مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

خاندانی پوچ و بی هویت ...

سلام به همگی ...


شاید اگه 3 سال پیش در چنین روزهایی ، خبری که دیروز به عنوان مهمترین خبر مطرح شده در دنیای مایکل جکسون وارد مطبوعات جهان شد رو میدیدم خیلی دلگرم و امیدوار میشدم اما امروز و بعد از گذشت همه اون فجایع ، افتضاحات و رسوایی هایی که در خانواده بزرگ و بی در و پیکر جکسون رخ داده ، دیدن این خبر چندان تاثیری در حال و روز من نداره ...


دارم در مورد خبر تقابل و رویارویی برخی از اعضای خانواده مایکل جکسون با عوامل بنیاد او صحبت میکنم :


لینک خبر 


همونطور که به وضوح در این متن میخونید ، برخی از جکسونها از جمله ربی ، تیتو ، جرمین ، رندی و جانت طی بیانیه ای اعلام کرده اند که وصیت نامه منتسب به مایکل از طرف عوامل بنیاد او قلابی و بی ارزش بوده و رئسای فعلی این بنیاد ، موجودات پستی هستند که مایکل جکسون از اونها متنفر بوده و هرگز مایل به دیدن مجددشان در طول عمرش نبوده است ! این جکسونهای مدعی که معلوم نیست چرا 3 سال بعد از مرگ برادرشان ، تازه فیلشان یاد هندوستان افتاده و فهمیده اند که آقایون (!!!!) سر پدر و مادر پیرشان و فرزندان جکسون رقصان کلاه گذاشته اند ادعا نموده اند که بنیاد پول بسیار بیشتری از قرارداد منعقده را به جیب مبارک زده و به دار و دسته مایکل جکسون ( البته طبیعتاً پرینس ، پاریس و بلنکت رو بامبول کرده اند !!!! ) پول و ثروت کافی نرسیده است !!


* آهان از اول این جمله آخر رو میگفتید !! پس دردتون اینه !! آخی !! آخی !!


مطابق همه جریانات مرتبط با خاندان پاپا جو ، این بار نیز بخشی از برادران و خواهران ساز مخالف زده و حاضر به همراهی با دیگر برادران و خواهران نشده اند ! در تیم مخالفان میتوان به جناب جکی ( رفیق گرمابه و گلستان جان برانکا !!! ) ، مارلون ( کبریت بی خطر خاندان !!! ) و سرکار خانم لاتویا ( بانویی که شعار جان برانکا قاتله ، ریاستش باطله (!!!) ایشون گوش فلک رو کر کرده بود ) اشاره کرد !! معلوم نیست به چه دلایل نامعلومی بانو لاتویا یک شبه منکر همه شعارهای ارزشی و انقلابی خویش گشته اند !!!



جکسونهای مبارز (!!!) بیانیه داده و اعلام کرده اند که این بار در مبارزه با عوامل پلید بنیاد (!!!) لحظه ای سازش و مدارا نکرده و تا به خاک و خون کشیدن دودمان جان برانکا و جان مکلین قاتل دست از جهاد و مبارزه بر نخواهند داشت !!!


این خنده ها از هزار تا شکلک خشم و عصبانیت ترسناک تر و وحشتناک تره . خدا و مایکل جکسون و خواننده های این وبلاگ خوب میدونند که من تا به امروز حتی کوچکترین توهین و کلام ناشایستی رو نسبت به هیچ کدوم از جکسونها حتی اگه تو آتیش خشم ازشون در حال سوختن هم بودم به کار نبردم و این بار هم به مدد همین اصل سعی میکنم کلام ناهنجاری رو در توصیف این برادران و خواهران بی ارزش به کار نبرم چرا که در نهایت اونها از خون مایکل جکسون هستند اما فقط خدا میدونه الان دلم میخواد چه کلماتی رو از ریز و درشت بار تک تک این جکسونهای خوب و مهربون (!!!!) کنم !


دوست دارم به سر اون مبارزین عدالت خواه (!!!!) فریاد بزنم که نامردهای بی وجود ، اون زمان که با هزار دلیل و مدرک ثابت شده بود وصیت نامه تقلبی و دروغیه چرا لال شده بودید ؟؟ چرا وقتی اون همه نوشته و دلیل و مدرک دال بر تنفر مایکل جکسون از جان برانکا و جان مکلین رو دیدید ، سکوت کردید و اجازه دادید اون کفتارهای رذل عین لاشخور بیفتند رو سر امپراطوری بی انتهای مایکل جکسون ؟؟ چرا اون همه نشونه و علامت رو که ثابت میکرد نام جان برانکای کثافت در آخرین روزهای عمر مایکل جکسون به طرزی بسیار بسیار مشکوک و عجیب وارد دار و دسته مایکل جکسون شد رو ندیده گرفتید ؟؟ چرا در جریان همه اون خیانتهای هنری که بنیاد به نام حفظ میراث مایکل جکسون انجام داد سکوت کردید و حرکتی ازتون سر نزد ؟؟ چرا اون موقع که آهنگهای احمقانه فیک به بزرگترین خواننده تاریخ بشر نسبت دادند و اعضای خانواده جکسون رو نادون و احمق و خرفت و کر و بی سواد خطاب کردند زبونتون نمیجنبید و حرفی نمیزدید و میرفیتد با جان برانکا عکس یادگاری مینداختید ؟؟ اون موقع که صدای فریاد اعتراض عاشقهای راستین مایکل جکسون گوش فلک رو کر کرده بود که ایها الناس ، اینها صدای پادشاه ما نیست و صدای آقا بز لرزانه (!!!) ، چرا خفه شده بودید و به کارشناسان استودیو رفته سونی (!!!!) لبخند میزدید ؟؟ چطور تونستید اینطور بی شرفانه به عشق میلیونها عاشق مایکل جکسون خیانت کنید ؟؟ اونها فقط چراغ امیدشون شما بودید اما شما بی همه چیزها ذره ای از اون همه فریاد مخالفت و اعتراض حمایت نکردید ! یعنی اونقدر پست بودید که حتی به حرمت نام برادرتون هم حاضر به گوش دادن به فریاد مخالفان نشدید آقایون و خانومهای موسیقی دان حرفه ای ؟؟؟!!! یعنی حاضر شدید همه سابقه موسیقی خودتون رو هم به خاطر چند دلار بفروشید ؟؟؟ تف به اون وجودتون ! راستی چرا وقتی طی اون دادگاه فرمالیته و نمایشی مترسک سیاه ، هزاران هزار نکته مشکوک و بی پاسخ در مورد حوادث منتهی به مرگ مایکل جکسون رو دیدید ، به فکر تحقیق و بازرسی سر نخهای اصلی که همگی به دستهای کثیف پشت پرده منتهی میشد نیفتادید ؟؟ چرا عین بزدلها سرتون رو پایین انداختید و از ترس قطع شدن حقوق و مستمری تون اون همه جنایت و دسیسه رو نادیده گرفتید و با لبخند به مترسکی که با دستبند به سمت میله های زندان میرفت نگاه کردید و با افتخار گفتید : عدالت اجرا شد ؟؟؟ چرا حالا به این فکرها افتادید ؟؟ آهان ، فهمیدم ! آقایون دیگه دارند شماها رو هم دور میزنند و تنها تنها میخورند ، هان ؟؟!! دیگه حق السکوت و رشوه شما به موقع فراهم نمیشه ، همینطوره آقای تیتو ؟؟ همینطوره خواهر دلسوز و فداکار ؟؟ دیگه جان برانکا پهن هم بار شما نمیکنه ، نه ؟؟ باید هم نکنه !!! حروم زاده اونقدر خورده و چاپیده که برای 7 نسل بعد از خودش هم ثروت جمع کرده !!! معلومه که دیگه گردنش رو تبر هم نمیزنه !! حالا دیگه این افعی پلید رو خدا هم نمیتونه از روی زمین برداره اون وقت شما فکر کردید 4 تا دادار دودور کنید ، جانی جون زرد میکنه و میگه غلط کردم ؟؟؟!!! کور خوندید !! این بار بر خلاف همه عهد و پیمانها قبلیم با همه وجود بهتون میگم : خاک بر سر همتون !!!



* اصلاً تو از اول اون وسط چی کار میکردی ؟؟!!


من که خوب میدونم آخر این داستان چیه :


این بار هم جانی دوباره یه کم سر کیسه رو شل میکنه و اون وقته که جکسونها و عوامل بنیاد دوباره از نو دوست میشند و همه چیز با عشق و صلح و دوستی به آخر میرسه ! به عبارتی :


*** لق مایکل جکسون !!!


اما یه احتمال دیگه هم هست که جانی اونقدر دم کلفت شده باشه که دیگه حاضر به باج دادن به شماها هم نشه ؛ خوب این هم دو حالت داره :


یا زورتون بهش میرسه و در نهایت کله پاش میکنید که حتی این حرکت هم ذره ای از نظر من ارزش نداره چون انگیزه و دلیل کار شما ، نه حفظ نام و میراث مایکل جکسون بلکه پول کثیفه و یا اینکه جانی اونقدر پشتش گرمه که سر تک تکتون رو عین آب خوردن زیر آب میکنه ، براتون با عزت و آبرو مراسم یادبود برگزار میکنه و آب هم از آب تکون نمیخوره ... درست عین مایکل جکسون !! پایان این حکایت شرم آور تنها و تنها یکی از این گزینه هاست ...



* کجایی مایک که میومدی تک تکشون رو با تیپا (!!!) سر جاشون میشوندی ؟؟!!


بخند ... بخند که باید حالا حالا ها تاوان خندیدن هاتو به دنیا پس بدی رفیق ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 4 + ارسال نظر
آنیتا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام میگم قضیه وصیت نامه دروغین چیه من نمی دونم

سلام ...

بنیاد مایکل جکسون بعد از مرگش این رو سر هم کردند تا راحت تر بتونند مثل زالو از نام مایکل جکسون استفاده کنند .

لیلا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:16 ق.ظ

من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد

دریغ از جرعه ای معرفت ...


حیف از جواهری که دست نااهل افتاد...

آن را که بصارت نبود یوسف صدیق
جایی بفروشد که خریدار نباشد

بعد از سالها دوباره به یادم انداختی ...

لیلا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام ببخشید قصد جسارت نداشتم علی جان

دیگه اون ابرمرد چه کشید ؟ ....


باز هم افسوس بی پایان

اون خشم و غضب از باعث و بانی اون جریانات بود دوست من و نه از تو ... چرا عذرخواهی میکنی ؟؟ اونهایی که باید شرمنده باشن و عذر بخوان ، گردنشون رو تبر نمیزنه !!!!

ریحانه احمدی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:42 ب.ظ http://haghighat.blogfa.com

سلام می دونم چقدر زجر کشیدین
خود من آتیش گرفتم وقتی دیدم لاشخورا دور پیکر بی دفاع مایکل که مثل یه کبوتر زخمی شکار دشمنا شده
خودشون کشتنش خودشون وکیل مدافعش شدم
الهی بمیرم براش که حتی خانوادشم بهش رحم نکردن
غریبه که دیگه جای خود داره
مایکل فرشته ای بود که تحملش برای شیاطین سخت بود
از تمام وجودم برای برپایی حقیقت دعا می کنم
همون طور که خودش در wanna be startin somethin می خوند
خیلی خوشحالم میم به وبم سر بزنی
و مطالبمو در مورد مایکل عزیز بخونی
مهم اینه که ما درس حقیقت راستگویی و شرافت رو ازش یاد گرفتیم

سلام دوست عزیز ...

تا وبلاگت رو باز کردم و چشمم به چهره نورانی (!!!) امام راحل افتاد ، فوری بستمش !!! شرمنده دیگه ... اینجوریاس !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد