مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

با خاطرات مایکل جکسون ( داستان Charlotte Svee Hestnes ... )

... یادم میاد اوایل سال 2007 به شدت شایعه شده بود که مایکل جکسون قراره آخرین کنسرتهای عمر هنری خودش رو در لاس وگاس برگزار کنه . خوب به خاطر میارم وقتی این خبر به گوشم رسید ، کنترل خودم رو به طرز جنون آسایی از دست دادم و اولین کاری که کردم این بود که دوان دوان خودم رو به طبقه بالای خونه ، جایی که مامانم اونجا بود رسوندم تا این خبر شگفت انگیز رو بهش اطلاع بدم . رویای سالهای زیادی از عمر من همواره این بود که شانسی داشته باشم تا بتونم اجرای مایکل جکسون رو به صورت زنده و از نزدیک تماشا کنم . من باید هر طور که شده بود خودم رو به مایکل میرسوندم ! برای همین شروع به التماس و خواهش کردم :


مامان ... بذار من برم لاس وگاس ... بذار من برم ... تو رو خدا ... تو رو خدا .... بذار برم .... تو رو خدااااااااا ..... !!!!


هرچند ، حتی توی همون لحظات هم یقین داشتم که اون محاله به من اجازه بده که تنهایی پاشم از نروژ برم اون طرف کره زمین ! یادم میاد من و مامانم درست در وسط اتاق طبقه بالا ایستاده بودیم و داشتیم سر موضوع سفر من برای دیدن مایکل جکسون بگو مگو میکردیم . آخرش مامانم با خونسردی رو به من کرد و بهم گفت :


ببین شارلوت ، من نمیتونم اجازه بدم که تو به لاس وگاس بری اما بهت قول میدم که اگه مایکل یه روز خواست برای اجرای کنسرت به لندن بیاد ، حتماً بذارم که برای دیدنش به اونجا بری . باشه دخترم ؟


من بعد از شنیدن این جواب شروع به گریستن کردم چرا که با همه وجود دلم میخواست برم مایکل رو ببینم . من توی اون لحظه هرگز به ذهنم خطور هم نمیکرد که مایکل بخواد برای اجرای آخرین تور خودش به لندن سفر کنه . من توی اون لحظه تمام امید خودم برای اینکه بتونم اجرای زنده مایکل رو از نزدیک تماشا کنم از دست داده بودم ...


متاسفانه در اوایل سال 2009 ، مادرم به خاطر حادثه وحشتناک آتش سوزی در منزلمان جون خودش رو از دست داد . بعدها مردم به من اطلاع دادند که جسد او را در وسط اتاق طبقه دوم ، جایی که من و او سابقاً در مورد مایکل صحبت میکردیم پیدا کرده بودند . باورش حقیقتاً سخته که دقیقاً 3 هفته بعد از این تراژدی بزرگ ، مایکل جکسون در لندن با خبر بازگشت خودش دنیا را به لرزه در آورد و درست یک ماه بعد از درگذشت مادرم ، بلیط کنسرت لندن مایکل جکسون درون دستان من بود ! من شک نداشتم که مامانم داشته از بالای آسمونها به من نگاه میکرده تا خیالش راحت بشه که من بلیط کنسرت مایکل جکسون رو به دست آورده ام ! یادم میاد مامانم یه بار به من گفته بود که یکی از بزرگترین رویاهاش در دنیا اینه که من موفق بشم در طول عمرم مایکل جکسون رو از نزدیک ملاقات کنم و من توی اون لحظات بی نهایت خوشحال بودم که به این وسیله ، رویای هر دوی ما در آستانه محقق شدن قرار گرفته بود ...

اما حالا ... حالا نه من و نه هیچ یک از مردم کره زمین دیگر هرگز و تا ابد موفق به دیدار مایکل جکسون نخواهیم شد ؛ هرچند ما همگی میدونیم که او حالا در مکان بهتری قرار گرفته که میتونه لااقل ، اندکی آسایش و آرامش رو تجربه کنه . و من ایمان دارم که او تا ابد اینجا در کنار ما خواهد بود و تا همیشه درون قلبهای ما قرار خواهد داشت . خدا ، مایکل جوزف جکسون را به صورت فیزیکی از ما دور کرد اما او هرگز این قدرت را نخواهد داشت که او را از دورن قلبهای ما دور نماید . مایکل جکسون تا ابد و برای همیشه از طریق جادوی صدا و موسیقی اش به حیات جاودان خود ادامه خواهد داد . او افسانه ایست که قابل فراموش شدن نمی باشد .


ما همگی عاشقانه دوستت داریم و هرگز و حتی برای لحظه ای فراموشت نخواهیم کرد ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سپهر یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 ق.ظ

میشه صحت این سایتو بهم بگین ممنون میشم

http://www.ajdugger.com/blog/the-evolution-of-michael-jacksons-hair

صحت یعنی چی ؟؟ یعنی بشینم 400 صفحه رو خط به خط بخونم ؟؟!! خلاصه حرفش رو به فارسی برام بنویس و واضح سوالت رو مطرح کن که مشکلت با چه موضوعیه تا بتونم بهت کمک کنم دوست عزیز ...

سپهر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:30 ب.ظ

این سایت به این نکته اشاره می گرد که مایکل بعد از کنسرت 1995 با موها کوتاه به طور دایم از کلاه گیس استفاده می کرده ایت
حتی در البوم هیستوری )آهنگ جیغ ) از کلاه گیس استفاده نموده است

بله همینطوره ... خیلی وقتها این کار رو میکرد اما استفاده از لفظ " به طور دائم " چیزی جز یاوه سرایی محض نیست ...

سپهر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ق.ظ

کلیپ در ان مایکل از موی مصنوعی یا اکستنشن استفاده کرده است

Black or white
Sream
در کنسرت سال 2001 آمریکا
مصاحبه مارتین بشیر
تمام دادگاههای سال 2002

Sa سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:30 ب.ظ

همه ی موجودات یک پایان دارن و این پایان هست که به همه ی ما معنا میده،هیچ چیز در این دنیا زیباتر از مردن و رها شدن نیست
بسیار ممنونم

درسته که مرگ یکی از حقیقی ترین حقیقت های این عالمه و اینکه معنی حقیقی رهایی و وصال به عالم ابدی و جاودان رو میده ، اما نمیخوام بهش به چشم " زیباترین " حقیقت گیتی نگاه کنم ... خالق کائنات به همون اندازه به زندگی و زیبا زیستن و هر نفس عاشقی کردن هم اهمیت میده دوست من ...

habibe شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
خسته نباشید. میخواستم خواهش کنم اگر اونطور که من خوندم کریس تاکر یکی از دوستان نزدیک و هواداری مایکل جکسون بوده و شما تأیید میکنین از خاطراتش از مایکل جکسون یا از مراسم اهدای جوایزی که کریس تاکر و مایکل با هم حضور داشتن مطالبی رو تو وبلاگتون بذارین. خیلی دوست دارم خاطراتش از مایکل جکسون رو بخونم و تا اونجا که من خوندم و تقریبا همه ی مطالب رو خوندم مطلبی ندیدم. متشکرم
اینجا واقعایه خونه ی دوست داشتنیه

سلام دوست عزیز ...

اگر زندگی و گرفتاری های تموم نشدنیش فرصتی رو برای بودن دوباره در اختیارم قرار داد ، حتماً ...

habibe دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
امیدوارم که این فرصت هرچه زودتر فراهم بشه. متشکرم. موفق باشید و لطفا ناامیدمون نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد