مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

آنچه که تا کنون از مایکل جکسون نشنیده اید !!!!!

درود ...


گویا شگفتی ها و سورپرایزهای بنیاد نازنین (!!!!!) مایکل جکسون برای طرفداران بی انتهاست !!!


اگه فکر میکنید روز گذشته به اندازه کافی از شنیدن اون دو آهنگ فیک و زننده شوکه و عصبانی نشدید ، لطفاً به ادامه مطلب توجه بفرمایید !!!


این شما و این آهنگ A Place With No Name با طعم Leave Me Alone !!!!



لینک دانلود 



پاورقی :


در این لحظات ِ سرشار از غم و خشم و جنون تنها به احترام نام زیبای ارباب افسانه ها که زینت بخش این خانه کوچک و ساده است ، از بیان الفاظی که در این لحظه با همه وجود مایلم اونها رو به قاتلین خونخوار و خون آشام مایکل جکسون کبیر نسبت بدم خودداری نموده و نوشته ام را تنها با یک سوگند به انتها میرسونم :


به قداست ثانیه ثانیه ای از عمرم که با یاد و نام مایکل جکسون و به عشق او در این عالم نفس کشیدم سوگند که تا لحظه مرگم ، دست از فریاد کشیدن حقیقت بر نداشته و در راه تخریب و ویرانی چهره های پلید و کریه عاملین این دسیسه ها ، از هیچ تلاش و مبارزه ای کوتاهی نخواهم کرد ! به روح مایکل جکسون سوگند که سکوت نخواهم کرد و اجازه لرزاندن ِ بیشتر ِ پیکر نحیف ارباب هستیم را در گور به  زالوها و کفتارها و خون آشامان انسان نمای دنیا نخواهم داد ! سوگند یاد میکنم !!!



For The Record :


* تا اطلاع ثانوی ، پستی خارج از موضوع آلبوم فیک Xscape در این وبلاگ ارائه نخواهد شد ! اگه دنبال قصه ها و مطالب گوگولی (!!!!) از مایکل جکسون میگردید ، لطفاً به بقالی های ایترنتی مایکلی موجود در وب مراجعه بفرمایید !!!!!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد