مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

Everything I Do ...

اگه به عمق چشمام خیره بشی خواهی دید

که برام چه ارزشی داری

قلبت را جستجو کن

اعماق روحت را بکاو

و اون هنگام که منو اونجا پیدا کردی

دیگه دنبال هیچ چیزی نخواهی گشت


بهم نگو این عشق ارزش تلاش کردن در راهش رو نداره

تو نمیتونی بهم بگی این عشق ارزش فنا شدن در راهش رو نداره

تو میدونی که این احساس حقیقت محضه

هر کاری که تو این دنیا میکنم فقط برای تو انجامش میدم


اگه به عمق قلبت خیره بشی خواهی فهمید

که اونجا چیزی برای مخفی کردن وجود نداره

همه اون چیزی که هستم ؛ زندگیم رو از من بگیر !

همه دار و ندارم رو خواهم داد ؛ من به راحتی در راهت جونم رو فدا خواهم کرد !


فقط بهم نگو این عشق ارزش جنگیدن در راهش رو نداره

فایده ای نداره !

آخه چیز دیگه ای تو این عالم غیر از عشق تو وجود نداره که من بخوامش

تو میدونی که این احساس حقیقت محضه

و من هر کاری که تو این دنیا میکنم فقط به خاطر تو انجامش میدم


هیچ عشقی تو این عالم مثل عشق تو وجود نداره

هیچکس دیگه تو این دنیا نمیتونه بیشتر از تو عشق ببخشه

و هیچ کجا توی این عالم وجود نداره که تو اونجا نباشی

برای همیشه ، همه جا !


اوه ، تو نمیتونی بهم بگی این عشق ارزش تلاش کردن در راهش رو نداره

فایده ای نداره !

چیز دیگه ای تو این دنیا نیست که من بیشتر از عشق تو بخوامش

من به خاطرت خواهم جنگید

حتی به خاطرت دروغ خواهم گفت

به خاطرت هر خطری رو با جون و دل خواهم خرید 

و در انتها به خاطرت خواهم مرد ... ( )


و تو میدونی که هرچی میگم حقیقته

و هر کاری که میکنم فقط و فقط به خاطر توئه

آره ... فقط به خاطر تو ...


هر کاری که انجام میدم : برایان آدامز ( Everything I Do ... )


لینک دانلود


در عصر تنها و غمگین روز ولنتاین سال 2013 با همه ذرات وجودم تقدیم به یگانه عشق جاودان هستیم : مایکل جکسون ...


ببخش که هدیه دیگه ای ندارم بهت تقدیم کنم مرد . ببخش که کادوی من شکل قلب و روبان سرخ و صورتی نداره . مثل همیشه به خوبی و مهربونی خودت کوتاهی های بی پایان منو ببخش . برای همه چیز توی این دنیای بزرگ ازت ممنون و متشکرم ...


ولنتاین مبارک ارباب ! دلم برات بدجور تنگ شده !

میبینی چقدر دارم گریه میکنم ؟ کجایی ؟ دوستت دارم ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 2 + ارسال نظر
Ghazal & Mahdiyar پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://michael4ever2.blogsky.com



دمت گرم

مرسی دوست من . خوش اومدی ...

لیلا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:15 ب.ظ

این عشق ارزش تلاش کردن در راهش رو داره

تو میدونی که این احساس حقیقت محضه


اگه به عمق قلبت خیره بشی خواهی فهمید

که اونجا چیزی برای مخفی کردن وجود نداره

می بینی مایکل محبوبم

دوباره برگشتم با چشمهای سوزان و قلبی پر شور تا از نو بخوانمت تا از نو جادو کنی

تو می رقصی و من میبارم

بزمی گرم و بارانی
همه اشکهای تنهاییم امروز پیشکش تو که با لبخندی نوازشگر قلبهای دلدادگانت هستی

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد