مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

This Is It Rare Parts

سلام دوستان عزیز . وقت بخیر ...


اگه به یاد داشته باشید طی سالهای گذشته در دفعات مختلف ، بخشهای متنوعی از ویدئوهای منتشر نشده ی پر فروش ترین مستند موزیکال تاریخ یعنی فیلم This Is It رو تقدیم حضورتون کردم . در همین راستا ، امروز ویدئوی دیگری رو از این مجموعه براتون آماده کرده ام . این ویدئو در حقیقت شرح و بسط کاملتری از شاتها و سکانسهای معروف ورژن سینمایی فیلم رو در اختیار بیننده قرار میده که امیدوارم از دیدنش شاد بشید و لذت ببرید .

 

لینک دانلود



روزها همچنان به سرعت سپری شده و پنجاه و پنجمین سالگرد میلاد ارباب افسانه ها ، نزدیک و نزدیکتر میشه ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:15 ق.ظ

"روزها همچنان به سرعت سپری شده و
من در حالی برای چندمین بار این اثر جادویی رو با حسرت تماشا می کنم که
پنجاه و نهمین سالگرد میلاد ارباب افسانه ها ، نزدیک و نزدیکتر میشه ..."

ممنون ازت دوست وفادارش که این شاهکارهای جاودانه رو پیش چشم ما و تو خونه افسانه ایش ماندگار می کنی.

خوشحالم که حداقل همین قطعه های کوتاه از یادگار آخرین روزها رو دیده ای ...

مون واکر شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:29 ب.ظ http://Gravatar.com

حقیقتا دلم براش تنگ شده
با اینکه هیچوقت ندیدمش!!!

میدونی من هم 20 سال در زمان حیاتش به دنبالش دویدم و آخر سر هم ندیدمش ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد