مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

نخستین سالگرد خاموشی Donna ... :-(

سلام به همه دوستان و یاران گرامی و عاشق ... 


2 روز دیگه یعنی 17 ام ماه می سال 2013 میلادی ، نخستین سالگرد درگذشت و خاموشی ابدی بانوی بزرگ و هنرمند بی نظیریه که دنیای موسیقی تا ابد مدیون نام او و هنر مثال زدنی و بی مانندش باقی خواهد موند :


ملکه بی رقیب و جاودان Disco ؛ خانم Donna Summer ...



به مناسبت فرا رسیدن سالروز این فاجعه دردناک و غم انگیز و به منظور پاسداشت یاد و نام و خاطره این بانوی ارزشمند و نازنین ، ویدئوی کوتاهی از مراحل ضبط یکی از شاهکارهای ملکه دیسکو با عنوان State Of Independence رو تقدیم حضور شما خوبان و نازنینان میکنم .


امیدوارم دیدن چهره افراد آشنا و دوست داشتنی داخل این ویدئو خصوصاً ارباب افسانه ها ، مایکل جکسون کبیر ، لبخند شادی و رضایت رو به لبهای شما دوستان عزیزم هدیه کنه !


تقدیم به همه طرفداران ویدئوهای مایکل جکسون داخل Recording Studio و تقدیم به بزرگترین طرفدار موسیقی دیسکو در کل کره زمین ، Ali_MJfollower !!!


لینک دانلود


Long Live The Queen Of Disco & The Disco Kid ...!!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا رفیعی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام علی جون خوبی؟ من مدت ها سعادت سرزدن به وبلاگ زیبا و پر محتوای تو رو نداشتم به دلیل مشغله کاری و زندگی و ازدواجم. سعی میکنم منبعد همیشه همراهت باشم. راستی خبر دارم شدم ازدواج کردی تو این مدت خیلی خوشحال شدم انشاله خوشبخت شین.

بازم که تویی مراد جون !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد