مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

سرباز سوییس !

سلام بر عاشقان و دوست داران وفادار و همیشگی مایکل جکسون کبیر در سراسر دنیا !


بعد از یک وقفه نه چندان طولانی و بعد از به سرانجام رسوندن بخش دیگری از مشغله های بی انتهای زندگیم ، یکبار دیگه با نوشته ای دیگه در حضور شما عزیزان هستم !


برای امروز و امشب ، هدیه جالب توجه دیگه ای رو برای شما به همراه آوردم ؛ ویدئویی که شاید خیلی جدید و به روز تلقی نشه اما یقین دارم که برای بخش اعظمی از شماها تازست و اونو تا حالا تماشا نکرده اید .


ویدئویی که برای این پست وبلاگم براتون انتخابش کردم ، ویدئوی بسیار خاص و جالب توجهیه . این ویدئو که در یکی از پادگانهای ارتش کشور سوییس و به صورت آماتوری ضبط شده ، سربازی رو نشون میده که با لباس نظامی ، درست در میانه زمین رژه پادگان ، در حال رقصیدن با آهنگ They Don't Care About Us مایکل جکسون در مقابل فرماندهان و هم قطارانش هستش !!! سرباز با همه عشق و با تمام سلولهای وجودش در حال رقصیدن با موسیقی مایکل جکسونه و حاضرین در محوطه ، سرباز رو با همه وجود مورد لطف و محبت و تشویق قرار میدن !!!



دوست دارم این ویدئو رو دانلود کرده ، اون رو با همه وجود تماشا نموده و فقط برای چند ثانیه تصاویر موجود درون این ویدئو رو با اوضاع و شرایط سربازان نیروهای مسلح جمهوری آخ**دی مقایسه بفرمایید !!!! خوب ، مسلماً در این بین ، آقایون و اون کسانی که طعم و مزه شیرین (!!!!) خدمت اجباری برای این رژیم رو چشیده باشند ، بهتر میتونند این مقایسه رو انجام داده و در خلوت ِ خودشون به نتایج این قیاس پوزخند بزنند !!!! 


لینک دانلود





* در حالیکه ملت عقب مانده کشور آکنده از جهل و حماقت ایران بعد از گذشت قرنها و قرنها از افسانه ها و حکایتهای عبث و پوچ و بی معنی تاریخ ، همچنان در عزای این و آن سیاهپوش شده و عمر و زندگی خود را با شیون و زاری و سینه زنی سپری میکنند ، مردمان دیگری در این سیاره خاکی ساکنند که معنی و مفهوم زندگی برایشان از اساس متفاوت است . شاید تنها با دیدن نشانه های کوچکی چون این بتوان راز تفاوت عظیم و غیر قابل وصف این دو گروه از مردمان در قرن 21 ام تاریخ را بهتر لمس نمود ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد