مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

The Off The Wall 2016 Countdown ...

سلام و درود بی انتها بر عاشقان خستگی ناپذیر و ابدی مایکل جکسون کبیر . وقت بخیر ...


فکر میکنم دیگه تا الآن همتون مطلع شده باشید که ماه آینده و در فوریه 2016 قراره چه اتفاقی رخ بده ؛ شمارش معکوسی که مدتهاست در صدر اخبار مربوط به دنیای ارباب افسانه ها قرار گرفته : بله دارم در مورد انتشار مستند جدید اسپایک لی به نام Michael Jackson Journey from Motown to Off The Wall صحبت میکنم ...



در حالی که این روزها رو با هیجان تمام در انتظار دیدن این مستند جدید سپری میکنم ، تصمیم گرفتم  هدیه به یاد موندنی و کوچکی رو با شما عزیزان قسمت کنم تا حس و حال Off The Wall ایتون (!!!!) در این روزها و شبهای انقلابی (!!!!) چندین برابر بشه !!!!


خوب ، پس بدون هیچگونه مقدمه و حاشیه سازی میرم سر اصل مطلب و هدیه ای که میدونم برای بخش عظیمی از مخاطبین این رسانه مایکلی ، تازگی و جذابیتی خاص خواهد داشت :


نسخه اولیه و دموی اوریجینال یکی از قطعات بی همتا و ناب آلبوم جادویی Off The Wall به نام I Can't Help It !


لینک دانلود



* رمز فایل فشرده : thisistheman15.blogsky.com


و شمارش معکوس تا ملاقاتی دوباره با انقلاب همیشه جاودان و ابدی 1979 میلادی همچنان ادامه دارد ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 22 + ارسال نظر
Kati پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ب.ظ

تنها نگرانیه من اینه که کسی زیرنویس فارسی نزنه براش!!مث مستند bad25 !!!ولی به هر حال دیدن لبخند سلطان پاپ حتی اگه برا یه لحظه هم باشه ارزش این همه انتظارو داره!

زیر نویس فارسی نزنه براش ؟! خوب نزنه ... چطور میشه اون وقت ؟! ...

mjfollower جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.namasha.com/mjfollower1

وای بی صبرانه منتظرشم از مایکل جکسون هر چقدم مستندو فیلم بسازن ادم دوست داره تماشا کنه حتی چند بار البته خوده مایکل جکسون خیلی فیلمهای فوق العاده ای میساخت...

بله همینطوره دوست من ...

MJ homesick جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:35 ب.ظ

ما که بیصبرانه منتظر هستیم.
قول دادید منتشر که شد دربارش صحبت کنید.
چند شبکه هم پخش دارن اسم شبکه ها و تاریخ و ساعتشون رو فرستادم امیدوارم به دستتون رسیده باشه☺

ممنونم ...

Kati جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

هیچی دیگه!!یکی مث من انگلیسیش ضعیف باشه چیزی از حرفاشون نمیفهمه!!

ضعیفه ؟؟ پس چطور طرفدار مایکل جکسون هستی ؟ از حرفها و آهنگها و کلماتش چی میفهمی ؟ ...

mjfollower جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

اتقافا من خیلی دوست دارم برا مستند و فیلم های مایکل زیرنویس بزارن البته بی نقص باشه...عالی میشه راستی شما میدونید که چطوری میتونم زیرنویس همه مستند های مایکلو پیدا کنم خودم چنتا دارم اما بعضیارو نه

کلاً تو کار زیر نویس فارسی نیستم ! لطفاً این بحث رو تمومش کنید ...

Sa جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:15 ب.ظ

سلااام
اوه بوى عالیه منم منتظرش بودم فقط به امید اینکه مستند جون دارى باشه آب نبسته باشن
بابت هدیه بى اندازه تشکر
البته مشخصه على عزیز هم توپ اشون پر هست که رمز فایل رو همینجورى دو دستى تقدیم نمودن :)) شاید هم ما در حد و اندازه چالشهاى رمز گذاریهاشون نیستیم نمیدونم :)
ممنون و ایامتون شیرین

سلام دوست من ...

(البته مشخصه على عزیز هم توپ اشون پر هست که رمز فایل رو همینجورى دو دستى تقدیم نمودن :)) شاید هم ما در حد و اندازه چالشهاى رمز گذاریهاشون نیستیم نمیدونم)

واقعیتش رو میخوای بدونی ؟؟ صادقانه بگم هر دوش دلایل درستی هستند ... امیدوارم نظرم روزی در این مورد در موردتون تغییر کنه ...

Sa شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ق.ظ

من نمیدونم تا چه اندازه شما حق دارین از مخاطبین این وبلاگ انتظار داشته باشین و تا چه اندازه حق دارین ناامید شده باشین
اما یه چیز رو میدونم اونهم اینکه من عاشق این رمزگشایی ها بودم،چه موفق بشم یا نه از تلاش کردن درموردش لذت میبرم.فقط از همین رو بود که گفتم وگرنه نظر صادقانه شما واضح تر از این حرفهاست
بازهم ممنون

(من نمیدونم تا چه اندازه شما حق دارین از مخاطبین این وبلاگ انتظار داشته باشین و تا چه اندازه حق دارین ناامید شده باشین )

لازم نیست کسی بدونه دوست من ... کافیه خودم بدونم که بهتر از همه دنیا میدونم ...در ضمن عجله نکن ... همچنان این رمز گشایی ها برای آینده ها ادامه خواهند داشت منتها زمانش اون وقتیه که فایلش طوری باشه که ارزشش رو داشته باشه !!! متوجهی که چی دارم میگم ؟؟!!

ناهید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام علی بزرگوار

امیدوارم حالتون خوب باشه.
اول هفته دوباره جالب شروع شد؛ با کاری که شما به اشتراک گذاشتین.

درضمن جالب بود که رمزش رو هم گذاشته بودین و بنظرم نشون میده که طالب بودید همه اعضاء بتونن فایل رو داشته باشن و گوش کنن. شایدم از ناامیدی بوده ...
درهرصورت ممنون علی نازنین

سلام دوست من ...

در مورد دلیل این پابلیک عنوان شدن رمز با یکی از مخاطبین وبلاگ هم کلام شدم . فکر میکنم اگه این توضیحات رو بخونید و یه کمی هم از قوه تخیلتون استفاده کنید ، دلیل کار من رو خیلی خوب متوجه بشید . شک نکنید من پشت هر تصمیمم یک سری افکار زیبا و شیطانی به صورت موازی و هم زمان دارم . شک نکنید !!!!

S شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ب.ظ

کام آن...فکرشو نمیکردم..عالى بود کاملا تحت تأثیر قرار گرفتم

Shomon !!!
I'm BAD... Really Really BAD !!!

ناهید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ب.ظ

(شک نکنید من پشت هر تصمیمم یک سری افکار زیبا و شیطانی به صورت موازی و هم زمان دارم . شک نکنید.)
البته؛ این اخلاقتون دستم اومده؛ ازطریق وبلاگ و ... .

فقط مونده تست روانشناسی تو وبلاگ بذارید تا بهتر به نیاتتون که فنی اجراش میکنید؛ برسین علی محترم، زیرک و دانا ... و فهمیده.

منم با روش خودم صاحب وبلاگ رو سنجیدم که برام محرزشد که ایشون کل‌نگرن؛ پس این محیط توان انتقال ارزش وجودی این انسان بزرگ رو به خوانندگان (دوست یا دشمن) داره.

خدا به شما برکت بده، به ما هم صبر

You ain't seen nothing yet ... !!!

ناهید یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:32 ب.ظ

(You ain't seen nothing yet ... !!! )
خدا رحم کنه ...

اشکال نداره برادر. شما از نوع خودتون بتازین؛ منم از نوع خودم؛ شما تو صحنه با مایکل و کنجکاوانش و منم پشت پرده با خودش...

نیازی به جواب نیست؛ هرچندکه لطفتون زیاده. شاد باشید.

This Is The Man ...

Ali سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام
در مورد فیلم جدیدی که درباره مایکل هست چیزی شنیدین؟
یه درخواست هم دارم اگه میتونین موزیک ویدیو Michael Jackson's Ghosts رو برام ایمیل کنید!

سلام ...

1- بله شنیدم ...

2- متاسفانه من در Islamic Republic of IRAN زندگی میکنم !!!!

Ali چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ

مورد دومتون خیلی قانع کننده بود!!

خوب خدا رو شکر که قانع شدید ...

فرشته پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام ببخشید امکانش هست ترجمه فارسی زیبای خودتون رو از آهنگ I Can't Help It رو قرار بدید؟من عاشق این آهنگم..یکی از زیباترین وگوش نوازترین آهنگهای که در تمام طول عمرم با صدای مایکل دوست داشتنی و نازنین شنیدم..اگه قرار بدید ممنونتون میشم...باتشکر از زحمات شما

سلام دوست عزیز ...

اگه فرصت کردم و امکانش پیش اومد ، چشم .... راستش اونقدر حرف و مطلب نگفته توی آرشیو باقی مونده که به علت محدودیت زمان نمیتونم تو وبلاگ قرارشون بدم ...

ولی درخواستتون حتماً توی خاطرم باقی خواهد موند ... ممنونم ...

کتی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام!ببخشید شما کنسرتbad tour wembly 1988 رو از کجا دانلود کردین؟!من خیلی از سایتای خارجی رو گشتم اما نتونستم دانلودش کنم!یوتیوب هم به صورت پارت بندی شده با کیفیت پایین گذاشته!میشه بگین از کجا دانلوش کردین؟!

سلام ...

من دانلودش نکردم ... DVD اوریجینالش رو دارم دوست عزیز ...

کتی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

سایتی هست که بشه اورجینالش رو سفارش داد؟!سایتای خارجی؟!

نمیدونم ... ما حضوری خریدیم ...

MJ homesick شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ

خب بلاخره مستند جدید اسپایک لی نمایش داده شد.
دیروز 5 فوریه ساعت 9 شب
مثل اینکه rare footage های قشنگی هم داره
خب خوش به حال دوستان اون ور آبی که دیروز اینو دیدن و کلی تعریفش رو کردن
دل ما رو هم حسابی کباب کردن

عجله نکن ... به زودی ...

ساناز دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:46 ق.ظ

مایکل عزیز

Sa شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

آه خداى من بازهم شاهد تبلیغات دیگه اى در زمینه "پول ساختن از جسد مایکل جکسون"بودیم...آیم سو سیک آو ایت...
اون از لاو نور فلت سو گود و معذرت میخوام جر دادن خودشون براى تبلیغ آلبوم اسکیپ،اینهم از اجراى شیز اوت آو ما لایف تو مراسم دلقکهاى grammy برا تبلیغ مستند اسپایک لى
این جماعت سونى میوزیک کى میمیرن بلاخره؟
آیم دان

من هنوز فرصت نکردم ببینمش ... برای تبلیغ مستند اسپایک لی ؟؟!! داستان چیه ... وقت کنم برم ببینمش ...

Sa یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ب.ظ

براى دیدن مراسم گرمى فرصت نکردین؟لطفا هیچوقت هم فرصت نکنین!
اجراى یه تکه کوتاه از شیز اوت آو ما لایف بود از میگل؛من با خودم داشتم میگفتم الان که چى مثلا یکدفعه یاد این ترانه افتادن،بعد معلوم شد که بله..این تبلیغاتى بیش نیست فقط هم موجب عذاب میشه مگه من امجى فن نیستم پس چطور از هیچ اجرایى به اندازه اسلیو تو د ریتم بیلبورد متنفر نیستم؟
بازهم خدارو شکر ک الان تو ایرانم و از دانلود آلبوم اسکیپ و دیدن اجراها پولى تو جیب این حروم لقمه ها نمیره وگرنه باور بکنین یا نه حاضر بودم ترانه هاى منتشر نشده مایک رو نشنوم ولى پولى تو جیب سونى نره!آره جنون میشه بهش گفت

البته راه سومی هم همیشه وجود داره که هم بشه منتشر نشده ها رو شنید هم پول تو جیب سونی نریخت : خدا زنده نگه داره دانلود مجانی رو !!!!!!

Sa دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ق.ظ

فکر نمیکنم اگر قانون کپى رایت بود مجانى هم داشتیم؛البته درست هم میگین یه سایتهایى هست براى مجانى اگه بذارن آلبوم رو ...بهرحال آدم از نشنیدن ترانه هاى منتشر نشده که نمیمیره میتونه فکر کنه وجود ندارن اصلا،چون در واقع هم قرار بوده وجود نداشته باشن

ولی من قطعاً میمیرم !!! شاید بقیه نمیرن اما من بقیه نیستم ... اینو هیچ وقت از یاد نبر دوست عزیز ...

Sa دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

اولا دور از جون،درکل هم که بشدت فرض محاله
بعدم اگه قرار باشه کسى بمیره امثال من ان که تاحالا لذت انتشار آلبوم جدیدى از امجى رو نچشیدن ...خیلى خیلى ظالمانه ست نه؟نه موزیک ویدیو و تور و نه حتى هیچ سینگل اى،از وقتى بخاطر دارم همین منتشر نشده ها بودن.و شما هم سعى نکن درک کنى اصلا چنین انرژى عظیمى براى درک کردنش در دنیا وجود نداره!...

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد