مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

با خاطرات مایکل جکسون ( داستان جوزف جکسون ... )

سلام و درود بر عاشقان راستین مایکل جکسون کبیر . وقت بخیر دوستان من ...


با داستان و حکایت دیگری از خاطرات ارباب افسانه ها در خدمت شما هستم ؛ خاطره ای که اون رو مردی برای جهانیان روایت کرده که اگه او نبود ، بدون شک و یقیناً مایکل جکسونی در سراسر گیتی پدیدار نمیگشت :


بله ، پدر غیر قابل درک و خاکستری هنرمند هزاره ها ، جوزف والتر جکسون !



جوزف که به تازگی مراسم جشن تولد 86 سالگی خود را در کشور اسپانیا برگزار نموده ، مجموعه خاطراتی را از پسر افسانه ای فقیدش ، مایکل جکسون برای جهانیان روایت نموده است . به همین علت تصمیم گرفتم امروز یکی از زیباترین و تاثیرگذارترین ِ این خاطرات را با شما دوستان و علاقمندان همیشگی مایکل جکسون به اشتراک گذاشته و شما را نیز از خواندن آن بهره مند گردانم . پس این شما و این خاطره ای کوتاه و دلنشین از مایکل جکسون کبیر !


جوزف پیر داستان خودش رو اینطور آغاز میکنه و میگه :


شاید براتون جالب باشه که بدونید مایکل یه بار جون من رو نجات داد !


یادم میاد اون روزهای نخست ، اون زمانها که ما تازه در ابتدای مسیر خودمون قرار داشتیم و  مجبور بودیم برای اجرای برنامه های شبانه به این کلاب و اون دیسکو سرک بکشیم ، یه گروه از افراد تبهکار و شرور در همون اطراف محله گری حضور داشتند که گهگاهی بدون پرداخت پول به داخل محوطه اجرای برنامه اومده و حتی ادوات و ابزار آلات موسیقی ما رو ازمون به سرقت میبردند ؛ همون آلات موسیقی که ما با وجود درآمد خیلی کمی که داشتیم بابتشون با عشق کلی پول خرج میکردیم تا تهیشون کنیم . اون شب هم ما مثل همیشه داشتیم وسایل موسیقی رو از توی ماشین پیاده میکردیم که وارد سالن اجرای برنامه شده و نمایشمون رو شروع کنیم که یه دفعه ، اون شرورهای مزاحم دوباره از راه رسیده و به قصد سرقت از ما و ایجاد آزار و اذیت به سمتمون هجوم آوردند ! من بلافاصله و با دیدن اون آشغالها تصمیم گرفتم که این دفعه با همه وجود در برابرشون ایستادگی کرده و اجازه ندم که اونها این بار به خواسته کثیف خودشون برسند . یادم میاد که داشتم برای دفاع از پسرها و وسایل موسیقیمون خودم رو آماده مبارزه میکردم که یه دفعه یکی از اونها از پشت سر محکم با پایه بلند میکروفون توی سرم کوبید و من بدون اینکه بفهمم چه اتفاقی افتاد ، گیج و خون آلود نقش بر زمین شدم .


درسته که در اون لحظات در حالتی مابین هوشیاری و بیهوشی بودم اما با همه اینها صحنه زد و خورد اساسی که بین افراد اون گنگ و پسرها ، خصوصاً جکی و تیتو درگرفته بود رو احساس میکردم . هرچند ، در برخورد ِ نابرابر با اون مردهای قوی هیکل و قدرتمند ، کار خاصی از دستان پسرهای من هم ساخته نبود . در همون اوضاع و احوال بود که احساس کردم مایکل ، دوان دوان داره خودش رو به سمت کیوسک تلفن عمومی در گوشه خیابون میرسونه . صدای گریه ها و فریادهای کودکانه مایکل رو میشنیدم که با همه وجود از عابرینی که اون اطراف قدم میزدند خواهش میکنه که بهش کمک کنند که بتونه از تلفن داخل کیوسک استفاده کنه . آخه مایکل به خاطر قد کوتاهش دستش به گوشی تلفن نمیرسید و از عابرین درخواست میکرد تا بلندش کنند تا بتونه گوشی رو برداره و برای نجات جان من با اورژانس تماس بگیره . سرانجام مردی به کمک مایکل اومد و اونو بلندش کرد و مایکل تونست با 911 تماس بگیره ...



بعد از اینکه آمبولانس وارد صحنه شد و افراد تیم پزشکی به مراقبت از من پرداختند ، من هنوز هم نمیتونستم روی پاهام بایستم و از جام بلند بشم . به یاد میارم که در همون حال ، مایکل و پسرها دور و بر من حلقه زده و با نگاههای کنجکاو و معصومشون به من خیره شده و گویا در سکوتشون از من سوال میکردند : حالا باید چی کار کنیم ؟


در همون حال با قاطعیت توی صورت تک تکشون نگریسته و با ته مونده قدرتم بهشون گفتم :


شماها باید همین حالا روی اون صحنه رفته و شو رو اجرا کنید ! انگار نه انگار که اتفاقی افتاده ! یادتون باشه که نمایش باید تا در هر حالی ادامه داشته باشه !


و درست از همون لحظه به به بعد بود که این جمله و این درس ، به عمیق ترین لایه روح مایکل نفوذ کرد و باعث شد در طول سالهای بعد ، حتی در لحظات پر از درد و استرس و تشویش و غم و ناراحتی هم اجازه نده که مردم جهان ، این احساسات روحی و درونی اون رو ببینند . او با قدرت مثال زدنیش کاری میکرد که حتی در اون لحظات هم مخاطبینش تنها " نمایش " رو دیده و از اجرای او با همه وجود لذت ببرند . او تا انتهای عمر یک کمالگرای بی مانند بود و در چشم من : بزرگترین هنرمندی که در کل تاریخ پا به عرصه گیتی نهاد .




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 6 + ارسال نظر
diyana شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ http://justdan.blogfa.com

مایکل یک فرشته بر روی زمین بود

ابوالحسن دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ق.ظ

حیف که این مردم ایران چیزی از مردانگی و جوان مردی این پادشاه صدا نمیدانند وگرنه به جای هر روز یادواره گرفتن برای شهدا برای این سلطان یادواره میگرفتند.
چه کنیم.......................

دوست عزیز ، اگه انسانی واقعاً به دور از هر منفعت طلبی نفسانی ، مال و جان و وجود خودش رو در راه دفاع از وطن خودش فدا کنه ، حقیقتاً انسانی قابل ستایشه و جا داره که براش یادواره برگزار بشه . من مشکلی با یادبود برگزار کردن برای شهدا ندارم . مساله اینه که ای کاش مایکل جکسون هم ذره ای از جایگاه و ارزش اونها رو در ذهن یه مشت موجود پست و حقیر داشت ...

diyana دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:06 ب.ظ http://justdan.blogfa.com

خطاب به دوست عزیز ابوالحسن
مایکل یک فرشته بوده ولی با شهدا و جانبازان نمیشه مقایسه کرد . اگر این مردم نبودن الان نمیتونستیم راست راست تو شهرمون راه بریم و الان مثل هند و عراق میبودیم

کاملاً موافقم ...

ابوالحسن سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

آره هر دو شما درست میگین ولی خوب درست هر روز و هروز و در هر جا برای این شهدا یادواره گرفت.
سی و چند سال که از این رویداد تاریخی میگذره اگه بجای این همه پولی که برای گرامی داشت شهدا خرج میکنیم بدیم به فقرای کشورمون و مستمندان این کشور بهتر از اینکه به این صورت پول رو خرج کنیم.
ما یه کشور اسلامی هستیم اگه کمی قرآن رو خونده باشی این رو درک میکنین.
کشور ایران جز 4 کشوری است که در درونش هر چه بخواهی داره(منظور نفت.طلاو....).این همه پول نفت چی شدو الان داره به کجا میره تو جیب کی؟.سه هزار میلیارد هم زیر گنبد کبود.چرا وقتی با این همه سرمایه در کشورمون این همه فقیر داریم؟
تو رو به خدا واقعیت بین باشین.به خدا این شهدا از این همه یادواره ها راضی نیستن.اگر اسلام و قرآن در این کشور هست پس چرا این همه دروغ،دزدی،و...... .
براتون آروزی خوشبختی و زندگی پر از موفقیت و ثروت را دارم.

دوست عزیز این اولتیماتوم آخره :

یه بار دیگه نظر پرت و بی ربط در مورد اسلام و قرآن و این چرندیات نامرتبط با مایکل جکسون بدی ، نظرت رو آنی پاک میکنم . لطفاً بار آخر باشه !

diyana پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ق.ظ http://justdan.blogfa.com

میگن آلبوم جدید مایکل یک کلیپ داشته که منتشر شده . درسته ؟ اگه درسته میشه لینک دانلودش رو بزاری ؟

تا این لحظه که توی سایتی لینکی ازش ندیدم ...

diyana یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:15 ب.ظ

چرا آپ نمیکنی ؟

چون وقت ندارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد