مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

یادبودی زیبا در 7 جولای 2012 ...

سلام به شما ...


امروز دوباره یک روز تلخ و غمگین دیگست . روزیه که 3 سال پیش در اون روز ، میلیونها چشم گریان با پادشاه آرمیده در خانه طلایی خود وداع نمودند :



امروز سومین سالگرد مراسم مموریال مایکل جکسونه . مراسمی که فرهادی (.!. ) ، مجری مزدور شبکه خبر رسانه ملی (!!!!!!!!!) در حالیکه همچون همیشه یک کتی (!!!) به دوربین خیره شده و در پشت سرش تصاویر تابوت غرق در گل مایکل جکسون از نمای نزدیک به نمایش در می آمد با لبخند مضحکش چنین عبارتی را در موردش عنوان نمود :


شبکه های غربی در حالی با همه قدرت و توان به پوشش خبری مراسم یادبود خواننده منحرف امریکایی پرداختند که با بی شرمی و وقاحت تمام در مقابل این خبر (!!! ) سکوت نموده اند !!


* دارم به فشاری که حتی تابوت مایکل جکسون به بعضی نقاط خاص (!!!!!) این اجنبی های تازی پرست وارد میکنه میخندم !!!


بگذریم ...


برای اینکه در این روز غمگین کمی دلشاد بشید و درودی به روح والای مایکل جکسون بفرستید ، رمیکس بی نهایت عالی و زیبایی رو ، باز هم از آهنگ HOLLYWOOD TONIGHT تقدیمتون میکنم که یه وقت خدای نکرده این ذهنیت در شما خلق نشه که من ضدیتی با اثری که امروز با این نام در اختیار جهانیانه دارم . به هر حال مایکل جکسون ، همیشه مایکل جکسونه !


میتونید این ویدئو رو در چند پارت جداگانه و با کیفیت عالی از لینکهای زیر دانلود کنید . البته من که با بعد ویدئوییش خیلی بیشتر از بعد صوتیش حال میکنم ... شما رو نمیدونم .



لذت ببرید :


پارت 1


پارت 2


پارت 3


پارت 4


و شامگاه امشب دوباره به یادش سکوت خواهم نمود ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام علی بزرگوار

مایکل بی همتا
این‌جا که منم جای تو خالی‌ست به هر جمع
غم سوخت دل جملۀ یاران و مرا هم

یاد و نشان مایکل باوجود وسعت روحش و عاشقانی مثل شما علی عزیز همواره تابناک خواهد ماند....

عاشقانی مثل من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد