مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تقدیم به خورشید رخ برکشیده در پس ابرها ...

سلام بر همگی یاران عاشق ... 


در واپسین روزهای یک سال پرحادثه دیگه قرار داریم . سالی که یک بار دیگه بدون حضور فیزیکی او آغاز گردید و بدون حضور فیزیکی او بار دیگر به آستانه نوروزی دیگر رسید .


در آستانه بهاری جدید و در این روزهایی که مثل آخرین لحظات هر سال دیگه ، ترکیب غریبی از شادی و دلتنگی مهمون خونه دل تک تک عاشقهای مایکل جکسون کبیره ، جا داره یک بار دیگه یاد و نام جاودان ارباب افسانه ها با فروتنی و تواضع محض گرامی داشته بشه و با همه قوا فریاد بزنیم که :


مایکل جکسون از یاد رفتنی نخواهد بود !


به همین منظور ، ویدئوی بسیار زیبا و عمیق و تاثیرگذاری رو براتون آماده کردم که دلم میخواد اون رو تقدیم به همه شما عزیزان گرامی کنم . ویدئویی از ایمپرسونیتور معروف و بزرگ مایکل جکسون و دوست بزرگوار و بسیار عزیزم ، آقای Kenny Wizz که قبلاً در همین وبلاگ به صورت خلاصه راجع بهش صحبت کرده بودم .



این ویدئو مربوط به حضور کنی در یکی از مراکز خرید بزرگ مانیل فیلیپین هستش . تاریخ این رخداد بر میگرده به 28 اکتبر سال 2009 میلادی یعنی دقیقاً همون روزی که فیلم This Is It مایکل جکسون داشت برای نخستین بار در جهان اکران میگردید . اینجا مراسم پریمیر اکران این شاهکار تاریخ موسیقی در فیلیپین هستش و کنی به صورت مهمان افتخاری ، با امضا کردن تصاویر مایکل جکسون و همچنین انداختن عکسهای یادگاری با طرفداران هیجان زده مرد یک دستکشه ، شور و حال و هیجان ویژه ای در این برنامه ایجاد کرده است . تصاویر بسیار خاص و موسیقی ناب و بی همتای مایکل جکسون کبیر ، عظمت و شکوه موجود در این ویدئو رو صد چندان کرده است . در یک کلمه میشه گفت ، واژه مقدس عشق در ثانیه ثانیه های این ویدئوی منقلب کننده و اثر گذار با همه وجود خودنمایی میکند .... 


توضیح بیشتری نمیدم و ازتون درخواست میکنم این ویدئوی خاص رو دانلود کرده و در مقابل احساس عمیقی که پس از دیدنش در انتهای قلبهاتون به وجود میاد ، سر تعظیم خم نمایید ...


لینک دانلود :


پارت 1


پارت 2



اگه علاقه دارید با کنی ویز و بزرگی حرکت والای عاشقانه ای که سالهای ساله داره با عشق و بی ادعا در جهان اجرا میکنه بیشتر آشنا بشید ، لطفاً تیزر جدیدترین کنسرتهای ایشون رو که موسوم به History II بوده رو هم دانلود نمایید :


Kenny Wizz History II




درسته که سالهاست از زمان خاموشی ظاهریش گذشته است اما همچنان روزهای عمرم را با صدای او آغاز نموده و نور و انرژی بی انتهای خورشید تابناک وجودش را از بند بند کرانه های گیتی با عمق وجودم احساس میکنم . پس لبخند زده و با آرامش زمزمه میکنم :


او زنده است و تا همیشه اینجا خواهد بود ....


This is it, here I stand


I'm the light of the world I feel grand



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 2 + ارسال نظر
samira پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

عاشقشم فقط میتونم همینو بگم...
ولی دیگه نمیخوام بیش از این ادامه بدم چون میترسم جای خدا رو برام بگیره

کسی که نمیتونه حد و مرز بین خالق و مخلوق رو حفظ کنه ، از اساس زشته که نام عاشق رو روش قرار بدن ...

لیلا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام و درود
من هم به جرگه دلدادگانی پیوستم که روزهای عمرم را با صدای او آغاز می کنم و لبخند دلنشینش را با تمام وجودم احساس میکنم و شب را با صدای مرد درون آینه به صبح پیوند می زنم و این تجارب ناب شیدایی فقط از شور آفرین بی همتایی مثل مایکل بر میاد که سراسر عشقه و من لطف خدا رو با عشق او بیش از پیش در خودم حس می کنم.

خدا رو شکر


و

باز هم صدها بار و هزاران بار سپاسگزارتم دوست قدیمی ارباب افسانه ها.

سلام و درود به تو بانوی صمیمی و عاشق ...

" دوست قدیمی ارباب افسانه ها " ... فقط خدا میدونه در طول یک عمر بودن در این راه و شنیدن انواع و اقسام القاب و عناوینی که بهم نسبت داده شده ،تا کنون عبارت و ترکیبی به این اندازه ناب و دلنشین و دوست داشتنی به گوشم نخورده است ... با همه وجود ازت سپاسگزارم و آرزو میکنم که ای کاش حقیقتاً شایسته و لایق شنیدن این عنوان استثنایی و با شکوه باشم دوست من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد