مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده (! MTV Salutes Michael Jackson )

سلام به همگی عزیزانم ...


همیشه اعتقاد داشتم یه وقتایی یه عکس خاص به تنهایی میتونه هزاران هزار برابر هزاران نوشته بار معنایی و مفهومی داشته باشه . عکسی که امروز میخوام تقدیم حضورتون کنم هم از این جنس عکسهاست :


در این تصویر مشاهده میکنید که لوگوی شبکه MTV در حال ادای سلام نظامی هستش !




فکر میکنم یه نگاه دقیق به اجزای این تصویر بتونه همونطور که گفتم ، هزاران نکته باریکتر از مو رو به شما انتقال بده ؛ پس سعی کنید تا اونجایی که ممکنه در خلوت خودتون قوای تخیل رو به کار گرفته و لطیف ترین ، آگاهانه ترین و حقیقی ترین مفاهیم ممکن رو از این تصویر زیبا استخراج نمایید .


دلم میخواد در پایان این میان پرده کوتاه ، جمله ای زیبا ، استثنایی ، تکان دهنده و بسیار خردمندانه و آموزنده از ارباب کبیر افسانه ها رو براتون نقل قول کنم . جمله ای که یقین دارم حتی طرفدارهای قدیمی و دو آتشه مایکل جکسون هم کمتر اونو شنیدند . جمله ای که عمل به اون میتونه راه سعادت و افتخار و پیروزی رو برای هر یک از مردم کره زمین تا ابد هموار کنه . بیاید با هم و در کنار هم این درس بزرگ از پادشاه هنر رو تا ابد سرلوحه زندگی هامون قرار بدیم .


مرد یک دستکشه میفرماید :


I'm interested in making a path instead of following a trail and that's what i want to do in life ... in everything i do ...


من علاقه دارم به جای تقلید از انسانهای دیگه و دنبال کردن رد پای دیگران ، رد پای خودم رو در تاریخ به جا بذارم ؛ این کاریه که دوست دارم تا ابد در زندگیم انجام بدم ؛ توی هر کاری که انجام میدم ...


و حقیقتاً ، این همان رمز جاودانگی و ابدیت در عالم است . رمزی که تنها عده ای معدود از آفریدگان خدا در جهان آن را کشف نموده و بدان عمل نمودند .


* با پایان یافتن روزهای تعطیلات من هم با قدرتی بیشتر از هر زمان دیگه باز خواهم گشت . بامداد پنجشنبه با مصاحبه ای جذاب و فراموش نشدنی در خدمتتون خواهم بود .

منتظر باشید !




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:54 ب.ظ

" ...... و رد پای تو ای ماه نورد افسانه ای، روشنگر مسیری نو در هنر موسیقی شد که تا ابد فراروی هنرجویان و حتی صاحب نامان عرصه موسیقی است و تو همیشه اولین و تنها یکی برای همیشه بودی و هستی و خواهی بود..."

تو ماه نوردی بودی که شور ماه پیمایی بر روی زمین رو با هنرمندی تمام در دلها به پا کردی که تا الان و همیشه از کودک تا بزرگسال می خواهند همپای تو اون رو تجربه کنند و روی زمین در فضا سیر کنند.

مایکل
تو تنها کسی هستی که با هنرت، رقص بی همتا و جادویی و با عشق نابت فاصله زمین و آسمون رو کم کردی:
با صدای تو میشه پرواز کرد ... میشه فرشته ها رو لمس کرد ... با رقصت میشه روند زندگی رو معکوس حس کرد و تا سبکبالی کودکی ها تجربه کرد

اینها خارق العاده ترین دستاوردهای هنر توست پادشاه جاودانه پاپ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد