مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

Pink Cadillac ...


سلام به همگی دوستان . وقتتون بخیر ...


مرسی از همه تلاش و زحمتی که برای پیدا کردن جواب این سوال متحمل شدید . ممنونم از اون عزیزانی که حاضر شدند بر خلاف سایر بینندگان وبلاگ که از سر بی تفاوتی و بی اطلاعی و عدم وجود اعتماد به نفس سکوت نموده و فقط مثل همیشه به تماشا نشستند ، جواب سوال منو به ایمیلم ارسال کنند . بدونید که قدر تلاش ارزشمندتون رو خوب میدونم و از تک تکتون با همه وجود سپاسگزارم ...


با وجود اینکه جوابهای اغلب دوستان همشون خصوصاً در جنبه ملودی و آلات موسیقی استفاده شده در آهنگ پینک کادیلاک به آهنگهایی که از مایکل جکسون کبیر اسم بردند بی نهایت شبیه بود ، اما متاسفانه هیچ کدوم این جوابها ، آهنگ مورد نظر من به حساب نمیومد !! در واقع اون شباهت فاحشی که بین این آهنگ و اون آهنگ مجهول از مایکل جکسون وجود داشت اصلاً مربوط به سازهای استفاده شده در آهنگ نبود و برای همین ، هیچکدوم از جوابهای دوستان درست محسوب نمیگردید !! برام جالب بود که حتی یک نفر از دوستان هم در جوابهاش ، حدس نزده بود که شاید اون آهنگی که جواب این سواله ، اصلاً از آهنگهای سولوی مایکل جکسون نبوده و از آهنگهای گروهی او با برادرانش به حساب بیاد !! برای همین ، همه جوابهایی که من تو Inbox ایمیلم دریافت کردم ، از آهنگهای سولوی شخص مایکل جکسون بود !! 


و اما جواب این سوال :


قطعه هفتم آلبوم سال 1978 جکسونها ( Destiny ) با عنوان All Night Dancin !!


خوب و اما توضیح :


لطفاً یک بار دیگه و با تمام دقت از ثانیه 23 تا 60 آهنگ پینک کادیلاک رو با همه وجود گوش کنید . حالا یه دور با تمام دقت از ثانیه 23 (!!!!!!) تا 47 آهنگ All Night Dancin مایکل جکسون رو هم گوش بدید !!!! 


و تنها چیزی که بعد از این مقایسه به ذهن هر شنونده ای خطور میکنه ، استفاده از واژه های دور آهسته و دور تند هستش !!! انگار که فقط All Night Dancin رو زده باشی روی دور آهسته !!!


خوب ، اینم از این بازی ...


و از اونجاییکه هیچکسی برنده نشد ، اون جایزه ای که قولش رو بهتون داده بودم همچنان تو آرشیو بایگانی باقی میمونه تا شاید روزی دیگه و در مسابقه ای دیگه ، سهم یه برنده مایکلی قدرتمند و عاشق و توانا بشه .


به امید فرا رسیدن اون روز ...


شاد و پیروز باشید !




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد