مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مونواک 30 ساله شد !

سلام به همگی یاران عاشق . بهارتون سبز و خجسته باد ... 


30 سال پیش در چنین روزی ، 25 ام ماه مارس سال 1983 میلادی ، مردی از جنس عشق ، هنرمندی بی تکرار ، اربابی بیکران و خالقی توقف ناپذیر با به نمایش در آوردن جادویی دیگر در مقابل دیدگان میلیونها میلیون انسان کنجکاو در سراسر گیتی زمان را از حرکت باز ایستاند و همه قواعد و قوانین فیزیک بشر را به ریشخند گرفت ! او در حالی که همچون میلیاردها انسان قبل و بعد از خود به جلو گام بر میداشت اما در عمل به عقب حرکت میکرد ! 30 سال پیش در چنین روزی پادشاه بی رقیب هنر و ارباب جاودان افسانه ها برای نخستین بار در طول تاریخ بشر با مونواک خویش یک بار دیگر به زمین و زمینیان اثبات کرد که تفاوت نام مایکل جکسون با سایر نامهای تاریخ بشر در چیست !!!




30 سال پیش در چنین روزی ، عالم با پدیده ای مواجه گشت که تا دنیا دنیاست ، جهان و جهانیان را به بهت و حیرت و تحسین و ستایش وا خواهد داشت ؛ حرکتی که در طول 30 سال گذشته تاریخ میلیونها و میلیونها بار در شرق و غرب گیتی توسط بزرگ و کوچک به تقلید و اجرا در آمد و هر نفس ، یاد و نام خالق افسانه ای آن را در ذهنها درخشان تر و تابناک تر نمود ...


30 سال پیش در چنین روزی ، پسرکی ریز اندام با قدمهای کوچک و سریعش بر روی زمین ثابت کرد تنها و تنها مایکل جکسون است که برای قدم زدن بر سطح ماه احتیاج به هیچ سفینه و فضا پیما و تکنولوژی نخواهد داشت !!




فرا رسیدن این روز حماسی و تاریخ ساز رو به جهان و جهانیان خصوصاً همه عاشقان مایکل جکسون کبیر در سراسر گیتی تبریک گفته و به احترام یگانه مونواکر تاریخ سرم رو با عشق و ستایش و احترام و تواضع فرود میارم ...


به مناسبت از راه رسیدن فرخنده 30 امین سالروز رقص جاودان الهام بخش همه هنرمندان کوچک و بزرگ تاریخ و همچنین به منظور عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن بهار سبز و با شکوه طبیعت ، هدیه ناقابلی رو تقدیم همه عاشقان مرد یک دستکشه خواهم نمود :


ویدئوهای کوتاهی که از دیدن آنها 100% بهت زده و شوکه خواهید شد !!!


بدون شرح !!!



تقدیم با عشق :


لینک دانلود 


* پسورد فایل ، همون پسورد همیشگی !!!


و در انتها :


ارباب ماه پیمای من ... 30 سالگیت مبارک ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
misssdandelion شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام پسورد فایلها رو میشه لطف کنین بگین

سلام دوست عزیز ... فکر میکنم براتون ایمیل کرده باشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد