مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( کاریکاتور ! )

بعد از مدتها سکوت فردی و تنها روایت داستانهای تلخ و شیرین فراوان از قهرمانان کوچک و بزرگ دنیای عاشقی مایکل جکسون کبیر در اقصی نقاط گیتی ، سلام و درود و عشق و احترام بی پایان مرا در روز 16 ژوئن سال 2016 میلادی پذیرا باشید ...


چقدر باورش سخته که در هفتمین سالگرد اون روز قرار گرفته ایم ؛ روزی که من در تقویم شخصی خاطراتم در کنار مایکل جکسون از اون با عنوان روز جدایی یا همون یوم الوداع یاد میکنم .




فکر میکنم در طول این هفت سال گذشته که دارم در این صفحه برای شما عزیزان مینویسم ، یکی دوباری رو به اون فولدر معروف داخل کامپیوتر قدیمیم اشاره کرده باشم ؛ همون فولدری که روزشمار زندگی مایکل جکسون برای من بود و از همون زمانی که به خاطر میارم یعنی درست از دورانی که نخستین نسل اینترنت Dial Up وارد این کشور شد روز به روز و لحظه به لحظه تدریجاً از خاطرات روزها و لحظه های زندگی سلطان پاپ انباشته شد تا سرانجام روز 16 ژوئن 2009 از راه رسید ...


زمانی که اون روز مثل هر روز دیگه در طول عمرم بار دیگه چهره یگانه آرمان و باور زندگیم در اون روزگار غریب رو دیدم حتی به اندازه سر سوزنی به ذهنم خطور هم نمیکرد که این دیدار ، دیدار دیگه ای رو به همراه نداشته باشه و پرونده اون فولدر قدیمی و خاک گرفته همونجا و همون لحظه برای همیشه مختومه بشه . به راستی کی میتونست باور کنه چشمان حریص و سیری ناپذیر دوربین ها و رسانه های جنجالساز جهان دیگر هرگز و تا ابد قادر به شکار لحظه ای از زندگی مرد یک دستکشه نخواهند بود و این صحنه ها ، به عنوان آخرین سکانس از نمایش کوتاه و غریب زندگی ارباب افسانه ها در تاریخ درج خواهند شد ؟؟ 


بگذریم ...


اصلاً دوست ندارم سنگینی و غم این لحظات دلگیر رو با جملات سوزنده و دلگداز افزایش بدم ! راستش چند روز پیش تصادفی چشمم به تعدادی کاریکاتور خارجی از مایکل جکسون افتاد که حقیقتاً نشد با سطحی نگری و بی تفاوتی از کنارشون عبور کنم ؛ کاریکاتورهایی که بر خلاف بسیاری از نمونه های داخلی و خارجی نه تنها " به هیچ عنوان " اهانت آمیز و تمسخر بار به حساب نمی آیند ، بلکه ترکیبی از عاشقانه ترین ستایش ها و واقع گرایانه ترین شوخی های دوستانه با مردی هستند که به اذعان همه جهانیان ، جادوی بی انتهای او در سراسر کائنات هیچگاه به انتها نخواهد رسید . به همین علت تصمیم گرفتم که این تصاویر رو در این روز خاص با شما دوستان عزیز به اشتراک بذارم تا هم با دیدنشون کمی لبخند زده و شاد بشید و هم شاید کمی عمیق تر از اون چیزی که در نمای نخست از ظاهرشون میبینید در موردشون فکر کنید و نتیجه بگیرید . شاید همین تصاویر به ظاهر ساده و مضحک تونست روزنه ای به سمت شناخت مایکل جکسونی متفاوت از آنچه در دنیای شماست به روی شما باز کنه ... کی میدونه ؟؟!! 








برای یک عمر عشق و دوستی و خاطره ، برای ثانیه ثانیه نفس کشیدن در دنیای داستانها و افسانه ها  و برای تک تک لحظات این سفر طولانی و به یاد ماندنی از عمیق ترین نقطه قلبم از تو جاودانه بی تکرار سپاسگزارم . سپاسگزارم یگانه ارباب افسانه های من . سپاسگزارم مایکل جکسون ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 8 + ارسال نظر
شکرانه جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:30 ب.ظ

زیبا و غم انگیز.براتون بهترین آرزو هارو دارم و وقتی نوشته هاتون رو میخونم کاملا درک میکنم که از صمیم قلبتون در موردشون حرف میزنید.امیدوارم خوشبخت باشید.من ارزو دارم که یه روزی به آمریکا سفر کنم و تمام یادگاری هاشون رو ببینم.من تا حالا حیرت انگیز تر از ایشون رو ندیدم...

ایشون یک عمر همه دنیای من بودند دوست عزیز . ممنونم از نظر زیباتون . امیدوارم به همه آرزوهاتون برسید ...

Sa شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ق.ظ

هیچ حرفى ندارم
از زمانى که این پست رو خوندم تاحالا هیچ چیزى براى گفتن دستگیرم نشد...چقدر حرفها که توى یک جمله گنجوندین اما واقعا توى هیچ جمله اى نمیگنجن،قرنها فاصله هست بین خوندنش و اونچه که حقیقتا رخ داده
چقدر زود..چقدر راحت تموم شد و رفت...اصلا انگار نه انگار
صبحى اینجا بود و تا شب،رفته بود


بى حد و مرز سپاسگزارم

صبحی اینجا بود و تا شب رفته بود ...

nadermj شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ب.ظ

Armita یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:38 ق.ظ

چقدر بی نظیره وقتی که بارها و بارها در مورد این موجود دوست داشتنی صحبت میشه ,و هرگز بوی تکرار نمیده ...چقدر عجیبه که هر چقدر هم در موردش حرف میزنیم باز هم خسته کننده نمیشه ...حقیقتا مایکل جکسون خود عشقه ,خود معجزست ,تمام باوره منه ,چقدر شگفت انگیزه که این مرد ,پاسخ همه ی سوال های بی جوابه

...

mj یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:54 ق.ظ http://http:/masterofillusion.blogsky.com

عالی بود...
من هنوزم باور نکردم ک مایکل دیگه نیس...ینی دلم نمیخواد باور کنم!!!
من با مرگ،مایکل هفته ها گریه کردم...هنوزم ک هنوزه همون حالته
انگار همین دیروز بود ک با شنیدن آهنگ speechless, who is it عاشقش شدم...و بعد همه چی شروع شد!!!! :)))
دلم میخواد ی کامنت ب اندازه ی کتاب بنویسم...ولی چ فایده؟؟؟ مایکل برنمیگرده! و حتی هیچکس نظر منو هم نمیخونه...و درآخر هم از ناراحتیم کم نمیکنه!!! :(
خب بگذریم...
محبوب دل ها: مایکل عزیز
و
ممنون از سایت خوبتون

عشقت پایدار و ابدی دوست عزیز ...

لیلا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:41 ب.ظ

باور نبودنش حتی برای امثال من که خیلی دیر به بزم شیفتگانش ملحق شدم سخته و

واقعاً از خواندن جملات شما که از دل بر میاد و همیشه به دل ما می شینه هم حسرت باره و هم تحسین برانگیز


واقعا هوادارانش هم مثل خودش تک و قابل و شایسته تقدیر فراوانند

البته منظورم امثال شماست علی عزیز

نه مثل ما تازه به سیل خروشان شیدایی پیوسته

( واقعا هوادارانش هم مثل خودش تک و قابل و شایسته تقدیر فراوانند

البته منظورم امثال شماست علی عزیز

نه مثل ما تازه به سیل خروشان شیدایی پیوسته )

اشتباه میکنی دوست من . خیلی اشتباه میکنی :

دلیل و سند عاشقی و شیدایی و جنون و دلدادگی در این طریق ، مدت زمان بودن در این راه و سالهای طرفدار بودن و داشتن آرشیوهای حجیم و انبوه و هزاران سند و مدرک بی ارزش و توخالی نیست . چه بسیار در این سالهایی که گذشت ، موجوداتی به نام عاشق و طرفدار مایکل جکسون در این جهان ملاقات کردم که همگی در صفاتی که اشاره نمودم ، خود را پیشکسوت و سردمدار میدانستند اما دریغ از یک جو انسانیت و شرف و عشق و مردانگی ... دریغ !!!! هرگز گروهبندی طرفداران ارزشمند و بی ارزش را بر مبنای سالهای عاشقی و آشناییشان با نام مایکل جکسون انجام نده که چه بسا تازه به خرابات پیوسته هایی چون تو در وادی عشق ، فرسنگها جلوتر و ارزشمند از بسیاری از آن طرفدارنماهای کهنه کارباشند که ذره ای از نام و اعتبار و عشق او در این عالم بهره ای نبرده اند ... هرگز از یاد نبر لیلای عزیز ...

لیلا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:21 ق.ظ

ممنون از دقت نظر و پاسخ های همیشه به جای شما


خدا قدم ما رو در طی طریق شور و شیدایی ثابت و استوار نگه داره


و
شما رو سلامت

( خدا قدم ما رو در طی طریق شور و شیدایی ثابت و استوار نگه داره )

Amen ...

مون واکر شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 08:37 ب.ظ http://Gravatar.com

شاید از لحاظ فیزیکی دیگه قلبش نمیتپه... اما
از زمانی که خداحافظی کرد و گفت من بیشتر دوستتون دارم.. توی قلب میلیون ها مون واکر میتپه ... توی صدای دریا می تپه
مایکل هیچوقت نمیمیره.. اون .. توی ستاره ها میتپه..
روی چهره ی زیبای گل های آفتاب گردون میتپه ..
مایکل .. نبض زندگیه .. و نبض زندگی هیچوقت نمی ایسته..
شاید بشه گفت که اون الان اینجا نیست .. اما .. اگر اون واقعا اینجا نبود هیچ یک از ما الان درباره ش حرف نمیزدیم!
پس اون اینجاست.. اون هیچوقت مارو ترک نکرده... همیشه و همیشه نبص تک تک نفس هاش تو قلب های ما میتپه

درود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد