مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تلخنامه عشق ...

سلام آقای جکسون . وقت بخیر . حالت چطوره ؟


هه ! چه سوال احمقانه ای ! آخه تو که سالهاست مردی و دیگه حالی برات نمونده که بخواد خوب یا بد باشه !


راستی یادته امروز چه روزیه ؟ امروز 5 مارسه . همون روزیه که 4 سال پیش توش توی اون عصر پنجشنبه تو لندن بعد از ساعتها سر کار گذاشتن مردم بالاخره از پشت اون پرده قرمز در اومدی و مثل همیشه با 4 تا جمله نصفه و نیمه و 4 تا دوستتون دارم ، همه چیز رو مالوندی به هم و با 4 تا ژست و ادای آبکی صحنه رو ترک کردی !!! گفتی توی جولای میبینمتون اما 4 تا جولای اومد و رفت و تو نیومدی ! گفتی کنسرتهام 8 جولای شروع میشه اما اولش افتاد 13 جولای و بعد هم که افتادی مردی و خلاص !



یه عمر میگفتی پادشاهم و کسی نمیتونه روی حرفم حرف بزنه اما وقتی 10 تا کنسرت پرده آخرت رو مثل آب خوردن یک شبه بر خلاف میل و توان و همه برنامه ریزی های اجباریت کردند 50 تا و بعدش هم وعده شهرها و کشورهای دیگه دادند ، زبونت رو موش خورد و جرات نکردی 4 تا از اون سان آو د بیچ های اساسیت رو که به خواهر و مادر دشمنهات نثار میکردی رو حواله ننه باباشون کنی تا حساب کار دستشون بیاد !


امروز سالروز همون روزیه که از ترس اینکه نکنه مردم تو سالن کنفرانس O2 تو رو هو کنند و بهت بخندند ، چند ساعت خودت رو توی هتل مخفی کرده بودی و شهامت نمیکردی طبق وعده ای که خودت داده بودی روی صحنه سخنرانیت حاضر بشی و آخرش هم با زور و تهدید از اون 4 دیواری خارجت کردند ! چه صحنه شرم آوری برای انسانی که زمانی یگانه ابرقدرت گیتی بود ...


چند روز پیش داشتم یه دور دیگه مستند اسپایک لی و چند تا مستند یادبود دیگه رو تماشا میکردم . دیدم همه اونهایی که روزگاری در کنارت بودند ، از پیر و جوون ، از زن و مرد ، از اونهایی که سن بچت رو داشتند تا اونهایی که سن ننه بزرگتو (!!!) دارند همشون سر و مر و گنده نشستند دارند میگن و میخندن و خوش میگذرونن و این وسط فقط توی بدبختی که تو سینه قبرستون کپیدی ! اونقدر دور شدی و مُردی که دیگه نمیشه حتی باور کرد روزگاری مایکل جکسونی هم توی این جهان نفس میکشید !



راستی چرا مُردی جناب جکسون ؟ چرا روزگارت از اون درجه از قدرت و شکوه و اقتدار به اون حد از خواری و حقارت و رسوایی تنزل کرد ؟ تقصیر کی بود ؟ پپسی ؟ خاندان چندلر ؟ تام اسندن ؟ دایان دیموند ؟ باب جونز ؟ لیزا ماری ؟ مارک شافل ؟ مارتین بشیر ؟ یوری گلر ؟ ریمون بین ؟ جان لندیس ؟ رندی فیلیپس ؟ جان برانکا ؟ جرمین ؟ خانواده کاسیو ؟ آرنولد کلین ؟ مدونا ؟ جی رندی تارابورلی ؟ امینم ؟ استیون اسپیلبرگ ؟ پل مکارتی ؟ کنراد موری ؟ همشون با هم ؟؟؟!!! هیچکدومشون ؟؟!! نه ، اینطوری نمیشه که !!! آخه طبق قوانین زندگی تو بالاخره باید همیشه یه کسی مقصر باشه دیگه !!! هرکسی به جز خود تو !!!!

 

آره دوست من ؛ این افراد هر کدوم ذره ای از بار این گناه روی دوششونه اما هیچکدوم اینها مقصر اصلی و 100% نیستند ! مقصر اصلی میدونی کیه جناب جکسون ؟ اونیه که سراسر زندگیش مملو از خطا و انحراف و اشتباه بود ! اونیه که روحش سراسر کمبود و عقده و آشفتگی بود ! اونیه که اونقدر علیهش سند و مدرک و دلیل اثبات جرم دارم که توی این محکمه بر خلاف محاکمه سانتا ماریا از بار هیچ گناهی تبرئه نمیشه ! اونیه که طرفداراهای متعصب و کوته فکر و عاشق پیشه و کم خردش حتی حاضر به ثانیه ای گوش دادن به ادله من برای اثبات مجرم بودنش نیستند و برای همین فقط سکوت میکنم !


از متهم کردن این و اون خسته شدم جناب جکسون ! مقصر هر بلایی که به سرت اومد در قدم اول فقط و فقط خودتی و اون زندگی بی در و پیکر و داغون خودت ! برات متاسفم و دلم برات میسوزه که عمرت اینجور در توهمات و اوهام ذهنی و همه ناملایمات و رویاهای دست نیافته سپری شد . متاسفم که قدر نبوغ و استعداد بی نهایتی رو که خداوند در وجودت قرار داد رو اونطور که شایسته و برازنده شکرگزاری و سپاس حضرت حق بود به جا نیاوردی و در انتها ، شبیه به یک بازنده و در تنهایی محض رخت از این جهان بربستی . دلم برات میسوزه اما بدون هر بلایی که به سرت اومد در حقیقت تاوان اعمال و رفتار نا به جا و خطای خودت بود و بس ! دیدن موجوداتی که سعی میکنند از تو تصویر یک قربانی مظلوم دردکشیده که همه دنیا بهش ظلم و بدی میکردند رو به جهان ارائه کنند ، حال تهوع بهم میده ! دیدن موجوداتی توهم زده که اصرار دارند به همه بباورونند که تو خوب ترین و درک نشده ترین بودی ! اونهایی که هنوز با رویای لمس وجود تو ، چشمان کورشان رو به روی همه واقعیتهای محض جهان بسته و در 4 دیواری های جن زده بیمارشان ، عروسک خیال را نوازش میکنند ! اونهایی که جز تنها یک قطعه از پازل آشفته زندگی تو ، بخش دیگری از پرسپکتیو ترسناک دنیای مایکل جکسون رو ندیده و سالهاست اون یک قطعه بزک کرده رو قاب کرده و به دیوار مقابلشان کوبیده و با عناوینی همچون آقا و بابا و منجی و پیامبر و ارباب در جهان ستایشت میکنند !!



خودت خوب میدونی که چیا ازت میدونم آقای جکسون ! و میدونی که نمیتونم و نمیخوام و این حق رو ندارم که ناگهان پرده دری کرده و لب به بیان حقایقی باز کنم که تصویر مقدست رو در ذهن عاشقهای کم اطلاع نازک دلت برای همیشه منهدم کنه . این حق رو ندارم چون میدونم که اغلب طرفدارهات گنجایش و ظرفیت درک حرفهای منو نداشته و به شدت گمراه و منحرف خواهند شد و اینکه این حق رو ندارم چون هنوز و تا ابد همه دنیا و زندگیم تویی و با همه سلولهای وجودم ممنون و مدیونتم ...


ازت گلایه دارم آقای جکسون ! خیلی خیلی زیاد . از اینکه میتونستی مرد دیگه ای باشی . میتونستی با نبوغ و عشق و احساسی که خدای بزرگ بهت هدیه کرد ، به گونه ای عادی تر ، صحیح تر و به یاد موندنی تر تو دنیا زندگی کنی . اینکه میتونستی حتی پس از میلیونها میلیون دلار کمک به دردمندهای عالم ، باز هم خودت یک میلیونر قدرتمند شکست ناپذیر باشی نه یک ورشکسته تا خرخره زیر قرض رفته و تحقیر شده در هنگام مرگ !!


راستی پولهات چی شد خالق تریلر و صاحب کاتالوگهای ATV ؟؟!!


ماشینی که روزگاری تنها با اشاره انگشتانش میلیون میلیون پول و سرمایه میساخت در انتهای عمر چه بلایی به سرش اومد که باید از طرف مادر به خطاهایی نظیر رندی فیلیپس به خاطر حاضر نشدن در سر تمریناتش مورد فحش و توهین و ناسزا قرار میگرفت ؟؟؟ پادشاهی که وقتی تنها اسمش در مراسم موسیقی میومد ناگهان 5000 آدم با ترس و لرز و احترام یک دفعه از جاشون به خاطرش بلند میشدند کارش به چه خفت و ذلتی کشید ؟؟!!


چی ؟؟!! تقصیر کی بود که بی پول شدی ؟؟!! وکیلها ؟؟!! مشاورهای بدجنس ؟؟!! دادگاههایی که میلیون میلیون خرج روی دستت گذاشت ؟؟!! اون وقت اون مشاورها و وکیلهای بدجنس (!!!) رو احیاناً عمه من استخدام میکرد مردک ؟؟!! راستی برای چی کارت به اون دادگاههای زشت کشید که بخوای پول هم بدی ؟؟!! برات پاپوش درست کردند نه ؟؟!! اخاذی و این قصه ها ... !! آره ، میدونم درست میگی اما کی بود که با رفتارهای احمقانش یک عمر به دست حروم لقمه ترین سگهای دنیا این بهانه ها رو داد که باهات عین یه سگ برخورد کنند ؟؟!! کی بود که یک عمر مثل یک هیولای دیوانه و یک دلقک روانی با سبک زندگی بیمار گونش به خوکهای دنیا اجازه اهانت و تحقیر و توهین داد ؟؟!! تو بودی آقای جکسون !! فقط و فقط خود تو بودی !!



میدونی ، من که میگم نتیجه ماهی 2 میلیون دلار پول مفت خرج کردن و به هزاران هزار کرم انگل صفت حق حساب دادن آخرش همین میشه جناب جکسون !! نتیجه سالهای سال اعتیاد به هزار کوفت و زهر مار و داروی آشغال همین میشه جناب جکسون !! نتیجه سالیان سال دوری از اعضای خانواده و ترک کردن اونها و در نتیجه طرد شدن از طرف اعضای خانواده همین میشه جناب جکسون !! من میگم خانواده هرچی آشغال و بی ارزش هم که باشه باز هم خانوادست !!! من که میگم همه بدیهی هایی که اون جکسونها در طول سالیان سال بهت کردند همش در قدم اول از بدی هایی که خودت در حقشون کردی سرچشمه میگیره و میدونی که برای اثباتش هزاران هزار دلیل هم دارم پس بی دلیل حاشا نکن ! نتیجه همه اون دروغهای شاخداری که یک عمر با دوز و کلک تحویل ساده لوحان جهان دادی همین میشه جناب جکسون !! اینکه در اوج جوونی بمیری و جسدت خوراک کرمها و حشرات زمین بشه !!


حالا اون قلب بزرگی که خدا به عنوان یگانه منجی زمین فرستاده بودش کجاست ؟؟ اون نبوغ و جادوی هزاره ها رو کی نابود کرد ؟؟ تبلویدها ؟؟ پاپاراتزی ها ؟؟ همه آدم بدهای دنیا به جز مایکل جکسون ؟؟


چی ؟؟ صدات نمیاد ... نمیشنوم چی داری میگی . بلندتر حرف بزن من بشنوم . آهان ...


اوه بوی ... این یک پاپوشه ! اوه بوی ، این یه دروغه ! اوه بوی ، اونها به من تهمت میزنند ! اوه بوی هیچکسی توی این دنیا منو درک نمیکنه ! اوه بوی ، من تنهاترین آدم زمینم ! اوه بوی ، من فقط 2 بار عمل جراحی کردم ! اوه بوی ، این بچه ها فرزند ژنتیکی خودم هستند ! اوه بوی ، من نمیدونم اسکین بلیچینگ اصلاً یعنی چی ! اوه بوی ، من پام شکسته و امشب نمیتونم برقصم ! اوه بوی کی گفته الیزابت تیلور از من باج سیبیل میگیره که قربون صدقه چشم و ابروی من بره ؟؟!! اوه بوی من کی میخواستم استخونهای مرد فیل نما و مریلین مونرو رو بخرم و توی کلکسیونم قرار بدم که برام از این شایعه های زشت درست میکنند ؟؟!! اوه بوی ، حالا مگه اشکالی داره آدمی که 400 میلیون قرض پرداخت نشده داره و در آمدهاش به کمترین مقدار ممکن رسیده ، بیاد یه 20 میلیون دلاری رو تو مغازه های لاس وگاس صرف خرید یه سری میز شطرنج و تابلو و عتیقه کنه ؟؟!!  اوه بوی ، من تو زندگیم دوبار با عشق ازدواج کردم و یک مرد کاملاً عادی بودم !!!!!! ( ) اوه بوی ، من نمیدونم چرا خواهر و برادرهای من همیشه علیه من حرف زدند و بهم حسادت کردند و منو دوست نداشتند !!!! اوه بوی ، من فقط 2 هفته تموم با جردی چندلر توی یک اتاق موندم و در رو از پشت قفل کردم و بعدش هم اومدم بیرون (!!!!) ، نمیدونم این همه جنجال و دروغ و سر و صدا برای چی بوده !!! اوه بوی ، کی گفته من بارها و بارها وعده های سرخرمن دادم و چون توش مثل خر توی گل میموندم (!!!) مجبور میشدم هزار تا بامبول و شامورتی سر هم کنم که از زیر قول و قرارهام فرار کنم !! اوه بوی ... اوه بوی ... اوه بوی .... !!!!


در کمال احترام بهت میگم : دهن گندت رو ببند و ساکت شو مایکل جکسون !!!



حالا 5 مارسه آقای جکسون و من دارم با دنیایی از خشم و دلتنگی به خاطرات عمرت و داستانهای زندگیم در کنارت نگاه میکنم . از دستت عصبانیم . خیلی زیاد ! به من و زندگیم بدی های هولناکی کردی . عشقت به تنم زخمهایی زد که جاشون هنوز و احتمالاً تا همیشه خونین و عفونیه اما من دارم سعی میکنم از دست اون زخمها خلاص بشم . به من بد کردی اما نه به اون اندازه که در حق خودت ظلم و ستم روا داشتی . پس وقتی خودت بزرگترین قربانی زندگی بد خودتی ، من دیگه چی دارم که بهت بگم ؟؟؟


و امروز ، من دلتنگم آقای جکسون . دلتنگ خاطر زیبای عمرت و خاطرات فراموش نشدنی دنیام در کنار نام تو . دلتنگ همه عشقی که به من و دنیای سردم بخشیدی . دلتنگ اون قلب بیکران عاشقت . دلتنگ نفسهای خسته بی قرارت !! دلتنگ چشمان خیس مهربونت !! دلتنگ جادوی حضور سبزت و دلتنگ معجزه دستای بزرگ همواره بخشندت .  امروز هزاران هزار حکایتی که داستان عاشقی من و تو رو ساخت از ابتدا توی ذهنم مرور کرده و از همیشه بیشتر و بیشتر دوستت خواهم داشت ... 


همیشه و یک عمر بزرگترین دغدغه و نگرانیت این بود که نکنه بعد از مرگت فراموش بشی ! بزرگترین وحشت و هراست توی این دنیا این بود که نکنه دنیا بعد از رفتنت از یاد ببردت !

و حالا من با همه وجود فریاد میزنم و بهت میگم درسته که از دستت گله دارم و عصبانیم مایکل جکسون ، اما عاشقتم و فراموشت نخواهم کرد  . از دستم عصبانی نباش ! فقط تویی که میدونی چی میگم و چه احساسی دارم . پس منو ببخش و بذار یه دور دیگه با افتخار بهت بگم :


تا همیشه عاشقترین  و کوچکترینم ... 


تا همیشه در یاد و خاطرم میرقصی ارباب ! ، سوگند یاد میکنم ...


WWW.MICHAELJACKSONLIVE.COM    


    


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance    

نظرات 16 + ارسال نظر
tina چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ق.ظ

ببخشید علی عزیز ولی من اینو خوندم از ترس...

موضوع چیه؟؟؟
توروخدا برام ایمیل کن چیشده تو این روز من مثل سگ ترسیدم
باور کن من خود مایکلو دوست دارم و هیچوقت از عشقش برنمیگردم بگو چی شده تو این روز

من فقط یه بچه ی احمق نیستم پس لطفا برام بفرست چی شده
من خودم به خیلی چیزا شک دارم و نمیخوام یه طرفدار نه عاشق احمق باقی بمونم منم مثل خودت

یعنی چی که چی شده دوست من ؟؟؟ چی رو چی شده ؟؟!! متوجه سوالت نمیشم ...

Tina چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

ببخشید من این پستتو خوندم خیلی هول شدم

خودت خوب میدونی که چیا ازت میدونم آقای جکسون ! و میدونی که نمیتونم و نمیخوام و این حق رو ندارم که ناگهان پرده دری کرده و لب به بیان حقایقی باز کنم که تصویر مقدست رو در ذهن عاشقهای کم اطلاع نازک دلت برای همیشه منهدم کنه . این حق رو ندارم چون میدونم که اغلب طرفدارهات گنجایش و ظرفیت درک حرفهای منو نداشته و به شدت گمراه و منحرف خواهند شد

اصلا ولش کن حتما صلاح نمیدونید ما بدونیم...

شرمنده بابت اون نظر احمقانه و هول هولکی که نوشتم عزیزم

دوست من ، بعضی سوالها جوابشون نوشتنی نیست . بعضی سوالها رو نمیشه با یکی دو کلمه جواب داد . بعضی سوالها جواشون قابل فهم برای " هر کسی " نیست . کلمات این پست همونطور که در عنوانش هم نوشتم به ظاهر تلخند و در باطن از عسل شیرین تر . اینها ، عاشقانه ترین عاشقانه های بزرگترین مرید عالم به عظیم ترین مراد کائناتند ؛ مریدی که نزدیک به 3 دهه از عمرش رو ثانیه به ثانیه به معشوق و اربابش نفس کشیده . حالا من چه جوابی به تو دخترک بدم که منظور من رو بفهمی دوست من ؟؟ ای کاش شدنی بود ... ای کاش ...

H سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ http://mjsmile1.blogfa.com

کاملا درک میکنم واقعا توضیحش در قالب چند سطر نوشته امکان پذیر نیست

...

samira پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ

نمیدونم چی بگم ....
قبلا وقتی بچه بودم کیلیپاشو میدیدم و از یادم رفته بود تا همین چند روز پیش دوباره دلم خواست کلیپاشو ببینم و بخاطر همین با زندگیش کم کم آشنا شدم
من هیچ اشکالی تو زندگیش نمیبینم..
اون تنها مشکلش این بود که شبیه آدمای دیگه زندگی نکرد ...
آدمای پاک آزاد زندگی میکنن و نگران حرف دیگران نیستند به خاطر همین عجییبند چون شبیه بقیه نقاب به چهره ندارند....
((مردم شهری که همه میلنگند به کسی که راست راه میرود میخندند)) این حالا حکایت مایکله...

amin شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ق.ظ

دوست عزیز, این چه طرز صحبت کردن, میدونی داری از کی حرف میزنی؟ برو یکم تحقیق کن راجع بهش ببین چه فرشته ای بوده این ادم. اون چیزایی که میگی ازش میدونی و نمیخوای بگی , دو بار تاحالا رد شده, تو دادگاه, همش شایعس, اره , ولی ممنون

برو درتو بذار امین جون !!!! تو داری به من در مورد فرشته بودن مایکل جکسون درس یاد میدی ؟؟!! مفلوک اون زمان که تو و امثال تو توی کوچه هاتون یه قل دو قل و الک دولک بازی میکردید من به خلق الله از فرشته بودن مایکل جکسون میگفتم و بهش لقب فخر آفرینش و ارباب افسانه ها و مایکل جکسون کبیر رو داده بودم !!!!

ss چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:07 ب.ظ

داداش من که نفهمیدم چی شد خودت بهش میگی ارباب بعد میگی
(اون یک قطعه بزک کرده رو قاب کرده و به دیوار مقابلشان کوبیده و با عناوینی همچون آقا و بابا و منجی و پیامبر و ارباب در جهان ستایشت میکنند !! )
میگی نمیتونی اونایی که ازش میدونیو بگی بعد نصفشو میگی میذاریمون تو خماریه بقیش خو بگو دیگه بابا اصن من نفهم و بیشعور و عاشق پیشه داری روانیم میکنی اخه من تا حالا ندیده بودم یه طرفدار دربارش این جوری حرف بزنه اونم شما که فقط یه طرفدار نیستیو زندگیشو حفظی نمیدونم والا از هیترا پول نمیگیری اینارو بنویسی بدبختی اینه که اینم نمیشه چون هیترا بیکار نیستن که بعد قرنی حالا یادشون بیفته ازاین حرفا بزنن تازه اونم پی واسه طرفدارای ایرانی یعنی میخوای بگی هرچی تا حالا میدونستم کشکه یااااااااا خدا من میرم بمیرمممممممممممممم

جوابت رو در پست آخرم دادم دوست عزیز ... بخون و امیدوارم خوب به حرفم فکر کنی ...

ss چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

من دیگه دارم عقلمو از دست میدم گرچه از نظره جناب عالی
من توهم زده ای هستم که چشمای کورمو رو همه ی واقعیت ها بستم یه تیکه پازل پیدا کردمو از این ور به اون ور میبرمشو اصن تو فازه طراحی نیستم و پرسپکتیوه ترسناک مرسناکم حالیم نیس جنابالیم که استاده ماییو البته اگه مارو به شاگردی بپذیری این که خیلی دربارش میدونیو جزوه پیشکسوتایی و حسابی سابقه داری و به قوله خودت سه دهه مونواکر هستی خدا وکیلی قبول اما خب معلم عزیز آخه کودوم معلمی این جوری حرف میزنه نصفه حرفاتو میگی نصفشو نمیگی اخه هر حرفی باید یه دلیلی داشته باشه استدلالت کو که من درکش کنم آقا اصن من نفهم اصن یه بی عقله به تمام معنا ادعایی هم ندارمو اطلاعاتم درحد ویکی پدیاسو شیش هفت ساله که میشناسمش اونم خب قبلش بچه بودم نمیتونستم مونواکر باشم گرچه هنوزم نمیتونم بگم بزرگ شدم ولی خب از همون اولین باری که شناختمش البته نمیتونم بگم که شناختمش چون در محضر استادی که ادعا داره نمیشناستش من چی بگم دیگه چه میدونم فهمیدم کیه بدجوری به دلم نشستو تو عالم بچگی شد اونی واسم که همیشه ارزش زیادییییییی داشته و همییییشه قبولش داشتم نه که بگم پیامبر ولی نمیشه گفت که کمتر از پیامبرم بهش گفته باشم حالا آقای همه چی دون یه التفاتی به ما بکن من از هموناییم که واسشون پسوند ak میذاریو حالت ازم بهم میخوره و میگی این یه تعطیله به تمام معناس ولی وقتی داری عقیدتو میگی اونم جایی که هر کسی ممکنه عقیدتو بخونه خب حداقل درستش بگو شاید منم یه چیزی حالیم شد

جوابت رو در پست آخرم دادم دوست عزیز ... بخون و امیدوارم خوب به حرفم فکر کنی ...

ss چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ

مایکله من اون پسربچه ی بازیگوشو باهوشیه که قلبش پاکه و به همه عشق میورزه و آزوش اینه که دنیارو تغییر بدیم و به جایه بهتری تبدیلش کنیم



میدونم خیلی نظر گذاشتمو وقتی بخونیشون میگی عجب آدم بیکارو گیرو کم عقلیه هر چی دله تنگت میخواد بگو فقط جوابمو خواهشا بده

مایکه تو کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Armi جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ق.ظ

امروز یه شخصی که از دسته آدمای پر مشغله و فعال بود ،در جواب همه طرف داریام از مایکل جکسون ،بهم آدرس این صفحه و داد و گفت ،ببین ،ببین حتی طرفداراش هم پی به حقیقت زشت مایکل بردن و تو دست بردار نیستی ،من همیشه برای قضاوت درست، وقت زیاد میزارم ،بعد نظر میدم ،واسه همین چند ساعت برای مطالعه این صفحه وقت گذاشتم و متوجه عشق عمیق شما به این انسان پاک شدم ،ولی افسوس که شاید امثال اون شخص حتی دیگه بخوان در مورد مایکل کلمه ای بشنوند ،چه برسه به تحقیق و باز نگری در عقیدشون

ناهید یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
برام این متنی که به ظاهر پر از تلخی و دلشکستگی از عملکردهای اشتباه یک مرده، بو و رنگ عشق ناب رو داره؛ همین و بس.
درسته که به تازگی نوشته های شما رو می خونم اما "بی منطقی" در هیچ جای متن ها، برداشتها، پاسخها و برخوردهای شما نسبت به هیچ مطلب و یا هیچ شخص ندیدم. (البته تا جایی که مطالعه کردم)
همه ما خطاکاریم کم یا بیش. مایکل عزیز هم یک انسانه و ممکن الخطا ....
اما چشمهای پاکش و دستان بخشندش رو با هیچ چیز نمیشه عوض کرد.
بازهم تکرار می کنم که در تمامی مطالب شما در این بخش عشق موج میزنه.
سربلند باشید علی نازنین.

سلام دوست من ...

هر چی که بود ، هرچی که هستم ... او تا ابد یگانه ولی نعمت و ارباب و مقتدای زندگی من بوده و هست و تا ابد خواهد بود . عاشقانه بر آستان عظمت نامش تعظیم میکنم ناهید عزیز . عاشقانه تر از همیشه ...

saeedeh یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ب.ظ

یادش بخیر اون روزی که این متنو خوندم هیچی ازش نفهمیدم
و حتی ناراحت شدم که چرا منظورتو اینجوری رسوندی
با هرجمله ی تو قلبم شکست
اما حالا که میخونمش فقط از صمیم قلب خوشحالم که بعده این سالهای اندک کمی بزرگ شدم و خیلی میفهممش و ازت میخوام هرزمان که وقت داشتی منو ببخش

برای فهمیدن عمقش زیادی به خودت سختی نده دوست من ... همینکه ذره ای از نور حقیقت به قلبت تابیده باشه میتونی یه دنیا خوشحال باشی ...

mj یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:09 ب.ظ

اصلا از مطلبی که درباره مایکل نوشتی خوشم نیومد چون همش اشتباه بود مایکل به کسی باج نمی داد زندگی عجیب غریبی نداشت از استعداد هایی که خدا بهش داده. بود به خوبی استفاد کرد اصلا نمی فهم شما چجور طرفداری هستی مایکل اگه میدونست یه همچین طرفدار ا یی داره صد سال سیاه خواننده نمیشد کی گفت مایکل باعتیاد داشتهاون حتی بر علیه این مواد مخدر تراته خونده اون فقط دوتا عمل جراحی داشته همه این مستنداش هست تو سایت نماشا اول تحقیق کن بعد بشو طرفدارمایکل درحالی که هیچی از مایکل نمیدونی پس بهش عشقم نورز لطفا

اعتیاد نداشت ؟؟ دو بار عمل جراحی کرد ؟؟ از استعدادهاش خوب استفاده کرد ؟؟!! باشه کوچولو ... تو همین اوهام تخیلیت تا ابد بمون و حالش رو ببر ولی با کمال تاسف باید بهت بگم که هرچی نوشتم حقیقت محض بوده و نقطه ایش خلاف واقعیت نیست !!! راستی حتماً از اون مستند سازهای سایت تماشا در مورد Ali_MJfollower و میزان علم و دانشش در مورد مایکل جکسون و دهه هایی از عمرش رو که به خدمت رسانی به مایکل جکسون اختصاص داده یه سوال کوچولو بکن ... برات خیلی خوبه !!! حالا هم برو مثل بچه های خوب مسواکت رو بزن و زود لالا کن بابا جون ... آفرین بابا ...

Jasmine پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

ببخشید من بالاخره متوجه نشدم,
شما طرفدار آقای جکسون هستید یا منتقد؟
درسته ممکنه بعضی از کارها ش اشتباه بوده باشه,اما من فکر نمیکنم که من,شما یا هر انسان دیگه ای تو زندگیمون هیچ اشتباهی نکرده باشیم و نه تنها اشتباهاتمون رو انکار میکنیم بلکه خیلی راحت یه جا می شینیم و راجع به کسی که حتی خونه اش رو هم ازنزدیک ندیدیم,اینقدر راحت حرف میزنیم.
اگر راه های ارتباطی دیگری هم وجود داره,خوشحال میشم از اینکه بتونم راجع به این موضوعات و شایعات شفاف سازی کنم...

شفاف سازی کن ! موفق باشی ...

سهیل یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 08:02 ب.ظ

من نمیدونم تو چی درباره مایکل میدونی که توی هیچ سایتی نیست ولی یه لطفی بکن و شفاف و خلاصه به من بگو
نمیخوام مثل یه احمق همینجوری طرافدار یکی باشم
لطفا نگو که نمیشه توی چند سطر توضیح داد
لطفا بگو
لطفا....

بهت یاد ندادند که وقتی جایی میرسی و میخوای با بزرگتر از خودت صحبت کنی اول سلام کن و بعد هم از واژه ( تو ) استفاده نکن ؟؟ به نظرم قبل از فهمیدن جواب این سوالها ، برو موضوعات مقدماتی تری از زندگی رو یاد بگیر که بیشتر هم به دردت بخوره ...

حبیبه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام به شما و خوانندگان عزیز
علی آقای محترم
جای همچین ابراز عشقی در بین مطالب ارباب افسانه ها واقعا خالی بود. منم یوقتایی تو دلم ازین حرفا به مایکل جکسون زدم. خوشحالم که هستی و ازش مینویسی. من جدا لذت میبرم هر بار میبینم مطلب جدیدی نوشتی. امیدوارم این مطلب باعث جبهه گرفتن مقابل شما نشه دیگه. بلکه باعث بشه با دید بازتر و احساس عمیقتری عاشق مایکل جکسون بمونیم. دنیا بدون مایکل جکسون خیلی چیزا کم داشت.
افسانه، شعر، موسیقی، دوست داشتنی ترین و محبوب ترین
مایکل جکسون به تنهایی همش بود.

سلام دوست عزیز ...

ممنونم بابت وقتی که برای خوندن مطالب این خونه اختصاص میدی . و همینطور بسیار سپاسگزارم بابت آرزویی که برای سایر خوانندگان وبلاگ نمودی . هرچند که به تحققش چندان امیدی ندارم اما در هر حال انسان باید با امید و آرزو زندگی کنه . امیدوارم دنیا روزی سرانجام مایکل جکسون " واقعی " رو بشناسه و تا ابد عاشق اون باقی بمونه ...

هستی سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام خوب هستید؟ متنتون جالب بود تاحالا این مدلیشو ندیده بودم میشه اسم مستنده اسپایک لی و اون مستندهای یادبودی که گفتیدرو بگید ممنون میشم

سلام . شما خوب هستید ؟ تا حالا این مدلی ندیده بودید ؟؟ دقیقاً چه مدلی ؟؟

اسپایک یه مستند نداره ... کدومش دقیقاً ؟ Bad 25 ... off the wall ?

نمیدونم کدوم مستند یادبود رو میگی ... بیشتر راهنمایی کن . متشکرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد