مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

Michael Jackson and The Children of The World

سلام دوستان نازنین ... وقت بخیر عزیزان دوست داشتنی ...


نمیدونم که آیا طی یکی دو هفته گذشته در بخش نظرات پستهای قبل ، به صورت جسته و گریخته متوجه اشاراتی که من به یک سری دلخوری ها و دلگیری هایی که از عده ای موجودات فارسی زبان ِ موجود در برخی شبکه های اجتماعی ، علی الخصوص فیس بوک داشتم شدید یا نه ؛ افراد متعدد و بیشماری از ادمینهای پیجهای بزرگ و مثلاً مشهور موسیقی گرفته تا عوامل و کارکنان معلوم الحال تلویزیونهای ماهواره ای فارسی زبان که گویا هرگز قصد توقف دادن به توهین و شایعه پراکنی های وحشتناک در مورد مایکل جکسون را در زندگیهای خویش نداشته و از انجام این امور پست و حقیر ، خسته و نا امید نمیگردند !!!


راستش ویدئو یا بهتره بگم اسلاید شوی خیلی خاص و ارزشمندی رو از مدتها قبل جهت آپلود در آرشیو آپهای جدید وبلاگ قرار داده بودم اما هیچگاه فرصت و موقعیت مناسبی برای استفاده از اون پیدا نمیکردم ؛ ویدئوی خاص و تکان دهنده ای همراه با تصاویر و خاطرات فراموش نشدنی ارباب افسانه ها در کنار کودکان جهان با همراهی آهنگ جاودان و افسانه ای People Of The World . خوب ، فکر میکنم حالا وقتشه که اون رو با عشق و افتخار به همه مردم جهان تقدیم کنم :


لینک دانلود



امیدوارم این تصاویر و صحنه های آشنا برای عاشقان و بیگانه برای غافلان ، بتونه یکبار دیگه سهم ناقابل خودش رو در راستای ادای دین بی پایان من به اون ارباب نورانی گیتی ادا کنه . به امید روزی که همه انسانهای غافل و سطحی نگر جهان دست از انجام قضاوتهای پست و ظالمانه در مورد این بیکران ِ از دست رفته برداشته و واژه زیبا و بی مانند مایکل جکسون را در زندگی های خویش بار دیگر و از نو ، تعریف و تفسیر نمایند ...







We Had Him  ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ق.ظ http://girlblond.blogsky.com

ممنون از پست زیبایی که فراهم کردین.
آهنگاش فوق العاده ان احساس آرامش عجیبی به آدم میدن و به نظرم شخصیت زیبا و سخاوتمندی داشته.
قضاوت درباره انسان ها کار ما نیست.

Before You Judge Me

Try Hard To Love Moe ...

ss دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:06 ب.ظ http://mjjismine.blogfa.com

سلام به شما هوادار عزیز
وبلاگ بی نظیری دارید مطالب فوق العاده هستن
ممنون

سلام دوست من . تشکر . مرسی ...

tina سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:08 ق.ظ

خیلی صبر کردم تا پست جدید بزاری
ممنون از ویدیویی که گزاشته بودی
جدیدا تا اسمش میاد من گریم میگیره

بازم متشکرم از پست جدیدت!

امیدوارم عشقت به نام بزرگش روز به روز کاملتر ، خالصتر و بی همتا تر بشه دوست من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد