مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

باز هم ارزیابی مایکلی !

سلام به همگی بینندگان وبلاگ ؛ چه محترمها چه غیر محترمها (!!) ؛ چه اونها که از بودن و نوشتن من لذت میبرند چه اونهایی که در حد مرگ بهشون فشار وارد میشه ؛ سلام به همه ! 


گفتم یه چند وقتی میشه ازتون سوال نپرسیدم شاید حوصلتون سر رفته باشه ! برای همین امروز یه سه تا سوال خیلی آسون مطرح میکنم که روحیتون تغییر کنه . موافقید ؟!


خوب سوال اول :


توی پست قبل ، آهنگی از برایان آدامز رو به مناسبت روز ولنتاین تقدیم شما عزیزان کردم که امیدوارم ازش لذت کافی رو برده باشید . سوال من اینه : این آهنگ رو قبلاً هم من در قالب یه ویدئویی آپلود کرده بودم که البته اونجا خوانندش خود برایان آدامز نبود . ویدئویی که خیلی خیلی تاکید داشتم که با وجود کیفیت کمش برام از ارزش و اهمیت معنوی بی نهایت بالایی برخورداره . لطفاً بهم بگید اون ویدئو اسمش چی بود و به چه ماجرایی اشاره میکرد ...


اما سوال دوم : 


در زیر ، عکسی از مایکل جکسون رو در یه مراسم خیلی خیلی مشهور مشاهده میکنید . همچنین در پشت سر او به صورت محو تصویر مردی مشاهده میشه . لطفاً نام اون مرد و سمتش رو مشخص نموده و همچنین معین کنید که این چه مراسمیه و توی اون چه اتفاق مهمی برای مایکل جکسون رخ داد ؟ فکر میکنم هرکسی که حتی یه ذره طرفدار مایکل جکسون باشه و 4 تا مستند از زندگی اون دیده باشه ، جواب این سوال خیلی آسون رو فوری بیان کنه خصوصاً اینکه مرد پشت سری از اون آدمهاییه که دوست داره در هر برنامه ای که یه جوری به مایکل جکسون ربط داشته باشه شرکت کنه و حرف بزنه !!



و بالاخره سوال سوم :


لطفاً بهم بگید این عکس مربوط به پشت صحنه ، تمرینات یا روی صحنه کدوم یکی از کنسرتهای مایکل جکسونه . سر و ته عکس رو برای این بریدم که جوابش معلوم نشه !!!



هرکسی نظرش رو بگه فوری تایید میکنم و بنابر این میتونید به جواب سایرین هم نگاهی بندازید .


خوب ، لطفاً شروع کنید ! موفق باشید ...


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 5 + ارسال نظر
ناهید پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام علی بزرگوار
راستش جنابعالی که استادین نظر دادن سخته اما جدای از سئوالی که پرسیدی، واقعاً این آقا مایکل جکسونه عزیزه؟؟؟!!!
بهرحال از شیطنتهات و نحوه بیان و چیدمان مطالب شما خیلی خوشم میاد و دلنشینه.
ممنوووووووووووووووووووونم

سلام دوست من ...

(راستش جنابعالی که استادین نظر دادن سخته اما جدای از سئوالی که پرسیدی، واقعاً این آقا مایکل جکسونه عزیزه؟؟؟!!!)

خودت چی فکر میکنی ؟؟!!

حالا کجای شیطنت های منو دیدی ؟؟!!

ناهید جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:12 ب.ظ


فقط میکروفونش مال مایکله ....
حالا خوب شد؟

جواب سوال های دیگه چی ؟ ...

ناهید پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام علی بزرگوار

من قدیمی ترین پستی که از شما دارم همینه !!!
لطفاً راهنماییم کن ممنون میشم.

شاد باشی.

سلام ...

در چه مورد راهنمایی کنم دوست من ؟

ناهید پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام شب بخیر

(در چه مورد راهنمایی کنم دوست من ؟ )
از جه طریقی میشه به پستهای قبل از تاریخ بهمن 91 دست پیداکرد؟ البته اگه ممکنه...

ممنون میشم دوست من ...

سلام به شما دوست عزیز ...

از اونجاییکه حاکمین و قانون گذاران مملکت امام زمان (!!!!!) نوشته های منو مجرمانه (!!!!!) تشخیص داده و اونها رو از دسترس عموم خارج کردند ، اینه که من فقط اونها رو در آرشیو شخصیم دارم و کسی نمیتونه اونها رو بخونه . از اونجایی هم که فعلاً وقت و فرصت و برنامه ای برای آپلود مجدد اونها در فضای مجازی ندارم ، اینه که متاسفانه راهی برای شما برای مطالعه اونها وجود نداره ... متاسفم ...

ناهید پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ب.ظ

فدای سرت

"در جامعه ای که خرد حاکم نیست" خردمندی دقیقاً معادل دردمندی است!

دردی عظیم و فرسایشگر دوست من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد