مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

پرده برداری از رازهای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون فقط در نیم ساعت!

... و سرانجام لحظه موعود فرا رسید !


افشای حقیقت درباره مدارک کودک آزاری مایکل جکسون!


http://www.namasha.com/v/glckcEaa



شاید انتشار بهمن وار این ویدئو ، نقطه پایانی بر هذیان گویی های اذهان افلیج و ناپاک سازندگان و انتشار دهندگان اکاذیب و شایعات در مورد مایکل جکسون کبیر خصوصاً مزدوران خودفروخته باشگاه خبرنگاران جوان (!!!!!!) باشد .


با سپاس و قدردانی بی انتها از " انجمن حامیان مایکل جکسون " بابت همه عشق ستایش برانگیز و خالصانه ایشان به مایکل جکسون . با عشق و احترام در برابرتان کلاه از سر در آورده و تعظیم میکنم . حالا واقعاً و جدی جدی میتونم با اندیشه به روزگار بعد از رفتنم با آرامش خیال لبخند بزنم ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 8 + ارسال نظر
Sa جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ق.ظ

واو واقعا عالیه
نمیتونم صبر کنم براى دیدنش
God bless you and your adorable friends
L.O.V.E

Gol bless you too ...

مبینا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:03 ب.ظ http://michael7777.blogfa.com/

میای تبادل اگه خواستی خبرم کن

سالهای ساله درگیر این مباحث نیستم دوست عزیز ...

مبینا جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:00 ب.ظ

یه سوال این خاطره هارو از کجا میاری
فقط وبلاگ تو خاطره داره

آدمی که همه زندگیش خاطره باشه ، خاطره هم خوب گیر میاره دوست عزیز ...

unknown پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:14 ق.ظ

فرامرز
کار بلده ماشالله
فقط یکم بی لیاقته

به قول دکتر که خیلی دلم براش تنگ شده :

شما آبو بریز همونجا که میسوزه !!!!!!!

unknown یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ق.ظ

باهاش بودم و کار کردم که میگم

خدا قوت ... حالا چرا فکر کردی اگه من بدونم ناراحت میشم ؟؟

unknown دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:41 ب.ظ

چون دوستته داداش
ناسلامتی با هم سینما میرید و گشت می زنید

اونی که من باهاش سینما میرم مامان توئه عزیزم نه ایشون !!!!!!!!!!! حالا هم بزن به چاک تا دک و پوزم بیشتر از این باز نشده و نشستمت بندازم روی بند رخت خشک شی !!!! هررررری ... !!!!

محمد چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام ببخشید یک سوال داشتم شما چکار کردید که نظرات بصورت پنجره باز شو باز میشوند

؟؟؟!!!

محمد جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:10 ب.ظ

اخه منم با این قالب کار میکنم ولی نظرت منتقل میشن به یک صفحه ی دیگه ..ببخشید که ازتون سوال میپرسم

متاسفانه اطلاعات خیلی کمی در این خصوص دارم ... کار طراحی و تنظیمات وبلاگ از همون ابتدا با من نبوده دوست عزیز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد