مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

A Place With No Name ...

سلام و درود بی انتها بر عاشقان وفادار و راستین مایکل جکسون کبیر !


بعد از یک غیبت چند هفته ای من به خونه بر گشتم ...


روزها و هفته های بی نهایت پر مشغله و خسته کننده ای رو پشت سر میذارم . اونقدر گرفتار و درگیرم که حتی گاهی به زور موفق به دیدن اعضای خانوادم هم میشم . برای همین لازم میدونم به خاطر کم کاری های اخیرم در وبلاگ اول از همه از مایکل جکسون کبیر و بعدش از شما دوستان و طرفداران گرامی صمیمانه عذرخواهی نمایم ... 


شاید داستانی رو که میخوام الآن تعریف کنم رو باور نکنید ولی در نهایت چه باورتون بشه و چه نه ، حکایتی که میخوام بگم حقیقتی به آشکاری و روشنایی تابش نور خورشید در نیم روزه :


چند هفته ای میشه که در یک ماموریت کاری مسخره ، MP3 پلیر نازنینم رو که بی نهایت دوستش داشتم و سالها از اون خاطره های زیبا و به یاد موندنی در زندگیم داشتم رو گمش کردم و هنوز که هنوزه نرسیدم جایگزین مناسب و خوبی برای اون تهیه کرده و آرشیو صوتی عظیمم رو به داخل اون منتقل کنم . حالا شما حساب کنید برای موجود گرفتار و درگیری مثل من که تنها پل ارتباطیش با مایکل جکسون در اغلب هفته ها و ماههای زندگیش ، تنها گوش دادن به صدای موسیقی مایکل جکسون در طول راهها و مسافرتهای زمینی و هوایی و دریایی از طریق استفاده از MP3 پلیره ، چه روزها و هفته های وحشتناکی در غیاب حتی ذره ای نوای موسیقی مایکل جکسون بر وی سپری شده است ...


دقیقاً 2 روز پیش بود که قبل از آخرین سفر کاریم به ارتفاعات غربی مرز ایران و عراق ، به خاطر اینکه از شدت کمبود موسیقی مایکل جکسون در وجودم به ستوه اومده و کاملاً روانی شده بودم ، بخشی از آرشیو MP3 پلیر رو به داخل گوشی موبایلم انتقال داده و اون رو همراه با خودم به ماموریت بردم . دیروز صبح که داخل هواپیما داشتم فایلها رو برای گوش دادن زیر و رو کرده تا قطعه مورد نظرم رو انتخاب کنم ، یه دفعه تصادفی چشمم به Snippet آهنگ منتشر نشده و فوق العاده زیبایی از مایکل جکسون با عنوان A Place With (Out) No Name افتاد که این قطعه ، سالهای سال قبل و در نخستین ایام بعد از درگذشت مرد یک دستکشه ، به عنوان اولین قطعه از آهنگهای منتشر نشده مایکل جکسون کبیر در اینترنت لو رفت و به دست طرفداران رسید . فکر میکنم حتماً این خاطره و اون آهنگ و اون روزهای تلخ و دردناک رو خوب به خاطر آورده باشید . و درست از همون دوران به بعد بود که هر از چند گاهی ، زمزمه ای دال بر اینکه قطعه کامل این آهنگ به زودی منتشر خواهد شد در میان طرفداران مایکل جکسون شنیده شده و این موج ، خیلی سریع با وقوع طوفانهای خبری پیاپی خاموش می گردید .


باری ؛


من در حالیکه توی هواپیما نشسته و در دل آسمونها پرواز میکردم ، یه دفعه چشمم به این قطعه افتاد و یه دفعه با مرور تمام خاطرات سالهای تلخ بعد از درگذشت ارباب ، دلم بدجور گرفت و به یادم اومد که من مدتهاست به این Snippet دوست داشتنی و زیبا گوش نکردم . برای همین با اشتیاق و ولعی خاص ، بارها و بارها به قطعه چند ثانیه ای و بسیار کوتاه آهنگ A Place With No Name مایکل جکسون گوش کرده و در حالیکه اشک در چشمانم حلقه زده بود ، توی دلم گفتم : یعنی بالاخره کی میشه که دنیا کامل این آهنگ رو بشنوه ؟؟


روز خسته کننده و فرسایشی یکشنبه با این شروع احساسی برای من آغاز گردید و با صحبتهای تکان دهنده من در مدح مایکل جکسون برای یکی از همکاران در عصر همین روز به پایان رسید . باورتون میشه اگه بگم از آخرین باری که من برای یک انسان بی اطلاع از مایکل جکسون صحبت کردم چندین و چند ماه میگذره ؟؟!!


و سرانجام امروز از راه رسید و من طبق معمول همیشه جهت بررسی نظرات وبلاگ به اینجا سری زدم که ناگهان :


یکی از عاشقان بزرگوار و نازنین ارباب ، لینک دانلود نسخه کامل آهنگ A Place With No Name رو در بخش نظرات قرار داده بود !!!! تنها 24 ساعت بعد از حادثه تکان دهنده هواپیما !!!


اسم این داستان چیه ؟؟؟ به این حکایت غریب چی میگن ؟؟؟


هرچی که هست خوب میدونم برام بار اول نبوده (!!!) و احتمالاً بار آخر در عمرم هم نخواهد بود ...



در آستانه یکی از خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین روزهای عمرم ، این آهنگ با شکوه و وصف نشدنی از پادشاه هنر و ارباب جاودان افسانه ها را با دنیای عاشقان او در سراسر گیتی به اشتراک میگذارم . امیدورام از شنیدنش با همه وجود لبریز از عشق و آرامش بشید . با سپاس بی انتها از این دوست و عاشق گرامی ...


لینک دانلود



نمیتونم عمق احساسم رو هر بار که نغمه و ترانه ای جدید از تو به گوشم میخوره با کلمات توصیف کنم ارباب ...


نمیتونم بگم چقدر دوستت دارم ؛ چقدر ازت ممنونم ؛ چقدر زیاد ...


راستی چند وقت از آخرین باری که این بازی رو با من کرده بودی میگذره مایک ؟! چرا دیگه خوب یادم نمیاد ؟! دارم کم کم پیر میشم رفیق ، اینطور نیست ؟! ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:45 ب.ظ


واقعا خوشحالم ک شما هم مثل من احساس میکنین

لیلا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:56 ب.ظ

من با اینکه تازگی به این حس رسیدم ولی درک می کنم چه حالیه
من حتی برادرزاده ام رو که کودکه با اون یشتر آشنا کردم و گفت می شناسش و حتی بعضی شبها که مهمون ماست خودش می گه برام آهنگ مایکل بگذار و با اون می خوابه

عجیبه

جادوی او در برابر دنیای عاشقانه و معصومانه کودکان ... راز غریب و تکان دهنده گیتی ...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:25 ق.ظ

من هر بار که به این آهنگ گوش می دم حس خاصی بهم میده
خیلی تصاویر جلوی چشمم رژه میره :

نورلند و اون نورهای رقصنده
مایکل در حال شادی با کودکان

اخرین رقص بی تکرار و

حسرت ابدی: This is it

...

Sh.Jackson شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 06:12 ب.ظ

بنظر من مایکل جکسون سلطان پاپ یکی از بهترین خواننده های جهان‌بوده هست و خواهد بود
من وقتی به آهنگاش گوش میدم خودمو با اون میبینم میبینم که در آغوششم و اون سرمو نوازش میکنه من خیلی دوستش دارم

بسیار عالی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد