مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

قطعنامه نهایی !!!

سلام بر دشمنان جهل و حماقت !


قبل از هر چیزی توجه شما رو به این خبر شرم آور جلب میکنم !


مادر محترم مایکل جکسون (!!) فرموده اند از دیدن اقدام شرم آور فرزندانشون شوکه ، متعجب ، مایوس و عصبانی شده و همچنین از اقدامات وفادارانه ، خالصانه و شگفت انگیز عوامل بنیاد در طول سه سال قبل قدردانی و سپاسگزاری نموده اند !


برای اونایی که شاید مثل من حافظشون ضعیف باشه و به یاد نیارند ، دو ماجرای قدیمی رو مرور خواهم نمود . لطفاً توجه بفرمایید :


1- پیرزنی که امروز زبان به مدح و ستایش سران بنیاد مایکل جکسون گشوده همان انسانیست که 3 سال قبل و در ماههای بعد از فوت مایکل جکسون به وضوح ادعا میکرد که مایکل به وی گفته بود که جان برانکا اموال وی را به سرقت برده و به او خیانت نموده است ! پیرزن ادعا میکرد که پسر فقیدش از جان برانکا متنفر بود و هرگز دلش نمیخواست او ( برانکا ) حتی برای یک بار دیگر پا به زندگیش بگذارد !!!


2- پیرزنی که امروز زبان به مدح و ستایش بنیاد گشوده همان انسانیست که بعد از انتشار آلبوم قلابی Michael در سال 2010 ادعا میکرد برخی آهنگهای این آلبوم صدای پسر فقیدش نیستند و عوامل مزدور این بنیاد شریف خیلی مودبانه و دوستانه به وی فرمودند : خفه شو پیرزن !!!!


خوب ، به نظر شما در مورد چنین موجودی به نام کاترین جکسون چه حکمی باید صادر کرد ؟!


یا ایشون یک پیرزن فاقد عقل و درک و حافظه بوده ، به بیماری آلزایمر بسیار شدید و هولناک مبتلاست یا اینکه یک پیرزن بی هویت ، سست عنصر ، نون به نرخ روز خور و در نهایت خائن و بی وجود و بی ارزش است !!! از یک چنین مادر شیرین عقل و چنان پدر زنباره عیاش مشنگی چون جوزف جکسون ، خلق جانورهای دوپایی مثل برادران و خواهران مایکل جکسون چندان عجیب و غریب به نظر نمیرسد !! فرزندانی که یا مانند جکی ، لاتویا و مارلون ، موجوداتی بی نهایت بزدل ، بی وجود ، ترسو و مفتخور هستند یا موذمارهایی (!!!) هستند در مایه های جرمین ، جنت و تیتو که اوج هفت خطی و هزار چهره بودن خود را در طول سالیان سال با همه وجود و به استادی تمام به اثبات در آورده اند !! فرزندانی که یکی از یکی بی شرف تر و بی ارزش ترند !!!


اینو خوب میدونم و برام قابل قبوله که بسیاری از طرفداران مایکل جکسون چه در داخل ایران و چه خارج از ایران هنوز حتی به ذره ای از درک و فهم لازم جهت پی بردن به دسیسه های اطراف زندگی مایکل جکسون که در ژوئن 2009 منجر به مرگ این خواننده گردید دست نیافته اند . شاید خیلی از این طرفدارها هیچ وقت هم در طول عمرشون نتونند به این نقطه برسند . با این موضوع مشکلی ندارم که چرا بسیاری از طرفدارهای ساده لوح نمیتونند حرفهای من و امثال من رو در قبال موضوع مرگ مشکوک مایکل جکسون باور کنند . اشکال نداره که هنوز نمیتونند بفهمند که قاتل واقعی مایکل جکسون فقط کنراد موری زشت و بدترکیب نبوده !! فهمیدن این چیزها درک و شعوری خیلی بالاتر از اونی میخواد که خیلی از طرفدارهای پر ادعای وطنی و غیر وطنی امروز دارای اون هستند ! طرفدارها نمیتونند این حقایق هولناک رو باور کنند چون بنیاد ، قسم و آیه و سوگند میاره که ما راستگو هستیم و داریم به وظایف انسانی خودمون عمل میکنیم ! در مقابل همه این استدلالها ، من تنها یک سوال ساده از همه دنیا دارم :


شماها چطور میتونید صداقت ، حقانیت ، قسم و سوگند و آیه موجوداتی رو باور کنید که با بی همه چیزی تمام ، صدای خواننده ای آماتور رو به جای صدای مایکل جکسون کبیر به دنیا تقدیم کردند و در همون ماجرا هزاران هزار دلیل و مدرک ساختگی ارائه کردند که اینها صدای مایکل جکسون هستند و شما قادر به تشخیص اون نیستید ؟؟!! شما چطور به سایر داستانهای کذایی موجوداتی که دروغی تا این اندازه بزرگ را به عنوان حقیقت محض تحویل دنیا داده اند اطمینان دارید ؟؟؟!!! چطور باور میکنید در مورد قتل مایکل جکسون و اینکه مایکل خودش کنراد موری را استخدام کرده بود حقیقت را مطرح میکنند ؟؟!! چطور داستان وصیت نامه جعلی و توهین آمیز منتسب به مایکل جکسون را باور میکنید ؟؟ چطور باور میکنید که جکسون خودش با میل و رضایت باطنی تعداد کنسرتهای لندن را از 10 به 50 اجرا افزایش داده بود ؟؟!! چطور باور میکنید که جان برانکا و جان مکلین به خواست و میل باطنی مایکل جکسون در آخرین روزهای عمر کوتاه او به زندگیش وارد شدند ؟؟!! چطور باور میکنید که کنراد موری اولین و آخرین جنایتکار در پرونده قتل پیچیده و مرموز مایکل جکسون بوده است ؟؟ منشاء این باورهای شما کجاست ؟؟ آیا غیر از بیانیه های پیاپی و پشت سر هم عوامل گرداننده بنیاد اوست ؟! آیا اینها چیزی فراتر از ادعاهای تو خالی افرادیست که صدای جیسون مالاچی را با همین قسم و آیه ها به عنوان صدای مایکل جکسون تحویل شما دادند ؟؟ افرادی که اون بلاها رو سر آهنگ هالیوود مایکل جکسون آوردند ؟ افرادی که در جریان انتشار بازی Experience ، آهنگ They Don't رو اونطور کن فیکون کردند ؟؟ آیا اینها ادعاهای همون افراد دروغگو و بی وجود نیست ؟؟؟ شما چطور میتونید حرفهای افرادی رو که دست به چنین فجایعی زده اند چشم و گوش بسته باور کنید ؟؟؟ چرا فکر میکنید موجوداتی که اونقدر وقیحانه و بی شرم در جریان آلبوم Michael دروغ گفتند نتونند وصیت نامه تقلبی به نام مایکل جکسون درست کرده و دست به هزار بازی کثیف دیگه بزنند ؟؟؟ چرا نمیتونید فکر کنید که دسیسه های اطراف نام مایکل جکسون بعد از مرگش اونقدر زیاد بوده که داستان اون آلبوم فیک توش اصلاً به حساب نمیاد ؟!! چرا فکر نمیکنید ؟؟؟


میخواید خیلی رک و بی تعارف بگم کدوم افرادی با حرفهای من مخالفند و با خوندن تک تک این جملات تا اعماق تهشون (!!!!) بهشون فشار میاد ؟؟؟!!


اون موجودات ابله و کند ذهنی که هنوز اون 3 آهنگ کذایی رو صدای مایکل جکسون میدونند !!!


بله خیلی جدی و قاطع این حرف رو میزنم ! ممکنه در نگاه اول افراد بگن چه ربطی داره اما اتفاقاً موضوع 100% هم ربط داره !!! فقط اون طرفدارهای نادون و هالو و خائنی با من مخالفند که هنوز بعد از یک دنیا هارت و پورت و زرت و زورت و ادعا ، فکر میکنند اون 3 آهنگ صدای مایکل جکسونه . در نتیجه قسم و آیه های بنیاد رو به صورت 100% احمقانه قبول داشته و باز در نتیجه چون آقایون در نظرشون افرادی صادق و راستگو جلوه کرده اند لذا در تمام موارد دیگه چشم و گوش بسته و گوسفند وار (!!!) از اونها تبعیت کرده و امثال منو دشمن پدر پدرسوخته خودشون قلمداد میکنند ! این اون چیزیه که به من آتیش میزنه ! این درد وجود منه که آخه چرا جهل و نفهمی تا این حد داره بیداد میکنه . حالا هم که به شکر خدا ، حرص و طمع و آز بی پایان جکسونهای نازنین (!!) اونها رو به خاطر پول در نقطه مقابل بنیاد قرار داده و شعله ور شدن آتش چند دستگی و اختلافات داخلی این خاندان مضحک ، موضوع را به افتضاح ترین درجه خود در طول سالیان گذشته رسانده است !

جالبه که در این بین تک دختر مایکل جکسون هم به جمع فریب خوردگان و خائنین پیوسته و ضمن حمایت قاطع از عملکرد جان برانکا و افراد مزدورش ، ننگ و رسوایی و شرم را به بالاترین درجه ممکن رسانده است !!!


البته از دخترکی که تمام فکر و ذکرش در این سن و سال 7 قلم آرایش کردن و خیابون گز کردن و عکس یادگاری با کریس براون و جاستین بیبر انداختن و قر و قمبیل و شیشکی اومدن جلوی وب کم و قرار دادن تو یوتیوب و دادن توییتهای پشت سر هم در توییتر هست ، بیشتر از این نمیشه توقع داشت !!!


دیگه دلم نمیخواد از این دخترک نادون حمایت کنم ! نه از خودش نه از همه کسانی که تو دنیا از رفتارهای جلف و سبک سرانه اون حمایت میکنند . نه ! پاریس و پرینس دیگه بچه نیستند ! چرا توی همه چیز عقلشون 80 برابر من کار میکنه اما وقتی بحث بنیاد مایکل جکسون به وسط میاد هنوز بچه هستند و اشکالی نداره که از اون حرومزاده ها حمایت میکنند ؟! به خدای یکتا قسم هنوز قبولش برام سخته که چطور فرزندان مایکل جکسون بعد از اون جریان توطئه کثیف آهنگهای قلابی اونطور لال شدند و صداشون در نیومد !


د آخه بی معرفتها ، لال شدید ، ترسیدید ... هر کوفت دیگه ای که باعث شد صداتون رو ببرید و فریاد خیانت سر ندید ... به جهنم ! دیگه چرا حمایت میکنید ؟؟؟ به خدا دارم از شدت خشم میترکم !! اون وقت دختره بلند میشه لخ و لخ و لخ میره این شو و اون شو با دستش قلب نشون میده و آی لاو یو ددی میگه !!!


د آخه کند ذهن بدبخت ، این چطور عشقیه که هنوز صدای اون ددی ننه مردت رو نمیشناسی ؟؟؟ چطور صدای ناب اون ددی خسته ای که شبها تا صبح توی گوشت با لبخند لالایی میخوند رو فراموش کردی ؟؟؟ چطور از جان برانکایی حمایت میکنی که ویرانگر نام و میراث ددیت بوده ؟؟؟ حیف از نام مایکل جکسون ! دریغ از اون همه عشقی که به تو و اون 2 تا پسر بی خاصیت داد ! افسوس از اون همه اشکی که به پای شما ریخت ! شرم به همتون که هرچی بی غیرت تو دنیا هست رو با اعمالتون رو سفید کردید !!



خلاص !!!



این پست ، نوشته خداحافظی من با همه افرادیه که در سطرهای بالا ازشون اسم بردم . از این ثانیه به بعد همشون برام مردند ! سرنوشت هیچکدومشون برام یک پاپاسی ارزش نداره . مرگ و حیات تک تکشون برام یکسان و مساویه . خدا رو شاهد میگیرم که تا نفس میکشم نامی از هیچکدوم از افراد خانواده جکسون در این وبلاگ نخواهید دید . و همینطور همه اون طرفدارهای بزدل و بی مایه ای که به هر علتی و به هر توجیهی از هر کدوم این افراد حمایت کنند برام از همین ثانیه مرده های متحرک به شمار میاند !


یک کلام ، ختم کلام :


این قطعنامه تا روزی که تغییری اساسی و همه جانبه در افکار و گفتار و اعمال جکسونها دیده نشه به قوت خودش باقیه !


* متاسفم ارباب اما همش به خاطر توئه ...


میدونم چطور روحت در رنج و عذابه ...


اینها کلمات و صدای توئه آقای جکسون !


The Voice Of The Voiceless


همونی که خوب بهم یاد دادی ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 5 + ارسال نظر
tina چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

تمام حرفایی که میزنی درست اما لطفااز این بچه هااینطور انتقاد نکن شاید اشتباه کنن اما خب بچه های مایکلن که با تمام وجود دوستشون داره
مایکل ناراحت میشه دوست گلم
ممنون که به ما آگاهی میدی

یه زمانی انتقاد میکردم ... الآن دیگه سالهاست که برای من مردند و وجود خارجی ندارند دوست عزیز ...

Nader Mjjy یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:50 ب.ظ http://michaeljacksonemjj7.blogspot.com

ی مشت آشغال شدن پیشنهاد میکنم پست های تازه پاریس و تو اینستا ببینید بخدا هیچ فرق زیادی با عکس های پورن و گرافی نمیکنه
هی دنیا

؟؟؟!!! در مورد کی داری صحبت میکنی دوست عزیز ؟؟؟

Nader Mjjy چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:57 ب.ظ http://michaeljacksonemjj7.blogspot.com

منظورم پاریس بود

نمیشناسمش ... کی هست ؟

Nader Mjjy چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:06 ب.ظ http://michaeljacksonemjj7.blogspot.com


علی آقا ی دونه ای بخدا

حالا کجاشو دیدی دوست عزیز ؟؟!!

ریحانه احمدی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 11:54 ب.ظ http://haghighat.blogfa.com

درکت می کنم
من خیلی تحقیق کردم
تا بفهمم دور و بریهاش چه بلایی به سر آوردن
وقتی یه فرشته ی بی نظیر مثل مایکل باشی
باید شیطانی ترین دشمنهارو داشته باشی

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد