده و ملاقات کرده ام را ارزش می نهم
زمانهایی بود که من یقین داشتم
هیچکس در این عالم صدای فریاد مرا نشنیده و به داد من نخواهد رسید
همون زمانهایی که هرچه بیشتر تلاش میکردم ، کمتر عایدم میشد !
همون لحظاتی که من مجدداً با خفت و حقارت زانو زده و بر زمین سقوط می نمودم
و درست در همان لحظات بود که من مجدداً ندای تو را میشنیدم که مرا میخواندی
و درست در همان زمان بود که بازوهای تو را عاشقانه در اطرافم لمس میکردم
من فکر میکردم که تنها در میان باد و طوفان و باران رها شده ام
اما سخت در اشتباه بودم چرا که تو در هر گام از این مسیر در کنارم بودی
ما در میان تمام باد و طوفانها با یکدیگر و در کنار هم بودیم
و تو در هر گام از این مسیر در کنارم بودی
بله ، تو در هر گام از این مسیرم در کنارم بودی ...


Every Step Of The Way


جاودانه ای دیگر از آموزگار  ابدی عاشقان راستین جهان : کریس دی برگ ِ تا ابد نازنین ...



لینک دانلود

 

کریس عزیزم !


دستان گرم و مهربانت را عاشقانه و با تواضع محض میبوسم که هیچ مخلوقی در عالم به زیبایی و قداست و عظمت تو واژه مقدس عشق را با داستانهای جاودانه اش برای جهانیان تفسیر نمیکند ...و این داستان تو چه ساده و حیرت آور وصف سفر پر ماجرای من و ارباب رقصانم بود !!! ...























آره ... تو اونجا بودی و تا ابد اونجا خواهی بود ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام بر کهنه سوار مرکب شور جادوی رقصان
چقدر این قطعه دلنشین و پرمایه بود و
چه نشانهایی از او در قاب تصاویر
که هر یک اشک و لبخند را با هم به یادش
در پی داشت.

و به شوق این تا بعد .... های انتهایی

هزاران سپاس

Oh ... God ...

با این سلام که قلبم رو متوقف کردی دوست من ! یه کم آرومتر ...

(چقدر این قطعه دلنشین و پرمایه بود)

دنیای آثار این هنرمند فرزانه و فروتن گنج بی پایان و کشف نشده ای هستش که به جرات میتونه هر انسانی رو در گیتی تا انتهای مرز عشق و شادی و رستگاری و سعادت و موفقیت و جاودانگی رهسپار کنه ...کریس دی برگ نازنین برکتی بی انتها برای جهان و جهانیانه ...

تا بعد ...

Sa چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:33 ق.ظ

God bless

گاد بلس کیو دقیقاً ؟؟ منو ؟؟ کریس د برگ رو ؟؟ مایکل رو ؟؟ وبلاگ پادشاه جاودان رو ؟؟؟ نکته انحرافی مطرح میکنیا دوست عزیز ...

ddd پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام عزیزم اول میشه تو خودت رو به من معرفی کنی ؟
بعد هم این قدر ناراحت نباش چون عشقت زندست البته اصلا منظورم حرف های رائفی پور نیستا ....اون نه برای یهودی ها بلکه برای رهایی از شهرت و اذیت هایی که میشد الان در آرامش زندگی میکنه و اتفاقا خیلی از افراد عکس اون رو بعد از سال 2009 گرفتن که با پوشش در خیابان های کانادا قدم میزده

حالا اگه بی پوشش تو خیابونهای جردن و فرشته قدم میزد میگفتم احتمالا ننه کرایه ای خودته اما با پوشش اونم توی کانادا ... ؟؟؟!!! نه ... این یکی با گروه خونی خانوادگی تو جور نیست دی دی جون !!!

سپهر دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:53 ب.ظ

salam
motmaenam hich kas nafahmid manzoreto

yad dostan ghadimi bekhier
yad eshgh pak
yad ghadim
yad sara va sahar aziz
yad doubi mall va this is it da sal 2009
yaddddddddd tamam khaterat tekrar nashodani

ali joon dosset darim

سلام سپهر ...

خوش اومدی پسر ! معلومه که هیچکس نفهمید ... چون کسی از اینها اون دوران رو نبود که بدونه و درک کنه ...

نمیدونی هر بار که یه نفر از عمق دورانهای قدیم به من و تنهایی هام سر میزنه چقدر تازه و پر انرژی میشم ... با همه بحثها و کدورتهای بی ارزش و قدیمی و کهنه اینو بدون :
I love you more ...

Nader jackson_y چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:42 ب.ظ http://emjj7.blog.ir

همیشه یک عشق خوب زنده خواهد ماند و این عشق هر چقدر کم بشه نشان دهنده این است که میخواهد قدرت بگیرد..
علی آقا دوستت دارم خیلی زیاد،و خوشحالم که وبلاگ و زنده میبینم که این مطالب جادویی در اون نوشته میشوند

و البته عشق او هیچگاه کم و کمرنگ و ضعیف نخواهد شد دوست من ...

Nader jackson_y چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:42 ب.ظ http://emjj7.blog.ir

دقیقا همینطوره!!!

لیلا یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:50 ب.ظ

امروز برای نمی دونم بگم چند دهمین بار چشمام غرق تماشای این دیوار افسانه ای شد...
حتی دیوار هم وقتی تصویر تو رو در خودش جا میده، می تونه گرمی دست یه عاشق دلسوخته رو لمس کنه

و حتی محرم زمزمه امیخته با اشکش بشه :
کجایی مایکل
محبوب افسونگر رقصان

یاد اون روزای با تو به خیر...

یاد روزهای بودن او بر روی اون دیوار ... یاد ثانیه های دیوانگی و جنون و عشق و امید و شیدایی یک عاشق ... یاد لحظات آکنده از هیجان و ترس و شادی و درد و خشم و نفرت و امید و دلدادگی ... یاد همه روزهای عمر که به پای او ، برای او و با او گذشت ... یاد عصر ارباب افسانه ها که به کتاب قطور تاریخ پیوست و در قلب و روح من تا ابد جاودانه و ماندگار شد ...

ایران پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:35 ب.ظ

تو چقدر بی تربیتی.
شرم بر مایکل باد اگه شخصیت مزخرفی مثل تو طرفدارش باشه.
اسم مایکلو بیخود دور و بر غلط کاری هات یدک نکش مردک

تشت آب یخ بدم خدمتتون ؟؟ میگن برای خنک کردن ماتحت (!!!) خیلی مفیده !!!

ایران جمعه 16 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:36 ب.ظ

چی میگی بابا.
تو چی داری که من بخوام بهش حسودیم بشه. اون موقع که تو و امثالت توی فیسبوک فحش و بد و بیراه راه مینداختین ما و حمید سال 2005 توی تهران برای دفاع از مایکل تظاهرات کرده بودیم
برو خودتو جمع کن

محض اطلاعات کوچولو :
سال 2005 هنوز خلق الله توی این مملت نمیدونستن فیسبوک چیه که بخوان توش فحش و بد و بیراه راه بندازن !!! دوم هم اینکه اون موقعی که تو و حمید هنوز توی کمر باباتون بودید ، من توی تهران گردهمایی و پارتی راه مینداختم بچه جون ... سال 2005 که من دیگه بازنشسته شده بودم !!!! حالا هم تا بیشتر از این جلوی من خیطی بالا نیاوردی خودت مثل بچه آدم بزن به چاک چون دفعه بعد مجبور میشم به یه روش دیگه جمع و جورت کنم ... آفرین بابایی !!!

Sa یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:35 ق.ظ

God bless you master

Bless his soul ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد