مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون : Dangerous World Tour Buenos Aires 1993

سلام دوستان من . وقت بخیر سربازان عاشق ...


یک نیمه شب پنجشنبه دیگه از راه رسیده و مثل خیلی از پنجشنبه های دیگه ، دلتنگی ِ یاد و خاطرات ارباب افسانه ها که در نیمه شب پنجشنبه ای چون امشب از این زمین سرد برای همیشه به آسمانها پرواز نمود ، امونم رو بریده و سخت بیمار و بی طاقتم کرده است . درد ِ بی درمان دوری و جدایی از مایکل جکسون در کنار هزاران هزار درد و مشکل ریز و درشت دیگه در زندگی ، این روزها و شبها حسابی منو آزار میده و ناراحتم میکنه ...


اما اون چیزی که منو در دل این نیمه شب ِتنها و دلتنگ بهاری تا این لحظه همچنان بیدار و پر قدرت نگه داشته ، اندیشیدن به هدیه زیبا و پر ارزشیه که چند روزی میشه تصمیم دارم اون رو با شما خوبان به اشتراک بذارم !


همونطور که احتمالاً از عنوان این نوشته حدس زده اید ، مطلب امروز و امشب وبلاگ پادشاه جاودان با کنسرتی زیبا و استثنایی از تور افسانه ای 1993 - 1992 مایکل جکسون کبیر با عنوان Dangerous ارتباط داره :


کنسرت جادویی بوینس آیرس کشور آرژانتین در سال 1993 میلادی .



نمیدونم به خاطر دارید یا نه ...


در طول ماههای سیاه و هولناک بعد از درگذشت مایکل جکسون کبیر ، در گیر و دار و آشفته بازار لو رفتن آثار متعدد صوتی و تصویری منتشر نشده فراوان از هنرمند هزاره ها و در دورانی که رسانه های گوناگون ماهواره ای و اینترنتی ، چپ و راست وعده پخش تصاویر و ویدئوها و کنسرتهای تا کنون دیده نشده از مایکل جکسون را به مخاطبین خود میدادند ، خبر انتشار یافتن کنسرتی باشکوه و منتشر نشده از تور دنجروس مایکل جکسون در صدر اخبار آن روزها میدرخشید و خود نمایی میکرد : کنسرت بوینس آیرس از تور دنجروس !



حرف و حدیثها و ماجراهای متعددی ، انتشار رسمی و قانونی این اثر را مکرراً به تعویق انداخته و در نهایت کنسل نمود اما سرانجام ، این کنسرت دیدنی راه خود را به صورت غیر قانونی به دنیای پهناور و بی انتهای وب گشود و میلیونها میلیون عاشق و طرفدار ، سرانجام بعد از سالیان سال انتظار ، موفق به تماشای این اثر جادویی و خیره کننده از ارباب کبیر افسانه ها گردیدند !!


نمیدونم چه تعداد از شما دوستان و عزیزان از ماجرا و داستان دردناک زندگی مرد یک دستکشه در هنگام اجرای این کنسرت باشکوه مطلعید . هرچند در حال حاضر ، دونستن جواب این سوال برای من اهمیت چندانی هم نداره ! شک نداشته باشید به زودی زود ، با پستی غافلگیر کننده و غیر قابل تجسم ، فضای حاکم بر روح و روان مایکل جکسون در سری پایانی کنسرتهای تور دنجروس رو برایتان تشریح خواهم نمود اما در حال حاضر و برای امشب ، اون چیزی که برای من مهمتر از هر چیز دیگه ای در این عالمه ، تقدیم لینک دانلود این کنسرت باشکوه و استثنایی به انسانهایی در این جهانه که باور دارم بیشتر از تمام دنیا ، عظمت و شکوه واژه مایکل جکسون رو درک میکنند و در مقابلش سر تعظیم فرود میارند ! امشب و در این لحظه ، من لینک دانلود کل کنسرت بوینس آیرس آرژانتین در سال 1993 را به شما سربازان ِ ارتش عشق مایکل جکسون در جهان تقدیم خواهم نمود !!!



نمیدونم آیا هنوز خاطره خانم Siedah Garrett در ارتباط با شوخی خنده دار و غافلگیر کننده ای که با مایکل جکسون در هنگام اجرای آهنگ I Just Can't Stop Loving You در این کنسرت انجام داده بود رو به خاطر دارید یا نه !!! حرکتی که تنها دلیل اصلی و قاطع اون رو میشه درک و فهم بالای این بانوی هنرمند از اوضاع روحی و روانی آشفته مایکل جکسون در اون روزها عنوان نمود ؛ Siedah که بهتر از هر کسی در عالم میدونست که مایکل جکسون توی اون روزها چه درد وحشتناک و اسفباری رو داره لمس میکنه و با این حال ، به عشق مردم جهان همچنان هر شب بر روی صحنه تور دنجروس ظاهر میشه و جهان رو به آتش میکشه ! این زن دلش میخواست برای تغییر شرایط روحی و روانی همکار و دوست نازنینش ، کاری رو انجام بده تا بتونه وی رو ، ولو برای ثانیه ای کوتاه بخندونه و خوشحال کنه ...


و Siedah اون شب با موفقیت هرچه بیشتر این حرکت را اجرا نمود !! حال شما قادر خواهید بود در هنگام تماشای این کنسرت ، شوکه شدن و خنده های پیاپی و غیر قابل کنترل پادشاه پاپ در کنار Siedah در هنگام اجرای آهنگ IJCSLY رو به خوبی مشاهده کنید !! دیدن بهت و تعجب و خنده های خارج از کنترل مایکل که گهگاهی منجر به ایجاد وقفه در خوندن آهنگ میشه ، هر بیننده ای رو به سکوت و لبخند وا میداره !! و اکنون ، شما بهتر از همه جهان میدونید که علت این اتفاق ، تنها کلاه گیس بلوند و خنده دار روی سر Siedah در هنگام اجرای این آهنگ در کنار مایکل جکسون بوده است !!!!!


و اندکی پس از این کمدی عاشقانه ، جهان با دیدن اجرای She's Out Of My Life مایکل جکسون و حرکات خلق شده توسط دخترک عاشق پیشه آرژانتینی حاضر بر روی صحنه ، غرق در شوک و سوز و اشک و حسرتی جدید میگردد ... 



دلم میخواد در مورد تک تک ثانیه های این کنسرت براتون بنویسم اما باور دارم ، رویاها و فانتزی های زیبا و عاشقانه شما یاران نازنین ، صحنه ها و سکانسهای دیدنی و از یاد نرفتنی این اجرای باشکوه و افسانه ای را به مراتب زیباتر و شیواتر از جملات و کلمات ناقص و محدود من در قلب و روح شما جاودانه خواهد نمود . پس با سکوت و تواضع ، این هدیه ناقابل را تقدیم به همه عاشقان مایکل جکسون در سراسر گیتی مینمایم :


دانلود با کیفیت بالا :


Part 1


Part 2


Part 3


Part 4


دانلود با کیفیت متوسط :


Part 1


Part 2


Part 3


* با سپاس و قدردانی فراوان از فرامرز نازنین بابت تهیه لینکهای این ویدئو *


با مرور تصاویر و صحنه هایی جادویی از این کنسرت باشکوه ، نوشته امشب رو به انتها میرسونم :










* پاورقی :


چند روز پیش که توی جاده میرفتم ، دیدم پشت یه کامیونی نوشته :


از دل برود هرآنچه از دیده برفت !!


با دیدن این جمله حکیمانه (!!!) و عارفانه (!!!) و فیلسوفانه (!!!) ، لبخند تلخی زدم و با خودم زمزمه کردم :


غلط نوشتی داداش !!


از دل نرود هرآنچه از دیده برفت ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

مممممممنننننننننوووووونممممم..دمت گرم

خواهش میکنم دوست عزیز ...

امیر چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.michael jackson.com

وااااااااااای اشکم داره در میاد خییییللی معرکه هستین

samira شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ب.ظ

Salam.bebakhshid mozahemetoon mishm.mn modatie donbale yeki az concert haye MJ migardm ama nemitoonm downloadesh konm...midoonid k...in concert concerte Jam sale 1992 mikhastm beBnm age emkanesh hast o moshkeli nadare in concert ro baraye mn az tariQe e-mail befresTd albate age concert ro darid.mamnoon mishm.

سلام دوست عزیز ... امکانش رو داری فارسی تایپ کنی و بیشتر توضیح بدی ؟؟ کنسرت JAM 1992 ؟؟ منظورت کنسرت بخارست از سری تور دنجروس هستش ؟؟ بله ... معلومه که دارمش . فقط حجمش بی نهایت زیاده ... با ایمیل که نمیشه فرستاد ... بهم خبر بده .

Armi پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ

و اما امروز ،عشق در جست و جوی دستان توست ،
و من ،
در آن سوی غروب...
زیر هجوم وحشی طوفان اشک ،
چشمانم را تا دیدار دوباره ات ،نمی بندم...


گاهی اونقدر دلم برای این پسر بچه شیرین تنگ میشه ،که نفس کشیدن هم سخت میشه ،دنیا تاوان این اشتباه بزرگو پس میده ،تاوان همه ضخمهای که به دل این موجود شکننده گذاشت

سجاد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام میخوام این کنسرت رو از سایتتون دانلود کنم میخوام بدونم کیفیت داره hd هست ؟

سلام ... خیر ... HD نیست .

Audrina شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:41 ب.ظ

ممنونم از قرار دادن لینک این کنسرت زیبا!
موقع دیدن اجرای آهنگ I just can`t stop loving you حس عجیبی به آدم دست میده... از طرفی بغض و رنج های دردناک مایکل جکسون کبیر در اون روزها و از طرفی خنده های زیبایی که هرگز از روی لبانش پاک نمی شد... خنده هایی که گاهی اوقات حاکی از درد و رنج بود... اما دیدن لبخند پیاپی ارباب افسانه ها، بی اختیار، حتی با چشم های پر از اشک آدم رو به سکوت و خنده وا می داره...
باز هم ممنونم از شما...
God bless you

خواهش میکنم دوست عزیز ... لطف دارید .

هانیه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:06 ب.ظ

این کنسرت رو دارم محشره هم خنده های مایکل و هم اون دختره
خوش به حالش

لیلا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام
مدت کوتاهی این نوشته های قشنگت و می خونم و
با اون یگانه ستاره فراموش نشدنی دنیای موسیقی و بزرگمرد مهربان و جادویی لحظات تنهایی میگذره

سلامت و برقرار باشی

ممنونم . مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد