مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

I See You Everywhere

تقدیم با عشق و احترام به آنانی که 25 ژوئن را تا ابد تبدیل به سیاه ترین روز در تاریخ زندگیم نمودند ...


من تو را همه جا میبینم ، چشمانت را میبینم ، موهایت را لمس میکنم

تو مرا در آزادراهی تا ستارگان همراهی کردی و ناگهان در نیمه راه رهایم نمودی

من تو را تا همیشه در رویاهایم زنده نگه میدارم ولی ( اثر ) بوسه لطیف و مهربان تو (در عالم بیداری)

هرگز  آنگونه که در عالم رویا خوب و واقعی به نظر میرسد نیست !

چرا که زمانیکه من در طلوع خورشید از خواب بیدار میشوم ، به اطراف مینگرم ولی تو  آنجا نیستی

من نمیتوانم باور کنم که این اتفاق برای من رخ داده

میان آغوش و در بین بازوان تو حقیقتاً معنی راستین بهشت برای من تحقق پیدا کرده بود

این تو بودی که با یک لمس فرشته گونه به من دنیایی بخشیدی

و آنگاه قلبم را از من ربودی
من هنوز گاهی تو را در خیابان در میان مردمی که اطرافم میچرخند و قدم میزنند میبینم

اما زمانیکه ناباورانه و دقیق به آنها خیره شده و نزدیک میشوم ، نگاه غریبه ای را در مقابلم میبینم که بهت زده مرا مینگرد !

اوه من نمیتوانم باور کنم که این اتفاق برای من رخ داده

اینکه تمام آن دوران زیبا و خاطرات ِفراموش نشدنی ِ بهشتی برای من تنها همانند یک روز به طول انجامید !
تو مرا تنها با یک بوسه فرشته گونه اینگونه زخمی و خراب و درمانده در این نقطه رها کرده
و خود به دور دستها پرواز نمودی

من تو را همه جا میبینم ، چشمانت را میبینم ، موهایت را لمس میکنم

حالا من میخواهم ادامه مسیر آن آزادراه تا ستارگان را طی کنم و یقین دارم که تو را آنجا پیدا خواهم کرد
آری ، من تو را همه جا میبینم !

من تو را همه جا میبینم ... تو راهمه جا میبینم ...

همه جا ...

و زمانی که تو را میجویم ، تو را خواهم یافت

و زمانیکه تو را بیابم ، تو را در آغوش نگاه خواهم داشت
و زمانیکه تو را در آغوش بگیرم ، به تو عشق خواهم ورزید
و زمانیکه عشق ورزی به تو را از سر گیرم ، این داستان عاشقانه تا ابد ادامه خواهد داشت ...
همه جا ...

آره ... من تو رو همه جا میبینم ...


Chris de Burgh : I See You Everywher


لینک دانلود








...

و اکنون در این دل نیمه شب ، زخمی و خراب و غوطه ور در دل خاطرات کهنه و فراموش ناشدنی ، بر شما بی وفایان دلشکن خشمگین تر و عاشق تر از همه عمر بوده و تنها زیر لب زمزمه میکنم :


25 ژوئنت مبارک علی امجی فالوور ... !!!


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:00 ب.ظ

و زیباتر این که تو همیشه با منی
که در قلب منی
با هم می خوانیم و
زمین و زمان را به شور وا میداریم
شور از تو می جوشد که در منی
و فریاد سکوتم
بغض را تسلیم خواهد کرد
و من در آینه اشکهایم
در قاب این شورابه های زلال
تو را می بینم
که با چشمان زیبایت به شیدایی ام خیره شده ای
و من زبان می گشایم
چنان که صدایم به گوش آسمان هم خواهد رسید
به زبان عالمگیر "عشق"
که تو با لبخندی به وسعت دل دریایی ات
فراگیر کردی
و خواهم سرود:
"تا همیشه جان من شیدای توست"
و
امسال ای پادشاه بی بدیل اریکه هنر:
مرا در حریم مهرت اجازه ورود دادی
و
اینک من :
دیر رسیده ترین شیدای تو
در کنار دلدادگانت در سرتاسر پهنه گیتی
و نزدیک تر از همه
یار وفادار و دیرینه ات:علی ام جی فالوور
که درب خانه یاد و خاطرات تو را بر روی من گشود
سالگرد پیوند تو با ابدیت و آرامش ماندگار را،
در یلدای 25 ژوئن
به سوگ می نشینیم
و تا زمانی که که تقویم ها ورق می خورند و 25 ژوئن
ما را تبدار تر از پیش به پیش می راند،
نام و یاد تو را زنده نگه می داریم
تا همه بدانند
"چراغ خانه عشق همواره روشن است و هرگز خاموش نخواهد شد ؛
و هیچ پلیدی و کج اندیشی را یارای این نخواهد بود که چهره درخشان باطن عاشق و پاکت را غبار آلود کند."
درود همیشه بر عشق و
بر تو که سفیر عشق بوده ای و هستی و خواهی بود

درود و سپاس بر عشق جاری:
مایکل جوزف جکسون

و افسوس و هزاران افسوس که تو جز " نقطه ای" ، هیچ از درد و احساس و حال من در این لحظات نمیدانی ... نه از درد عشق من ، نه از " آنان " ِ من و نه از آن تبریک تلخ داغدار در انتها ...

Nana شنبه 31 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام؛من چندتا سوال راجع به مایکل جکسون دارم میتونم همشوبپرسم تو سایت های مختلف گشتم ولی جوابی براشون پیدانکردم

سلام دوست عزیز ... بله ، حتماً ... من برای همین اینجام ... فقط امیدوارم کم کم بپرسی که برسم بهشون پاسخ بدم ...

Sa یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:45 ق.ظ

...
God bless you

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد