مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

با خاطرات مایکل جکسون ( تراژدی خانواده Fleming )

در فوریه سال 1995 میلادی ، جهان با شوک خبری وحشتناکی مواجه شد :


مادری امریکایی به نام Donna Fleming در حالیکه کاملاً مشاعرش را از دست داده بود ، بعد از پرتاب دو فرزندش از بالای پلی در لس آنجلس به داخل رودخانه ، خودش نیز به داخل رودخانه پرید تا به زندگی اش خاتمه دهد !


نیروهای امداد و نجات پس از اطلاع از واقعه بلافاصله خود را به صحنه رسانده و موفق شدند مادر و فرزند بزرگتر یعنی مایکل 2 ساله را نجات دهند اما متاسفانه طفل چند ماهه خانم فلمینگ به نام Graig توسط کالسکه ای که کودک داخلش قرار داده شده بود به اعماق رودخانه کشیده شده و جان باخت ...


خبر این تراژدی دردناک مایکل جکسون رو به شدت آزرده و پریشان کرد . وی پی از اطلاع از این واقعه بلافاصله تصمیم گرفت به خانواده فلمینگ به هر طریقی که شده کمک کنه . به همین دلیل او در اولین اقدام و به سرعت هزینه های درمانی مایکل فلمینگ 2 ساله رو که در جریان واقعه به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری شده بود رو پرداخت کرد . سپس مایکل جکسون درخواست نمود تا کلیه مخارج مراسم تدفین Graig از محل درآمدهای خودش پرداخت شده و برای طفل خردسال مراسم تدفین آبرومندی برگزار بشه . همچنین ، مرد یک دستکشه به سرعت بورس زندگی و تحصیلی مادام العمری رو برای حمایت و سرپرستی از مایکل فلمینگ اختصاص داد تا از بابت زندگی و تحصیل و آینده شغلی و کاری کودک آسوده خاطر باشه .


به این ترتیب روز خاکسپاری Graig از راه رسید . مایکل جکسون آهسته و مخفیانه به کمک جمعی از دوستان و نزدیکان خانواده فلمینگ تونست در مراسم حضور پیدا کنه .


بنابر اظهار نظر شهود ، مایکل جکسون در تمام طول مدت مراسم سرش پایین بود و در سکوتی عمیق به زمین خیره شده بود . وقتی که تابوت کوچولوی Graig برای قرار گرفتن در محل آرامگاه وارد محوطه شد ، مایکل جکسون به وضوح اشک میریخت و گریه میکرد ...


پس از پایان مراسم و قبل از ترک آرامگاه ، مایکل جکسون که سعی میکرد به خودش مسلط باشه و قوی و مهربون صحبت کنه به سمت مایکل فلمینگ 2 ساله که از فاجعه جون سالم به در برده بود رفت و دستهای کوچولوی پسرک رو تو دستاش گرفت و نوازششون کرد و با لبخند گفت :


تو باید شجاع باشی پسر کوچولو !


این واقعه دردناک تا اون حد بر روی مایکل جکسون تاثیر گذاشته بود که هنرمند هزاره ها در هنگام انتشار اولین تک آهنگش از آلبوم History ، این یادداشت رو هم در کنار آهنگ منتشر نمود :


آهنگ Childhood رو تقدیم میکنم به Graig و برادر نجات یافتش Michael . همچنین امیدوارم این کمک مالی ناچیز بتونه کودکی و آینده Michael رو از گزند همه حوادث و مشکلات احتمالی مصون نگه داره . با عشق : MJ .  




کاور نخستین تک آهنگ آلبوم History 



مایکل جکسون در کنار مایکل فلمینگ 2 ساله ، غرق در افکار پریشان خویش ...


جای خالیت رو هیچ چیزی تا ابد توی این عالم پر نمیکنه مایکل جکسون ! هیچ چیزی ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 4 + ارسال نظر
ss چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

چه قد مهربونه عزیزممممممممم

Armi پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ق.ظ

ناهید پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام علی بزرگوار
اولاً که ممنونم بخاطر اینکه اینقدر با نکته سنجی و لطافت طبع مطالب زیبا از این انسان بزرگ میذاری. بعد هم بنظرم وضعیت وخیم این بچه بیگناه رو مایکل کاملاً درک می کرده بخاطر دوران بچگی پررنج خودش.
بهرحال عاشقانه دوستش دارم و همواره برام قابل احترام و تحسینه.

God Bless You ...

لیلا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:09 ب.ظ

هیچ کس و هیچ چیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد