مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( کفشهایی جدید برای مایکل ِجوان ... )

... یه روز مادر که متوجه پارگی ها و سوراخهای ته کفش قدیمی مایکل شد ، کفشهای کهنش رو برداشت و بدون اینکه بهش چیزی بگه براش یه جفت کفش نو خرید ولی مایکل از پوشیدن اونها سر باز زد . از مادر اصرار و از مایکل انکار ! کار به جایی رسید که مجبور شدم بهش التماس کنم که دست از سر اون کفشهای زهوار در رفتش برداره ولی او همچنان قبول نمیکرد ! وقتی که این کشمکش مدتی ادامه پیدا کرد ، مایک رو به من کرد و در کمال جدیت و قدرت بهم گفت :


لاتویا ! این چیزها حقیقتاً اهمیتی ندارند . نمیفهمم ... مردم چرا اینقدر به لباس اهمیت میدن ؟ در نظر من اون چیزی که ارزش اهمیت دادن رو داره موسیقیه ؛ اینکه در گوش من چطور به نظر برسه تا من بتونم خوب درکش کنم . چرا اینقدر اصرار دارید که من کفشهای جدیدی داشته باشم ؟ پس تکلیف اونی که هیچ کفشی برای پوشیدن نداره چیه ؟ یا اون مردی که حتی پایی برای پوشیدن کفش نداره ... اینها به نظر من اهمیت داره نه سوراخهای این کفش پاره و کهنه ... 


( برگرفته از کتاب خاطرات لاتویا جکسون )




راستی وجداناً توی کل عمرمون تا امروز تا حالا شده وقتی کفش نو خریدیم حتی یک ثانیه ، یک هزارم ثانیه به اونی که هیچ کفشی برای پوشیدن نداره فکر کرده باشیم ؟؟ یا اون مردی که پایی برای پوشیدنش نداره ؟؟ ...


و دنیا بعد از همه اینها هنوز توی این سوال باقی مونده که مایکل جکسون بالاخره مرد بود یا زن ؟؟!!




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 5 + ارسال نظر
diyana چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

مایکل همیشه حرف های قشنگ میزنه .... البته حرف هایی که عین واقعیته ..... روحش شاد

Tina چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ب.ظ http://dearmichael.blogfa.com/

ابوالحسن شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

ای پرنده مھاجر، ای پر از شھوت رفتن
فاصله قد یه دنیاست، بین دنیای تو با من
تو رفیق شاپرک ھا، من تو فکر گله مونم
تو پی عطر گل سرخ، من حریص بوی نونم
دنیای تو بی نھایت ھمه جاش مھمونی نور
دنیای من یه کف دست روی سقف سرد یک گور

سایه مایکل جکسون شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام داداش، (مدیر وبلاگ) میخوام باهات صحبت کنم، درمورد مایکل،من 5سال که هر روز دارم به این فکر میکنم که راه مایکل رو ادامه بدم خیلی ها بهم میگن تو شبیه مایکل هستی، از ته قلب بهم میگن، کسایی که عاشق مایکل هستن بهم میگن، میخوام باهات صحبت کنم
jacksonmicheal738@gmail.com

سلام ...

شبیه مایکل هستی ؟؟!! اون وقت از چه نظر ؟؟!!

لیلا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 06:15 ب.ظ

راه مایکل یعنی راه انسانیت
بزرگواری
سخاوت
جوانمردی
بی شیله پیله
نکته سنج و مردم دار

آنچه در او عشق و پاکی جریان دارده و خداییه

که اگه نبود

به لطف خدا محبتش پس از سالها نبودنش همچنان توی دلها مخصوصا دل بچه ها جوونه نمی زد و بارور نمی شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد