مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( یونیفرم هکتور کارمونا ... )

... درست راس ساعت 2:30 بامداد یکی از روزهای ماه می سال 1984 میلادی ، هکتور کارمونای 26 ساله که مشغول انجام وظایفش در هتل Elegant Helmsley Palace  نیویورک به عنوان نگهبان و متصدی آسانسور در شیفت شب بوده ، به طور ناگهانی با مهمانی به نام مایکل جکسون مواجه میشه !!! این مهمان مشهور در اون موقع شب دنبال کسی میگشت که بهش بخش های مختلف هتل رو نشون بده و براش در این باره صحبت کنه !

هکتور داستانش رو اینطور آغاز میکنه و میگه :

یادم میاد به مدت 3 ساعت تموم مایکل جکسون رو در گوشه و کنار هتل چرخوندم و مایکل هم به طرز عجیبی با دیدن اتاق طلایی هتل که یک اتاق موسیقی با یک چنگ زیبا درون اون بود تحت تاثیر قرار گرفت . مایکل همچنین از دیدن یونیفرم مخصوص من به شدت ذوق زده و مشعوف گردید ! او رو به من کرد و بهم گفت :

اوه ، چه ژاکت و تیپ باحالی ! البته باحال ترش این بود که فقط یه لنگه دستکش دستت میکردی ؛ 2 تا خیلی زیاده !! میدونی ، راستش یه چند وقتیه دنبال یه کت ردیف برای کنسرت هام میگردم اما چیز توپی به پستم نمیخوره . من و تو هم که به نظر هم سایز می رسیم  ؛ سایز 36 اسمال !

هیچی دیگه ؛ خلاصه اینطوری بود که صبح روز بعد کت مشابه دومی که داشتم و اون رو چند روز قبل جهت نظافت به خشکشویی داده بودمش رو آورده و حسابی ردیفش کردم و سر دوشی های کاپیتانیش رو هم مرتب کرده و جهت اهدا به مایکل جکسون آمادش کردم !! مایکل از این کت خیلی خیلی خوشش اومد و حتی موقع رفتن به کاخ سفید هم ، همین کت رو تنش کرد .

من بعد از این داستان و در اوج کنسرت های تور ویکتوری ، عکس یادگاری که اون شب با مایکل جکسون انداخته بودم رو به دخترهایی که به هتل میومدند نشون میدادم و اونها هم در حالی که با دیدنش به شدت جیغ میکشیدند ، آرزو میکردند که ای کاش میتونستند روزی تا اون اندازه به مایکل نزدیک بشند !! واقعاً چه دورن عجیبی بود ... تب جنون آسای مایکل جکسون ...

و به راستی کی فکرشو میکرد ملاقات مایکل جکسون کبیر با رونالد ریگان در کاخ سفید امریکا به لطف یونیفرم نگهبان ساده آسانسور هتلی در نیویورک تا اون اندازه خیره کننده و فراموش ناشدنی شده باشه ؟؟؟؟!!!! ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

The Off The Wall 2016 Countdown ...

سلام و درود بی انتها بر عاشقان خستگی ناپذیر و ابدی مایکل جکسون کبیر . وقت بخیر ...


فکر میکنم دیگه تا الآن همتون مطلع شده باشید که ماه آینده و در فوریه 2016 قراره چه اتفاقی رخ بده ؛ شمارش معکوسی که مدتهاست در صدر اخبار مربوط به دنیای ارباب افسانه ها قرار گرفته : بله دارم در مورد انتشار مستند جدید اسپایک لی به نام Michael Jackson Journey from Motown to Off The Wall صحبت میکنم ...



در حالی که این روزها رو با هیجان تمام در انتظار دیدن این مستند جدید سپری میکنم ، تصمیم گرفتم  هدیه به یاد موندنی و کوچکی رو با شما عزیزان قسمت کنم تا حس و حال Off The Wall ایتون (!!!!) در این روزها و شبهای انقلابی (!!!!) چندین برابر بشه !!!!


خوب ، پس بدون هیچگونه مقدمه و حاشیه سازی میرم سر اصل مطلب و هدیه ای که میدونم برای بخش عظیمی از مخاطبین این رسانه مایکلی ، تازگی و جذابیتی خاص خواهد داشت :


نسخه اولیه و دموی اوریجینال یکی از قطعات بی همتا و ناب آلبوم جادویی Off The Wall به نام I Can't Help It !


لینک دانلود



* رمز فایل فشرده : thisistheman15.blogsky.com


و شمارش معکوس تا ملاقاتی دوباره با انقلاب همیشه جاودان و ابدی 1979 میلادی همچنان ادامه دارد ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance