مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( یادگاری هایی از Apollo 2002 ... )

سلام و عرض ادب و احترام به عاشقان راستین مایکل جکسون کبیر . وقت بخیر ...


فکر میکنم دیگه اغلب شما تا کنون حداقل یه بار هم که شده نام آخرین اجرا و کنسرت ارباب افسانه ها در سالن Apollo Theater نیویورک در سال 2002 میلادی به گوشتون خورده باشه و اینکه احتمالاً اجرای جادویی و بی نظیر Dangerous مایکل جکسون در این کنسرت رو تماشا کرده باشید !




حالا و در این نوشتاه کوتاه قصد دارم 3 فایل صوتی کمتر شنیده شده از این کنسرت استثنایی و فراموش نشدنی بی همتا رو تقدیم حضور شما دوستان صمیمی و گرامی کنم . ترجیح میدم توضیح خاصی در مورد این  فایل ها نداده و بعد از دانلود کردنشون شما رو حسابی هیجان زده و سورپرایز کنم !


فایل 1


فایل 2


فایل 3


خوب ، ولی از اونجاییکه این روزها کلی اتفاق مایکلی خوب برام افتاده و حسابی کیفم کوکه (!!!) اینه که بعد از مدتهای طولانی یه دفعه هوس کردم و به سرم زد که یه امتحانکی (!!!) از مخاطبان انگشت شمار ( ) این وبلاگ گرفته و این هدیه کوچولو رو در قالب یه آزمون کوچولوتر تقدیم شما دوستان عزیز کنم ! از این رو این 3 فایل رو به صورت Password Protected آپلود کردم تا هرکی دلش خواست بتونه این فایل ها رو گوش کنه مجبور بشه قبلش جواب این سوال مایکلی خیلی آسون رو کشف کنه !!


خوب ، اما پسورد این فایل ها که در حقیقت جواب سوال آزمون امروز ماست :  یه سوال بی نهایت آسون و معمولی دیگه !!!


جمله ای که به طور مشترک در آهنگ های 2BAD و Behind The Mask  مایکل جکسون تکرار میشه !!


این جمله 22 حرفی به طور کامل و به هم چسبیده تماماً با حروف کوچیک از ابتدا تا انتها ، میشه پسورد فایل هایی که دانلودشون کردید !! توجه کنید که ممکنه این جمله رو در Lyrics دو ترانه مشاهده نکرده و تنها از طریق سنسورهای قوی شنوایی قادر به کشف و آشکارسازی  اون باشید !!! خوب ، اینم از راهنمایی ... دیگه چی میخواید ؟؟!!


امیدوارم با موفقیت و سربلندی جواب سوال رو کشف کرده و از جایزه ناقابلتون لذت ببرید !!!



شاد و مایکلی باشید !!


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 19 + ارسال نظر
nader mj چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ب.ظ http://kingmj.blog.ir

ممنون.ممنون.ممنون..واقعا ممنونم

خواهش میکنم ... امیدوارم جوابش رو درست متوجه شده باشی .

E3mail جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

دوست عزیز سایتت واقعا عالیست.
یه درخواستی دارم اگه ممکنه فیلم کنسرت های مایکل رو بیشتر بزار تو سایت یا اگه امکان نداره برام ایمیل کن من به خیلی دنبال کنسرت های مایکل هستم اگه امکان داره برام بفرست تا جایی که ممکنه....
خیلی ممنون......

فیلم کنسرت ها ؟؟ مایکل جکسون بیش از400 تا کنسرت در چندین تور عظیم جهانی داره . شما کدوم فیلم کنسرتشو میخوای که با ایمیل برات بفرستم ؟؟!!

Saeedeh یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

بازم سلام
دوست عزیز میخواستم بپرسم شما در شبکه هاى اجتماعى صفحه دارین؟صفحه شخصى منظورم نیست البته

سلام دوست من ...

نه ، فرصت اداره کردن چنین صفحاتی رو ندارم ...

Saeedeh یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

حیف شد واقعا دلم میخواست بیشتر و بهتر با عقاید و برداشتهاى تو که بنظرم تنها ام جى فن اى هستى که چشمهاش واقعا میبینه و گوش هاش واقعا میشنوه،آشنا بشم
هیچ لذتى رو از بودن کنار ام جى فنهایى که تاحالا مجازى ملاقات کردم،به اندازه ى تو نبردم.همیشه همه رو به چشم بچه نگاه کردم تو اما تنها فن اى هستى که تا این اندازه دربرابرش حس حقارت دارم
میدونى فن بودن و به پوچى و بچه بازى کشیده نشدن یه اتفاق نادر عه که در تو به بهترین شکل رخ داده
من یه عاشقم که از جامعه ى عاشقا بیزارم؛لطفا کمکم کن

چرا جملت رو با " حیف شد " شروع کردی دوست عزیز ؟؟ مگه من از آشکار کردن عقاید و باورهام در این راه دریغی دارم که شما افسوس میخوری ؟
داستانی که اشاره کردی برام بی نهایت آشنا و ملموسه ... دوستی با صدها و هزاران امجی فن در طول سالیان سال ... عشقها و نفرتها ... دوستی ها و دشمنی ها ... سفاهت ها و سبک سری ها ... عاشق بودن در عین متنفر بودن ... میدونی ، من با این واژه ها زندگی کرده ام سعیده عزیز . با سلول سلول وجودم لمسشون میکنم ... زندگی من بر دو پایه عشق و نفرت همزمان و شونه به شونه شکل گرفته ... چطور میشه انسانی که داره زیر فشار هولناک این پارادوکس غریب شکنجه میشه رو لمس نکنم . دلم میخواد بدونی خدمتگزار حقیر این کلبه هنوز صدای افرادی چون تو رو میشنوه و برای کمک رسانی و بخشیدن هر آنچه که در زندگیش داره تا ابد در این راه پیشتازه ...

موفق باشی ...

Saeedeh دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 ب.ظ

با حیف شد شروع کردم چون حس میکنم راه ارتباطى درست درمونى پیدا نمیکنم
من چیکار کنم کجا باهات صحبت کنم که مزاحم نباشم
از این لطفى که به امثال من دارى بینهایت ممنونم و این رو بهت ثابت خواهم کرد

میتونی با ایمیل باهام در ارتباط باشی دوست من ... خوشحال میشم :

ali_mjfollower@yahoo.com

E3mail دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ http://dlcity18.blogfa.com

یعنی همشو دارید!؟
اگه براتون بهتریناشو برام بفرستید.....
کنسرت های بعد از سال 2000 که میدونم زیاد نبوده یه 2001 بوده و 2002 فک کنم البته!
اگه میشه فعلا برام 2000 به بعد رو بفرستید، البته جز 2009 دیس ایز ایت چون دارم!

راستی گفتی 2002 یادم اومد توی همین پست کنسرت 2002 این نظر رو گذاشتی دوست عزیز ... میتونی جواب سوال رو بفهمی و همینطور مفتی به یه دونه از کنسرتها به راحتی آب خوردن برسی ...

تا شاید یادت بمونه که مایکل جکسون بهترین نداره چون همش بهترینه !!

ناهید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
راستش دوس دارم توی آخرین مطلبی که از شما می خونم (همین مطلب) سئوالاتی رو بپرسم که برای ادامه ارتباط لازم میدونم. البته شما هیچ اجباری ندارید که جوابی بدید اما بنظرم میرسه اینقدر منطقی باشید که حق بدید که بخوام در مورد شما بیشتر بدونم؛ اینکه روی صحبت من با چه کسیه؟ شما کی هستید؟ چند سال دارید؟ چه میکنید بهتر بگم شغلتون چیه؟ چطو و چند ساله که با مایکل آشنا شدین؟ و علت اینهمه علاقه به ایشون چیه؟ لطفاً علی عزیز از من بخاطر این سئوالها ناراحت نشید اما برام مبهمی. اگه به صلاح دید شما هست، بیوگرافیت تا حدودی برام روشن بشه خوشحال میشم. من وقت چندانی در طول روز و شب برای کارهای متفرقه ندارم اما باور کنید وقتی ناراحت، خسته، شاد و ... هستم یعنی در هر حال و وضعیت روحی باشم یکی از معدود جاهایی که پناه میارم و شارژ میشم بدون استثناء مطالب شماست پس لطفاً حق بده که مشتاق باشم تا کسی که اینقدر تونسته طرز فکرش روی حال روحی من تاثیر بزاره، برام مهم باشه.
من دنبال مطالبیی برای اطلاع بیشر در مورد مایکل جکسون و بزرگیهاش بودم که تصادفاً با مطالب جذاب و واقع بینانه شما برخورد کردم. هیچ جایی در ایران اینقدر مطالب جذاب درمورد این انسان بزرگ برام وجود نداشت.
اگر در مطالب شما روح سختی کشیده و متعالی رو نمی دیدم یقین بدون به خوندن و گذاشتن مطلب ادامه نمی دادم. پس برام باارزشید. من زندگی سختی داشتم پس انسانهایی که روح یشرفته ای دارن برام مهمند مثل مایکل عزیز و شما دوست خوبم.
این کار جالب شما مثل بومرنگ به سمت خودتون برخواهد گشت. هرچند که کسی که عاشقه، این امر براش اهمیتی نداره.
اگر هم جواب ندید من به خوندن و گذاشتن مطلب در فضای مجازی جذاب شما ادامه خواهم داد. هرچند که شاید بود و نبود من تفاوتی برای شما نداشته باشه.
شب و روزت بخیر علی محترم

سلام دوست عزیزم ...

خوندن نظرت به طرز غریبی دلم رو تنگ کرد و منو برد به سالهای دور دور ... زمانهایی که انسانهایی مثل تو رو زیاد توی این خونه ملاقات میکردم ...

خوشحال میشم بتونم جواب سوالاتت رو بدم و قلبت رو آروم کنم اما اینجا و توی این محیط عمومی برام مقدور نیست ... اگه دلت میخواد این عاشق دلخسته تنهای پر حکایت و این مرد غریب قصه پرداز خسته از سفرهای دور و دراز جاده عاشقی رو بیشتر بشناسی از طریق ایمیلم باهام در ارتباط باش ... فکر میکنم یه ایمیل بهت زدم که هنوز جوابی بهش ندادی ... لطفاً ایمیلت رو چک کن و بهم ایمیل بزن ... ali_mjfollower@yahoo.com

saeedeh دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ب.ظ

راستی اینهمه رفتم و اومدم حواسم به رمز جالبی که گذاشتی نبود.اتفاقا خیلی جالب هست من زمانی که هالیوود تونایت رو شنیدم اون جمله بنظرم عجیب بود چون دقیقا با همون ریتم توی تو بد هم بکار رفته بود راحت میتونم بگم یکی دیگه از سرگرمیهای مایکل دخیل کردن لیریک ها تو هم بوده.یک عبارت از ترانه اسموت کریمینال هم هست که مایکل گاهی اوقات موقع اجرای ترانه هایی غیر اسموت بکار میبرد اینهم باشه معمای شما ;)

ناهید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
شرمنده ایمیلم حالش خوش نبود امیدوارم فردا مشکلش حل بشه حتماً جواب خواهم داد. دستت رو از راه دور به گرمی میگیرم و ممنونتم که به دادن پاسخ با حوصله اهمیت میدی .
شبت پربرکت. عزیز

God bless you lover...

E3mail سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ق.ظ http://dlcity18.blogfa.com

هههه وووو.... (البته ببخشیدا)خخخخخ
این الان جوب من بود!؟
من متاسفانه نمتونم جواب فایلو بفهمم!!!
حالا شما بزرگواری کن کنسرت سال سالگرد 30 سالگی مایکل(2001) و 2002 دنجورس رو برام بفرست! البته به من باشه میخوام تمام کنسرت هاشو بفرستی ولی شاید برات مقدور نباشه............!
مایکل همیشه بهترین بوده هست، ولی من منظورم بهتریناش از نظر کیفیت تصویری که داری!!!!

مثل اینکه هنوز نمیدونی داریم تو ایران زندگی میکنیم و سرعت اینترنت چقدره که دستور میدی برات کنسرت بفرستم !! متاسفانه شدنی نیست عمو جون !!! حالا من : خخخخ!!!

E3mail سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ب.ظ http://dlcity18.blogfa.com

خخخخ وووو.....
اجب آدمایی پیدا میشنا خودت گفتی کدوماشو میخوای برات بفرستم! حالا میگی نمیشه؟! یکی دوتا کجاتو میگیره مگه؟!نخواستیم.....!
عشق است مایکل تا ابد.......

راست میگیا ... الآن که دارم فکر میکنم میبینم هیچ جامو نمیگیره !!!!! خخخخ !!!!!

E3mail سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ب.ظ http://dlcity18.blogfa.com

خخخ وووو......
ممنون بابت پاسخ های قانع کنندت موفق باشی.....!!!!!!!!!

Sa جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:21 ق.ظ

استاد گرامى لطفا ایمیلتونو چک کنید
نمیدونم چرا انقدر بد نوشتم در نگاه اول شاید بنظر بیاد اشتباه فرستادم،شرمنده بهرحال

یکی دو روز هست که چک نکردم ... میرم میبینم . ممنونم .

ناهید شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام علی بزرگوار

خداکنه همیشه اتفاقهای مایکلی برات بیفته و شارژ باشی
لطفاً ایمیلت رو چک کن.

باتشکر
دوستدار مایکل

حتماً ... ممنونم ...

ناهید سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام علی نازنین

روزگارت خوش و پربرکت

لطفاً‌ایمیلت رو چک کن ممنون میشم ...

برقرار باشی عزیز.

سلام دوست من ...

من معمولاً هر روز ایمیلم رو چک میکنم ... ممنونم ...

r.mj چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام به شما ، پستاتون حرف نداره من عاشقشونم ، فقط ببخشید میتونم راجب شما بیشتر بدونم ، اینکه چندسالتونه و چه کسی هستید و اهل کجایید و چرا اینارو مینویسید... ممنون میشم جواب بدین ...❤ .
فقط اگه میشه از طریق اینستاگرام یا تلگرام یا واتساپی چیزی در ارتباط باشیم چون من از طریق ایمیل نمیتونم متاسفانه.

سلام دوست عزیز ... وقت بخیر ...

( چندسالتونه و چه کسی هستید و اهل کجایید و چرا اینارو مینویسید... )

دیگه یادم نیست کی هستم و چند سالمه دوست من ... فقط یادمه هنوز هستم و هنوز نفس میکشم و عشق و یاد و نام جاودان مردی که ارباب زندگیم میدونمش منو تا ابد در این راه بی انتها به جلو خواهد کشوند ...

شما خودت کی هستی ؟ بهم بگو ... من فرصتی برای اتلاف در شبکه های نو ظهور مجازی ندارم دوست من . برام همینجا از خودت و علاقمندی هات بنویس ... لطفاً ...

r.mj چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ب.ظ

من یه دختریم که الان 2 ساله طرفداره مایکلم ....
میخواستم ازتون بیشتر بدونم ...اخه حس میکردم که ..به مایکل نزدیک بودین...البته نمیدونم . شاید خاطراتو درست نخوندم ....

من خیلی دوسش دارم .خیلی دلم میخواست بیشتر ازش بدونم ...بیشتر بشناسمش و
یکی مثل شما بتونه کمکم کنه که بیشتر بشناسمش .

چطور میتونم کمکت کنم دوست من ؟ خوب ، اگه میگی از طریق ایمیل برات ممکن نیست که بخوای با من در ارتباط باشی چه کاری میشه کرد ؟ اگه دلت خواست از طریق اینستاگرام : ali_mjfollower باهام در ارتباط باش یا به ایمیل ali_mjfollower@yahoo.com ایمیل بزن ... خوشحال میشم بتونم جواب سوالهات رو بدم دوست عاشق ...

r.mj چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ب.ظ

البته منظورم از نزدیکی اینه با اون زندگی کردید ///میدونید که چه چیز رو میگم .یعنی همه چیزش و میدونید .کاملا میشناسینش و با تمام وجودتون از همه ام جی فنها بیشتر دوسش دارید.

(یعنی همه چیزش و میدونید .کاملا میشناسینش و با تمام وجودتون از همه ام جی فنها بیشتر دوسش دارید.)

...

r.mj پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ

لطفا اینستاگرامتون رو چک کنید

ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد