مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

پایانی برای من و تو !

This Will Be ... My ... Final Show ...



5 سال گذشت ...


5سال از روزی که گفت در جولای میبینمتون ... 


و 5 جولای گذشت و او بازنگشت ...


5 مارس دیگری در غیاب مایکل جکسون در سراسر گیتی آغاز شده است ...


امسال ، در حالی یاد و خاطره این روز بزرگ و فراموش ناشدنی تاریخ رو گرامی میدارم که حادثه شوم و دردناکی ، قلب هزاران هزار طرفدار فارسی زبان مایکل جکسون در ایران و سایر نقاط جهان را به درد آورده است .


درسته که چند روز از وقوع این اتفاق تلخ میگذره اما امروز ، یکبار دیگه و تنها برای اون عزیزانی که شاید تنها کانال کسب اطلاعشون از حواشی اخبار دنیای مایکل جکسون همین صفحه باشه ، این رویداد تلخ و آزار دهنده رو بازگو میکنم .


از اونجاییکه امروز برای من ، روز بی نهایت مقدس و عظیم و ستایش شده ای در بین روزهای ساله و از اونجاییکه از دوستان عزیزم در صفحه فیس بوک خواهش کرده ام که این نوشته منو در صفحات مختلف به اشتراک بذارند ، اینه که بر خلاف میل باطنیم (!) استثنائاً امروز از ادبیات تند و معروفم (!!) در کوبیدن دشمنان مایکل جکسون دست برداشته و با لحنی متین و منطقی ، به افشای این حرکت زشت و غیر قابل قبول میپردازم . امیدوارم عاشقان گرامی و فهیم مایکل جکسون بعد از اطلاع از حقیقت ماجرا ، به روشی انسانی و در شان نام والای مایکل جکسون کبیر با عاملان این اقدام سخیف ، مقابله نمایند .


ماجرا از اونجایی آغاز شد که در برنامه یکشنبه شب بفرمایید شام ، مجری معروف و همجنسگرای شبکه من و تو به نام امید خلیلی ( مشهور به طغرل در بفرمایید شام ! ) ، در انتهای یکی از سکانسهای اپیزود یکشنبه شب ، توهین وحشتناک و غیر قابل باوری رو به مایکل جکسون نموده و با رندی و موذیگری تمام ، به صورتی 100% غیر مستقیم ، از مایکل جکسون به عنوان شخصی کودک آزار نام میبرد ! وی در این صحنه با لحنی بسیار زشت و زننده این جمله را بر زبان می آورد :


فقط خوبیش این بود بچه ها رو هم بزرگ میدید مایکل !!!


دوستانی که موفق به تماشای این برنامه و این قسمت نشده اند ، میتونند این ویدئوی آزار دهنده را از لینک زیر که به لطف دوست عزیزم فرامرز تهیه شده است ، دانلود نمایند :


لینک دانلود



امید خلیلی 


نمیدونم ؛ آیا شخصی همانند امید خلیلی که سابقه رسوایی ها و بی بند و باری های اخلاقی و روابط آزاد همجنسگرایانه اش ، حتی در میان عوامل شبکه من و تو نیز جنجالساز و دردسر آفرین بوده است ، از لحاظ قانونی و اخلاقی این حق را دارد که با چنین ادبیات زننده و مغرضانه ای به سرزنش مردی همانند مایکل جکسون که سالها از تبرئه شدنش در دادگاههای قضایی جهان از اتهامات زننده کودک آزاری میگذرد بپردازند یا خیر ؟!



عکس لو رفته امید خلیلی با شریک جنسی مرد در اتاق خواب ...



همونطور که همه شما عزیزان همراه و گرامی مطلعید ، شبکه من و تو سالهاست که به روشهای گوناگون و در برنامه های مختلف به تحقیر مایکل جکسون پرداخته و از وارد کردن هیچگونه اتهام زشت و زننده ای به این مرد بی همتای تاریخ خودداری و دریغ ننموده است . هرچند که این بار ، من و تو پا را فراتر از هر دفعه دیگر قرار داده و شدت توهین وارده به مایکل جکسون را از حد عادی خارج نموده است !!



پیش خودم فکر کردم در مقابل این حرکت وحشتناک ، چه چیزی شایسته ترین و برازنده ترین پاسخ دنیاست ؟


و ذهنم تنها و تنها به سمت یک گزینه متمایل شد :


به اشتراک گذاشتن نمونه دیگری از گنجهای خصوصی و پنهان دنیای مایکل جکسون با جهان !


امروز میخوام ، ویدئوی خاص ، خصوصی و بی نهایت کمیاب و تکان دهنده دیگری از مایکل جکسون رو به طرفداران اون مرد تقدیم نمایم ؛ ویدئویی مربوط به حضور مایکل جکسون در یکی دیگر از بیمارستانهای کودکان جهان و این بار در Brisbane استرالیا ...


لینک دانلود



ازتون خواهش میکنم این ویدئو رو بارها و بارها در خلوت خودتون تماشا کنید . نه تنها خودتون ببینید بلکه به همه دوستان و اطرافیانتون که برنامه های من و تو ، خصوصاً بفرمایید شام ِ امید خلیلی رو خیلی دوست دارند (!!) هم نشون بدید و بهشون بگید ، اون مایکلی که طغرل به تصویر در میاره ، مایکل واقعی و درستی نیست ! مایکلی که بچه ها رو هم بزرگ میدید ، مایکل جکسونی که من و شما میشناسیم و عاشقشیم نیست دوستان ! به اطرافیان و عزیزان و خانواده هاتون نشون بدید که مایکل جکسون عاشق کودکان بود چرا که کودک بودند ! چون بزرگ نبودند ! که اگر بزرگ بودند ، فرق چندانی میان آنها و امید خلیلی نبود !! به اونها نشون بدید که نتیجه تماشای من و تو و لذت بردن از برنامه های این شبکه فارسی زبان ، آشنا شدن با تصویر وارونه و نا به جایی از مردیه که زندگی و حیات خودش رو ثانیه به ثانیه وقف عشق ورزی به جهان و کودکان نمود . تصویر وارونه ای که در هیچ کجای گیتی به جز در اعماق اذهان بیمار انسانهای ناخوش احوالی همچون طغرل و گردانندگان شبکه من و تو یافت نخواهد شد ... 


و کلام آخر :


اینکه از این لحظه به بعد ، همچنان جزء بینندگان و هواداران میلیونی این شبکه و وابستگانش باشید یا خیر تصمیمیست که تنها شما و وجدان بیدارتان قادر به اتخاذ آن خواهید بود ...


ایمیل شبکه من و تو :


info@marjantvnetwork.com




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 3 + ارسال نظر
ss پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ http://mjjismine.blogfa.com

ﻭﺍﻗﻌﺎ ﮐﻪ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯽ‌کشن ﺍﻧﻘﺪ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽﮔﻦ ﺍﺯ ﺍین ﺷﺒﮑﻪ متنفرم

اونها مشتی شارلاتان حقیر و بی آبرو بیش نیستند ...

الناز جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:31 ق.ظ

سلام؛ من هىچ کارى به کانالاى ماهواره ندارم ولى فکرنمىکنىد شاىد همه ى اىن حرفادروغ باشه؟ شاىد دارن ماروبازى مىدن وب جون هم مىندازن؟؟؟؟ تادلتون بخادراجب ماىکل خوندم تمام کاراى خىرش کنارچون خىلى ازماسونا کاراى خىرانجام مىدن؛، بنظرتون اگ ىه نفرفقط بگه من مسىحى ام اىاکافىه؟ فکرنمىکنىداحتمالادروغ میگفته؟؟؟، اگ انقد دوسش دارید میشه بگید چرا دست بند قرمزمعروف کابالىست ها رو میبسته؟؟؟؟؟ چراتورقصاش باحالت خىلى سرىع علامت دست شاخداروخىلى ازعلامتاى مشهورفراماسونرى رونشون مىداد؟؟؟؟؟ چراچندىن جا ىکى از چشما شو پوشوند؟؟؟؟ ىابادست ىاباموهاش؟؟؟ بنظرتون اىادرترانه -اىاتوانجاخواهى بود-واقعامنظورش خداست؟؟؟!!!! چرابعد ازاهنگthey don't really care about usمعذرت خواست؟؟؟؟ ازکلمه ى Jew me؟؟؟؟چرادىزنى لند جاىى ککه هرساله براى هم جنس بازاجشن مىگىرن روانقد دوس داشت؟؟؟؟ چرادستکش سفىد مىپوشىد؟؟؟؟ وهزاران چراى دىگر؛ دوست عزیزم منم قبلا طرفدارش بودم ولى فک نمىکنىد ک براى پوشاندن لکه هاى پىسى نىازى ب مژه مصنوعى خط چشم رژلب مدادابرو و رژگونه نىست و کرم کافىه؟؟؟ بنظر من اىن احتمال رو هم بدىد ک همه اىن کارا دعوا زرگرىه قبل از دوس داشتن کسى سعى کنىد درست بشناسىدش! رجوع کنید ب دلتون اون دروغ نمىگه!! واقعا قىافه ش ترسناک نیست؟؟ به نداى درونتون گوش کنید وخفه ش نکنىد دوست عزىز هالىوود بى خود کسىو بزرگ ومشهور نمىکنه!! صرف اینکه بگه من مسىحى ام ک نىس توعملم باىدمسىحى باشه ن سبک موسیقی شىطون پرستا راک اندسول رو بخونه؛ شاىد کاراى خىرش براى گمراهى افکار ما باشه! منصرف دستکش سفید ىادستبندقرمزو بدنمىدونم ولى همه شون باهم معنى خاصى داره!!! لطفااىمىلم رو نشون بدىد

خواستم محیط زیبا و مقدس این وبلاگ خاطره انگیز رو با انتشار مهملات تو مزدور طفیلی به لجن نکشم و با یک ایمیل اساسی از هستی ساقطت کنم که دیدم اونقدر بی بته و بزدلی که حتی ایمیل آدرست هم فیکه و از درجه اعتبار ساقطه . پس برای اولین و آخرین بار همینجا جوابت رو میدم تا درس عبرتی برای تو مفلوک و امثال تو باشه :

راستش اراده و پشتکارت رو جهت درج 12 نظر لغو و بیهوده در وبلاگم تحسین میکنم انارکی 76 (!!!!!) اما متاسفانه باید بهت بگم مخاطبت رو بد جور عوضی گرفتی بچه جون و بد جور زدی تو اوت !!! به نظرم تا حالا جای سفت نشاشیده بودی اما مجبورم بهت بگم که اینبار دیگه کارت از شاشیدن رسیده به اسهال خونی و بدجور ترکمون زدی !!!! لطفاً از این به بعد اگه خواستی جایی از این روشنفکری های دینی از خودت در کنی ، قبلش حتماً یه آماری در مورد مخاطبت و سن و سال و تحصیلات و سوابق و تجربیاتش در این دنیا بگیر و بعد شروع به اظهار وجود کن دوست عزیز ؛ تا طرف مقابلت رو همیشه یک تینیجر ساده و خام و هالو تجسم نکنی که بیای به خیال خودت اینطور موعظه و اندرزش کنی . باشه کوچولو ؟ اینطوری شدت خجالت و سرافکندگی و خیطی خودت هم کمتر میشه ! اینو فقط برای خودت گفتم ... حالا دیگه هر جور دوست داری !!!

راستی :

درود بر فخر آفرینش و یگانه ارباب افسانه ها ، مایکل جکسون کبیر ... !!!

ستایش پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 02:42 ب.ظ

ببین الناز سالها گذشته که این پیامو دادی اما من الان میگم زر نزن خیلی سعی کردم به خاطر مایکلم که شده بهت احترام بزارم ولی نشد عکسایی که دیدی یه مشت فتوشاپه مایکل به جز ویتامینه ی لب و پنکک آرایش دیگه ای نمیکرد نمیدونم این چرندیاتو از کجا در آوردی ولی خیلی زر می زنی اون دستبندم الیزابت تیلور بهش هدیه داد که قبول داشت یه نوع مث چشم نظر ما در ضمن منم میرم بیرون موهای فرمو میندازم جلو چشمم اما مایکل یه کاری نمیکرد همه چشمش پوشیده بشه اون دستکشم مایکل اوایل بیماریش انتخاب کرد تا بیماری رو نشون نده ولی بیماری منتشر شد و بعد ها به یه نماد برای هوادارا تبدیل شد خیلی سعی کردم به خاطر مایکل بهت احترام بزارم ولی کلام آخرم اینه که گوه نخوری نمیگن دهن نداری

یادش بخیر ...یه مرور سریعی بود بر خاطرات عمر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد