مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

میان پرده ( یک روح لطیف ... )

... هنوز زمانی که مایکل جکسون در خلال مراسم جشن طرفداران در Webster Hall 2002 در نیویورک سخنرانی میکرد و من با عشق به او نگاه میکردم رو به خاطر میارم. خدا رو شکر که مسئولین به من اجازه دادند که در سالن کنفرانس حضور داشته باشم و زمانی که او سخنرانی میکرد، من درست در پایین پای او و در قسمت زیر صحنه قرار داشتم و من تمام مدت احساس میکردم که حقیقتاً دارم خواب میبینم .
او بسیار زیبا بود؛ نه فقط زیبای ظاهری بلکه زیبای معنوی با زیبایی بی انتهای درون . من این رو با توجه به احساسی که او زمانی که به طرفدارانش میگفت چقدر براش مهم هستند داشت میگم . یادم میاد وقتی طرفدارها در میان صحبت های او فریاد میکشیدند او با مهربانی لبخند میزد و با خنده به کلماتش ادامه میداد . او خوب میدونست که ما حقیقتاً عاشقش هستیم ؛ اینو از اعماق قلبم باور دارم .

من واقعاً خوشبخت بودم که موفق شدم مایکل جکسون رو در طول عمرم سه بار به صورت زنده و از نزدیک ملاقات کرده و حتی بخشی از مراسم جشن تولد 45 سالگی او در لس آنجلس باشم . من اون خاطرات رو هرگز از یاد نخواهم برد .


او یک انسان فوق العاده و حساس بود؛ مخلوقی بیگناه و لطیف ...


برگرفته از دفتر خاطرات Bonnie Lamrock از ایالات متحده امریکا



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 16 + ارسال نظر
Saeedeh جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ب.ظ

خیلى مختصر و زیبا بود
ممنون على آقاى عزیز استاد من
کاملا مشخصه خیلى مشغله دارى

چرا ؟ چون مختصر بود ؟؟ مگه حتماً باید نوشته ها تومار باشه که بشه از توش عشق به مایکل جکسون رو استنباط کرد دوست عزیز ؟ در ضمن من به همین دلیل اسم این قبیل پست های کوتاه رو گذاشتم میان پرده تا بشه از اون داستان های طولانی تر در یک نگاه تفکیکشون کرد .

در ضمن دلم میخواد دنیا یادش باشه من با همه اون مشغله های کمرشکن که صبح تا شب در زندگیم باهاشون دست و پنجه نرم میکنم همچنان " عاشقانه " اینجام . امیدوارم این سبک از عاشقی بتونه برای نسل امروز و فردا ها درس عبرت و سر لوحه ای در زندگی باشه ...

موفق باشی ...

Saeedeh جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:52 ب.ظ

دوباره من یه حرفى زدم که یه جور دیگه بنظر اومد و منظورمو نرسوند
من جرعت نمیکنم پست هاى شمارو زیرسوال ببرم من کى ام،میخواستم بگم پاسخ ایمیل منو ندادى از مشغله هایى که کاملا درک میکنم،اتفاقا منهم ارزش یه متن بلند رو از یه متن کوتاه بیشتر نمیدونم؛بستگى داره به خیلى چیزها مثلا شما با وضعیتى که الان درگیرشى یک نقطه هم اینجا بگذارى با ارزشه جدى میگم
این سبک نه،ولى این نوع"عاشقانه"تا ابد سرلوحه زندگى من خواهد بود شکى درش نیست

من به غیر از همون یک ایمیل که عنوانش چیزی تو مایه های " یه مزاحم " یا چنین چیزایی بود که صد البته همون لحظه هم جوابش رو دادم ، ایمیل دیگه ای از شما دریافت نکردم که بخوام جوابش رو ندم دوست عزیز ...

ساناز شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ق.ظ

زیبا بود

ناهید شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام علی بزرگوار

(او بسیار زیبا بود؛ نه فقط زیبای ظاهری بلکه زیبای معنوی با زیبایی بی انتهای درون ) من که از تصویرش اینطور انرژی میگیرم ؛ چه لذتی می‌بردن حضار!!!

اول هفته شارژ شدم ممنمون

خواهش میکنم دوست من ...

Saeedeh شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:16 ب.ظ

چطور براى من sent شده پس؟
خودمم نمیدونم چرا واقعا فکر کردم رفته باشه
به هرحال دیگه مهم نیست فراموش کنید
ممنون

خوب پس لابد واقعا مهم نبوده که از ارسال مجددش منصرف شدی ...
موفق باشی دوست عزیز ...

بهرام دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام داداش علی گل.امیدوارم حال جسمی و روحی و حال مایکلیت خوب باشه!( شاید به نظر دیوونگی بیاد ولی به نظرم آدما چندین تا حال دارن! به تعداد حس هایی که به یه سری چیزا توی اعماق قلبشون دارن.اینقد که باعث میشه حالشون تحت تاثیرشون باشه)
و ممنون بابت مطلبت.دیگه چی بگیم جز اینکه مثل همیشه عالی و مرسی.

سلام بهرام عزیز ...
حال جسمی و روحی و مخصوصاً مایکلیم با دیدن این همه ویدیوی جدید که از مایکل جکسون منتشر شده بدجور توپه !! خدا رو شکر ...
خواهش میکنم ... خوشحالم که دوست داشتی ...

خواهش میکنم .

ساناز دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

Slm...momkene film e 30th anniversary celeb ro baram bfrestin ag darin.ba sepas e ghabli..

سلام ...

حجمش بیش از حد تصوره و امکان ارسالش برام وجود نداره . متاسفم ...

ناهید دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام علی بزرگوار و نازنین

یلدایت بهاری و زمستانت با یاد دوست تمام لحظات زندگیت، مایکل عزیز، گرم و سرشار از شادی و خرسندی باد..

روح بزرگش شاد و نام زیبایش جاودان

سلام دوست عزیز ...

اتفاقاً دیشب اونقدر مایکل جکسون های جدید دانلود کردم که شبم اساسی ساخته شد . بی صبرانه منتظرم که با عشق همشون رو تماشا کنم ...

Sa دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ب.ظ

بازهم سلام
یلداتون مبارک دوست عزیزم،خوش و پابرجا باشین
مرسى از پاسخهاتون

سلام دوست عزیز ...

یلدای شما هم با یک شب تاخیر مبارک ... ممنونم ...

ناهید سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ

به به چقدر لذت ببری با اون فیلمها؛ جای دوستان رو هم خالی کن علی عزیز...

خوشحالم که جواب کارهات رو اینطور جانانه می‌گیری. همونطور که خوشحال می‌کنی.

سپاس از شما و ستایش از ارباب بی کران ...

ساناز چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:51 ق.ظ

قسمت beat it ش رو میخواستم... ب هرحال ممنون از پاسخ

میتونید کم کیفیت ترش رو از یوتیوب دانلود کنید دوست عزیز ...

ساناز چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:14 ب.ظ

همین کارو کردمممنونم

خدا رو شکر ...

ساناز چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام. شما در شبکات اجتماعیه دیگه هم فعالیت مایکلی دارین؟

سلام دوست عزیز ... بله ...

nader mj جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ https://telegram.me/loversmj

ممنون

خواهش میکنم ...

ساناز یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ق.ظ

میتونین بگین چ شبکه هایی؟ک ب جز اینجا در قسمت های دیگه هم شمارو دنبال کنیم.ممنون

فیس بوک و اینستاگرام ...

لیلا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 08:33 ب.ظ

من به اینستاگرام شما پیوستم.


یادداشت هم گذاشتم

i arrived to your insta

سپاس از لطف بی پایان شما دوست عزیز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد