مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( داستان Christina Sanchez ... )

...  من مایکل جکسون رو 4 بار در کنسرت در سال های 1998 و 1992 همینجا در اسپانیا ملاقات کردم . یادم میاد وقتی که اولین بار در کنسرتی از تور BAD از نزدیک می دیدمش ، کف کرده بودم که چقدر استایلش شبیه به عکس ها و ویدیوهایی هستش که تا اون موقع ازش دیده بودم !!! یادم میاد مایکل در اون کنسرت لبه صحنه ایستاده بود و داشت درست به پایین جایی که ما اونجا ایستاده بودیم نگاه میکرد و یادم میاد چقدر سخت تلاش میکردم که عقلم رو از دست ندم و خل نشم ! فقط یادمه عین دیوونه ها با خودم تکرار میکردم و میگفتم : " وای خدا ... خودشه ! "



من در سال 1992 به کنسرتی در ابیدو (Oviedo) رفته بودم و به خاطر دارم در اون سفر به پارکینگ هتل محل اقامت مایکل جکسون رفته و موفق شدم اتوموبیل حاوی او زمانی که از پارکینگ خارج می شد رو مشاهده کنم . مایکل از داخل شیشه پنجره جلوی اتوموبیل به ما نگاه میکرد و به ما طرفدارها لبخند میزد و برامون دست تکون میداد .



دو روز بعد ، مشابه این اتفاق برای من در مادرید تکرار شد ؛ این بار من که به پارکینگ هتل محل اقامت او رفته بودم ، موفق شدم زمان ورود اتوموبیل مایکل به پارکینگ مچش رو بگیرم ! یادم میاد مایکل از ماشین پیاده شد ، به سرعت برای ما دست تکون داد و سپس لحظه ای بعد در میان جمعیت ناپدید گردید . من هرگز و تا ابد احساس و افکاری که با دیدن لبخند شگفت انگیز و موهای مشکی و براق و زیبای مایکل جکسون در اون لحظه در ذهنم پیدا کردم رو فراموش نخواهم کرد !




یادم میاد در اون سفر ، من و تعدادی از دخترهای طرفدار ، زمانی که مایکل هتل محل اقامتش رو ترک کرده بود ، با هزار دوز و کلک خودمون رو به اتاق محل سکونت مایکل رسوندیم . خدمه هتل هنوز مشغول نظافت اتاق او بودند ! یادمه در اون لحظات دزدکی مشغول دید زدن این طرف و اون طرف اتاق بودم که یک دفعه در کنار یک پیانوی بزرگ و سفید ، پرتره نیمه کاره ای رو بر روی تعدادی کاغذ دیدم که مایکل اونو با مداد مشکی خلق کرده بود . من هنوز و تا امروز همچنان حالم به شدت گرفته است که چرا اونقدر شهامت نداشتم که اون پرتره رو از اونجا برش دارم ! واقعاً که چه احمقی هستم !! ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 3 + ارسال نظر
Sa دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:14 ب.ظ

وات د؟؟؟؟
خودشو با هزار دوز و کلک به اتاق رسونده؟ چه دوز و کلکی؟ تو بهترین حالت هم اجازه نمیدن کسی بی دلیل وارد هتل بشه چه برسه به اتاق رزرو شده مایکل جکسون!
یعنی آزموده ترین جاسوس ها حتی
چقدر هم این ملت پر رو آن تو که کنسرت رو رفتی دیگه
ولی گذشته از همه واقعا ایکاش اون پرتره رو برمیداشت :)))

خیلییییییییییی ممنون و گاد بلس یو از یوژوال :)

راستش منم ایده ای ندارم که داستان چی بوده ... نمیدونم توهم زده ، از خودش ساخته ... اینکه منظورش از اینکه مایکل از اتاق رفته بود این بوده که کلاً چک اوت کرده بوده و رفته یا اینکه نه ، مثلاً رفته بوده خرید و گردش و این حرفها و دوباره میخواسته برگرده ؟؟پس اگه چک اوت کرده بوده چرا نقاشی رو نبرده بوده ؟؟؟ خلاصه این داستانها هم همشون یه جاشون میلنگه دوست من !! خوشحالم که خوشت اومد ...

Sa سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ق.ظ

اگر چک اوت کرده بود قطعا مسئول های نظافت اون رو برمیداشتن
اگر هم نه که فکر میکنم جنس خوب استفاده نمیکنه :)))، شاید هم بار اولش بوده یا مثلا توی یک دور زیاد استفاده کرده...
Anyway
.
Thanks again
L.O.V.E

عجب !! ...

Nader Mjjy شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:21 ب.ظ http://michaeljacksonemjj7.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد