مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( دست نوشته ای از مایکل جکسون )

سلام و درود بی انتها بر عاشقان راستین و استوار مایکل جکسون کبیر ...


در حالی نوشته جدید رو تقدیم حضورتون میکنم که کمتر از یک ماه تا انتشار آلبوم جدید مایکل جکسون با عنوان Xscape باقی مونده و جنجالها و گمانه زنی ها پیرامون اصل یا فیک بودن وکالهای اصلی آهنگهای داخل این آلبوم به اوج خود رسیده است !!!


به همین منظور ترجیح دادم به منظور تعویض حال و احوال آشفته این روزها ، نوشته ای کوتاه و متفاوت رو با شما دوستان به اشتراک بذارم تا یک بار دیگه از دریچه ای متفاوت به ارباب یکتای افسانه ها نگریسته و قلب بزرگ و زیبای آن مخلوق نازنین و دوست داشتنی خداوند را از زاویه ای جدید به نظاره بنشینید ...


یکی دو روز پیش ، دوست عزیزی از من سوالی در مورد ویدئویی کمیاب از مایکل جکسون پرسید که سلطان پاپ ، توی اون خودش رو آدریان گرنت معرفی میکنه !!! سوال این دوست از من این بود که ماجرای این ویدئو چیه و اینکه چرا مایکل جکسون این حرف رو اونجا میزنه !! متاسفانه شرایط و موقعیت من طوری نبود که بتونم ماجرا رو به صورت مفصل و جامع برای این عزیز دوست داشتنی شرح بدم اما بهش قول دادم که تدریجاً و به آهستگی ، پرده از اسرار فراوانی در این ارتباط بر خواهم داشت .


اگه به یاد داشته باشید من تا به حال چندین و چند بار در ارتباط با شخصی به نام آدریان گرنت در این وبلاگ با شما صحبت کرده و پیرامون ارتباط او و مایکل جکسون برای شما عزیزان خاطرات مختلفی روایت کرده ام . آدرین گرنت ، سردبیر مجله ارزشمند و باشکوه Off The Wall در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی و نویسنده کتاب جادویی و استثنایی Michael Jackson A Visual Documentary ...




بارها گفته ام که هرچی از ارزش و اعتبار و خوبی آدرین ، این مرد بزرگ و عاشق پیشه حرف بزنم ، باز هم حق مطلب ادا نمیشه و اینکه شرح و توضیح عشق و فداکاری این عاشق بزرگ در راه مایکل و همینطور میزان عشق و علاقه قلبی مایکل جکسون به این مرد یکتا و خارق العاده احتیاج به نوشته های بسیار مفصل تر و جامع تر از اندکی که تا به حال از طریق این وبلاگ مطالعه نموده اید داره ...  



اما بریم سراغ مطلب امروز :


ماجرا از این قراره که مایکل جکسون کبیر در نخستین نسخه مجله Off The Wall در سال 1990 یعنی در نخستین ماههای آغاز دهه 90 میلادی ، دست نوشته زیبا و تکان دهنده ای را تقدیم آدرین نمود تا آدرین آن را از طریق نسخه جدید مجله خود در اختیار میلیونها میلیون طرفدارش در سراسر گیتی قرار دهد . ترجمه این دست نوشته اختصاصی مایکل جکسون در اولین نسخه مجله OTW در سال 1990 میلادی به شرح زیر است :


تقدیم به طرفداران عزیزم :


من حقیقتاً دلم برای همتون تنگ شده . من تک تکتون رو از اعماق قلبم دوست دارم .


من برای سالهای دهه 90 ، قول خلق بهترین آثار تمام طول عمرم را به شما میدهم .


همواره یار و یاور کودکان باشید و به آنها عشق بورزید .


دوستتون دارم .


مایکل جکسون 




و همچنان منتظر خواندن داستانهای تلخ و شیرین فراوان در ماجراهای آدرین گرنت و مایکل جکسون باشید !!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:56 ب.ظ

مایکل عزیز
دلتنگی واژه ساده و کوچکی است در بیان آنچه در فراق تو دل را در گذر زمانه آب می کند و می سوزد
مطمئن باش به یاد خنده زیبای تو
لبخند آسمونی هیچ کودکی را بی جواب نخواهم گذاشت و
مثل همیشه عمرم بیش از آنچه در جمع بزرگان تقویمی باشم
در بزم کودکان جشن سادگی می گیرم و به پاکی ها لبخند میزنم
یادت جاودانه
ماه پیمای بی همتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد