مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

دانستنی های مایکل جکسون ( Who's Right , Who's Wrong )

سلام دوستان عزیز . روز و روزگار بخیر و شادی ...


امروز هم میخوام شما رو با یک درس و نکته آموزنده دیگه که کمتر کسی از طرفداران مایکل جکسون از اون مطلعه آشنا کنم . امیدوارم این مطلب هم مثل موضوعات و مطالب دیگه این وبلاگ ، مورد علاقه و توجه شما دوستان عزیزم قرار بگیره .


مطلب امروز رو با یک سوال مهم آغاز میکنم :


Kenny Loggings رو به خاطر میارید ؟! خواننده و ترانه سرای مشهور امریکایی که افتخار حضور در یکی از مشهورترین و زیباترین قطعات موسیقی تاریخ به نام We Are The World رو هم در کنار مشاهیر بزرگ دنیای هنر در کارنامه حرفه ای خودش داره ...



این هنرمند بزرگ و سرشناس ، آلبومی به نام Keep The Fire رو در سال 1979 میلادی روانه بازار موسیقی نمود که در اون قطعاتی مختلف و به یاد موندنی از جمله Who's Right , Who's Wrong به چشم میخوره .



نکته جالب توجهی که شاید کمتر کسی از اون اطلاع داشته یا بهش توجه کرده باشه اینه که مایکل جکسون ، در این آهنگ حضور افتخاری داشته و بک وکالهای این آهنگ را به زیبایی و استادی هرچه تمامتر خلق نموده است !! به عبارت دیگه ، آهنگ Who's Right , Who's Wrong یکی دیگه از دوئتهای مایکل جکسونه که شاید کمتر طرفداری در جهان از وجود اون خبر داشته باشه !!! 


به کمک لینک زیر میتونید این آهنگ زیبا و دوست داشتنی ِمایکل جکسون در سال 1979 رو دانلود کنید :


لینک دانلود



میبینید دوستان ؟! همونطور که در گذشته هم بهتون اعلام کرده بودم ، میراث موسیقایی جاودان ارباب افسانه ها ، تنها صدها و هزاران قطعه موسیقی که با صدای زیبا و بی همتای خودش برای این جهان به یادگار گذاشته نیست . هنرمند هزاره ها در طول عمر کوتاه خویش در صدها و هزاران اثر موسیقی به عنوان ترانه سرا ، آهنگساز ، ملودی میکر ، بک وکالیست و حتی نوازنده در کنار ستارگان بزرگی از عالم موسیقی حضور داشته که استخراج فهرست کامل این آثار ، نیازمند تحقیقی گسترده و تمام عیار در تمام زوایای آشکار و پنهان زندگی افسانه ای این فرزند بی تکرار مادر زمینه . پس ، برای امروز ، شما رو با همین یک آهنگ Who's Right , Who's Wrong تنها میذارم و بررسی و مرور آثار دیگه ای از این دست رو به آینده های دور و نزدیک موکول مینمایم !


شاد و پیروز باشید ...



تا بعد ... 


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد