مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

I'll be loving you ... That's what I want to do ...

سلام ماه آگوست ، پس ستاره های شب کجان ؟!


تو بهم قول داده بودی که اونا خیلی زود در میان آخه کل شب هوا ابری بوده !


و کارشناس هواشناسی بهم گفت که اگه حالت خیلی ردیف نیست امروزو تو رختخواب بمون !


آخه من امروز بدجور غمگینم و حس میکنم آسمون ذهنم پر از ابرهای غم و دلتنگیه !


خوب منم به جای اینکه امروز برم بیرون برای گردش و رفتن به رستوران ، تو خونه و داخل تختخوابم میمونم !


ولی ( با همه اینا ) من عاشقت خواهم بود و این ( عشق ورزی ) اون کاریه که من دلم میخواد انجام بدم !


ولی ( با همه اینا ) من عاشقت خواهم بود و این ( عشق ورزی ) اون کاریه که من دلم میخواد انجام بدم !


سلام عاشق نیمه شبها ، تو دقیقاً همونی هستی که من در زندگیم ستایشش میکنم !


و من به اندیشیدن به تو تا زمانیکه دیگه هیچ ستاره ای برای درخشیدن در این عالم باقی نمونده باشه ادامه میدم !


حتی اگه اوضام گرفته و غمگین و درهم باشه من بازم اینجا با تو باقی خواهم موند 


ما در کنار هم یه آرزوی قشنگ میکنیم ، بعد همدیگرو میبوسیم و عشق ما همچنان تا ابدیت حقیقی باقی میمونه !


پس به جای اینکه برم بیرون واسه رفتن به رستوران من اینجا کنار تو میمونم !


ولی ( با همه اینا ) من عاشقت خواهم بود و این ( عشق ورزی ) اون کاریه که من دلم میخواد انجام بدم !


ولی ( با همه اینا ) من عاشقت خواهم بود و این ( عشق ورزی ) اون کاریه که من دلم میخواد انجام بدم !


تو تا همیشه در ذهنم باقی خواهی بود !


در ذهنم خواهی بود عزیزم ...


آره ، من عاشقت خواهم بود و این ( عشق ورزی ) اون کاریه که من دلم میخواد انجام بدم ...


Loving You : Written and Composed By Michael Jackson


در این لحظات عجیب و پر تناقض انتهای ماه آگوست ، هیچ چیز رو زیباتر و گویا تر از کلمات جادویی خودت برای بیان بی قراری ها و دلتنگی ها و عشق اسفبار (!!!) درون قلبم نسبت بهت پیدا نکردم مایکل جکسون ...


56 سالگیت مبارک همه زندگی من !!


دلم برات تنگ شده ... برای همه چیز ازت ممنونم ارباب ... برای همه چیز ... 




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ق.ظ

اگه امروز برنامه به مناسبت تولد مایکل بود لطفا ساعتش رو خبر بدین
ممنون

متاسفانه من اصلاً منزل نبودم و تلویزیون هم ندیدم دوست عزیز ...

ابوالحسن جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم و امروز نیستی که بهترین روز تمام جهانیان را با خود جشن بگیری.
ظهورت مبارک ........... .

UFO جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:55 ب.ظ

تولد... تولد... تولدش مبارک... آه........ ای کاش بود...

diyana جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:34 ب.ظ

تولدش مبارک

romina چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ق.ظ http://michaeljacksonlover1.blogfa.com/

slm eyval linket konm ?

سلام ... هر طور مایلید دوست عزیز ...

امیر پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.michael jackson.com

تولدت مبارک مایکل جونییییییییییییییییییی
ببخشید یه خوتهشی داشتم میشه کنسرتای مایکلم تو وبلاگتون بذارید ؟

من امکان آپلود کنسرت توی وبلاگم ندارم دوست عزیز . به فروم طرفداران سر بزنید و اونجا عضو بشید و درخواست ویدئو کنید ...

ابوالحسن یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام
چطوری؟ حلت احوالت؟
جمعه شب پیش در برنامه( فردا دیر است) از شبکه( سلامت) موضوع برنامه در مورد(لوازم آرایشی) بود که یه جامعه شناس نادان عوضی یه چرت و پرتی در مورد سلطان پاپ گفت که خیلی ناراحتم کرد متن خلاصه این بو د که ( باید تاسف خورد که کسانی که الگو شان مایکل جکسون و از او بعنوان الگو خود استفاده میکنن..........)

میخوام بگم که تو که تا حالا بک خط هم از این مرد بزرگوار نخوندی چی حالیت میشه از بزرگواری های این اواز عشق مایکل عزیزمان
باید تاسف خورد برای این آدم های احمق.

امید وارم روزی تمام جهان سطح فرهنگی شان و عقلانیت شان به جایی برسد که از بیهوده گویی دست بردارند.

در پناه محبت خداوندی . خداحافظ تا بعد.

سلام دوست عزیز . وقت بخیر ...

من اومدم سرچ کردم و این لینک رو پیدا کردم : برنامه جمعه شب :

http://sokhandownload.blogsky.com/tag/%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

همین بود ؟؟؟ لطفاً سریع جواب منو بده که مادر سازندگان این برنامه رو به عزاشون بشونم !!!!!!

ابوالحسن دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام دقیقا همین بود. موضوع بود (لوازم آرایشی)

همون دو تا دکتری که عکسشون رو زده (قرایی مقدم و اصغر نژاد فرید) داشتن با هم صحبت میکردند با اون به اصطلاح دکتر اسماعیل تبار

تو اصلا ً لینک منو دیدی ؟؟ کجاش نوشته موضوع لوازم آرایشی ؟؟ بعد هم کجای این صفحه قرایی مقدم و اصغر نژاد داره ؟؟؟ چرا درست راهنمایی نمیکنی دوست عزیز ؟؟

ابوالحسن دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

عزیز دانلود کن تا خودت بفهمی اصل موضوع چی.

در مورد سلطان پاپ هم دقیقه 56:30 حرف میزنه ولی از نظر من تا چندیدن دقیقه قبلش رو هم گوش کن تا ببینی چه غلطی کردند.

جواب سوالم رو ندادی ... منظورم این بود همین برنامه ای هستش که نوشته موضوعش ازدواج بوده ؟؟!!

اصلاً به جای سوال کردن از تو خودم دانلود میکنم ببینم موضوع چیه ...

ابوالحسن دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ

عزیزم خودتو زحمت میدادی تو همون لینکی که گذاشتی میگشتی. یکم پایین تر از همون صفحه تاریخ 4/6/1393 موضوع لوازم آرایشی.
من درست تو رو راهنمایی کردم

ممنون ! حالا میدونم چه بلایی به سرشون بیارم ...

ناهید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
خب من این مطلب رو تازه خوندم. اما موضوع تازه نیست منظورم اینه که بعضیا بخاطر آرایش مایکل رو مسخره میکنند.
برام جالبه که چرا و قتی به دست خیر و وجود پربرکت و مهربرن مایکل میرسن لال و کر و کور میشن. یعنی مایکل فقط آرایش داشت؟؟؟!!!! این آقایونی که تو یه رسانه عمومی آزادانه حرفشونو میزنن آیا وجود دارن حامی ستمدیده ها بشن؟؟؟؟؟ آیا توان گذشت از اموالشون رو دارن؟؟؟!!! آیا بیماری پیسی دارن تا واکنششون رو توی همین برنامه ها ببینیم؟؟!! نه عزیز من وجود هیچکدومش رو ندارن و گرنه به همین راحتی قضاوت نمیکردن. اینهمه بزرگواری رو آدم نبینه و فقط زوم کنه روی آرایش؟؟؟!!! چقدر کوته فکر!!!!
خداروشکر که در مقابل این افراد ظاهر بین، علی آقا با فکر بلند و بیانی فصیح برای یادآوری بزرگی انسان شریفی مانند مایکل وجود داره. از دور دستت رو به گرمی میفشارم و مطمئنم که جوار درخوری براشون آماده کردی عزیز.

مسخره میکنند ؟؟؟ مسخره کنند دوست عزیزم !!! ببین ، کسی که سالهای سال جواب های منطقی و کوبنده و ویران کننده ماها در دفاع از این حرکات شخصی مایکل جکسون رو نمیفهمه ، محکوم به خریت و نفهمی ابدیه !!! خوب پس طبیعیه که مجوریم باهاشون یه طور دیگه برخورد کنیم: اصلاً باید به این جور موجودات گفت : اصلاً چون میکاپ میکرد عاشقشم !! اصلاًدقیقاً به همین خاطر شیفته و هلاکشم !! اگه میکاپ نمیکرد که میشه مثل شما عنترهای بدترکیب که سگ هم نگاهتون نمیکنه !!

ناهید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ

عالی بود عالی ....

لیلا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:03 ب.ظ

اصلاً چون میکاپ میکرد عاشقشم !! اصلاًدقیقاً به همین خاطر شیفته و هلاکشم !!


عالی بود


خیلی عاشقانه


تهی مغزا چه می فهمند از قلب بزرگ او

مرحبا علی آقا

لطفا در خصوص ایمیل جواب من رو بدید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد