مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( مایکل جکسون و دندانپزشک )

دوست دارم حالا که مایکل جکسون دیگه در بین ما نیست در مورد این تجربه باورنکردنی و راز خارق العاده در عمرم با دنیا صحبت کنم :


من یک روز از عمرم رو در کنار مایکل جکسون سپری کردم !


خاطره ای که همواره برام خاص و به یاد موندنی بوده اما حالا ( و بعد از رفتن مایکل جکسون ) برام یه جورایی مقدسه .


سال 2004 بود و مایکل جکسون احتیاج مبرمی به دندانپزشک داشت . او یک روز سرزده به مطلب من اومد و خودش رو درست همانند یک بیمار عادی به من معرفی نمود ! جوری که انگار من هیچگاه در عمرم راجع بهش چیزی نشنیده ام !!!


مایکل جکسون باوقار ، متین ، مهربان و دارای صدایی ملایم و بی نهایت آرامش بخش بود . او در طول روز ، داستانهای فراوانی رو درباره خانوادش برای ما تعریف کرد ، بهمون امضا داد ، باهامون عکس انداخت و حتی برامون آواز خوند ؛ کنسرتی کوچک و اختصاصی که دوست دارم تا پایان عمر به صورت خودخواهانه ای اون رو در ذهنم بارها و بارها و بارها از نو پخشش کنم . اثری که مایکل جکسون اون روز بر روی کلیه بیماران و افراد حاضر در اتاق داشت غیر قابل وصفه و این اثر ، امروز حتی به نظر من با معنی تر و بسیار خاص تره . مایکل جکسون در انتهای روز به خاطر تمام کاری که من برای او انجام داده بودم از من بی نهایت تشکر و قدردانی نمود .


این موهیت و برکتی خاص در زندگی ما بود که اون روز موفق به دیدار مایکل جکسون شدیم و من حقیقتاً آرزو میکنم که ای کاش او در زمان حیاتش فهمیده بوده باشه که چطور زندگی ما رو برای ابد متحول و دگرگون نمود . باور دارم که تا ابد مخلوق دیگری در زمین ظهور نخواهد کرد که به اندازه مایکل جکسون در زمینه هنر و ابعاد انسانی ، نظرکرده لطف و رحمت پروردگار باشه ...



خاطره ای از دکتر Randy Goldfab


* رحمت و برکات بی اندازه خداوند تقدیم به نام جاودان تو باد یار قدیمی و افسانه ای ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد