مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون : Dangerous World Tour Buenos Aires 1993

سلام دوستان من . وقت بخیر سربازان عاشق ...


یک نیمه شب پنجشنبه دیگه از راه رسیده و مثل خیلی از پنجشنبه های دیگه ، دلتنگی ِ یاد و خاطرات ارباب افسانه ها که در نیمه شب پنجشنبه ای چون امشب از این زمین سرد برای همیشه به آسمانها پرواز نمود ، امونم رو بریده و سخت بیمار و بی طاقتم کرده است . درد ِ بی درمان دوری و جدایی از مایکل جکسون در کنار هزاران هزار درد و مشکل ریز و درشت دیگه در زندگی ، این روزها و شبها حسابی منو آزار میده و ناراحتم میکنه ...


اما اون چیزی که منو در دل این نیمه شب ِتنها و دلتنگ بهاری تا این لحظه همچنان بیدار و پر قدرت نگه داشته ، اندیشیدن به هدیه زیبا و پر ارزشیه که چند روزی میشه تصمیم دارم اون رو با شما خوبان به اشتراک بذارم !


همونطور که احتمالاً از عنوان این نوشته حدس زده اید ، مطلب امروز و امشب وبلاگ پادشاه جاودان با کنسرتی زیبا و استثنایی از تور افسانه ای 1993 - 1992 مایکل جکسون کبیر با عنوان Dangerous ارتباط داره :


کنسرت جادویی بوینس آیرس کشور آرژانتین در سال 1993 میلادی .



نمیدونم به خاطر دارید یا نه ...


در طول ماههای سیاه و هولناک بعد از درگذشت مایکل جکسون کبیر ، در گیر و دار و آشفته بازار لو رفتن آثار متعدد صوتی و تصویری منتشر نشده فراوان از هنرمند هزاره ها و در دورانی که رسانه های گوناگون ماهواره ای و اینترنتی ، چپ و راست وعده پخش تصاویر و ویدئوها و کنسرتهای تا کنون دیده نشده از مایکل جکسون را به مخاطبین خود میدادند ، خبر انتشار یافتن کنسرتی باشکوه و منتشر نشده از تور دنجروس مایکل جکسون در صدر اخبار آن روزها میدرخشید و خود نمایی میکرد : کنسرت بوینس آیرس از تور دنجروس !



حرف و حدیثها و ماجراهای متعددی ، انتشار رسمی و قانونی این اثر را مکرراً به تعویق انداخته و در نهایت کنسل نمود اما سرانجام ، این کنسرت دیدنی راه خود را به صورت غیر قانونی به دنیای پهناور و بی انتهای وب گشود و میلیونها میلیون عاشق و طرفدار ، سرانجام بعد از سالیان سال انتظار ، موفق به تماشای این اثر جادویی و خیره کننده از ارباب کبیر افسانه ها گردیدند !!


نمیدونم چه تعداد از شما دوستان و عزیزان از ماجرا و داستان دردناک زندگی مرد یک دستکشه در هنگام اجرای این کنسرت باشکوه مطلعید . هرچند در حال حاضر ، دونستن جواب این سوال برای من اهمیت چندانی هم نداره ! شک نداشته باشید به زودی زود ، با پستی غافلگیر کننده و غیر قابل تجسم ، فضای حاکم بر روح و روان مایکل جکسون در سری پایانی کنسرتهای تور دنجروس رو برایتان تشریح خواهم نمود اما در حال حاضر و برای امشب ، اون چیزی که برای من مهمتر از هر چیز دیگه ای در این عالمه ، تقدیم لینک دانلود این کنسرت باشکوه و استثنایی به انسانهایی در این جهانه که باور دارم بیشتر از تمام دنیا ، عظمت و شکوه واژه مایکل جکسون رو درک میکنند و در مقابلش سر تعظیم فرود میارند ! امشب و در این لحظه ، من لینک دانلود کل کنسرت بوینس آیرس آرژانتین در سال 1993 را به شما سربازان ِ ارتش عشق مایکل جکسون در جهان تقدیم خواهم نمود !!!



نمیدونم آیا هنوز خاطره خانم Siedah Garrett در ارتباط با شوخی خنده دار و غافلگیر کننده ای که با مایکل جکسون در هنگام اجرای آهنگ I Just Can't Stop Loving You در این کنسرت انجام داده بود رو به خاطر دارید یا نه !!! حرکتی که تنها دلیل اصلی و قاطع اون رو میشه درک و فهم بالای این بانوی هنرمند از اوضاع روحی و روانی آشفته مایکل جکسون در اون روزها عنوان نمود ؛ Siedah که بهتر از هر کسی در عالم میدونست که مایکل جکسون توی اون روزها چه درد وحشتناک و اسفباری رو داره لمس میکنه و با این حال ، به عشق مردم جهان همچنان هر شب بر روی صحنه تور دنجروس ظاهر میشه و جهان رو به آتش میکشه ! این زن دلش میخواست برای تغییر شرایط روحی و روانی همکار و دوست نازنینش ، کاری رو انجام بده تا بتونه وی رو ، ولو برای ثانیه ای کوتاه بخندونه و خوشحال کنه ...


و Siedah اون شب با موفقیت هرچه بیشتر این حرکت را اجرا نمود !! حال شما قادر خواهید بود در هنگام تماشای این کنسرت ، شوکه شدن و خنده های پیاپی و غیر قابل کنترل پادشاه پاپ در کنار Siedah در هنگام اجرای آهنگ IJCSLY رو به خوبی مشاهده کنید !! دیدن بهت و تعجب و خنده های خارج از کنترل مایکل که گهگاهی منجر به ایجاد وقفه در خوندن آهنگ میشه ، هر بیننده ای رو به سکوت و لبخند وا میداره !! و اکنون ، شما بهتر از همه جهان میدونید که علت این اتفاق ، تنها کلاه گیس بلوند و خنده دار روی سر Siedah در هنگام اجرای این آهنگ در کنار مایکل جکسون بوده است !!!!!


و اندکی پس از این کمدی عاشقانه ، جهان با دیدن اجرای She's Out Of My Life مایکل جکسون و حرکات خلق شده توسط دخترک عاشق پیشه آرژانتینی حاضر بر روی صحنه ، غرق در شوک و سوز و اشک و حسرتی جدید میگردد ... 



دلم میخواد در مورد تک تک ثانیه های این کنسرت براتون بنویسم اما باور دارم ، رویاها و فانتزی های زیبا و عاشقانه شما یاران نازنین ، صحنه ها و سکانسهای دیدنی و از یاد نرفتنی این اجرای باشکوه و افسانه ای را به مراتب زیباتر و شیواتر از جملات و کلمات ناقص و محدود من در قلب و روح شما جاودانه خواهد نمود . پس با سکوت و تواضع ، این هدیه ناقابل را تقدیم به همه عاشقان مایکل جکسون در سراسر گیتی مینمایم :


دانلود با کیفیت بالا :


Part 1


Part 2


Part 3


Part 4


دانلود با کیفیت متوسط :


Part 1


Part 2


Part 3


* با سپاس و قدردانی فراوان از فرامرز نازنین بابت تهیه لینکهای این ویدئو *


با مرور تصاویر و صحنه هایی جادویی از این کنسرت باشکوه ، نوشته امشب رو به انتها میرسونم :










* پاورقی :


چند روز پیش که توی جاده میرفتم ، دیدم پشت یه کامیونی نوشته :


از دل برود هرآنچه از دیده برفت !!


با دیدن این جمله حکیمانه (!!!) و عارفانه (!!!) و فیلسوفانه (!!!) ، لبخند تلخی زدم و با خودم زمزمه کردم :


غلط نوشتی داداش !!


از دل نرود هرآنچه از دیده برفت ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

میان پرده ( دست نوشته ای از مایکل جکسون )

سلام و درود بی انتها بر عاشقان راستین و استوار مایکل جکسون کبیر ...


در حالی نوشته جدید رو تقدیم حضورتون میکنم که کمتر از یک ماه تا انتشار آلبوم جدید مایکل جکسون با عنوان Xscape باقی مونده و جنجالها و گمانه زنی ها پیرامون اصل یا فیک بودن وکالهای اصلی آهنگهای داخل این آلبوم به اوج خود رسیده است !!!


به همین منظور ترجیح دادم به منظور تعویض حال و احوال آشفته این روزها ، نوشته ای کوتاه و متفاوت رو با شما دوستان به اشتراک بذارم تا یک بار دیگه از دریچه ای متفاوت به ارباب یکتای افسانه ها نگریسته و قلب بزرگ و زیبای آن مخلوق نازنین و دوست داشتنی خداوند را از زاویه ای جدید به نظاره بنشینید ...


یکی دو روز پیش ، دوست عزیزی از من سوالی در مورد ویدئویی کمیاب از مایکل جکسون پرسید که سلطان پاپ ، توی اون خودش رو آدریان گرنت معرفی میکنه !!! سوال این دوست از من این بود که ماجرای این ویدئو چیه و اینکه چرا مایکل جکسون این حرف رو اونجا میزنه !! متاسفانه شرایط و موقعیت من طوری نبود که بتونم ماجرا رو به صورت مفصل و جامع برای این عزیز دوست داشتنی شرح بدم اما بهش قول دادم که تدریجاً و به آهستگی ، پرده از اسرار فراوانی در این ارتباط بر خواهم داشت .


اگه به یاد داشته باشید من تا به حال چندین و چند بار در ارتباط با شخصی به نام آدریان گرنت در این وبلاگ با شما صحبت کرده و پیرامون ارتباط او و مایکل جکسون برای شما عزیزان خاطرات مختلفی روایت کرده ام . آدرین گرنت ، سردبیر مجله ارزشمند و باشکوه Off The Wall در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی و نویسنده کتاب جادویی و استثنایی Michael Jackson A Visual Documentary ...




بارها گفته ام که هرچی از ارزش و اعتبار و خوبی آدرین ، این مرد بزرگ و عاشق پیشه حرف بزنم ، باز هم حق مطلب ادا نمیشه و اینکه شرح و توضیح عشق و فداکاری این عاشق بزرگ در راه مایکل و همینطور میزان عشق و علاقه قلبی مایکل جکسون به این مرد یکتا و خارق العاده احتیاج به نوشته های بسیار مفصل تر و جامع تر از اندکی که تا به حال از طریق این وبلاگ مطالعه نموده اید داره ...  



اما بریم سراغ مطلب امروز :


ماجرا از این قراره که مایکل جکسون کبیر در نخستین نسخه مجله Off The Wall در سال 1990 یعنی در نخستین ماههای آغاز دهه 90 میلادی ، دست نوشته زیبا و تکان دهنده ای را تقدیم آدرین نمود تا آدرین آن را از طریق نسخه جدید مجله خود در اختیار میلیونها میلیون طرفدارش در سراسر گیتی قرار دهد . ترجمه این دست نوشته اختصاصی مایکل جکسون در اولین نسخه مجله OTW در سال 1990 میلادی به شرح زیر است :


تقدیم به طرفداران عزیزم :


من حقیقتاً دلم برای همتون تنگ شده . من تک تکتون رو از اعماق قلبم دوست دارم .


من برای سالهای دهه 90 ، قول خلق بهترین آثار تمام طول عمرم را به شما میدهم .


همواره یار و یاور کودکان باشید و به آنها عشق بورزید .


دوستتون دارم .


مایکل جکسون 




و همچنان منتظر خواندن داستانهای تلخ و شیرین فراوان در ماجراهای آدرین گرنت و مایکل جکسون باشید !!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

Xscape ... 4 Years After Michael ...

سلام و درود بر عاشقان مایکل جکسون کبیر . روز و روزگار شاد و خجسته ...


سرانجام فصل تعطیلات نوروزی و دوری اجباری من از وبلاگ و دنیای وسیع اطلاعات هم به انتها رسید و من به خونه و سر شغل و وظیفه اصلیم بازگشتم !


متاسفانه طی چند روزی که خونه نبودم و دسترسی به اینترنت نداشتم ، مطلع شدم که گویا ony$ (!!) با همکاری بنیاد ِ سیری ناپذیر و شیاد مایکل جکسون که گویا کفگیرشان مجدداً به ته دیگ خورده است ، تصمیم به انتشار آلبوم جدید دیگری از منتشر نشده های پادشاه جاودان هنر گرفته اند ؛ آلبومی با عنوان Xscape که در تاریخ 13 می 2014 منتشر شده و به ادعای مسئولین امر (!!) ، شامل 8 آهنگ منتشر نشده از آهنگهای مایکل جکسون کبیر خواهد بود ...



گفته شده تهیه کننده های متعدد و مختلفی در خلق و تولید این اثر دخیل بوده و اینکه آهنگهای داخل این آلبوم ، حتی آهنگهایی که از سالهای قبل لو رفته و در اختیار مردم جهان قرار گرفته اند نیز با شکل و تنظیمی کاملاً نوین و مدرن به عاشقان مایکل جکسون در سراسر گیتی ارائه خواهند شد !! تنظیم و فضا و سبک و سیاقی که تا نهایت درجه ممکن ، به آن چیزی که مایکل جکسون خود در زمان حیات خویش برای آثارش می پسندید ، شبیه و نزدیک باشد !!


نمیدونم چه تعداد از خوانندگان و بازدید کنندگان امروز وبلاگ ، عزیزانی هستند که 4 سال قبل و در جریان انتشار آلبوم فیک و تقلبی Michael نوشته های مرا دنبال مینمودند . دوستانی که از اون دوران خواننده مطالب من بوده اند ، قطعاً با تحلیل ها و موضع گیری های من در ارتباط با موضوع انتشار آهنگهای منتشر نشده به خوبی آشنا میباشند . هرچند ، از اونجاییکه احتمال میدم بخش اعظم طرفداران امروز وبلاگ مایکل جکسون پاشاده جاودان از مخاطبین من و نوشته های من در سال 2010 به حساب نمیان ، اینه که سعی میکنم خیلی سریع و خلاصه و شفاف به تشریح دیدگاهها و نقطه نظراتم در ارتباط با این موضوع بپردازم .


قبل از هر چیز دیگه باید بگم من بر خلاف یه عده ای (!!!!!!) ، 1000000000000% با ایده انتشار آهنگهای منتشر نشده از مایکل جکسون کبیر موافقم !!!! 


من هرگز مثل یک سری از این جوجه طرفدارهای کاسه داغتر از آش نیستم که تا اسم انتشار آهنگ منتشر نشده از مایکل جکسون میاد ، سریع پیف پیف میکنند که ای وای ... خاک بر سرمون (!!!!) ... چرا دارند آهنگهای منتشر نشده مایکل رو منتشر میکنند ؟؟!! افرادی که ادعا میکنند با این کار ، به مایکل جکسون و میراث او بی احترامی میشه چون مایکل جکسون یه آرمانگرای بی مانند بود که دلش نمیخواست دنیا تا کارش به صورت کامل و بی عیب و نقص از آب در نیومده اون رو ببینه و یا بشنوه ... 


من با وجود تمام باوری که به این مطلب دارم ، هرگز امروز و در دوران پس از مرگ مایکل جکسون با اون موافق نمیباشم !! 


بله ، مایکل جکسون بی شک یکی از بزرگترین ایده آلیستها و آرمانگراهای کل تاریخ بود . هیچ شکی در این مطلب نیست .


خوب ؛ بود که بود !!!! این حرفها همگی مال دوران زنده بودن مایکل جکسونه !! حالا که دیگه زنده نیست ، درست میگم ؟؟؟ مایکل جکسون اگه خیلی دلش میخواست که این آثار همچنان منتشر نشده و شنیده نشده و دیده نشده باقی بمونند ، باید زنده میموند و این آثار رو همچنان در گوشه آرشیوش ترشی مینداخت تا حسابی بترشن و کپک بزنند !!!! متاسفانه حالا دیگه مایکل جکسون مرده و دیگه این قدرت رو نداره !!!!!


میدونم یه سری طرفدار نازنازی و مامانی الآن و با شنیدن این جملات برق از سه فازشون پریده و دارند چپ چپ به من و نوشته هام نگاه میکنند !!! اشکال نداره !!! یه کم خودتون رو کنترل کنید تا بیشتر براتون توضیح بدم کوچولوهای من !


میدونید ، میخوام یه حرفی رو بهتون بزنم که باور دارم توی عمر طرفدار بودنتون تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکردید ؛ پس خوب به این جمله من دقت کنید . خیلی خوب ... 


اگه به خود مایکل جکسون بود ، دنیا امروز Thriller رو هم نداشت !! Motown 25 رو هم نداشت !! BAD و Dangerous رو هم نداشت !!! کنسرتهای خیره کننده و دیوانه کننده ای که جهان رو به جنون و پریشانی فرا میخوند رو هم نداشت !! میدونید چرا ؟؟ چون از نظر مایکل جکسون ، محصول خروجی تمام این پروژه ها ، همگی افتضاح و فاجعه و فلاکت بار و مایه شرم و خجالت و شرمساری به حساب میومدند !!! اگه فشار قراردادها و تعهدها و اجبار کمپانی ها و وکلا و اطرافیان مایکل جکسون در کار نبود ، دنیا امروز 10% از همه اون چیزی که همین جوجه طرفدارها اون رو آثار قانونی و منتشر شده مایکل جکسون میدونند رو هم در اختیار نداشت !!! اگه به خود مایکل جکسون بود همه ویدئوها و نوارها و کاستهای باقی مونده از خودش رو سوزونده و نابود کرده بود !!! میگید نه ؟؟!! یه دور دیگه ماجرای موزیک ویدئوی افسانه ای Thriller و نقش جان برانکای دزد بی همه چیز رو در ابقای اون در کتاب خاطرات مایکل جکسون مرور کنید !!! آره دوستان ... مایکل جکسون اگه اختیار همه چیز به دستان خودش بود ، خودش و با اراده خودش ، 90% از میراث امروز خودش رو که من و شما به عنوان آثار منتشر شده از او میشناسیم رو هم برای ابد نابود کرده و به باد فنا سپرده بود !!!! با این اوصاف ، اینکه من و شما امروز مجموعه آثار منتشر نشده مایکل جکسون رو ضعیف و ناقص قلمداد کرده و ادعا کنیم که به بهانه حفظ احترام به مقام اون مرد دلمون میخواد مانع از انتشار اون آثار ناب و عظیم بشیم به نظر کمی احمقانه نمیاد ؟؟!! آهنگ Blue Gangsta رو به خاطر میارید ؟؟!! آهنگ Al Capone رو چطور !! اینها ضعیف و مسخره بودند ؟؟!! آیا خلق چیزی شبیه به اینها برای بزرگترین آرتیستهای تاریخ موسیقی جهان ، رویای تحقق نیافته یک عمر نیست ؟؟!! و اون موجودات بی خردی که ادعا میکنند ما دلمون نمیخواد آثار منتشر نشده مایکل جکسون رو به دلایلی که اشاره کردم بشنویم ... آیا این موجودات مشغول محروم کردن خودشون از جواهرات بی مانندی نظیر B.G یا A.C نیستند ؟؟!! آیا اگه به این بهانه ها مانع از انتشار هنر مایکل جکسون میشدیم ، امروز دنیا یادگاری بی مانند از ارباب افسانه ها همانند فیلم سینمایی This Is It رو در اختیار داشت ؟؟ آیا آهنگهای زیبا و فراموش نشدنی آلبوم BAD 25 به گوش ما رسیده بود ؟؟ مایکل جکسون به دلیل وسواس بیمار گونه اش در حیطه مسائل کاری و هنری ، از انتشار بخش اعظمی از آثار ناب و دست نیافتنی خود در طول عمر کوتاهش خود داری نمود ؛ به این امید که شاید روزی موفق به تکمیل و نهایی سازی هر یک از این آثار گردد که متاسفانه در اغلب موارد این فرصت حاصل نگردید و در نهایت ، این آثار در آرشیو بی انتهای مایکل جکسون کبیر باقی ماند . اینکه او دلش نمیخواست کسی تا قبل از زمان تکمیل شدن نهاییِ آثارش ( که البته این اتفاق قرار نبود هرگز در این عالم رخ دهد !!!!! ) آنها را دیده و یا بشنود ، ایده ای مربوط به زمان حیات مایکل جکسون در این جهان بود ! از دیدگاه مایکل جکسون ، موزیک ویدئوهای Thriller و فیلم Moonwalker و آلبوم Histroy هم تکمیل و نهایی نبودند !!!!!!! با این حساب آیا دنیا نباید این مفاخر جاودان تاریخ هنر را تنها به این دلیل که شخص MJ آنها را کامل و نهایی نمیدید مشاهده میکرد ؟؟؟!!! و آیا دنیا باید برای ابد به خاطر ایده آل طلبی جنون آسای مایکل جوزف جکسون از هنر فرا زمینی و ماورایی این ابر اسطوره گیتی محروم باقی میماند ؟؟!!


میبینید دوستان ؟؟!! با این حساب حتی یک دلیل منطقی و قابل قبول جهت عدم انتشار آثار منتشر نشده مایکل جکسون بعد از زمان درگذشت او وجود نداره . هرچند در این میان ، مساله و نکته بسیار بسیار حائز اهمیتی وجود داره که هرگز نباید از چشمان عاشقان مایکل جکسون پنهان باقی بمونه :


میراث مایکل جکسون کبیر قابل احترام و ارزشمنده . من به عنوان یک سرباز و عاشق مایکل جکسون با سلول سلول اجزای وجودم جهت حفظ شان و نام والای مایکل جکسون در این عالم میجنگم و تلاش میکنم . من هم مثل همه عاشقهای دیگه مایکل جکسون به این مساله که باید شان و جایگاه مایکل جکسون به عنوان بزرگترین صحنه گردان و هنرمند تاریخ محفوظ باقی بمونه احترام میذارم ؛ البته نوع احترام و دیدگاه من از این جنس که بگم اصولاً نباید آثار منتشر نشده ، روشنی روز رو ببینند به حساب نمیاد !! حرف و نظر من اینه که باید این آثار یا به همون صورت خام و دست نخورده ای که خود مایکل جکسون خلق کرده و در آرشیو و بایگانی قرار داده بود منتشر بشه و به دست مردم جهان برسه و یا اینکه اگه هنرمندها و تهیه کننده ها و تیمهای هنری خاصی میخوان در راستای تکمیل و نهایی سازی و مدرن کردن این آثار قدم بردارند ، روح و انرژی و روان ِ همواره بیدار و حاضر ارباب افسانه ها را در هنگام خلق آثارشون در نظر گرفته و چیزی رو خلق کنند که حقیقتاً بالای 95% به اون ایده آلی که مرد یک دستکشه در رویاهای خودش تجسم میکرد نزدیک باشه . مطابق با همین ایده و نظر هست که من نمیتونم رمیکسهای احمقانه و اصوات الکترونیکی شلوغ و بی سر و ته و حضور رپرها و DJ های بی کلاس و هجو در این مجموعه آثار منتشر نشده رو تحمل کنم . اینجاست که وقتی وسط آهنگ مایکل جکسون ، صدای زننده و آزار دهنده این موجود کچل چندش آور به گوشم میخوره ، احساس تهوع و جنون پیدا میکنم !!!!




هرچد ، ای کاش اوج بی احترامی به نام مایکل جکسون کبیر در انتشار این آثار در حد استفاده از پیت بول کثیف و هرزه و بی شخصیت باقی میموند ! اون چیزی که اوج خباثت و ملعونی دست اندرکاران تهیه و تولید این قبیل آثار طی سالهای گذشته رو به اثبات درآورد ، تراژدی استفاده از ایمپرسونیتورهای صوتی مایکل جکسون نظیر جیسون مالاچی به عنوان وکالیست اصلی در نقش مایکل جکسون بود که همونطور که به خاطر میارید ، این تراژدی در جریان انتشار آلبوم Michael در سال 2010 و در آهنگهای معروف خاندان کاسیو به اوج خودش رسید !!!



و درست بعد از انتشار این آلبوم و خلق جنجالهای جهانی بعد از اون بود که کام عاشقان راستین مایکل جکسون در جهان یکبار دیگه و بعد از مرگ مایکل جکسون کبیر تلخ گردید . از اون زمان به بعد بود که وحشت و هراس عجیبی از شنیدن نام آهنگهای منتشر نشده در قلب سربازان مایکل جکسون خلق گردید ؛ اینکه نکنه آهنگهای منتشر نشده ای که قراره بعد از این هم در جهان به نام مایکل جکسون خلق و تولید بشند ، در اصل صدای بزغاله های لرزان (!!!!) دیگری نظیر جیسون مالاچی باشند !!!!


و اکنون ، 4 سال بعد از اون حوادث فجیع و فراموش نشدنی ، 4 سال بعد از انتشار آهنگهای زشت و بی ارزشی نظیر Breaking News ، Monster و Keep Your Head Up ، بنیاد مایکل جکسون در صدد بر اومده تا مجموعه جدیدی از آهنگهای منتشر نشده مایکل جکسون رو به هزار رنگ و لعاب و تبلیغ روانه بازار نموده و جیبهای گشاد پر نشدنیش را یکبار دیگه از پول طرفداران ساده لوح و عاشق پیشه در جهان سنگین کنه !! درسته که تا به این لحظه ، فهرست نهایی و قطعی آهنگهای موجود در این آلبوم اعلام و نهایی نگردیده ، اما همین آهنگهایی که نامشان این روزها در میان شایعات به گوش میخوره نیز قابل تامل و بررسی میباشند . اگه خوب به این ترک لیستهای عنوان شده در رسانه ها نگاه کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از این آهنگها ، مدتها قبل ( بین ماهها تا سالها قبل ) در اینترنت لو رفته و در اختیار مردم جهان قرار گرفته اند . با این حساب ، آیا این همه جنجالسازی و سر و صدا برای دو تا و نصفی آهنگ ِ جدید ( البته به شرط بزغاله ای نبودن وکالیست اصلی !!!! ) چیزی جز همان روشهای کهنه و نخ نمای بنیاد شارلاتان مایکل جکسون جهت کسب سود و درآمد بیشتر به حساب نمیاد ؟؟!! 


آقایون (!!!) ادعا میکنند که تنظیمهای جدید برای این آثار به کار رفته است !!!! تنظیم جدید بیشتر به درد عمه جان برانکا و سایر  اون دوستان عزیز میخوره تا افرادی نظیر من !!! خیر سرشون نمونه ای از این تنظیمات جدید رو هم به صورت تبلیغاتی در روی ویدئوی جدید این آلبوم با مردم جهان به اشتراک گذاشته اند ؛ ورژنی جدید و متفاوت از آهنگ افسانه ای Xscape !! به جرات میتونم بگم با شنیدن همون چند ثانیه این تنظیم جدید ، حالم به شدت گرفته شد !!! آقایون رسماً ** زده اند به آهنگ رفته پی کارش !!! داداش ، ما تنظیم جدید نخوایم کیو باید ببینیم ، هان ؟؟؟!!!


لینک دانلود


یادش بخیر ... سال 2002 که آهنگ Xscape برای نخستین بار بعد از انتشار آلبوم Invincible وارد فضای مجازی شد ... چه قیامتی بر پا کرده بود این آهنگ !! چه تنظیم و خلاقیت و نبوغی رو مایکل جکسون جهت خلق و تولید این آهنگ جادویی به کار برده بود ... چقدر طرفدارها رویا و آرزو داشتند که ای کاش مایکل خودش روزی با دستان خودش این آهنگ رو در آلبومی جدید منتشر کنه ... و حالا بیش از 10 سال از اون زمان گذشته و بنیاد مایکل جکسون اومده این تنظیم و رمیکس مسخره رو از روی اون نسخه اصل خلق کرده و داره با هزار زرق و برق به خورد جماعت بی فکر و بی خرد طرفدار مایکل جکسون میده !!! این همون دردیه که در این نوشته بهش اشاره کردم ؛ اینکه عوامل تهیه این آلبومها به جای احترام حقیقی به نام مایکل جکسون و تحویل اصل و نسخه خالص این آثار ، رمیکسهای شکمی (!!!!) و مسخره ای نظیر این نسخه از Xscape رو خلق نکرده و تحویل مرد بینوا ندند که متاسفانه گویا این واقعه تلخ ، یکبار دیگر در آستانه تکرار میباشد !!


آری دوستان !!


آلبومی جدید از منتشر نشده های مایکل جکسون ( ؟؟؟؟!!!! ) در آستانه انتشار است !!! اون هم در طرحها و رنگهای متعدد !!!! از همین حالا هم میتونید اون رو ندیده و نشنیده پیش خرید کنید و حسابی هم کلاس بذارید و به دیگرانی که امکان خریدش رو ندارند پز بدید !!! حالا اینکه احیاناً این آهنگها صدای مایکل جکسون هستند یا اینکه آثار فیک جیسون و رفقا به حساب میان دیگه اهمیت چندانی نداره !!!! اینکه تدی رایلی ها و تیمبلندها و پیت بولها و دیگران احیاناً چه گندی در آثار مایکل جکسون زده اند ، اون هم هیچ اهمیت خاصی نداره !!!! مهم اینه که آلبوم جدید مایکل جکسون رو ندیده و نشنیده پیش خرید کنید و جیبهای جان برانکا رو لبریز از دلار نمایید . در حال حاضر ، فقط و فقط این موضوع اهمیت داره و بس !!!!


خوب ، آلبوم جدید مایکل جکسون در ویترین مارکتهای مجازی دنیا انتظارتون رو میکشه !!!! از خریدتون لذت ببرید !!!!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

با خاطرات مایکل جکسون ( داستان Svea : مایکل جکسون ، پرستار بچه ها ! )

سلام و درود بر عاشقان مایکل جکسون ، دوستان نازنین و گرامی !


امیدوارم سال جدید رو با شادی و خوشی در سایه عشق بی انتهای ارباب کبیر افسانه ها آغاز کرده باشید و روزهایی سرشار از موفقیت و پیروزی در ادامه این سال در انتظارتون باشه ...


به عنوان نخستین پست در سال 1393 ، داستان و خاطره متفاوتی از مرد یک دستکشه رو برای شما دوستان خوبم انتخاب کردم که امیدوارم از خوندنش حسابی شاد شده و برای همراهی با من و مطالب این وبلاگ در ادامه سال ، آماده بشید !!


داستان امروز ما به نقل از مادر 3 پسر بچه در سال 1972 میلادیه ؛ خانم Svea ، ژورنالیست ، خبرنگار و مجری تلویزیونی موفق امریکایی که این خاطره تکان دهنده را اندکی پس از درگذشت مایکل جکسون در سال 2009 با دنیا به اشتراک گذاشته است . از شما دعوت میکنم که این داستان زیبا را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید .


Svea داستانش رو اینطور آغاز میکنه و میگه :


شاید هیچ وقت باورتون نشه اگه بگم مایکل جکسون قبل از اینکه بخواد مایکل جکسون ِ ماهنورد مردم جهان باشه ، پرستار کودکان من بود !!! ( )


تابستان سال 1972 بود و پسرهای من در محدوده سنی بین 3 تا 8 سال قرار داشتند . من و همسرم روزهای آخرین سفر زندگیمون رو به عنوان اعضای یک خانواده در Playboy Club میامی پشت سر میذاشتیم ؛ محلی که فکر میکردم با وجود سه پسر بچه به همراهم احمقانه ترین گزینه برای اقامت کردن به شمار میاد !


اون روزها ، همسر من به بهانه اینکه قادر به تامین مخارج سنگین یک خانواده 4 نفره نیست و اینکه زیر بار مسئولیتهای مالی زندگی در حال له شدن و از بین رفتنه ، تقاضای طلاق و جدا شدن از من رو کرده بود . به همین دلیل من در روزهای اون سفر به علت حال روحی خرابم اصلاً و ابداً قادر به تمرکز بر روی پسرها و اعمال و رفتار اونها نبودم .

 


تصویری از Svea در کنار اعضای خانواده اش در سال 1972


ما در هتل محل اقامتمون مجبور بودیم برای رفتن از اتاقمون به سمت استخر یا سالن غذاخوری از آسانسور استفاده کنیم . کاملاً خوب به یاد میارم که در همون نخستین باری که ما میخواستیم سوار آسانسور بشیم من با دیدن پسر بچه سیاهپوستی که در کنار آسانسور به عنوان اپراتور آسانسور انجام وظیفه میکرد ، شوکه و متعجب شدم . پسر بچه با ادب و  وقاری که تا اون موقع تنها از افراد بزرگسال دیده بودم رو به مسافران آسانسور میکرد و با احترام ازشون میپرسید : 


لطفاً بفرمایید کدوم طبقه ! 


عمل عجیب پسرک ، چند دقیقه ای توجه منو در سکوت به خودش جلب کرد . بدون اینکه هیچ ایده ای داشته باشم که اون پسر چه کسی میتونه باشه با کنجکاوی به این فکر میکردم که چرا این بچه داره با این خوشحالی این عمل کسل کننده رو برای مسافرین انجام میده ؟ برای همین ازش در این مورد سوال کردم .


پسرک با شنیدن سوال من با خجالت و لبخند پاسخ داد : 


خوب ، حدس میزنم برای اینکه کار مفیدی رو انجام داده باشم ! 


پسرک ، تنها پسر بچه دیگه به غیر از سه پسر من در محوطه اون کلاب بود . برای همین با تعجب ازش پرسیدم :


تو برای چی تنها اینجا ایستادی ؟


و پسرک با ادب و مهربانی پاسخ داد :


من و برادرهام در این کلاب کنسرت اجرا میکنیم . مواقعی که اجرای ما تموم میشه و برادرهام خودشون رو با کارهای مورد علاقشون مشغول میکنند ، من با انجام کارهای کوچیکی مثل این سرگرم میشم . آخه من همیشه دوست دارم برای تشکر از اون مردمی که به تماشای نمایشهای ما میان ، کاری رو انجام بدم ... ( )



در حالی که آسانسور در طبقات به سمت اتاق ما بالا میرفت ، پسرک با نگاه به سه پسر من با خجالت ازم پرسید :


معذرت میخوام خانم . ممکنه به من اجازه بدید که پسرهاتون رو همراه با خودم به محل استخر بچه ها ببرم ؟! اگه به من این افتخار رو بدید خیلی خوشحال میشم . 


و اینطور بود که طی 2 روز بعد از اون واقعه ، مایکل جکسون پرستار 3 پسر من شد ! او اونها رو به پارک و استخر و سینما میبرد ؛ براشون خوراکی میخرید و صبح تا شب رو همانند یک برادر بزرگتر باهاشون بازی میکرد و ازشون مراقبت مینمود و این در حالی بود که در اون ساعات و دقایق تلخ ، من و همسرم به تنهایی در کنار استخر در مورد مسائل مرتبط با طلاق و جدایی با همدیگه صحبت میکردیم ...


یادم میاد طی اون روزها که گهگاهی سراغ پسرهام میرفتم ، با چشم خودم میدیدم که مایکل جکسون در حالی داره به رفع جنگ و جدلهای بی امان رخ داده میان پسرهای 6 و 8 ساله من میپردازه که پسر بچه 3 ساله منو همانند یک مادر مهربان در آغوش کشیده و داره براش با عشق آواز میخونه ... ( )



مایکل خیلی سعی داشت که به پسرهای من شنا کردن در استخر رو آموزش بده ؛ هرچند من اون روزها حقیقتاً مطمئن نبودم که آیا مایکل خودش شنا کردن رو خوب بلده یا نه !! ( )



هنوز و بعد از این همه سال صدای خنده های شادمانه مایکل جکسون در کنار پسرهام رو به خاطر میارم ؛ پسر بچه ای که در خارج از نور اسپات لایت داشت با پسر بچه های جوان تر از خودش بازی میکرد و اونها رو سرگرم مینمود .


وقتی انسان به سرگذشت دردناک مایکل جکسون نگاه میکنه میتونه اینطور به قضیه نگاه کنه که اون زمان احتمالاً یکی از معدود زمانهایی بوده که مایکل میتونسته از همراهی و بودن در کنار بچه ها لذت ببره ؛ سالهای سال قبل از زمانی که رسانه ها و مردم جهان کوچکترین حرکات او در ارتباط با کودکان رو زیر لنز میکروسکوپ قرار بدند ! 


و سرانجام ما اون کلاب رو پس از دو روز اقامت ترک کرده و به شهر خودمون برگشتیم ...


امروز سالیان سال بعد از اون سفر تابستانی در سال 1972 ، پسر بزرگ من یک پروفسور ادبیات و یک نویسنده چیره دسته که صاحب جوایز ادبی زیادی شده . پسر دوم من یک افسر عالی رتبه ارتشه و پسر کوچک من یک کافه کوچولو داره و به عنوان مدیر دو وبسایت اینترنتی فعالیت میکنه . اونها تنها خاطرات گنگ و محوی از اون اقامت دو روزه در کنار مایکل جکسون در ذهنشون باقی مونده ...


بعد از اینکه من از همسرم جدا شدم ، فعالیت حرفه ای 25 ساله خودم رو در تلویزیون به عنوان خبرنگار و مجری تاک شو و تهیه کننده برنامه هایی برای دو شبکه ABC و CBS در اورلاندو آغاز نمودم . من در طول دوران فعالیتم در تلویزیون با بیش از 800 انسان مصاحبه کردم اما بی شک به یاد ماندنی تر از همه اون مصاحبه ها ، صحبتهای من و اون جنتلمن 14 ساله شیرین و دوست داشتنی در آسانسور بود که با صدایی اندکی بالاتر از نجوا با من صحبت میکرد ؛ انسانی که آشکارا عاشق بودن در کنار کودکان بود و در آن 2 روز فرصت یافت تا حداقل برای ساعاتی ، خود یک کودک باشد ... ( )




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance