مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تنها و یگانه ی من ...


سلام عاشقان ! عیدتان مبارک ...


امروز ، نام مایکل جکسون در عالم هستی 55 ساله میشه . هرچند که خالق و آفریننده این بزم عاشقانه ، سالهاست که دیگه در این عالم نفس نمیکشه اما به عنوان سرباز و سفیر و عاشق اون مرد کبیر ، وظیفه خودم میدونم که این مناسبت با شکوه و فرخنده رو تا روزیکه در این عالم نفس میکشم زنده نگه دارم ... 


اونقدر فکر و ذهنم این روزها گرفتار و درگیره که حقیقتاً نرسیدم برای این روز مطلبی رو آماده کنم . اصولاً من هر وقت تصمیم میگیرم که بخوام حرف با ارزشی بزنم نمیتونم . همیشه توی زندگیم ، خاص ترین مطالب و به یاد موندنی ترین جملات زمانی بر زبان و قلمم جاری شده که هیچ نقشه و طرح قبلی برای خلق و ایجادش نداشتم . هرچند ، وقتی که حتی در روز تولد مایکل جکسون ، آمار بازدید کننده های روزانه این وبلاگ به زور به 30 عدد میرسه ، بهتره چندان هم از بابت نبودن مطلبی ارزشمند توی این صفحه برای این روز دلخور و ناراحت نباشم !!!


به احترام تمام ثانیه هایی از عمرم که با مایکل جکسون گذشت و به افتخار نام بزرگ و فراموش نشدنیش در زندگیم ، این چند تصویر رو در روز میلادش به عاشقان راستینش تقدیم میکنم ...






سپاسگزارم مایکل جکسون . برای همه چیز ممنونم . هرگز فراموشت نخواهم کرد . تولدت مبارک ... 


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 ب.ظ

سپاس و سپاس
برای او و
برای شما

خواهش میکنم دوست عزیز ...

لیلا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:22 ق.ظ

چه سخته فقط مدام روز و شب و ساعت ها و لحظه ها به عکس های تو خیره شد و باز هم دلتنگ تر و شوریده تر شد
تو هیچ وقت تکراری نمی شی
تکرار هم نمی شی مایکل

هنوز صفحات زیادی به نام تو و به شوق تو در دنیای مجازی متولد میشه و ما انگار که منتظر خبر تازه ازت باشیم واردش می شیم
تا باز تو رو ببینیم و ببینیم و
این یعنی تو هستی و این همه انرژی فقط در سایه عشق خلق میشه

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد