مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تو ( شعری از Michaela Huber از آلمان ... )

سلام و وقت بخیر به عاشقان راستین مایکل جکسون کبیر در اقصی نقاط گیتی ...


چند روز پیش تصادفی با شعر جالب و زیبایی از یکی از طرفداران آلمانی زبان مایکل جکسون مواجه شدم که بد جور نظرم رو به خودش جلب کرد ؛ شعری که به نوعی زبان حال و احساس حقیقی قلب عاشقم در برابر تمام بزرگی ها و خوبی های اوست . به همین دلیل از شما عزیزان و یاران همراه درخواست میکنم که با چشم دل کلمه به کلمه اون رو عاشقانه مطالعه بفرمایید ...


تو رنگین کمانی در یک روز بارانی هستی
تو زندگیم را رنگ آمیزی کردی و تاریکی را از آن دور نمودی
تو مسیریاب زندگیم در گم گشتگی هایم هستی
تو به من امید بخشیدی زمانی که بیشتر از همیشه به آن محتاج بودم
تو زندگیم را به هر شکلی که ممکن و مقدور بود تغییر دادی
هر روزی که میگذرد بیشتر و بیشتر دلتنگت می شوم
تو شبیه به هیچکس که من در زندگیم شناختم نیستی
تو مخلوقی ویژه و منحصر به فردی ؛ خیلی ساده :
تو !
دلم برایت تنگ شده مایکل ؛ ای ستاره درخشان من
تو حالا بسیار درخشان می درخشی اما از فاصله ای بسیار دور
در زمین تو یک فرشته در لباس مبدل بودی
و شاید اکنون بتوانی در بهشت به آرامش دست پیدا کنی
خداوند تو را به مکانی بهتر منتقل نمود
مکانی بدون اسم ؛ مکانی لبریز از موهبت الهی
تو اکنون از تمام دلتنگی ها و دردها آزادی
دیگر یاس و غمی در کار نخواهد بود
حالا دنیا قدر و ارزش والای تو را خوب می فهمد
تو یک چنین مخلوق ارزشمندی بر روی این زمین بودی !
برای هر آنچه بخشیدی از اعماق قلبم از تو سپاسگزارم
برای همه قدرتت و همه تلاش و کوششی که در این عالم انجام دادی
عمیقاً از تو بابت خیال دوست داشتنی دائمت در ذهنم سپاسگزارم ؛
بابت الهام بخشیت و تشویقت برای کسب اعتبار و مقام در این جهان
حقیقتاً و از عمق وجود عاشقتم مایکل
تو تا همیشه در ذهن و قلبمی و من هر لحظه برایت دعا خواهم کرد

تو تا ابد دنیای مرا به لرزه در خواهی آورد !

and

You really do Michael…




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 15 + ارسال نظر
ناهید چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام علی بزرگوار

خیلی زیبا و دلنشین بود...

اینو قبول دارین که انرژی عشقش باعث میشه قدرت مقابله با سختیهای زندگی رو پیداکنید؟ حتی دشواریهایی که به فقدان حضور مایکل ربطی نداره؟!!
مسلماً همینطور درک می کنید.
پس خوشبختین
هرقدر هم که زندگی پرفراز و نشیب باشه؛ این زندگی جای شکر داره.
خوش باشید...

سلام ...

هنوز بعد از چندین روز ایمیل منو نخوندید ؟ فقط نگید که اینترنت نداشتید لطفاً !!!!!

ناهید پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام

البته که خوندم؛ جواب هم دادم.
من تعجب می‌کنم که ظاهراً به دست شما نرسیده.چشم مجدداً چک می کنم.

خیر... من پاسخی به ایمیلی با عنوان Invitation دریافت نکرده ام ...

ساناز پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ب.ظ

بسیار زیبا و تاثیر گذار.. .. .. .. سپاس

ناهید پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام علی بزرگوار

شبتون بخیر
امیدوارم تکرار ایمیل دوشنبه صبح رو که براتون امروز فرستادم به دستتون رسیده باشه.
شما محترم‌تر از این هستید که جوابی به فرمایشتون ندم.
آرامش روزیتون باشه...

سلام دوست من ..

ممنونم از لطف و توجه شما . در همون ایمیل پاسخ شما رو میدم . سپاسگزارم ...

ناهید پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:21 ب.ظ

لطفاً اگه تا این ساعت ایمیل به دستتون نرسیده، بمن خبر بدین.
تشکر

ممنونم ... رسید . میخونم و جواب میدم ...

ناهید جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام

صبح جمعه ایمیلی براتون فرستادم. لطفاً چک کنید. که اگه نرسیده مجدد بفرستم.

تشکر

سلام دوست عزیز ...

بله رسیده و من هم جواب دادم . امیدوارم رسیده باشه ...

nadermj جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ http://loversmj.blog.ir

ممنونم

God Bless You ...

Ali شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

ممنون...

[ بدون نام ] شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام بزرگوار
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و واقعا خودم را در برابر شما و اطلاعات و دنیای شما از مایکل خیلی کوچیک میدونم .وبلاگتون سالها عطش فراوان من رو برای بودن با مایکل و دونستن از مایکل آروم میکنه.
یادمه بچه که بودیم وقتی با هزار زحمت و بدبختی یه کلیپ کوچیک از مایکل گیر میاوردیم بعدش یه کتک مفصل میخوردیم. سالها بدون داشتن هیچ راه ارتباطی بدون اینترنت بدون ماهواره بدون هیچ راه ارتباطی از پادشاه موسیقی طی شد و حالا به لطف خدا با اینترنت پرسرعت دولت هرروز کارم شده دانلود کردن و خوندن و شنیدن از پادشاه کبیر موسیقی.
از صمیم قلبم از شما سپاسگذارم به خاطر وبلاگ و پست هاتون

سلام دوست گرامی و عزیز ...

ممنون از نظر زیبا و عاشقانتون ... حقیقتاً با همه وجود از لطف و توجه شما سپاسگزارم . موفق و عاشق و پیروز باشید ...

[ بدون نام ] شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ

دوست بزرگوار
به تازگی خوندم مستند جدید Spike Lee به نام Michael Jackson's Journey from Motown to Off the Wall در تاریخ 26 February منتشر میشه . خیلی خوشبخت میشم اگه بتونید اون مستند رو ببینید و برامون ازش صحبت کنید

امیدوارم این اتفاق به زودی زود رخ بده ... ممنونم ...

Saeedeh شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام استاد عزیزم
پست دلنشینى بود
A place with no name واقعا هم جایى هست که الان مایک به سر میبره اما یه place with no name دیگه هم هست فکرمیکنم کاملا درتضاد با اولى،جایى هست که الان ما،در اون بسر میبریم..من هیچ انصافى در این حال و روزم نمیبینم...

سلام دوست من ...

منظور کلی و قلبیت رو درک کردم اما نتونستم بفهمم منظورت از جمله آخر چی بود ...

Saeedeh یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ب.ظ

قطعا همینطوره
براى فهمیدن اون جمله آخر فقط باید جاى من بود تا فهمید

...

MJ homesick سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام بزرگوار
یادتونه 3روز پیش گفتم بعد از سالها دربدری از عشق بزرگم حالا الان دارم مثل یه بچه کوچیک که تازه راه رفتن رو یاد میگیره منم دارم ازش خیلی چیزا میخونم و میفهمم و میبینم.
حالم بده علی جان
به حال خودم افسوس میخورم که این همه سال رو از دست دادم .
دارم نابود میشم.
پر از احساسات حسرت و دلتنگی و درماندگی ام.
نمیدونم چه اتفاقی داره برام میفته.
هرجمله ای که از احساس پاک و دلتنگی و عشقت تو وبلاگت مینویسی درد جانکاهی رو در من به وجود میاره که هرلحظه بیشتر و بیشتر وبیشتر عاشقترم و درمانده ترم میکنه.
نمیدونم این چه دردیه

سلام دوباره دوست من ...

از شنیدن این موضوع با همه وجود دردمند و آزرده شدم . خوشحال میشم بدونم چه کمکی از من برای شما بر میاد ... هرچند که بهتر از همه دنیا میدونم درد عشق چه درد بی علاجیه ...

MJ homesick چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام بزرگوار

(هرچند که بهتر از همه دنیا میدونم درد عشق چه درد بی علاجیه)
درست میگید درد عشق اونم عشقی که راهی برای دیدن یا شنیدن حتی یک خبر ازش وجود نداره بی علاجه
با اینکه میبینم در این راه دارم درد میکشم ولی مطمئنم بیشتر از این دارم به کمال و شعور بی مانندی میرسم. با اینکه بعد خوندن هر خبر قدیمی( که برای من تازگی دارن) گاهی اوقات تو اشکای خودم غرق میشم ولی میفهمم که به سطح بالایی از درک و شعور و تخریب غرور و منیتم میرسم و اینکه هیچی نیستم هیچی

سلام دوست عزیزم ...

لطفاً ایمیلتون رو چک کنید ... خوشحال میشم که در کنارتون باشم ...

armita پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

این بی انصافانه ترین اتفاق تاریخ بود که تورو از دست دادیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد