مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

گوگوش ؛ زنی سراسر عقده و حقارت و پستی ...

سلام به همه یاران و عاشقان گرامی ...


خوب ، فکر میکنم دیگه تا حالا همه ماجرای رسوایی اخیر آکادمی موسیقی گوگوش که جمعه شب حدود ساعت 11 و 20 دقیقه شب در شبکه انگلیسی من و تو رخ داد رو شنیده باشند :


داستان روایت جناب شهرام شب پره از 2 دونگ صدای مایکل جکسون رو !!! 


ماجرا از این قرار بود که جمعه شب پس از اتمام اپیزود دیگری از سریال تلویزیونی آکادمی موسیقی گوگوش ، شهرام شب پره که مهمان ویژه (!!!!) این قسمت از این شوی دروغین سراسر حقه و نیرنگ و فریب و دغلبازی بود کنار یکی از مجریان خودفروخته و مزدور این شبکه به نام سالومه موسوم به سالی نشست و ضمن لیچارگویی در هر بابی از جمله اهانت مطلق به هنر موسیقی پاپ داخل ایران ، مایکل جکسون را فردی عنوان نمود که علی رغم اینکه حتی 2 دونگ ( دانگ ! ) صدا هم نداشت ولی با این حال تونست عالم رو فرا بگیره و جهان رو تکون بده و از این جور یاوه ها ... 



و بلافاصله و خوشبختانه بعد از این سخنان سخیف و هجو ، موج حملات کوبنده ای علیه شهرام شب پره و آکادمی گوگوش از طرف عاشقان مایکل جکسون در فضای مجازی به راه افتاد که هنوز پس از گذشت 30 ساعت از وقوع این حادثه ، این موج سهمیگن فروکش ننموده است . موضوع به حدی حاد و شدید شد که حتی سایت همواره محافظه کار و میانه روی eMJey هم نتوانست در مورد این واقعه سکوت اختیار نماید :


http://emjey.com/persian/news/archives/2013/03/006275.php



نمیدونم تا چه حد از پشت پرده های این واقعه زننده اطلاع داشته باشید . نمیدونم چه مدت میشه نوشته ها و حرفهای منو تو دنیای مجازی دنبال میکنید اما برای اونهایی که شاید به تازگی به جمع ما پیوسته باشند مجبورم یه مرور خیلی کوتاهی از باورها و اعتقاداتم در مورد سر منشاء همه این داستانها داشته باشم : عجوزه ای سراسر عقده و حقارت و نفرت به نام گوگوش !!!



عجوزه ای که در طول فعالیت هنری (؟؟؟!!!) خویش تا کنون بارها و بارها و بارها دست به تقلیدهای زننده و چندش آور از هنر مایکل جکسون کبیر زده و نه تنها هیچگاه اعترافی دال بر این دزدیهای پلید ننموده ، بلکه همواره با این کلمات که این آثار همه و همه از نبوغ و هنر ذاتی سرشار خودم سرچشمه گرفته ایرانی های خام و بی اطلاع سراسر کره زمین را به طرز احمقانه ای فریب داده است ! درجه وقاحت و پستی گوگوش به جایی رسید که برای تیزر تبلیغاتی کنسرتهای خویش ، رسماً امضا و دستخط مایکل جکسون را جعل نمود و با این حرکت ، ته مانده شرف و انسانیت نداشته خویش را هم به زیر سوال برد !!




و بلافاصله پس از این واقعه بود که حملات بسیار تندی از طرف من علیه شخص گوگوش خصوصاً در شبکه انگلیسی من و تو آغاز گردید که این حملات پس از آغاز شوی تلویزیونی آکادمی ، به شدت قدرت و جهت بیشتری یافت ! گوگوش که یقیناً طاقت و تحمل این افشاگری وسیع و عظیم از طرف من رو نداشت در حد مرگ بهش فشار وارد اومد و سرانجام کار براش به اونجایی رسید که مجبور شد علناً از تریبون من و تو و شوی تلویزیونی چیپ و سطح پایینش ، بارها و بارها برای متلک گویی به مایکل جکسون استفاده کنه که میشه آغازی بر این ماجرا رو حکایت جوانک خام و ساده لوحی دونست که با حماقت محض اومد و نام پیرمرد فسیل و از کار افتاده ای به نام اسفندیار منفرد زاده رو کنار نام مایکل جکسون قرار داد و شهرتش رو با شهرت او مقایسه نمود !!!



اما این داستان همینجا متوقف نشد . کمی بعد ، هومن کچلبری ( خلعتبری !!!) شبی جهت دفاع از برنامه آکادمی در صفحه تلویزیون من و تو ظاهر گردید و جهت دفاع از سطح آکادمیک بسیار بالای این برنامه (!!!!!!) ، مثال زیر را عنوان نمود :


آقاجان ، اینجا آکادمی موسیقی ایرانیه ! یعنی اگه مایکل جکسون هم با اون صدا بیاد توی این برنامه قطعاً رد میشه !!!!



اما گوگوش عقده ای و سراسر نفرت که با این چیزها آروم نمیگرفت مجبور بود باز هم دست به حرکت جدیدی بزنه و نوچه دیگه ای از خودش رو جهت زدن ضربه ای دیگه به مایکل جکسون به جلوی دوربین بیاره . و این بار ، قرعه به نام شهرام شب پره در اومد !!!!


خوب ، اولاً با اینکه شاید هیچکس از این بابا خوشش نیاد و شاید خیلی هم متنفر و دشمن در نسل امروز داشته باشه ، من لازمه یه نکته ای رو تاکید کنم که این موجود ( شب پره ) طی سالیان زیاد بارها و بارها طی مصاحبه های مختلف ثابت کرده که مایکل جکسون رو حقیقتاً دوست داره و در مقابلش ادای ارادت و حقارت کرده . این مرد چند سال گذشته در مصاحبه ای در جلوی چشم میلیونها ایرانی در سراسر دنیا دقیقاً اعتراف نمود که اگه 60 سال دیگه هم در خوانندگی دوندگی کنه ، باز هم به گرد پای مایکل جکسون نمیرسه !

فکر میکنم حالا بعد از مطالعه این مطالب بهتر بشه حرف مفتی که جمعه شب از دهان شهرام شب پره خارج شد رو تجزیه و تحلیل کرد . این حرکت بدون شک یک توطئه کثیف دیگه از طرف شخص گوگوش عجوزه بوده که در راستای انتقام گرفتن از طرفدارهایی مثل من انجام شده که آبرو و حیثیتش رو در جهان به باد داده ام !!! در این مطلب ذره ای شک و تردید نداشته باشید .

و متاسفانه همانگونه که دیدیم ، این پیرمرد خنگ هم آلت دست پیرزن عفریته شده و اومده عین یک بچه ، جمله دیکته شده بهش رو تو تلویزیون خونده و تموم ! مضحکی داستان اینجاست که شهرام بعد از 70 ، 80 سال عمر و ادعای بیش از 50 سال خوانندگی ، هنوز میاد از واژه شکمی و کیلویی " دونگ " برای ارزیابی صدای خواننده ها استفاده میکنه که این واژه در فرهنگ موسیقی ما بیشتر معادل صدای عرعری و خرکی و کلفت (!!!!!) به حساب میاد که خوب ، با این تعریف خدا رو شکر خواننده های دونگ بالا (!!!!!!!!!) زیاد توی موسیقی ما وجود داره و بر اساس همین تعریف هستش که مایکل جکسون واقعاً همون 2 دونگ صدا رو هم نداره !!!!


بنده خدا هنوز بعد یک قرن یاد نگرفته که استاندارد ارزیابی صدای خواننده ها در جهان امروز ، اکتاوها و سطوح فرکانسی و این حرفهاست . خوب البته از کسی که 70 ساله فقط داره موهاشو میجنبونه و روی صحنه قر میریزه و واویلا واویلا میخونه ، توقعی هم نیست که چندان معنی اکتاو و این چیزها رو درک کنه !!!


نکته مضحک تر این حکایت اینه که هفته پیش وقتی کچلبری اومد توی TV گفت که اگه مایکل جکسون با " اون صدا " هم بیاد تو آکادمی شرکت کنه ، قطعاً رد میشه و حالا این شب پره اومده میگه 2 دونگ صدا هم نداشت !!! بدبخت این گوگوش نمیدونه با فشاری که مایکل جکسون بهش وارد میکنه ، سر به کدوم بیابون بذاره !!! با خودش درگیر شده پیرزن ! یه بار یه نوچش رو میفرسته اون جمله رو بگه ، درست هفته بعدش یه نوچه دیگش میاد دقیقاً یه چیزی میگه 180 درجه برعکس اون یکی نوچش و باعث میشه همه دنیا به ریش نداشتش و آکادمی جوکش بخندند !!! عجوزه ، تکلیفت رو با خودت روشن کن : بالاخره مایکل جکسون با " اون صدا " بود یا 2 دونگ صدا هم نداشت ؟؟؟؟؟!!!!!!


و در انتها ، یادتون میاد گفته بودم گوگوش حداقل توی این سری آکادمی لیچار گویی به مایکل جکسون رو کنار نخواهد گذاشت ؟؟!! من هم بودم گند دزدی به اون بزرگی رو ازم در آورده بودند اینجوری لیچارگویی میکردم !!! حال کردید که تا چه حد این بدبخت رو میشناسم ؟؟ حالا بگید آفرین !!


و با اینکه شک دارم این بار آخرش باشه ، حقیقتاً امیدوارم این رسوایی شهرام شب پره و جریان تندی که علیه گوگوش و آکادمیش به راه انداخت ، دیگه نقطه آخری بر داستان مبارزات عبث و بی نتیجه این سارق حرفه ای با ارباب کبیر افسانه ها و عاشقان راستین او باشه ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 16 + ارسال نظر
مبینا یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:19 ب.ظ http://gravatar.com

باههاتون موافقم مایکل آدم بزرگی بود و فراموش نشدنی اون حتی در دوران شیرین کودکی هم کار کردو زحمت کشید ولی حالا به جای قدر دانی انسان های بی هنری مثل گوگوش و شهرام شب پره دارن اونو خراب میکنن ولی ما همه پشت مایکلیم چون ما اونو به خاطر خودش دوست داریم .مایکل سرتاسر وجودش سرشار از خوبی و مهربونیه و از عشق لبریزه حححححححححححححتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممأأأأأأأأأأأأأأأ نظرمو ببینید و پاسخ بدید ممنونم

از اینکه هنوز عده ای در اینترنت از طریق سرچ ، نوشته های قدیمی تر منو میخونند و نظر میدند خوشحالم !
متاسفانه همونطور که اشاره کردم ، این موجودات که سراسر وجودشون از حقارت و حسادت انباشته شده ، هرگز و تا پایان عمرشون قادر به تحمل کردن وجود و نام مایکل جکسون نخواهند بود و از این بابت خواهند سوخت و عذاب خواهند کشید ...

سینا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ

این دیوسا اصن هیچ گوهی نیستن بخوان راجع به میکل جکسون حرف بزنن و یه مشت خود تحویل گیر

saeed دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

تویی که این همه ادعا داری باید پشت هموطنت باشی بدبخت نه یه اجنوی یعنی حتی صدای شماعی زاده که بچه بشنوه گریه ش میاد رو به یه خارجی ترجیح بدی

اجنوی ؟؟؟!!!

سهیل جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ

این فسیل ها در حدی نیستن که از صدای سلطان پاپ ایراد بگیرن. جالب بود ممنون

am2 دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

مرسی...آفرین

ss چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

گوگوشه بووووق

حمید رضا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ق.ظ

دوست عزیزی که اسمت رو گذاشتی saeed واقعا متأسفم که همچین طرز فکری داری و تازه میخوای مدیر این وبسایت رو هم تحت تأثیر طرز فکرت قرار بدی!!!!!!!!! پیشنهاد می کنم یه تحقیق خیلی خیلی کوچولو راجع به مایکل جکسون عزیز انجام بده و ببین چه آدم بزرگی بوده. شاید آفریقایی آمریکایی تبار بوده باشه اما انقدر مهربون و بزرگوار بوده که برای تمام مردم دنیا (از جمله ایران و عمان) احترام قائل بوده
در ضمن یه ایرانی به نام بیتا طاهریان باهاش ملاقات کرده و اون خیلی بهش احترام گذاشته (سرچ کن تو گوگل) و دو نفر از کسانی که براش کار می کردند ایرانی بودن. پس به گفته تو اگه وینستون چرچیل هم که دنیا رو گندوند ایرانی بود ما باید ازش دفاع میکردیم و تعصب الکی به خرج میدادیم و به مخالفانش (مثل الان تو) کورکورانه حمله میکردیم.

ناهید یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
اگر کسی الان به صدای انکرالاصوات گوگوش رگوش میکنه بخاطر صدای گذشته اونه (البته اگر مثل من از شنیدن صداش تهوع نگیره) این ننه بزرگ بی شخصیت مجبوره برای جلب توجه دست به این کارا بزنه تا صدای خش دارش رو بخاطر دلقک بازیهاش نگاه کنن. بهتره بذاریم به التماس کردناش به بینندگان و شنوندگانش ادامه بده؛ دلشو نشکنین زنیکه فسیلو.
آخه حیف ماه شب چهارده (مایکل عزیز) نیست که با کرم شب تاب مقایسه کنیم؟!!!
شاد باشی علی نازنین.

خیلی وقت بود که دیگه به این عجوزه فکر نمیکردم ... بعد از سالها دوباره منو یادش انداختی ...

محسن چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 ب.ظ

آخه این اوسگولا کین که آدم اصلا به حرفشون توجه کنه؟؟

این شهرام شب پره رو تو ایران کسی آدم حساب نمیکنه حالا نمیخواد بره درباره ی یه شخصیت بزرگ و تکرار نشدنی جهانی نظر بده!

Audrina یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام!
موزیک ویدیوی شونه از گوگوش رو حتما ببینید. آخرش کپی پیست موزیک ویدیوی remember the time مایکله

سلام ... جدی میگی ؟ لازم شد دوباره یه سری به کارنامه داغون این عجوزه بزنم !

M شنبه 12 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:17 ب.ظ

با خوندن چندتا از مطالب سایتت،مثل همون که راجب بدل ها بود و یا همون مطلب با نام تلخنامه ی عشق.
و با دیدن این پست،فهمیدم که شما احتمالا دچار چندگانگی شخصیتی شدی!(فقط و فقط این جمله شوخی بود)

اما یک دفعه ای مشخص کن از مایکل بدت میاد یا خوشت میاد؟من که گیج شدم.
همزمان هم به مایکل توهین میکنی و هم طرفداری میکنی
اما راجل شایعه ها،اگه واقعی باشن که من فکر میکنم نیستن.ولی باز هم به خود مایکل مربوطه.روابط نامشروع یا جراحی های پلاستیک به خودش مربوطه.به ما فقط آهنگ ها موزیک ویدیو ها و هرچیزی که مربوط به هنرشه ربط داشته و داره.

( اما یک دفعه ای مشخص کن از مایکل بدت میاد یا خوشت میاد؟من که گیج شدم. )

تو تنها موجودی نیستی که طی سالهای گذشته در مواجهه با شخصیت به ظاهر پیچیده و غیر قابل درک من دچار چنین پارادوکس های روانی پیچیده ای گشته است و دقیقاً تماشای همین حس جالب ِ سرگردانی و عجز در مخاطبینی همچون توست که انگیزه اصلی بودن و ادامه دادن من در تمام طول سالهای گذشته بوده است . من هم همچون اربابم عاشق بازی کردن با انسانها و سر کار گذاشتن اونهام !!! اینو هیچ وقت از یاد نبر ...

Hello !!! Game Time !!! ...

M دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:41 ب.ظ

تاثیرگذار بود
پس داری شما میگی با دوگانگی که تو مطالبت هست،فقط میخوای مخاطبا سرگردان بشن؟!

اونی که من میگم مهم نیست ... اونی که افراد با توجه به بضاعت عقلی و فهمی خودشون برداشت میکنند مهمه !! ...

Audrina شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام مجدد!
خسته نباشید. توی کامنت قبلی اشتباها به جای موزیک صحنه، موزیک ویدیوی شونه رو گفتم که الآن متوجه ی اشتباهم شدم! می تونید از لینک https://www.youtube.com/watch?v=Vwo1w3KYEhc مشاهده اش کنید.
البته نسخه ای که من توی تلویزیون دیده بودم با نسخه ای که اینجاست یک مقدار تفاوت داشت، که خودم هم نمی دونم چرا.
توی ویدیویی که من دیدم گوگوش مثل مایکل این طرف و اون طرف می رفت و در نهایت هم غیب شد اما این نسخه مثل اینکه کوتاه شده ست. البته توی این نسخه هم کاملا مشهوده که از مایکل جکسون کبیر و موزیک ویدیوی remember the time کپی برداری کرده

ممنونم بابت توضیحات تکمیلی ...

hori پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:27 ق.ظ

آخه گوگوش چکار به مایکل جکسون داره . خود آمریکاییها چه بلایی سر هنرمندشون آوردند . حتی خواهرش لاتویا جکسو ن تو دادگاه علیه اش بد گویی کرد . همه دوستاش از پشت به مایکل خنجر زدند . تا دق کرد . حرف حق برنید .

خواهرش توی دادگاه علیهش حرف زد ؟؟!! چرا یاوه میگی بچه جون ؟؟!! تو برو همون آهنگهای گوگوش عجوزت رو گوش کن و حالش رو ببر عزیزم ... زیاد هم جوش نخور شیرت خشک میشه !!!

مونواکر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:37 ق.ظ http://Gravatar.com

ای خدا .... نمیدونم باید بخندم از شدت جالب بودن و مضحک بودن تماااام چیزی که الان از این موجودات مثلا ایرانی شنیدم
یا باید گریه کنم از شدت اوسکول بودن و خنگ بودن خود شخص گوگوش.....
خدایاااااا از چشام خون داره میاااااد!
الان د حال حاضر کجاست داره به کارای بد خویش می اندیشد؟؟؟؟؟؟من نه تاحالا از اهنگاش گوش دادم نه هیچی ... اما هیچوقتم دلم نخواسته گوش بدم ،.... یعنی عقل یه کارگردان شوی تلویزیونی تا این حد باید صفر باشه که مایکل جکسون بزرگ!! رو با یه بنده خدایی یه اسم استعاره گوگوش مقایسه کنه...
خود شخص گوگوش رو کار ندارم چون اصلا ذره ای نورون و ملاتونین و حتی خون توی مغز نداشته ش وجود نداره که خودشو با مایک مقایسه میکنه .....
عجب متقلبیه این موجود پلید.
اخه تقلب تا حد جعل امصا؟؟؟
یا دزدیدن بخشی از موزیک ویدیو یه آرتیست دیگه؟؟؟
هعییییی
شاید بتونم بگم تنها جاییش که خیییییییلی حال کردم ... (کچلبری) بود،،،، خدای من
خیلی وقت میذاری برای پست ها علی عزیز...
به کارت ادامه بده ..موفقیت توی مشتته
خیلی خیلی خوب بود این پست ... این بار دهمه که میخونمش....
امیدوارم همیشه توی موفقیت ها و عشقت به مایکل غلت بزنی ،،،،
در ضمن پست داستان Ali mj follower رو فراموش نکن ....
روی کمک من هم میتونید حساب کنید ....



صبح خیییییلی زودتون بخیر

وای پسر ... چند سال از این نوشته های من میگذره ؟؟؟ گاهی فکر میکنم عمرم باید به چند قرن رسیده باشه !!! خداییش اصلاً موضوع نوشته ها رو اغلب وقتها یادم نمیاد ... وقتی که نظراتت رو میبینم ، تازه میرم از نو خوندن رو شروع میکنم و یادم میاد !

صادقانه بگم ، امروز بعد از گذر چندین سال از نوشتن این پست ، با بعضی جاهای باورهای اون روزم چندان موافق نیستم ولی با اکثریت غریب به یقین حرفهام همچنان صد هزار درصد موافقم !!! قصد و برنامه من اینه که ذره ذره ، طی سالهای آینده ، ورژن های آپدیت شده تک تک این جنس مقالات رو در شبکه های اجتماعی با نسل های جدید طرفدارهای مایکل جکسون به اشتراک بذارم ...

مون واکر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:26 ق.ظ http://Gravatar.com

عالیه ... موفق باشی علی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد