مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

Master Of Illusion ...

سلام بر همگی دوستان عزیز . وقت بخیر ...


برای سالیان سال ، شایعه یا داستان واقعی استفاده ی مایکل جکسون از ایمپرسونیتورها و بدلها در صحنه های مختلف زندگی خصوصی یا هنریش بر سر زبان مردم کره زمین بوده است . داستانی که مایکل جکسون در مورد آن همانند هزاران هزار داستان عجیب دیگر در طول عمرش سکوت نمود و هیچگونه اظهار نظری نکرد . شاید دوستانی که تازه در چند سال اخیر با مایکل جکسون آشنا شده اند تا به حال چندان این داستان رو نشنیده بودند اما قطعاً طرفداران قدیمی و پیشگام خیلی خوب به یاد دارند که تئوری استفاده مایکل جکسون از افراد مبدل همواره یکی از ارکان جدا نشدنی زندگی مایکل جکسون بوده است . خصوصاً این تئوری در واپسین سالهای عمر مایکل جکسون و از دوران دادگاههای سال 2005 به بعد ، از اهمیت و توجه خاص تری برخوردار گردید . ماجرا در مورد مایکل جکسون تا به جایی پیش رفته بود که تبلویدها در هر سکانس از نمایش ترومن زندگی مایکل جکسون انگشت اتهام بدل بودن یا واقعی بودن را به سمت قهرمان این شوی بی پایان تلویزیونی دراز مینمودند :


این مایکل جکسون قلابی بود ، این واقعی نبود ، اون خود مایکل جکسون بود ، اینجا بدل بود ، تو این مراسم مایکل جکسون راستکی نبود ، اون یارو که ماسک زده بود مایکل جکسون به نظر نمیومد ، این یکی که قوز کرده و دولا دولا راه میره مایکل جکسونه ، اون یکی که صداش کلفت بود مایکل جکسون نبود ، اونی که تو کنفرانس O2 شرکت کرد مایکل جکسون نبود ، اونی که آهنگ Human Nature رو توی دیس ایز ایت اجرا میکرد خود مایکل جکسون بود اما اونی که آهنگ The Way You Make Me Feel رو با تراویس و مایکل بردن تمرین میکرد مایکل جکسون نبود و Blah Blah Blah Blah  ...




این مساله تا به اونجایی پیش رفت که حتی داستان مرگ جعلی و قلابی مایکل جکسون به میون اومد و تئوری عجیبی که ادعا میکرد در 25 ژوئن 2009 نه مایکل جکسون بلکه یکی از بدلهای او از دنیا رفته و مایکل جکسون از این فرصت به بهترین شکل ممکن جهت گریز از هویت و کاراکترش و تبدیل شدن به یک چهره گمنام و زندگی ابدی در آرامش و خلوت استفاده نموده است ! هرچند که در تئوری بسیار احمقانه دیگری ، موجودات بیگانه فضایی پس از مرگ مشکوک مایکل جکسون واقعی بعد از دوران Thriller ، موجودی فضایی را جانشین او در زمین نموده بودند !!!!!





اما شاید بد نباشه که بدونید در پشت تمام این حکایتهای به ظاهر درد آور و آزار دهنده ، رگه هایی از حقیقت محض وجود داره که ایده و تز خلق همه اونها از ذهن خلاق و نبوغ بی انتهای شخص مایکل جکسون کبیر سرچشمه گرفته است !!!! 


حالا خوب و با دقت به این تصویر نگاه کنید :



همونطور که مشاهده میکنید در این عکس مایکل جکسون در پشت صحنه ای از ویدئوی Black Or White مشغول صحبت کردن با جان لندیس کارگردان این موزیک ویدئوی مشهور تاریخه اما از طرفی در همون حال ، مایکل جکسون خیلی آروم و ساکت در سمت راست تصویر پشت به دوربین ایستاده است !!!!


شاید در نظر اول ، این عکس به نظرتون ساختگی یا جعلی باشه . شاید فکر کنید که حقه ای توی ساخت اون به کار رفته و اینکه قطعاً واقعی نیست . حتماً از اینکه در حال تماشای دو مایکل جکسون در یک عکس کنار همدیگه هستید حسابی متعجب و شوکه اید !!! 


حالا شاید خیلی خیلی متعجب تر بشید وقتی بفهمید که این عکس به هیچ عنوان فیک نیست و 100% هم واقعیه !!!


حالا به تصویر زیر نگاه کنید . مردی با موهایی بلند و با استایل و لباس و کفشی مایکلی در سمت چپ مایکل جکسون ایستاده و زیر نظارت مستقیم شخص وی ، مشغول انجام تمرین سکانسهای ویژه رقص در پشت صحنه دیگری از ویدئوی Black Or White می باشد ! این مرد ، در حقیقت همون شخصیست که در تصویر نخست پشت به دوربین و در سمت راست تصویر ایستاده است . یک ایمپرسونیتور ! یک بدل ! یک فریب آشکار از طرف مایکل جکسون کبیر !!!




نام این مرد هست Darrick Morgan . او یکی از طرفداران قدیمی مایکل جکسون و یکی از دوستان صمیمی و نزدیک هنرمند هزاره هاست که برای سالیان سال به عنوان یک ایمپرسونیتور مایکل جکسون ، در اجراها و کنسرتها و نمایشهای مختلف یادبود ، عاشقان مرد یک دستکشه تاریخ را شادمان و سرگرم نموده است . اما این مطالب ، تنها نکات ممتاز و مشخص در مورد داریک مورگان نیست . وی همانگونه که در این تصاویر ملاحظه میکنید در بسیاری از کنسرتها و ویدئو کلیپهای مایکل جکسون ، در نقش بدل او ظاهر شده و زیر نظارت مطلق ارباب افسانه ها ، به فریب میلیونها میلیون انسان در سراسر کره زمین پرداخته است !!!


اما دوست دارم این رو بدونید که ویدئوی Black Or White ، تنها پروژه ای نبوده که توی اون داریک مورگان با مایکل جکسون و تیم او همکاری داشته است . حالا براتون راز دیگه ای رو بر ملاء میکنم که یقین دارم از شنیدن اون بی نهایت شگفت زده و خوشحال خواهید شد :


این هم نمایی دیگه از هنرنمایی داریک مورگان در نقش مایکل جکسون کبیر ؛ مرد مرموز و اعجاب انگیز ابتدای ویدئوی Remember The Time !!



خوبه که بدونید حضور بدلها و ایمپرسونیتورها در ویدئو کلیپها و اجراهای زنده مایکل جکسون محدود به همین چند مثال محدودی که از آلبوم Dangerous ارائه کردم نمیشه . حتی بنابر شواهد و نشونه های زیادی که در اختیار دارم میشه اثبات کرد داریک مورگان تنها ایمپرسونیتوری که در طول سالهای حیات مایکل جکسون با او همکاری داشته ، نبوده است . با استناد به دو مصاحبه ویدئویی از دو ایمپرسونیتور مشهور مایکل جکسون یعنی Navi و Ecasanova ، میشه نتیجه گرفت که پادشاه پاپ در فوتیج های مختلفی از عمرش ، بدلهایش را به دلایل مختلف در نقش خود به کار گرفته است . هرچند که به روشنی مشخص نیست آیا منظور Navi و E در حقیقت حضور خودشان در این موارد بوده یا اینکه به سایر همکاران مشابهشان اشاره داشته اند .

در انتهای این بحث میتوان به موزیک ویدئوی آهنگ Who Is It و اجراهای زنده Thriller در تور History به عنوان نمونه های دیگری از کاربرد ایمپرسونیتورها به جای مایکل جکسون حقیقی اشاره نمود . 



مایکل جکسون در کنار Navi



Ecasanova در نقش مایکل جکسون 


و اما در انتها ، هرگز و هیچ وقت به روشنی برام آشکار نشد که چرا مایکل جوزف جکسون در طول عمرش دست به استفاده از بدلها به جای خودش میزد . درست شبیه به هزاران هزار معمای دیگه ای از زندگیش که برام بی جواب و حل نشده باقی موند ؛ آیا صرفاً جهت لحظه ای خلاصی از چشمان حریص الکتریکی و لذت بردن از اندکی خلوت و آرامش این کار رو میکرد ؟ آیا هدفش تنها اندکی آسایش و التیام درد و رنجهای بی پایان جسم رنجور و بیمارش بود ؟ آیا این کار رو میکرد چون علاقه بی انتهایی به ایمپرسونیتورها و مبدلهای خودش داشت ؟ و یا شاید علتش تنها اعتیادی افسار گسیخته به فریب دادن مردم جهان جهت شادی و تفریح و خنده بود ؟! آنچه که در انتها وی را تا به آنجا رسانید که حتی واژه سیاه مرگ نیز در موردش قابل پذیرش و باور نباشد !


صدای مرموز ، آرام بخش و در عین حال هولناک و موذیانه Scarecrow تا ابد توی گوشم زنگ خواهد زد  : 


Success ... Fame  and Fortune ; They're all illusions ...



دلم میخواد امروز و پس از پشت سر نهادن هزاران هزار داستان و ماجرا و خاطره در کنار نام مایکل جکسون ، اعتراف ترسناکی رو انجام بدم : اعترافی در مورد پازل پیچیده زندگی ارباب افسانه ها .

پازلی که بر خلاف همه پازلهای دیگه عالم ، با افزایش تعداد قطعات تکمیل شدش نه تنها تصویر اصلی رو آشکار تر نمیکنه ، بلکه هر لحظه اونو گنگ تر ، نامعلوم تر و محو تر نیز خواهد نمود به گونه ای که بیننده اعتراف کنه هر یک از قطعات کوچک پازل به مراتب از آن تصویر کلی واضح تر بوده است ! این نتیجه هر لحظه عالم تر شدن ، بزرگتر شدن و هر ثانیه رشد کردن در راه مایکل جکسونه : رسیدن به درجه جهل و نادانی مطلق !


و من امروز با همه افتخار فریاد میزنم :


من هیچی از مایکل جکسون نمیدونم !


و تنها در سکوت با تواضع محض بهت سلام میدم ارباب ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ

ببین من نمیدونم اینایی که میگی راسته یا نه ولی او لین باره که همچین حرفایی میشنوم زندگی خصوصیش به خودش مربوط بوده ومردم فقط حق دارن به خاطر هنرمند بودنش دوسش داشته باشن و حرفای تو در مورد زندگی شخصیش از علاقه ی اونا کم نمیکنه

( ببین من نمیدونم اینایی که میگی راسته یا نه )

هر وقت که باور کردی راسته ، اون وقت دوباره بیا !!!

( ومردم فقط حق دارن به خاطر هنرمند بودنش دوسش داشته باشن )

من دلم میخواد به خاطر چیزهای دیگه هم دوسش داشته باشم !!! به تو ربطی داره دوست عزیز ؟؟!!

روح mj یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ق.ظ http://عاشق

من نفهمیدم تو بالا خره طرفدارشی یا بر زده شی ولی بدونو اون هرکی بوده تو در برابرش سوسکم‌ نیستی پس مراقب حرف زدنت باش و این که من اتفاقی فک نکن اومدم تو سایتت اینو مایکل بهم گفت شاید به نظرت احمقانه بیاد ولی من با روحش در ارتباطم و واقعا به عنوان کسی که کل عمرشو وقف این کرد که اونو ببینه یا بره پیش ستارش یا حتی بره سر خاکش باهاش حرف میزنم و میزدم بعد این که مرد من واقعا باهاش یه پیوند قوی خوردم که این حتی بیش تر از اینا برام ارزش داشت من الان۵۳ سالمه و از وقتی که یاپم میاد دیوونه ی مایکل بودم من خیلی اشک ریختم براش و هر کسی که بخواد بهش توهین یا برزدش باشه سریع دهنشو با غرورم آسفالت میکنم

با روح مایکل جکسون خوش باشی 53 ساله عاشق !!!!!!

Saeedeh یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ

واقعا چرا
من به خوبى اجراى تریلر هیستورى رو یادمه و اینکه قسمت دوم اجرا رو بدل مایکل بعهده داره،حتى از رنگ پوستشم معلومه مایکل نیست حرکاتش که دیگه بیداد میکنه،حالا اونجا رو بگیم براى تنفس و صرفه جویى در وقت؛بقیه جاها براى چى بوده؟مثلا این ابتداى ریممبر د تایم دیگه چه اهمیتى داشته
واقعا دلم میخواد بدونم

واقعاً از بازی کردن و شیطنت و سر کار گذاشتن انسانها و به گمراهی و فریب کشوندن افراد لذت میبرد !! خیلی سادست : Game Time !!! Hello .... !!!
ای کاش یه دور دقیقتر و از نو به مفهوم اسم این وبلاگ نگاه کنی :
Master of Illusion ...
بی دلیل و تصادفی این نام رو برای اینجا انتخاب نکردم دوست من ...

Kati جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ب.ظ

دوباره سلام!ببخشید انقد سوال میپرسم !ولی واقعا گیج شدم!!تو یوتیوب یه کلیپ جدید دیدم که توش در مورد چیزای مختلفی از جمله همین بدل ها هم صحبت شده بود!بعد تا اونجایی که سواد انگلیسیم اجازه داد فهمیدم که میگفت اون اخرین شو تو لندن هم مایکل واقعی نبود و حتی عکس پوستر البوم بد و خیلی دیگه عکسا از مایکل تو مراسمای مختلف!!میشه در این موارد هم توضیح بدین؟!

سلام ...
(میگفت اون اخرین شو تو لندن هم مایکل واقعی نبود و حتی عکس پوستر البوم بد و خیلی دیگه عکسا از مایکل تو مراسمای مختلف!!)

نمیفهمم در مورد چی داری صحبت میکنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد