مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( Earth Song WMA 1996 )

سلام به عاشقان مایکل جکسون کبیر ! روز و روزگار فرخنده و شاد ...


نمیدونم چند نفر از شما تا حالا اجرای جادویی و بی همتای مایکل جکسون در مراسم World Music Awards 1996 در موناکو رو دیدید . همون شبی که مایکل جکسون توش آهنگ استثنایی و با شکوه Earth Song رو با صلابت و قدرتی بی همتا به اجرا در میاره و حاضرین در اون مراسم رو از بزرگ تا کوچیک در جای خودشون میخکوب میکنه !!



هرچی در توصیف این اجرای خاص و متفاوت صحبت کنم بازم کمه :


اون صلابت ، اون آرامش ، اون شکوه ، اون رقص استثنایی ، اون قدرت و توان ، اون احساسات ماورای بشری و اون قطعه آکاپلای لایو انتهای اجرا که بیننده رو در یک کلام به آتیش میکشه ...


امروز میخوام در مورد یک حقیقت تکان دهنده راجع به این اجرای بی نظیر براتون صحبت کنم دوستان من ؛ چیزی که شاید حتی شنیدنش بی اندازه شوکه و متعجب و بهت زدتون بکنه ! 


هیچ میدونید مایکل جکسون در این مراسم و طی اون شب ، این آهنگ رو دو بار متوالی و پشت سر هم اجرا نمود ؟؟!!


بله ، کاملاً دارم جدی میگم !!!


موضوع از این قرار بوده :


طی اجرای اول ( همون ورژنی که ویدئوش در بین طرفداران مایکل جکسون در جهان موجوده و توسط خود کمپانی برگزار کننده Awards منتشر شده ) ، در قسمتهایی از اواسط اجرا دستگاه دمنده ای که درست در مقابل استیج قرار گرفته از کار باز می ایسته و ماشین تولید دود کار خودش رو به درستی به اجرا در نمیاره . درسته که این مطلبی هستش که شاید تا حالا به چشمان عادی و معمولی امثال من و شما نیومده باشه و در طول همه این سالها حتی متوجه اون هم نشده باشیم ، اما بدون شک یه چنین رخدادی ، در نگاه نافذ و تیزبین مایکل جکسون کبیر یک فاجعه و تراژدی دردناک به حساب میومده !! جالبی ماجرا اینجاست که خود مایکل جکسون هم در خلال اون اجرای جادویی ، چنان درگیر احساسات و هیجانات بوده که متوجه این مطلب نشده و تازه اون وقتی که بعد از اجرا به رختکن رفته ، از طریق تماشای ویدئوی اجراش به این حقیقت تلخ پی برده !!!



اگه هر کسی به جز مایکل جکسون اون نمایش کوبنده و نفس گیر رو به اجرا در آورده بود ، بعد از پایان اجرا میرفت و تا یک ساعت بیهوش میشد و از تیمش میخواست که فقط بهش نوشیدنی بدن و بهش باد بزنند !!! اما مایکل جکسون با کله میره توی رختکن و با صدای قدرتمند دستور میده : فیلم ِاجرا !! فیلم ِاجرا لطفاً !! یعنی فقط میره که ببینه چی کار کرده !! آیا نمایش ، اون چیزی بوده که حداقل به تجسمی که خودش داشته نزدیک شده باشه یا اینکه باید کل برنامه از اول به اجرا در بیاد !!! باورتون میشه ؟؟!! و اون شب ، شب مایکل جکسون نبود !!

ارباب از تماشای این ویدئو بی نهایت آزرده و نا امید شد !! از تماشای اجرایی که من و شما یک عمره داریم با هر ثانیش زندگی میکنیم ! حاضرین میگن مایکل با تماشای این ویدئو ویران گردید و چشمهاش خیس اشک شد . مایکل جکسون بعد از تماشای اون Performance تا سر حد مرگ از نتیجه کار خودش نا امید گردیده بود !!!!!


و مایک همون کاری رو کرد که قلبش بهش فرمان داده بود :


دوباره از اول اجرا میکنم !! همین حالا و همین لحظه !! همش رو از A تا Z !!!


و ارباب افسانه ها طی 15 دقیقه خودش رو برای اجرای دوم آماده کرد ! اجرایی که هیچکس تا کنون ویدئوی اون رو در جهان ندیده . او تغییراتی رو در کل نمایش ایجاد کرد : بخشهایی از رقص رو حذف و کوتاه نمود ، قطعه آکاپلای ته رو حذف کرد و در عوض به طرفدارانش اجازه داد در انتهای اجرا به روی صحنه بیان تا حال و هوای اجرا به کنسرتهای زنده نزدیک تر بشه ...



مسئولین برگزار کننده WMA میگن ، مایکل جکسون باز هم بعد از اجرای دوم از نتیجه کار 100% راضی نبود و اگه به خودش بود و اگه کل برنامه درگیر محدودیتهای زمانی قانونی خاص خودش نبود ، دلش میخواست اونقدر و اونقدر این اجرا رو پشت سر هم تکرار و تکرار کنه تا شاید نتیجه به اون چیزی که در ذهنش بود ، نزدیک و نزدیکتر بشه !!!


آره دوستان نازنینم . مایکل جکسون چنین مردی بود . یک کمالگرای ایده آلیست که نظیر او تا انتهای تاریخ هرگز و بار دیگر خلق و تکرار نخواهد شد ...


درود بر فخر آفرینش و یگانه ارباب افسانه ها ، مایکل جکسون کبیر !



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:16 ق.ظ

واقعاااااا لذت بردم از این داستان عااااااااالی
احرا به اون خوبی راضی نبود
به قول شما انسان کمالگرا

بله حق با شماست . او هرگز به هیچ چیز راضی نبود و این کمالگرایی محض ، عامل اصلی حرکت و پیشرفت رو به جلوی او تا انتهای عمرش بود . راستی ، دست خودم نیست ... نگاهم هر بار بر روی اسم شما در این صفحه قفل میشه ... امیدوارم عشق و احساست به او جاودان باشه دوست من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد