مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

خبر فوری : Michael Jackson Ft Justin Bieber !!!!!!

سلام بر همگی ...


شنیدن این خبر احمقانه و بی معنی اونقدر شوکه و عصبانیم کرده که نتونستم سکوت کرده و چیزی در موردش نگم !


درسته که مدتهاست سیاست خودم رو دور نگاه داشتن این وبلاگ از جنجالهای بی ارزش خبری و انتقال چرندیات و یاوه های رسانه ای به فیس بوکم و مخاطبانم در اون صفحه تعیین کرده ام ، منتها حماقت و مضحکی این خبر شدید تر از اون بود که سکوت کرده و این بی آبرویی زننده رو پیش چشمان مخاطبین این وبلاگ هم انعکاس ندم !!!


خبر خیلی ساده و مزخرف و بی معنیه :


دوئت غیر رسمی و بی نهایت مضحکی ، مخلوق ذهن افلیج و بیمار دلقک جفنگ موسیقی جهان ، جاستین بیبر با دستکاری و تحریف موسیقی ناب مایکل جکسون کبیر خلق و وارد فضای مجازی گردیده است !!!



جاستین بیبر با تحریف زشت و زننده آهنگ Slave To The Rhythm مایکل جکسون و درج صدای مسخره و احمقانه خود در این اثر و همچنین ایجاد تغییر در میکس و مسترینگ این آهنگ جادویی ، اثری کمدی و مضحک از روی شاهکار ارباب افسانه ها خلق نموده و آن را به عنوان دوئتی رسمی وارد فضای مجازی نموده است !!! بیبر همچنین خباثت و رذالت خود را در حد لو دادن این آهنگ احمقانه در فضای مجازی محدود نگاه نداشته و اجازه پخش این آهنگ را به تعداد فراوانی از کانالهای رادیویی در سراسر امریکا صادر نموده که این کانالها هم اکنون بی وقفه مشغول پخش این دوئت کذب و زننده میباشند !!!


پس این شما و این شاهکار بلامنازع سلطان پاپ جدید کره زمین ، جاستین بیبر !!!!!


لینک دانلود 1


لینک دانلود 2



نمیدونم الآن دلم میخواد به این حرکت سفیهانه این مایه شرم و خجالت بشریت قهقهه بزنم یا اینکه دلم میخواد این عنچوچک الدنگ بی سر و پا رو به صورت آویزون از ماتحتش (!!!!!) دار بزنم !!! دیگه آمار کثافتکاری ها و بی شرفی های این لکه ننگ داره از حد میگذره و امیدوارم این ماجرا ، سرآغاز نابودی و فراموشی هرچه سریعتر این موجود لجن چندش آور رو در جهان فراهم بیاره ! به امید فرا رسیدن اون روز ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ق.ظ

سلام دوست گل
منم واقعا متاسفم که جاستین بیبر احمق و جوگیر همچین کاری انجام داده با موزیک فوق العاده سلطان پاپ
می تونم ازت خواهش کنم لطف کنی و اگه دلت خواست همین آهنگ ( slave to the rhythm ) رو ترجمه ش رو بزاری توی وبلاگت؟
ممنونم از تمام زحمتایی که می کشی.
مایکل به طرفدارایی شبیه به تو افتخار می کنه. خوش به حالت :)

سلام دوست من ...

حتماً اگه فرصت کنم این کار رو خواهم کرد عزیزم . مرسی ...

یاسمین سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:14 ق.ظ

ببخشید به نظر خودتون یکم زیاده روی نکردید؟
حالا همچین کار وحشتناکی هم انجام نداده ولی منم فکر میکنم کارش درست نبوده ولی کسایی که ازین کارش خوششون نیومد میتونن اهنگ رو گوش ندن نیازی به اینهمه توهین به بیبر نبود من هرجوریم که طرفدار مایکل جکسون باشید بیشتر از شما کشته مرده ی اونم .
درسته اقای بیبر کارای زشته زیادی انجام داده ولی مجبور نبودید اینهمه حرص بخورید بخاطر کار به این کوچیکی که تازه مورد استقبال خیلی ها هم قرار گرفته

یاسمین سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:55 ب.ظ

همه بهم میگن از ندگیم عقب افتادم از بس تواینترنت میگردم
من کلا دوازده سالمه وچهار ساله با مایکل جکسون اشنا شدم جاستین بیبر رو هم اصلا نمیشناسم فقط توی میهن وبلاگ کارای مسخره ای که کرده بود رو خوندم
یه بار نوشتم مایکل جکسون وسلنا گومز این خبر مسخره رو دیدم بعد هرجا رفتم که این اهنگ رو پیدا کنم هیچ جا نذاشته بودنش فقط تونستم از اینجا دانلودش کنم جایی که کاملا مخالف این اهنگ بودن
شاید فک کنید خیلی بیکارم که دنبال این چرندیاتم
خودمم میدونم اونقدری که پیگیر اخبار مایکل جکسونم پیگیر زندگی ودرسای خودم نیستم ولی هرجور باشه یه روز به راز مرگش پی میبرم وبه زندگی خودم میرسم

12 سالته ... ؟؟؟

پس من یه دنیا شرمندم که اونطور باهات صحبت کردم دخترم ...

امیدوارم بتونم یه جوری از شرمندگی و خجالت حرفی که زدم در بیام ... اون نظرم رو هم حذف کردم دخترک عاشق . اگه هر سوال و اشکالی در مورد هر زمینه ای مرتبط با مایکل جکسون داشتی خوشحال میشم بتونم جواب بدم ...

موفق باشی ...

یاسمین چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 04:53 ب.ظ

وای خدا شما چقد مهربونید
یه سوال دارم که فک میکنم چیز بدیه ولی شاید نباشه
تو یه جا خوندم اونیل وقتی دوازده سالش بوده به اقای جکسون پیشنهاد امزش جسی داده میخوام بدونم این یعنی چی ؟ هرچی فک میکنم نمیفهممش

اونیل منظورت همون خانم تاتوم اونیله ؟؟ اون وقت الان من دقیقاً چی رو توضیح بدم ؟؟ خبر رو یا ... ؟؟؟

Mamad Belieber چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ق.ظ

براتون متاسفم
چشم دیدن موفقیت پرنس پاپ(بیبر)رو ندارین و فقط فشار میخورین

پرنس پاپ میتونه بیاد کون من رو ببوسه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد