مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( آخرین سورپرایز ! )

سال 1995 میلادی بود و Gene Kelly بازیگر ، خواننده و رقصنده مشهور و افسانه ای امریکایی واپسین روزهای عمر خود را پشت سر می نهاد . در همان زمان بود که Gene به علت حمله قلبی در بیمارستانی در لس آنجلس بستری گردید و چند روز بعد ، بهبودی نسبی یافت . 



وقتی مایکل جکسون از این خبر دردناک مطلع شد که آموزگار بزرگ و بت همیشگی همه عمرش بیمار و ناتوان در بیمارستان بستری شده فوری دسته گلهای زیبا و رنگارنگ فراوانی رو تهیه کرد و برای Gene در بیمارستان فرستاد . او بر روی یادداشت کوچکی که در کنار گلها بود نوشت :


زودتر خوب شد مرد ! من برات یه سورپرایز جالب در هنگام بازگشتت به خونه دارم !


وقتی Gene چند روز بعد به خونه برگشت ، در کمال بهت و ناباوری چیز بسیار بسیار عجیبی رو در جاکفشی جلوی در خونش دید . یه جفت کفش برنزی زیبا و استثنایی ! کفشها در همون نظر اول برای Gene خیلی آشنا به نظر اومدند . بله ، او اشتباه نمیکرد . اینها در واقع همون کفشهای رقص افسانه ای Gene در فیلم تاریخی ، کلاسیک و ماندگار Singing In The Rain بودند که مایکل جکسون اونها رو از محل نگهداریشون در موزه خریداری کرده و به این شکل زیبا ، برنزکاری و آماده کرده بود . در کنار کفشها ، پلاک فلزی کوچیکی قرار گرفته بود که روش این عبارت با دستخط مایکل جکسون خودنمایی میکرد :


تقدیم به بزرگترین رقصنده کره زمین . عاشقتم ! شاگردت : MJ .


پیرمرد با دیدن این صحنه کفشهای قدیمیشو به سینه چسبوند و به آهستگی اشک ریخت . چند ماه بعد در فوریه سال 1996 ، Gene Kelly دیده از جهان فرو بست ...





تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
Armi پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ


حجم با شکوه قلبت را با کدام قلم بنویسم که دفتر زندگی تاب بیاورد ؟


دلنوشته آرمیتا ،تقدیم به بی آلایشترین مرد تاریخ ،مایکل عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد