مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

What Really Happened !!

سلام بر همگی یاران عاشق ...


سرانجام یک بار دیگه تلخ ترین و سیاه ترین روز تاریخ از راه رسید :


فردا ، 4 سال میشه که دیگه مایکل جکسون توی این جهان نیست !!!









هر سال ، این لحظات سیاه و دردناک که از راه میرسه ، همه افکار و احساساتم فلج میشه و از کار میفته . قدرت نوشتن و بیان احساساتم رو با کلمات از دست میدم و با همه درد ، یه گوشه با خودم خلوت میکنم و برای هزارمین بار از خودم سوال میکنم : What Really Happened ؟ واقعاً چه اتفاقی افتاد ؟؟


4 سال از مرگ مایکل جکسون میگذره و دنیا هنوز داره با تماشای روز به روز دادگاه شکایت جکسونها علیه AEG از خودش سوال میکنه : حقیقتاً در روز 25 ژوئن 2009 ، چه اتفاقی برای بزرگترین صحنه گردان تاریخ بشر رخ داد ؟


خوب میدونم که برای روز سیاه و دردناکی مثل سالگرد درگذشت مایکل جکسون ، هیچ چیزی نمیتونه بهتر از یک ویدئوی یادبود آرامش بخش و سرشار از عشق و احساس ، قلب زخم خورده طرفداران مایکل جکسون رو آروم کنه . با اینکه صدها و هزاران از این ویدئوها توی آرشیو منه که هر یه دونشون میتونه تا سال دیگه این موقع چشمهاتون رو خیس اشک نگه داره ، اما با این حال ترجیح دادم امسال این حرکت رو انجام ندم و به جاش ، یه انیمیشن بسیار تلخ و زننده از مایکل جکسون و کنراد موری تقدیم حضورتون کنم !!! روایتی کمدی و در عین حال 100% حقیقی و واقعی از اون چیزی که حقیقتاً در بامداد 25 ژوئن 2009 در آخرین منزل مایکل جکسون در حال رخ دادن بود .


با دیدن این ویدئوی 100% وقیحانه و بی شرمانه و تجسم اینکه بزرگترین نام گیتی ، اینطور مفت و احمقانه و توسط چنین موجود بیشعور و کودنی ، اون هم تنها به خاطر چنین اتفاق بی شرمانه و خجالت آوری از دنیا رفت ، همه جونم از سر تا پا تیر میکشه و دلم میخواد سرم رو صاف بکوبم توی دیوار تا مغزم روی زمین پخش بشه !!!


این ویدئو ، نمایش طنزی از تلخ ترین واقعه دنیاست : آنچه که حقیقتاً واقع شد !!!


توجه :


این ویدئو شامل صحنه های غیر اخلاقیست که دیدنش رو به همه عزیزان توصیه نمیکنم . هدف من از قرار دادن این فایل ، تنها و تنها نمایش حقیقتی محض و تکان دهنده از وقایع روز 25 ژوئن به منظور تخیله بخش ناچیزی از خشم سرخورده روانی وجود شما از نام کثیف مترسک سیاه است . عزیزانی که مایل نیستند با این صحنه های آزار دهنده و زشت و شرم آور مواجه بشن ، از دانلود و تماشای این ویدئو جداً خودداری نمایند .





لینک دانلود


مترسک مادر به خطا !!!!



نمیدونم چرا تو این ثانیه ها ، هیچ چیزی برای گفتن بهت پیدا نمیکنم مایکل جکسون !


چهارمین سال رهاییت از قفس مبارک ارباب ...





تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 4 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ب.ظ

دردم از یار است و درمان نیز هم


بله علی نازنین، فقط و فقط خودش

ناهید یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ

دردم از یار است و درمان نیز هم


بله علی نازنین، فقط و فقط خودش

سپاسگزارم دوست من ...

Nader Mjjy چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ب.ظ http://michaeljacksonemjj7.blogspot.com

وایی خدای من ...این چند تا عکس اولی که دیدم برای اولین بار بود ..بد جور این عکس ها برام دردناک اند یک روز ما هم میریم پیش ارباب.((به امید آن روز))ای کاش این موجود کثافت در ایران بود بخدا قسم من اولین کسی بودم جوری این و از زمین پاک میکردم .که مختار با قاتلین حسین نکرد

مختار ؟؟؟!!! حسین ؟؟؟؟؟!!!!! مگه اینجا تکیه قمر بنی هاشمه ؟؟؟!!!

Nader Mjjy شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:22 ق.ظ http://michaeljacksonemjj7.blogspot.com

نه! کلا میگم چون خداییش خیلی از دست این دکتر ناراحتم .

منم کلا گفتم چون خداییش خیلی از دست این اسمهای تازی ناراحت ترم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد