مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

MJ Female Duets ...

درود بر یاران عاشق و گرامی ...


نوبتی هم باشه دوباره نوبت سوال و مسابقست !!


میدونم که روز و شب برای فرا رسیدن مسابقه های مایکلی این وبلاگ ، لحظه شماری میکنید !!!


بسیار خوب ، میرسیم به سوال این مسابقه ؛ سوالی که بر خلاف سوالهایی که سابقاً توی این وبلاگ مطرح شده ، بی نهایت آسون و راحته و احتمال زیادی میدم که تعداد زیادی از دوستان بتونند به اون جواب درست بدند . مطابق معمول همیشه ، پاسخ صحیح به این پرسش هم از طرف من بی جواب نمونده و از افراد برنده با جایزه مایکلی ارزشمند و زیبایی قدردانی خواهد شد . امیدوارم این دفعه بر خلاف دفعه های قبل ، عده زیادی از دوستان عزیزم بتونند اون هدیه ای که من مد نظر دارم رو به دست بیارند !


اما سوال این قسمت ؛ لطفاً با دقت و توجه کامل متن سوال رو مطالعه بفرمایید . سوال از دو بخش مستقل و مجزا تشکیل شده است :


1- نام آهنگ یا آهنگهایی از مایکل جکسون کبیر از میان آلبومهای سولوی استودیویی و رسمی او در فاصله زمانی سالهای 1979 تا 2001 میلادی را که در آنها سلطان پاپ به همخوانی و انجام دوئت با خانمهای خواننده پرداخته است را مشخص نمایید . تکرار میکنم : همخوانی یا دوئت با خواننده های زن ؛ به این شکل که خانم خواننده نقشی فراتر از تولید اصوات صوتی محض ( به صورت گروه کر یا بک وکالیست ) یا انجام دکلمه های بدون ملودی در اثر نهایی مایکل جکسون را داشته باشد . به عبارت دیگه من دنبال نام آهنگهایی از مایکل جکسون میگردم که خواننده زن ، حقیقتاً توی اون آهنگ وکالهای سولوی مستقلی در کنار مایکل جکسون داشته باشد !!


2- نام آهنگی از مایکل جکسون در همین بازه زمانی و میان همین آلبومها را مشخص نمایید که مایکل جکسون بی نهایت دوست داشت که اونو به صورت دوئتی با یک خواننده زن بسیار مشهور در بیاره ولی در نهایت موفق به انجام این کار نشد و اثر به صورت سولو برای خودش باقی موند !!


خیلی آسون بود نه ؟؟!! دستپاچه نشید !! خوب ِ خوب ِ خوب فکر کنید بعد جوابهاتون رو برای من ارسال کنید . هرکسی تنها و تنها یکبار حق داره که به سوال جواب بده . شما میتونید هم از طریق بخش نظرات و هم از طریق ایمیل یا فیس بوک ، جوابهاتون رو برای من بفرستید . تا روز فرخنده ی (!!!!) اربعین هم فرصت دارید تا به این سوال جواب بدید ! روز دوشنبه ، من ضمن اعلام اسامی برنده ها ، جواب سوال رو در همین وبلاگ اعلام خواهم نمود . پس سریعتر شروع کنید !


موفق باشید دوستان !!



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد