مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( خاطراتی به روایت Ben Brown ... )

Ben Brown ، یکی از موسسین و بنیانگذاران کمپانی Steeltown Records در گری ایندیانا و مدیر عامل این شرکت موسیقی بود که در تهیه و تولید نخستین اثر مایکل جکسون و برادرانش در سال 1968 نقش کلیدی و اساسی داشت . وی بعدها در سال 1969 و بعد از نقل مکان جکسونها به کالیفرنیا با همکاری جو جکسون به سمت مدیر عاملی کمپانی Jackson's  Records دست یافت . در ادامه خاطرات کوتاهی از مایکل جکسون کبیر را به روایت از این هنرمند موسیقی دان پیشکسوت مطالعه خواهید نمود :


... اواخر سال 1967 بود که خیلی اتفاقی یه نوار تمرینی از یه گروه موسیقی محلی در گری ایندیانا به دستم اومد و وقتی که بهش گوش دادم ... WoW ! و تا به خودمون جنبیدیم اونها توی استودیوی Steeltown مشغول ضبط نخستین اثرشون بودند ؛ ترانه ای به نام Big Boy که اون رو در سال 1968 و درست 6 ماه قبل از اینکه اونها وارد قرارداد با کمپانی Motown بشند تهیه و منتشر نمودم .


مایکل جکسون که اون زمان یه پسر کوچولوی 9 ساله بود با اون صدای زیر و کودکانش با همه قدرت و احساس میخوند:


... من حالا دیگه یه پسر بزرگم که دنبال دختری برای عشق ورزی می گردم ...


یادم میاد مایکل اونقدر کوچولو بود که وقتی سوار ماشین جو میشد مجبور بود روی صندلی اتوموبیل بایسته تا بتونه از شیشه بیرون رو تماشا کنه . شبها موقعی که جکسونها بر روی صحنه اجرا میکردند ، مردم هیجان زده پول رو به طرف اونها پرتاب میکردند . یه وقتایی مایکل اونقدر سکه توی جیبش جمع میشد که به زور میتونست شلوارش رو بالا نگه داره !!! ...



Ben Brown در سن 23 سالگی به همراه صفحه موسیقی Big Boy ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 9 + ارسال نظر
MJ homesick پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:34 ب.ظ

من حالا دیگه یه پسر بزرگم که دنبال دختری برای عشق ورزی می گردم ...


قلب تو بینهایت برای عشق ورزی بزرگ بود و اون دخترهای همراه زندگیت برای دریافت عشق تو کوچک بودند.
تو برای عشق ورزی به تمام انسانها و موجودات آفریده شدی...

( قلب تو بینهایت برای عشق ورزی بزرگ بود و اون دخترهای همراه زندگیت برای دریافت عشق تو کوچک بودند.)

بیشتر از همه دنیا معنی این جملات رو میفهمم . بیشتر از همه دنیا ...

Sa پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:09 ب.ظ


بسیار عالى بود
اینطور که بنظر میاد این آخرین پست سال ٩٤هست همینطوره؟
و البته سال ٩٤ قراره با اون خبر بى نهایت ناخوشایند به پایان برسه..راستش من اومدم اینجا ازتون راجع به صحت اش بپرسم تا شما جواب منفى بدین...هرچند تمامى منابع معتبر و نامعتبر تاییدش کردن اما دلم میخواست شما بگین نه تا خیالم راحت بشه
افسوس..

ای کاش نظرات من تعیین کننده حوادث جهان بود دوست عزیز ... ای کاش ...

mjfollower پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ب.ظ

ممنون قشنگ بود 3>

خواهش میکنم ...

ناهید جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام علی نازنین
چقدر جالبه، حتی خاطرات بظاهر کوچک از یک انسان بزرگ برای خیلی از افراد دوستدار مایکل و یا دوستداران انسانهای بزرگ، دلنشین و باارزشه و همزمان افرادی بازیچه صفت، آثار مایکل رو به بازی و سبکسری، معامله( !!!!! ) میکنند...
البته در نهایت میراث مایکل افرادی هستند که یاد و نام و پیام این ابر انسان رو به گوش دیگران میرسونند و موجبات آگاهی اذهان رو فراهم میکنند...
و اینکه وراث قبلی میراث مادی مایکل با وراث فعلی فرقی ندارن.

سلام دوست من ...

(البته در نهایت میراث مایکل افرادی هستند که یاد و نام و پیام این ابر انسان رو به گوش دیگران میرسونند و موجبات آگاهی اذهان رو فراهم میکنند...)

تنها انسانهای معدود باقی مانده به این شکل در جهان سربازان حقیقی او هستند ... سربازان عشق او ...

محمد شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام تویکی از پست هاتون به چیزهایی نوشتید که مایکل یک عمر دروغ گفت وماهم ساده باور کردیم! درباره کودک ازاری هم چیزهایی نوشتید که برداشت من این بود که مایکل درآین مورد هم صادق نبود سوال من ازشمااینه ایا این حقیقت داره یاخیر؟خواهشا ج بدید فقط میخوام این موضوع هم برام روشن بشه؟ممنون.

سلام :

1- من هیچ وقت در کل عمرم چنین جسارتی رو نکردم که بگم مایکل جکسون در کل عمرش دروغ گفت ! من قبل از اینکه بخوام چنین جسارتی رو به ارباب زندگیم کنم خودم رو به آتش میکشم !!!!
2- من هرگز نگفتم که من در زندگیم دروغ های مایکل جکسون رو باور کردم بلکه همیشه و با اعتماد به نفس اعلام کرده ام که من جز< معدود انسانهایی در این جهانم که به خوبی میفهمیدم مایکل جکسون چه زمان و به چه علت دروغ میگفت . من هرگز خالی بندی های ایشون رو مثل کودن های دنیا به عنوان حقیقت قبول نکردم !!!!
3- کسی که هنوز شک داره آیا مایکل جکسون در بحث کودک آزاری صادق بوده یا نه بهتره برای همیشه از تکرار نام کبیر ارباب افسانه ها خودداری کنه چون چنین موجودی لکه ننگی برای سیاره زمینه ...

موفق باشید ...

Kati دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام!ببخشید من تازه پیج فیس بوک شما رو فالوو کردم و خیلی از پستای قدیمیتون استفاده کردم!چون تعدادشون زیاد بود دیگه دونه دونه اونجا تشکر نکردم!همین جا خواستم بگم واقعا پستای بینظیری داشتین چه از لحاظ محتوا چه از لحاظ ناب بودن عکسا!
واقعا خیییلی خیلی ممنون!
قبل از اون هم از مطلب وبلاگتون بسیار لذت بردم هرچند که هر دفعه اومدم تو این وبلاگ با گریه و زاری اینجا رو ترک کردم!
هر دفعه که خاطره ی جدیدی از مایکل جکسون کبیر خوندم بیشتر به این نتیجه رسیدم که دقیقا اون لحظه ای که فک میکنم خیلی میشناسمش یه پنجره ی تازه ای از شگفتی هاشو به روی ادم باز میکنه!(جمله بندیم داغونه میدونم)
دوباره و دوباره تشکر!!

سلام دوست عزیز ...

سپاس از عشق و توجه و احترام بی انتهای شما عاشق گرامی . امیدوارم عشقتون تا ابد و همیشه جاودان و موندنی باشه . موفق باشید ...

Sa سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:30 ب.ظ

http://www.namasha.com/v/FQolwkfe
حتما ببینید

بله ... مربوط به مدتها پیشه و میلیونها میلیون نفر اون رو تماشا کردند ...

Sa سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:18 ب.ظ

بنده که یکى دوماهه تماشا کردم و جالبه همین کلیپ اولین چیزى بود که از این برنامه ى مضحک دیدم تازه بعد از اون نشستم دو سه قسمت ازش رو تماشا کردم اونهم فقط براى اینکه بفهمم کلیپ چرا خنده داره!
جداى از مسایل دیگه،امریکن ایدل و اکس فکتور هم اونقدر مذخرف هستن که نشه پاشون نشست این برنامه که دیگه واقعا حرف نداره

...

ساناز یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:31 ق.ظ

ممنونم، عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد